czwartek, 27 czerwca 2013

Wyniki rozdania i ... kolejna niespodziewajka ;)

Witajcie Słoneczka ;)
Nie wiem jak Wy, ale ja już tej pogody mam dosyć! Tylko zaczęłam przyzwyczajać się do ciepełka, a tu taka zmiana, przy tej pogodzie czuje się ciągle zmęczona, ospała i brakuje mi wigoru, nawet kawa nie pobudza do życia...
Ale dobra, nie będę już narzekać, będzie dobrze, ratuje się jak mogę, dobrze że są wspaniałe momenty w życiu i bardzo przyjemne niespodzianki, ale o tym za chwil kilka, tera czas na ogłoszenie wyników...


Dziękuję wszystkim za zgłoszenia, bardzo mnie cieszy, że podobają się Wam niespodzianki, które dla Was przygotowuję ;)
Zestaw do włosów SHINE CAPTURE marki TAHE składający się z szamponu nadającego włosom blasku oraz kremu pielęgnacyjnego do stylizacji włosów, bez spłukiwania, pojedzie i zatroszczy się o włosy...


Doci - Gratuluję i proszę o podesłanie danych do wysyłki nagrody na mail, który znajdziesz w w zakładce Kontakt ;)

Jednak Kochane to nie koniec atrakcji, jak już pisałam, spotkała mnie przemiła niespodzianka - na blogu Pracownia Porannych Przyjemności autorką którego jest Ewelinka wygrałam rozdanie, nagroda do mnie przyjechała na początku tygodnia, a tam...


same wspaniałości - coś dla biustu, i dla powiek i na usteczka moje kolory, i do dłoni Evelinek, zapach którego uwielbiam i kilka próbeczek, w tym kremu Madara, którego jestem bardzo ciekawa - dziękuję Ewelinko!
Jednak jest kilka kosmetyków, które do mnie zupełnie nie pasują:

  • neonowa paletka cieni BYS - piękne, ale mój odcień z całej paletki to jedynie fiolet, wiem że wielu z Was lubi takie kolorki
  • lakier do paznokci w formie naklejek Sephora, też nie moja bajka ...
  • krem BB Eveline do cery śniadej, stosowałam do jasnej i bardzo byłam z niego zadowolona, ale śniada ... 
Napisałam więc do Ewelinki prośbę o przekazanie tych kosmetyków komuś, komu one naprawdę posłużą, Ewelinka zgodziła się, a więc Kochane, jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam na rozdanie.


Wystarczy że wyrazicie chęć udziału, wpiszecie nick pod jakim obserwujecie mojego bloga - Dobre Dla Urody oraz numer kosmetyku który chcecie wygrać, każda osoba wpisuje tylko jeden numerek - najbardziej chcianej nagrody ;)
Wygrywa 3 osoby!
Zgłoszenia możecie zamieszczać od dziś 27.06.2013 do 07.07.2013 wyniki losowania podam w ciągu 5 dni roboczych od momentu zakończenia przyjmowania zgłoszeń, czyli najpóźniej w piętek 12 lipca.
Zapraszam Was serdecznie i życzę powodzenia ;)
Miłego wieczorku Skarbeczki ;*

64 komentarze:

  1. Obserwuję jako: anioleek89
    nr kosmetyku: 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Agnieszka eS.
    nr kosmetyku: 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Marzena
    Wybieram kosmetyk 1 :) Ale bym zaszalała z makijażami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako: basket of kisses
    wybieram: 2 :)
    te serduszka są tak słodkie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako Julia Małgorzata Sternik
    Nr 2

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako zaczarowanaa
    Wybieram kosmetyk nr.2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako: koruSSia
    wybieram kosmetyk nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako: wiolkaa93
    wybieram kosmetyk nr 1

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :)
    obserwuję jako żaneta serocka
    cytruska87@gmail.com
    nr 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!

    Obserwuję jako: KosmetyczkaAni
    Wybieram kosmetyk nr. 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)

    obserwuje jako: lavanda
    kosmetyk nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :)

    Obserwuję jako Chelsea-Lena
    chelsea@onet.pl
    nr 3

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje paradoxa raz
    iwonab53@gmail.com
    nr 1

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Milena M
    millena90m@gmail.com
    nr 1

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: nika88
    one-more-dress@wp.pl
    nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wezmę udział!
    Obserwuję jako Aktualnaa i chętnie przygarnę numerek 3.

    OdpowiedzUsuń
  17. No to się zgłaszam
    Obserwuję jako Donia
    Numer 1

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Chabrowa
    chabrowacczytelniczka@gmail.com
    nr 1

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :)
    Może teraz mi się poszczęści więc się zgłaszaam !
    Obserwuję jako : Imprevisivel
    wybieram nr.1 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozwól że wydam indiański okrzyk radości, hurrraaaaaaaaa!!!!!!!! jak się cieszę. :)))) Dziękuję!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: puszka
    paulina.domoradzka@gmail.com
    nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: lovesweetsandcosmetics
    lovesweetsandcosmetics@gmail.com
    nr kosmetyku: 1

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako:Amanda Spiliszewska
    e-mail:amanda121314@wp.pl
    nr kosmetyku: 1

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako Ewelina Wróbel
    e-mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com
    nr kosmetyku - 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Marta
    e-mail: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com
    nr kosmetyku: 3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znoszę tego kremu Tahe! Jeśli komuś odpowiada to chętnie oddam za koszty przesyłki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to Ci musiał wleźć pod skórę :) a raczej pod włos :)

      Usuń
  27. GRATULUJĘ i sama próbuję :)
    - Obserwuję,jako : ziuzia2121
    - Chcę : 2
    - E-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta pogoda chyba na wszystkich tak wpływa, pewnie ciśnienie siada :)

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuje jako kingab.
    wybieraj zestaw 2.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratki Docia

    Obserwuję jako Karolina G.
    chętnie przygarnę trójeczke
    yagoda_she@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. swietne nagrody tak w ogole ja to bym chciała nr 1 :)

    obserwuje jako:Bery

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę uwierzyć, że byłam w tym losowaniu 2. Jestem zaskoczona jakbym wygrała, choć nigdy się to nie zdarzyło do tej pory i raczej się nie zdarzy, bo nadzieja mnie opuszcza ;(
    Pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, uszka do góry, będzie dobrze, na pewno Ci się poszczęści jeszcze nie raz :)

      Usuń
  33. Obserwuje Iwona Ka
    Wybieram nr 3 ; ))

    OdpowiedzUsuń
  34. super nagrody
    obserwuję jako: Anna Frąckowiak
    interesuje mnie nr 2

    OdpowiedzUsuń
  35. gratulacje dla Doci i powodzenia pozostałym :)
    buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako Aguss
    wybieram numerek 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dla wygranych oraz powodzenia dla uczestnikó rozdania :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wygranej, ja także u Eweliny wygrałam nagrodę pocieszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje i rozdania i wygranej, a tak w ogóle to Mega Szacun za to ,że postanowiłaś się podzielić kosmetykami z blogowymi kumpelami, to się chwali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam to dam, lubię się dzielić, nie tylko tymi co mi nie pasują ale także tymi, które sama chętnie stosuję ;)
      Dziękuję Malinowa Chatko ;)

      Usuń
  40. gratuluję Ci wygranej i życzę powodzenia dla innych uczestniczek:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako Klaudynkabe
    e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Wybieram nr 2

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    mail: akasha162@onet.eu
    Wybieram nr 2

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się
    obserwuję jako: poloniamartyna
    mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    Wybieram nr 3

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako madziakudla i ustawiam się w kolejce po nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział:)
    Obserwuje jako alicjamagdalena
    mail: alkatraz007@o2.pl
    Wybieram nr 3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuje jako zla wampirzyca i wybieram 3

    OdpowiedzUsuń
  47. obserwuję jako: Adziaem
    email: adziaem@o2.pl
    wybieram nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję jako: Madzia Cz
    email: czmadzia7@gmail.com
    wybieram nr 3

    OdpowiedzUsuń
  49. Hehe, kochana, fajnie, że jest tylu chętnych i że dzielisz się z innymi - to mega cudowne :)
    U mnie znów rozdanie tym razem oddam w dobre ręce rozświetlacz Sun Beam od BENEFITu - próbuj, może znów się Tobie poszczęści :D
    Śle buziaki :)
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Karolina Kamińska
    Nr kosmetyku 1

    :)

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwuję jako : moni0212
    kosmetyk nr: 3
    :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: ZajacKicak
    Nr kosmetyku 3

    OdpowiedzUsuń
  53. obserwuję jako: Shiawasena
    mail: anusiakowa@onet.eu
    kosmetyk nr: 2

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!