środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt Kochani ♥

Witajcie Słoneczka :)
Już dziś Wigilia, spotkamy się z naszymi bliskimi i ukochanymi ludźmi. Święta Bożego Narodzenia są  szczególne, bowiem niosą ze sobą radość, swoistą magię, dobro...

Życzę Wam wesołych, pełnych dobra, radości i pozytywnych emocji Świąt Bożego Narodzenia!
Niech gwiazdka na niebie sprawi, aby spełniły się wszystkie  marzenia, te duże i całkiem małe.
Niech Wasze domy wypełnią się miłością, radością, szczodrością i uśmiechem :)
Wszystkiego NAJwspanialszego e te Święta Wam życzę :)

Wesołych Świąt Kochani :*

53 komentarze:

  1. Droga Tatianko, ja także życzę Ci z całego serca wszystkiego, co najwspanialsze!
    A także samych powodów do radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie Wesolych i spokojnych Swiat Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych pełnych radości Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego Nowego Roku Joasiu, i udanej zabawy Sylwestrowej :)

      Usuń
  5. Tobie również wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatrice :) Tobie życzę udanej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  6. radosnych, magicznych i pogodnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych i magicznych świąt ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spokojnych, zdrowych, leniwych i radosnych dla Was Taniko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, były chore, tak mnie zmorzyło, że szok... mam nadzieje, że do Nowego Roku wydobrzeję ;)
      Szczęśliwego i udanego Nowego Roku Kochana :*

      Usuń
  9. Wesołyyyych i Szczęśliwego! :****

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, spokojnych i pięknych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych, pełnych ciepła i miłości Świąt! :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było ":) Wszystkiego wspaniałego w Nowym Roku Anula :*

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego w Nowym Roku Anno :)

      Usuń
  13. Teraz to już tylko szczęśliwego Nowego Roku mogę życzyć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego NAJLEPSZEGO na Nowy 2015 rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, spełnienia marzeń, miłości i radości dla Ciebie :)

      Usuń
  15. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku - będzie na pewno wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby taki był Kochana :) Wszystkiego NAJ dla Ciebie :*

      Usuń
  16. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honsia, wszystkiego najpiękniejszego dla Ciebie :*

      Usuń
  17. mam nadzieję, że święta minęły Wam bardzo dobrze a Nowy 2015 rok będzie znacznie łaskawszy i szczęśliwszy od poprzedniego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć fajnie Żanetko, trocha chorowałam, ale w czasie świąt mogłam sobie na to pozwolić :)
      Wszystkiego dobrego w nowym roku życzę :*

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego w nowym roku Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja kocham Wigilię i ogólnie święta *.* a śnieg cieszy mnie chyba najbardziej a wynika to pewnie z tego że ostatnich kilka lat mieszkałam na Sycylii a na tej wyspie nawet grudzień jest dość ciepły a o śniegu pomarzyć nie mogłam nawet

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!