poniedziałek, 17 czerwca 2013

Kosmetyki moje nowe ;)

Witajcie Słoneczka,
Dawnieńko mnie tu nie było, ale bardzo za Wami tęskniłam, po tygodniu nieporozumień ze strony dostawcy internetu, czuje się trocha nieswojo, wiem, że mam mnóstwo zaległości na Waszych blogach, mam nadzieje, że już net będzie " chodzić " jak należy, a ja zamiast denerwowania się na brak zasięgu, będę czerpać przyjemność z czytania Waszych notek,Wasze komentarze są dla mnie wielką nagrodą, dziękuje że jesteście, odwiedzacie i komentujecie ;*
Dziś pokażę Wam co nowego zagościło ostatnio w mojej " kosmetyczce ".


Poczyniłam małe zakupy, omijałam Rossmanna i Sephore z ich promocjami, bo zawsze udaje mi się kupić mnóstwo rzeczy, których nawet nie potrzebuje, zaniżone ceny działają na mnie niekorzystnie :), ale, by pocieszyć siebie i uzupełnić braki kosmetyczne, zaopatrzyłam się w pobliskiej aptece w niezbędniki - zestaw Pizz Buin przez ostatnie lata ratuje moją skórę przed oparzeniami i wysypką spowodowaną promieniami słonecznymi, Allergy to mleczko do opalania zapobiegające alergiom słonecznym, uwielbiam go za skuteczność, After Sun to mleczko po opalaniu, równie wspaniałe, koi nawet mocno draśniętą słońcem skórę, różnie czasami bywa ;) Dodatkowo skusiłam się na Bikini Bioeco od Bielendy z niższym filtrem, również stosuję od lat i fajnie u mnie sprawdzają się produkty z tej linii.
Pod oczęta wybrałam dla siebie SVR CHRONOLYS Kontur oczu który ma za zadanie zapobiegać i redukować powstawanie worków i cieni pod oczami, regulując mikrokrążenie, a dodatkowo ujędrnia delikatną skórę, zobaczę jak zadziała u mnie, jako gratis do zakupów dostałam Sun Body Protect 50+ marki Pharmaceris, zawsze miło otrzymać prezent za zakupy, a w mojej aptece to zawsze czynią ;)


Pani Justynka z a.i.Polska pomaga mi poprawić kondycję pazurków za pomocą zestawu Nail Tek II do paznokci cienkich, miękkich lub rozdwajających się :) Wybrałam początkowo 3, ale Pani Justyna doradziła jednak 2, no to już tydzień maziam, zobaczę czy moje paznokcie wzmocnią się.
Dodatkowo, jako niespodziankę, otrzymałam śliczny lakierek Nail Tek Hydration Therapy Color w odcieniu Luvy Dovy.


Od swojej fryzjerki wróciłam z fluidem do regeneracji końcówek włosów BC Bonacure Hairtherapy Repair Rescue Sealed Ends który już od dawna mnie kusił, mam zamiar dokupić też szampon z tej linii, ale muszę najpierw zużyć obecne. Ma fajną konsystencje i niezły zapach, co do efektów... na razie stosuję zbyt krótko, by wypowiadać się, jak dowiem się coś więcej, to opowiem ;)


Po mojej recenzji mgiełki do ciała Brazil Mango wygranej w konkursie na blogu ABC - Uroda, Pani Monika zaproponowała abym wybrała do przetestowania kilka produktów Balei z ich sklepu, no i wybrałam... 3 ;) Gdy otrzymałam paczkę, myślałam, że to pomyłka, ale okazało się, że jednak niespodzianka - moc, energia i mega zapachy Balea teraz są w moim posiadaniu!


Nagroda z blogowego rozdania u Aneni z bloga Anenia w świecie kosmetyków zrobiła na mnie mnie mega wrażenie, same fajne kosmetyki, których jeszcze nie miałam przyjemności stosować - dziękuję Aneniu ;* 


A to prezent od mojej kuzynki, która zajmuje się tworzeniem naturalnych mazidełek, ależ to wszystko pięknie pachnie!!! Podarowała mi krem na dzień, na noc, maseczkę do włosów, na ich porost i wzmocnienie, i balsam do ust z masełkiem Shea... już od niego uzależniłam się, czeka mnie bardzo przyjemna pielęgnacja darami natury w kosmetykach według domowej receptury ;)


I na koniec uchylam rąbek tajemnicy ;) Zakupy z Biolandera gdzie od miesiąca panują super promocje, ale tu już Wam nie opisuję zawartości, bo o tym przeczytacie na NaturalnaJa - zajrzycie, wkrótce czekają tam na Was niespodzianki, a Wy decydujecie o... ;)

To by było na tyle Kochane :)
Życzę Wam miłego wieczorka idę odrabiać powoli zaległości, a jest ich sporo...
Buziaki ;*

78 komentarzy:

  1. oj kosmetyków Balea zazdroszczę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo do niedawna, oglądając łupy innych dziewczyn ;)

      Usuń
  2. O ludzie! Ile tego! :D Aż się oczy świecą. Ja też dzisiaj patrzyłam za jakimiś ochronnymi kosmetykami, ale nic nie wybrałam;/ Za to nadrobiłam czym innym :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balei bym coś wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, są przefajne, ja dopiero zaczynam z nimi przygodę, ale jak na razie, każdy ze stosowanych kosmetyków spisuje się świetnie, wkrótce recenzje ;)

      Usuń
  4. matko, ile wspaniałości! :o
    najbardziej czekam na recenzję NT bo sama bym zaczela kuracje, gdyz moje pazurki sa takie kruche :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, grimagee, będzie na pewno, ale jestem na razie na początku kuracji, robię zdjęcia każdego tygodnia, by uwiecznić postępy i działanie tego duetu, muszę jeszcze poużywać, aby pochwalić się, bądź ponarzekać, na działanie ;)

      Usuń
  5. Ile kosmetyków! Seria Piz Buin jest wyczepista - sama używam kremu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już o tym przekonałam się, dla tego są ponownie u mnie, i bardzo lubię ten zestaw, szkoda że ceny trocha gryzą, ale i tak warto ;)

      Usuń
  6. ale zazdroszczę Ci tego wszystkiego. Produktami z Belea zapachniało aż u mnie ;O ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, to prawda, pewnie czujesz te zapachy, są mega soczyste i piękne, aż przez monitor wyczuwalne ;)

      Usuń
  7. szukałam kiedyś Piz Buin w sparyu i nigdzie nie było tej wersji ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sprayu jeszcze nie stosowałam, lubię balsamki, i świetnie u mnie działają ;)

      Usuń
  8. Gratuluję wygranych i współpracy :)
    Miłego testowania...trochę tego jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale szaleństwo :) kolorowo Baleowo :D nie znam chyba nic z tej gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Marti, myślałam, ze już coś miałaś Baleowego ;) Fajne są , na razie jestem mega zadowolona ;)

      Usuń
  10. same wspaniałości kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się, że kosmetyki Ci sie podobają :-)
    miłego testowania życzę :-)
    czekam na recenzję NailTeka - sama mam ochotę kupić ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobają się aneniu - dziękuję ♥
      Na t=recenzję trzeba jeszcze trocha poczekać Kochana, na razie nie ma o czym pisać, bo moje pazurki są tak kruche i rozdwajają się, muszę je porządnie odbudować, uwieczniam każdy tydzień kuracji na zdjęciach, zobaczymy, jak sobie poradzi ten zestawek ;)

      Usuń
  12. Balea.. te kosmetyki to ja miec bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam bardzo, no i spełniło się moje chciejstwo ;)

      Usuń
  13. Sporo tego wpadło ci w ręce, super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się akurat okaże w trakcie stosowania Kochana, ale podobają mi się wszystkie, aż miło stosować takie cudeńka ;)

      Usuń
  14. Ale fajnie wyszło z tą Baleą! Gratuluję Kochana, bo zawsze odwalasz kawał świetnej roboty z recenzjami, więc zasłużyłaś sobie na takie bonusiki:) Będę oczekiwać recenzji cytrynowego żelu pod prysznic Kamil, bo ostatnio spodobał mi się jego zapach, ale nie mogłam skusić się na jego zakup, gdyż jestem na odwyku żelowym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Kochana ;) Tak, tego żelu Kamil jestem również bardzo ciekawa, czytałam o nim same wspaniałe rzeczy, ale na razie stosuję Baleę, dwa żele, i kilka starszych z Pharmacerisa, Dermedica, Apartu, więc musi poczekać na swoją kolej jeszcze trocha Kamil ;)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jest co testować i motywują do wykończenia " starszych " ;)

      Usuń
  16. Ale dużo tego. Miłego używania

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Oj dałam, ale wszystko mi jest potrzebne, więc zaszalałam i zgodziłam się na najlepsze współprace ;)

      Usuń
  18. wow jaka ilość Balea, uwielbiam ten sklep, mają cudności w nim:)udanych testów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ceny niskie, a działanie tych kosmetyków, przynajmniej na razie te co używam, zaskakuje pozytywnie ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  19. Ile pyszności z Balei! Mniam! No nic, w takim razie życzę miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w jakiej to wspaniełej aptece daja gratisy :D;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej, miejscowej, wcześniej Bery był jeszcze program partnerski, to nie tylko kosmetyki dawali, lecz świetne rzeczy, a teraz to zakazano, podobnie, więc gratisują za bogate zakupy, a to witaminy dla dzieci, a to kosmetyk, a to czekoladkę ;)

      Usuń
  21. Jakie swietne zakupy!
    Mam chrapke na ten tonik Melisa :)
    Ile Baleowych hitow u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go zaczęłam używać, akurat skończył mi się otwarty micelek, więc za niego się zabrałam i powiem Ci... jest cudowny! Ale o tym będzie recenzja, jak tylko go trocha postosuję by w pełni odkryć jego działanie i efekty zobaczyć ;)

      Usuń
  22. Zazdrościmy :D
    Zaglądnij na NASZEGO bloga, zaszły ogromne zmiany.Zapraszamy ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie Magdusiu, wpadnę na pewno ;)

      Usuń
  23. Balea! zazdroszczę ogromnie! cudowna paczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda Kosmetasiu ? Cudna i same smakołyki, po kolei zaczynam wybierać, stosować i wkrótce recenzować, jak już poznam walory, czy też niedostatki, każdego z nich ;)

      Usuń
  24. Same wspaniałości. Ja ostatnio pisałam o mych kosmetycznych zakupach i wydawało się tego dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile wspaniałości ;) zazdroszcze ci !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile dobroci, aż nie wiem na co w pierwszej kolejności patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile wspaniałych kosmetyków! Miałam kiedyś kremy z Piz Buin i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To solidna marka, ja jeszcze na nich nie zawiodłam się, szkoda że cenowo jest mniej przyjemnie, ale warto, już o tym wiem, mi bardzo pomagają w zachowaniu piękna skóry i chronią świetnie, ale o nich napisze wkrótce ;)

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Oj mam Neno, i motywację mam do wykończenia starszaków ;)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Szał! I jakie zapachy, obłęd, zobaczę jak w działaniu spisuję się i da znać ;)

      Usuń
  30. to kosmetyki Pizz Buin można gdzieś jeszcze dorwać? o.O dawnno ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, ja kupiłam w aptece u siebie, ale są też dostępne w internetowych i w merlinie, o allegro nie wspominając ;)

      Usuń
  31. O mamusieńku ile dobroci! ♥
    Nail Teka zazdroszczę, bo i moje pazurki znów jakoś straciły swój ładny wygląd :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak spisuje się, gdy sama zobaczę efekty naocznie ;)

      Usuń
  32. Sporawo tego, chyba do końca roku powinno starczyć^^

    OdpowiedzUsuń
  33. wow... same cudowności... tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rany!! ile dobrodziejstw, no wszystkie cuda!:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Same apetyczne kąski :) Kupiłam Matisa pod oczy min. po Twoich zachwytach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, Hexx, nie mogę się doczekać Twojej opinii na jego temat, bardzo jestem ciekawa, czy na Twojej skórze również dobrze sprawdzi się ;)

      Usuń
    2. Zobaczymy :) ale trzeba wziąć poprawkę, że po Glicare już nic nie będzie takie samo :) Bo te żel zrobił naprawdę świetną "robotę". A potem miałam LRP Substiane, który też swoje robi i działa.
      Póki co podoba mi się opakowanie, forma dozownika i konsystencja a co najważniejsze nie migruje w okolicę oczu. Reszta działania jak na dwa tygodnie przyjemna :)

      Usuń
    3. No to miłego testowania, na początku również tak miałam, była fajny, przyjemny i miły w stosowaniu, przy regularnym używaniu zaczęłam widzieć poprawę, a po wykończeniu tubki byłam zachwycona, i już tęsknie za nim ;)

      Usuń
  36. Ale ogrom wspaniałości! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!