wtorek, 4 października 2016

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA edycja II - pudełko pełne przyjemności!

Witajcie Słoneczka ;)
Naturalne kosmetyki zdobywają uznanie coraz większej liczby osób dbających i pielęgnujących swoją urodę. Nic w tym dziwnego, są to produkty pozbawione sztucznych, szkodliwych składników, przyczyniających się do powstawania alergii, a więc doskonale się spisują nawet u posiadaczek/posiadaczy cery wrażliwej i delikatnej. InspiredBy wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i wymaganiom swoich Klientek tworzy, czy lepiej będzie jak powiem komponuje, box`y Naturalnie Piękna.

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA edycja II - pudełko pełne przyjemności!
NATURALNIE PIĘKNA to pudełko po brzegi wypełnione produktami naturalnymi. Proponują nie tylko kosmetyki, ale również suplementy i zdrowe przysmaki. Pierwsza edycja Naturalnie Piękna bardzo mi się spodobała, ale druga - wręcz zachwyciła! I to właśnie jej zawartość chcę Wam dziś przedstawić oraz opowiedzieć, jak sprawdzają się produkty, które udało mi się przetestować :)
Ale nim przejdziemy do sedna, przeczytajcie, co jest nam obiecane...

" Naturalnie Piękna to pudełko wypełnione po brzegi naturalnymi produktami kosmetycznymi najlepszych marek. Poczuj naturalną moc ekologicznych produktów kosmetycznych i przekonaj się o swoim naturalnym pięknie.
II edycja zestawu Naturalnie Piękna, to pudełko, które zawiera w 100% naturalne produkty. To piękne zapachy oraz ekologiczne i przyjazne dla środowiska produkty. Naturalnie ten zestaw powinien być Twój! "

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Biały Jeleń PREbiotyk Emulsja do higieny intymnej hipoalergiczna
Biały Jeleń PREbiotyk Emulsja do higieny intymnej hipoalergiczna - utrzymuje naturalną równowagę immunologiczną skóry miejsc intymnych, zmniejsza ryzyko występowania infekcji i korzystnie wpływa na błony śluzowe. Łagodzi objawy podrażnień typu pieczenie i świąd. Dodatek kwasu mlekowego obniża pH co zapobiega rozwojowi organizmów patogennych.
Zapewnia komfort i długotrwałą świeżość.

Cena - 16 zł / 265 ml ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Biały Jeleń PREbiotyk Emulsja do higieny intymnej hipoalergiczna
Emulsja do higieny intymnej może nie jest szczytem marzeń, ale z pewnością przyda się każdej kobiecie. PREbiotic Biały Jeleń wyznacza się przyjemnym zapachem i praktycznością stosowania. Ma konsystencję średniej gęstości i mleczno-białe zabarwienie, nie jest zbyt lejąca, a więc nie skapuje podczas stosowania. Hipoalergiczna formuła sprawia, że emulsja jest bardzo delikatna, a jednocześnie skuteczna w działaniu. Pieni się bardzo oszczędnie, dobrze oczyszcza okolice intymne, nie wysuszając ani nie podrażniając skóry, odświeża i zapewnia komfort. W dodatku piękny zapach uprzyjemnia stosowanie, a wygodna pompka, w którą buteleczka została wyposażona, precyzyjnie dawkuje kosmetyk. Praktyczna, higieniczna, z opcją zamykania butelka, przyjemna zawartość o wysokiej wydajności, delikatne, ale skuteczne działanie = komfortem i przyjemnością podczas używania.

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Elfa Pharm Vis Plantis serum na zmarszczki mimiczne i głębokie linieElfa Pharm Vis Plantis serum na zmarszczki mimiczne i głębokie linie - intensywne serum z bezpiecznym, biomimetycznym tripeptydem miorelaksacyjnym, który odpręża i relaksuje mięśnie spięte w trakcie ruchów mimicznych. Peptyd naśladuje działanie Waglerin-1, naturalnego peptydu znalezionego w jadzie żmii Tropidolaemus Wagleri. 

Cena - 35 zł / 30 ml ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Elfa Pharm Vis Plantis serum na zmarszczki mimiczne i głębokie linie
Czytając opis Vis Plantis Age Killing Effect Serum na stronie producenta, ledwo się powstrzymałam, aby go nie otworzyć... Z racji tego, iż od dwóch miesięcy stosuję inny produkt z jadem węża, nie mogę sobie pozwolić na marnowanie żadnego z nich. Postanowiłam, że gdy już dokończę kurację z poprzednikiem, odpakuję to cudeńko, a zachwytom pewnie nie będzie końca :) Serum ma wspaniały skład, bardzo fajne składniki wspierające jad żmii i cały szereg dobroczynnych właściwości. Gdy już ich doświadczę tej przyjemności, z pewnością się podzielę opinią :) 

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Noble Health Get Slim DayTime
Noble Health Get Slim DayTime - Get Slim DayTime to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości naturalnych składników gwarantujących efektywne wsparcie w odchudzaniu. Utrzymuje prawidłowy poziom glukozy we krwi. 
Dodaje energii i pomaga kontrolować masę ciała.

Cena - 50 zł / opakowanie 30 saszetek ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Noble Health Get Slim DayTime
Get Slim DayTime to drugi etap codziennej kuracji wyszczuplającej, mający za zadanie zredukować tkankę tłuszczową, dodać energii, a zarazem wzmocnić organizm. Suplement jest podany w formie wygodnych saszetek, które należy rozpuścić tuż przed zażywaniem. Producent zaleca stosować 2 saszetki dziennie, o 11 i 15 godzinie, czyli w czasie największego spadku energii. Tak też robię, z moich obserwacji, metodą prób i błędów, zauważyłam, że lepszą formą sporządzania " napoju " jest wsypywanie proszku do suchej szklanki, a następnie zalewanie go wodą, a nie rozpuszczenie w wodzie, jak pisze producent. Dzięki zalewaniu suplement równomiernie się rozpuszcza, nie tworzy grudek, po sekundzie jest gotowy do wypicia :) Smakuje dziwacznie, nieco specyficznie, ale nie najgorzej, da się wytrzymać. Jedyną rzeczą, która mi się nie podoba, jest termin ważności " na styk " - suplement ważny do końca września, na szczęście 15 dzienna kuracja, pozwoliła się zmieścić w tym terminie. 

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Ava Laboratorium Serum modelujące owal twarzy marchewka z groszkiem ECO GARDEN
Ava Laboratorium Serum modelujące owal twarzy marchewka z groszkiem ECO GARDEN - regenerująco-napinające serum do pielęgnacji skóry twarzy i szyi to doskonała kuracja, by zwalczać objawy upływającego czasu. Modelujące serum wygładza, nawilża, odżywia skórę i poprawia jej koloryt. 

Cena - 30 zł / 30 ml ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Ava Laboratorium Serum modelujące owal twarzy marchewka z groszkiem ECO GARDEN
W zestawie były jeszcze dwie inne wersje serum, i choć wiekowo bardziej pasowałby Pomidor z ogórkiem, ciesze się, że akurat serum z marchewką i groszkiem mi się trafiło :) Nie mam teraz możliwości go stosować, ponieważ bardzo skrupulatnie komponuję swoją pielęgnację, musi poczekać na swój czas. Wiem że regenerująco - napinające właściwości moja cera doceni z pewnością. Serum wyznacza się bardzo pięknym składem - zawiera oliwę z oliwek, olej makadamia, witaminę E, która jest zwana witaminą młodości, ponieważ zatrzymuje proces starzenia się skóry. Prócz tego zawiera ekologiczny ekstrakt z zielonego groszku bogaty w proteiny, minerały, witaminy z grupy B, E, K oraz olej z marchwi obfitujący w minerały, witaminy i beta-karoten. Z pewnością znajdzie u mnie zastosowanie... za jakiś czas :)

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Bioteq Kojący sztyft po ukąszeniach owadów
Bioteq Kojący sztyft po ukąszeniach owadów - łagodzi ból, świąd i pieczenie po ukąszeniach owadów. Specjalnie opracowana formuła sztyftu, zapewnia natychmiastową ulgę po ukąszeniach i użądleniach owadów. Nadaje się zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci!

Cena - 15 zł / 6,2 g ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Bioteq Kojący sztyft po ukąszeniach owadów
Niezmiernie się cieszę, że w swoim pudełku znalazłam właśnie sztyft łagodzący ukąszenia owadów, bo była jeszcze zmienna wersja " na otarcia ". W naszej okolicy owadów jest pod dostatkiem, szczególnie komarów, które, wraz z ochłodzeniem, cisną się do domu i piwnicy. Wystarczy przeoczyć choć jednego... a o poranku bąble " zdobią " skórę. Co gorsza, na ich " jad " szczególnie wrażliwe są dzieci, oni są też bardziej zagrożone. Sztyft ma bardzo przyjemny, miętowy zapach i lekko kremową konsystencje. Wygodnie się go aplikuje, sunie po skórze jak masełko, nie ciągnąć jej. Zapewnia ulgę w trybie natychmiastowym, łagodzi zaczerwienienie, zmniejsza opuchliznę, delikatnie chłodzi skórę i koi świąd. Po kilku aplikacjach nawet duży " bąbel " znika, a skóra wraca do stanu normalności. A że jest skuteczny, to wiele go nie trzeba nakładać, wystarczy dwa pociągnięcia, to z kolei przekłada się na wydajność. Superowy!

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Cztery Pory Roku Krem do rąk glicerynowy Kompleks witamin i ekstrakt neroli
Cztery Pory Roku Krem do rąk glicerynowy Kompleks witamin i ekstrakt neroli - nowy krem przywróci zniszczonym, wysuszonym i zmęczonym dłoniom aksamitny dotyk i zadbany wygląd. Krem został wzbogacony o składniki, które odżywiają, nawilżają i wygładzają skórę rąk oraz wzmacniają paznokcie.

Cena - 5 zł / 130 ml ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Cztery Pory Roku Krem do rąk glicerynowy Kompleks witamin i ekstrakt neroli
Krem regenerujący Cztery Pory Roku przypadł mi do gustu już po pierwszym zastosowaniu. Ma ładny, świeży, kwiatowo-owocowy zapach i bardzo przyjemną, średniej gęstości konsystencję. Wspaniale rozprowadza się po skórze, szybko się wchłania, pozostawiając na jej powierzchni lekki ochronny film, który po kilku minutach się wchłania. Nie natłuszcza, nie obciąża, ani nie klei mojej skóry, wyraźnie nawilża, wygładza i uelastycznia ją, niwelując nieprzyjemne uczucie ściągnięcia i napięcia, często pozostające po myciu rąk. Lubię go i bardzo chętnie sięgam, ponieważ działa natychmiastowo, a w dodatku jest bardzo wydajny i pięknie pachnący, ale... No właśnie, ale! nie jest to produkt naturalny, bowiem w swoim składzie zawiera nie tylko parafinę, ale też parabeny - intruz jeden :)

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - SheFoot Serum ultra regeneracyjne z kompleksem ceramidów
SheFoot Serum ultra regeneracyjne z kompleksem ceramidów - Intensywnie regeneruje, łagodzi podrażnienia, działa silnie nawilżająco i natłuszczająco. Formuła wzbogacona kompleksem ceramidów o właściwościach odbudowujących naskórek, niwelujących pęknięcia i szorstkość oraz chroniących przed dalszą utratą wody.

Cena - 25 zł / 50 ml ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - SheFoot Serum ultra regeneracyjne z kompleksem ceramidów
Ultra regeneracyjne serum SheFoot jest przeznaczone do regeneracji zniszczonych i popękanych miejsc na stopach. Szczerze mówiąc te problemy są mi obce, dlatego stosuję go nie miejscowo, tylko na całą powierzchnie stóp - lepiej zapobiegać... :) Serum ma lekka, ale jednocześnie bogatą konsystencję, jest przyjemne w dotyku, świetnie się rozprowadza, otulając skórę ochronną, delikatnie tłustawą warstewką, która po pewnym czasie, ok. 15 minut, całkowicie się wchłania. Serum świetnie wygładza, uelastycznia, nawilża i zmiękcza stopy, niweluje suchość i nieprzyjemne uczucie ściągnięcia. Ze względu na skoncentrowany skład oraz bogatą formułę, nakładałam go oczywiście oszczędnie, w minimalnej ilości. Świetnie regeneruje i poprawia ogólną kondycję skóry stóp, zapobiegając ich przesuszeniu, a w dodatku zapewnia długotrwałą ochronę. Dodatkową zaletą serum jest jego przyjemny zapach, wcale nie kojarzony z typowymi preparatami do stóp, oraz wysoka wydajność. 

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Joanna Oleje Świata Balsam do suchych miejsc 3 w 1
Joanna Oleje Świata Balsam do suchych miejsc 3 w 1 z masłem Pomarańczowym, masłem Shea i witaminą E - Balsam 3 w 1 do ust, łokci i paznokci, przeznaczony jest do specyficznych i wymagających miejsc na skórze. Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, odżywią, zregenerują i nawilżą naskórek.

Cena - 7 zł / 8 g ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Joanna Oleje Świata Balsam do suchych miejsc 3 w 1
Balsam do suchych miejsc z masłem Pomarańczowym Oleje Świata tuż po otwarciu słoiczka zachwyca pięknym, pomarańczowym zapachem. Konsystencją już trochę mniej, bo jest ona mocno zbita, twarda, niezbyt podatna do nabierania, choć rozprowadza się całkiem sprawnie. Tworzy na ustach lekką warstewkę ochronną, zapewniając im naturalny, " mokry " blask. Bardzo fajnie nawilża i wygładza, działa błyskawicznie, tuż po nałożeniu zapewnia przyjemne uczucie komfortu, miękkości i delikatności skórze ust. Lubię też używać go do skórek i paznokci, świetnie sobie radzi z tym zadaniem, do ciała - nie stosowałam, przez pomarańczowy, smakowity zapach mam złudzenie, że jest słodki i klejący :) Składowo, prawie naturalny, lecz zawiera parafinę. Na szczęście nie klei ani nie obciąża skóry, więc ujdzie ten fakt " na sucho " :)

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Constance Caroll Puder bambusowy prasowany Bamboo With Silk
Constance Caroll Puder bambusowy prasowany Bamboo With Silk - nie zatyka porów, doskonale absorbuje nadmiar sebum, w naturalny sposób rozświetlając cerę. Mikronizowany bambus wygładza i matuje skore, dostarczając jej organiczny krzem. Poprzez dodanie jedwabiu optycznie zmniejsza widoczność zmarszczek oraz nadaje cerze delikatny blask, jednocześnie ją nawilżając. Dzięki zastosowaniu oczaru wirginijskiego puder działa antybakteryjnie i łagodząco.

Cena - 15 zł / 12 g ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Constance Caroll Puder bambusowy prasowany Bamboo With Silk
InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - Constance Caroll Puder bambusowy prasowany Bamboo With Silk
Obecność tego pudru w pudełku mnie mocno ucieszyła. Puder bambusowy z jedwabiem ma za zadanie matować cerę, a jednocześnie zachowywać jej naturalny blask i rzeczywiście to robi, w pięknym stylu. Jest prasowany, miałko zmielony, przez co idealnie się nabiera i tak samo świetnie aplikuje na skórę. Nie zbiera się w załamaniach ani zmarszczkach, nie zapycha porów, nie bieli, na skórze jest zupełnie niewidzialny, ponieważ świetnie się z nią stapia. Dobrze, choć nie najlepiej, matuje moją przetłuszczającą się cerę, ładnie ja rozświetla, wygładza i ujednolica. Efekt matujący utrzymuje się u mnie do 4 godzin, potem muszę ponownie " przypudrować nosek " :) Tym nie mniej bardzo lubię po niego sięgać, bowiem jest bezproblemowy i przyjemny w użyciu, aplikacja to tylko kilka chwil, poprawki też :) Opakowanie nie jest do końca wygodne, przezroczysta nakładka jest luźna, łatwo się zdejmuje, przez co kilka razy mało mi nie wypadł z rąk - było gorąco! Na szczęście nadal jest w całości - co cieszy! No i kolejna kwestia - skład. Nie widzę w pudrze wspomnianego w opisie oczaru wirginijskiego, ale jest w nim olej arganowy, a także bambus, jedwab, talk, stearynian magnezu, parabeny i phenoxyethanol, nie wiem, dlaczego przy takim składzie termin ważności jest tak krótki, tylko 6 miesięcy od otwarcia. Już wiem, że go nie zużyję do końca, najzwyczajniej nie dam rady - jest bardo, bardzo wydajny! 

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - BIOpha wybielająca pasta do zębów z mentolem
BIOpha wybielająca pasta do zębów z mentolem - Pasta z certyfikatem Ecocert, wzmacnia szkliwo i pomaga odzyskać naturalną biel. Wzbogacona o minerały i sodę oczyszczoną, które naturalnie polerują zęby i usuwają z nich osad, fluor wzmacniający szkliwo zębów oraz odświeżający oddech wyciąg z mięty i chlorofilu.

Cena - 31 zł / 100 ml ( produkt pełnowymiarowy ) 

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA - BIOpha wybielająca pasta do zębów z mentolem
Od razu przyznam się, że nie przepadam za ekologicznymi pastami do zębów, mimo iż wiem, że są zdrowe, że zawierają naturalnie działające składniki, trudno trafić na właściwy " smak ":) Wybielająca pasta do zębów BIOpha okazała się zupełnym przeciwieństwem moich obaw, nie dość że wspaniale smakuje, to też wyznacza się bardzo ładnym zapachem gumy w paskach Wrigley Spearmint, którą pamiętam z czasów nastolatki :D Ma gęstą konsystencję, przez co jest wydajna, nie pieni się tak mocno jak tradycyjne pasty, ale wytwarza subtelną piankę. Delikatnie, ale skutecznie myje zęby, ładnie odświeża, choć nie na długo. Bardzo przyjemne odkrycie, do którego z pewnością jeszcze nieraz powrócę. 

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA edycja II - pudełko pełne przyjemności!
Dodatkowo w pudełku znalazłam saszetkę przeciwzmarszczkowego ziołowego kremu Swati Ajurweda, ale nie wypróbowałam, do próbek mi ręce nie dochodzą :) Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zawartości tego pudełka, jest to wspaniałe zestawienie produktów, których nie zdążyłam jeszcze ( o dziwo! ) poznać. Dlatego tak chętnie i skrupulatnie podeszłam do ich testowania, mam nadzieje, że moje opinie Wam posłużą i pomogą dokonać właściwego wyboru.
Pudełko InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA edycja II już zostało wyprzedane, co mnie wcale nie dziwi, ale widzę że na ShinyBox jest dostępne KLIK. Już w tym miesiącu rusza wysyłka kolejnej, trzeciej edycji, zestawu NATURALNIE PIĘKNA III - nie zwlekajcie z zamówieniem, bo pudełka te rozchodzą się jak " gorące bułeczki " - naturalne oczywiście :D

Jak Wam się podoba zawartość drugiej edycji?
Na które kosmetyki najchętniej się skusicie?
A może chcecie dla siebie cały zestaw? 
Miłego popołudnia i wieczoru Kochani!
                                   

39 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba zawartość tego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo, ja też jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. To będzie pierwsze pudełko, które zasubskrybuję, po prostu muszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miło, z pewnością będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. W końcu puder bambusowy w formie prasowanej. Nie cierpię wszystkich pudrów sypkich. Czasem mam ochotę kupić ale wiem, że będę się męczyć. Tym bardziej cieszy, że tkoś postanowił tego bambusa sprasować :-D
    No i oczywiście Biały Jeleń.. ciągle o nim zapominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też zapominam, a tu - jak znalazł :) Takie produkty nie mają prawa przejść bez echa, to codzienność :) Puder całkiem fajny, choć nie najmocniejszy...

      Usuń
  4. to pudełko jest super i nawet pasta mi przypasowała, co tak jak u Ciebie ciężko jest i u mnie z tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, bo ona ma naprawdę bardzo dobry smak, zapach i działanie :) Cudowna! Czytałam że ta marka ma świetne produkty.

      Usuń
  5. Najbardziej zaciekawił mnie ten puder bsmbusowy :-) może być fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem spoko, aczkolwiek moja cera mocno się przetłuszcza, więc dorwać naprawdę skutecznie matujący puder, to wyczyn :)

      Usuń
  6. A mi się te pudełka nie podobają, wcale nie są tak naturalne jak są reklamowane i mnie to bardzo irytuje. Przez takie akcje wychodzą przekonania, że np Cztery Pory Roku to naturalne kosmetyki, a do tych im daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świadome konsumentki zawsze czytają składy, niezależnie od tego czy kosmetyk jest solo, czy spakowany w " naturalny zestaw ", dlatego uważam, że warto o tym pisać, sprawdziłam wszystkie w zestawie, uwagi umieściłam w minirecenzjach :) Tym nie mniej zawartość jest świetna i unikatowa :)

      Usuń
  7. fantastyczny jest ten zestaw. uwielbiam tą pastę do zębów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zgadzam się z tobą, pasta mnie wręcz zaskoczyła swoją smakowitością i świetnym działaniem ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajne pudełko, zawartość jest niezwykle bogata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, aż się dziwiłam, jak można tyle rzeczy spakować do jednego pudełeczka :D

      Usuń
  9. Przede wszystkim szkoda, że to pudełko nie jest do końca naturalne... Nie mam nic przeciwko chemicznym składom, ale nie lubię takiego wprowadzania w błąd ze strony dystrybutora... Niemniej jednak widzę tu kilka ciekawych produktów! Wczoraj gdzieś czytałam, że Constance Caroll, marka którą kojarzę ze swojej wczesnej młodości, ma w ofercie puder bambusowy :-) Wyobraziłam sobie fajny beztalkowy skład, a tu masz ;-)
    Najbardziej zaciekawił mnie ten krem pod oczy z jadem węża - będę czekać na twoją opinię :-)
    Buziaczki! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że idea jest wspaniała, a zawartość się dopracowuje, to dopiero druga edycja, liczę, że kolejne będą coraz naturalniejsze :D
      Ja z kosmetykami Constance Caroll nigdy wcześniej się nie spotkałam, gdy zobaczyłam skład, też byłam nieco zdziwiona, aczkolwiek za 15 złotych taka pojemność - nie ma co się łudzić że będzie naturalny :)
      To serum Vis Plantis z jadem żmii jest do twarzy Justynko, raczej okolic oczu warto omijać :)
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Aaaa, to dobrze wiedzieć! Bo ja jakoś chyba czytałam w pośpiechu i myślałam, że to pod oczy ;-)
      Buziaczki :-***

      Usuń
  10. Znam puder bambusowy od Constance Caroll. Taki sobie jest. Ten z Paese nie jest wiele droższy, ale moim zdaniem o niebo lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie też średnio się sprawdza z tym matowieniem, ale jeśli chodzi o stosowanie, to bardzo wygodny, najważniejsze że nie tworzy maski, ni zbiera się w załamaniach skóry ani nie zapycha, zwłaszcza że składem nie zachwyca...

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. I to jest najważniejsze :) Ja też nie narzekam :)

      Usuń
  12. No nie wiem...Wolałabym jednak, żeby w takich pudełkach kosmetyków było mniej, ale fajniejszych firm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram tezę, ale nie firm, tylko naturalności wkładanych kosmetyków :)

      Usuń
  13. BIAŁEGO JELENIA chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę tutaj kilka kosmetyków które chciałabym spróbować :) Fajne pudełko !

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się :) Jestem ciekawa trzeciej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo bardzo podoba mi się ten zestaw, miałam go zamawiać, ale póki co brak środków na koncie więc grzecznie czekam, chociaż nie wiem czy do tego czasu jeszcze coś z tego boxa zostanie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawartość pudełeczka jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Puder bambusowy - na niego zwróciłam największą uwagę, bo mam mieszaną cerę....

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo nam się podoba zawartość tego pudełeczka !! tez chcemy ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj powiem szczerze, że fajna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawartość rozłożyła mnie na łopatki - powiem tylko WOW!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa zawartość, choć saszetki Noble Health Get Slim DayTime miałam, i nie polubiłam się z ich smakiem :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście najchętniej przygarnęłabym cały zestaw. ;]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu czy złośliwych uwag - komentarze te będą od razu usuwane!