czwartek, 17 listopada 2016

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI + Rozdanie! Wygraj krem Miya Cosmetics!!!

Witajcie Słoneczka :)
Pogoda za oknem nie rozpieszcza, szaruga, deszcz, plucha na przemian ze śniegiem, zimnem, mrozem... Takie zachwiania temperatur niezbyt korzystnie wpływają na nasze samopoczucie, a wręcz prowadzą do spadku energii, melancholii, stanu emocjonalnego rozbicia. Jak sobie radzić, aby " przetrwać "? To proste - skupić się na rzeczach przyjemnych, na ulubionych zajęciach, otaczać się pięknymi przedmiotami, ulubionymi zapachami, a nawet pozwalać sobie na małą rozpustę. Oczywiście interpretacja dowolna, aczkolwiek ja mówię o zakupach, tych drobnych, małych i też tych całkiem okazałych :D

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI
Co może lepiej poprawić kobiecy nastrój, jak słodka niespodzianka? Kilka słodkich niespodzianek w jednym... pudełku :) Taki właśnie jest U.R.O.K InspiredBy - małe, urocze pudełko wypełnione kobiecymi umilaczami, z pewnością każda z nas coś fajnego w nim dla siebie znajdzie. 6 edycja U.R.O.K`u może i nie jest wypełniona po same brzegi, ale pod względem atrakcyjności - bardzo udana! Znalazłam w niej nie tylko kosmetyki, których nigdy za wiele, bowiem można się nimi też dzielić, co mam zamiar uczynić ;) ale także ciekawą i nową dla mnie biżuterię ;)

" U.R.O.K. VI będzie ogromnym zaskoczeniem dla każdej fanki tego zestawu. Będzie jak zwykle kobieco, pięknie i zmysłowo. " 
mówi InspiredBy.

A ja zapraszam Was do zapoznania się z opinią o kosmetykach z tego zestawu, a także na prezentację biżuterii i rozdania, w którym do wygrania wspaniały różany krem I Love Me Miya Cosmetics :)

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI
Syoss Anti-Grease Suchy szampon do włosów - Wyjątkowo przydatny kosmetyk przeznaczony do szybko przetłuszczających się włosów - dodaje im dodatkowy dzień świeżości! Przed użyciem należy wstrząsnąć dobrze pojemnik i rozpylić kosmetyk krótkimi seriami z odległości ok. 20 cm. Wmasować, a następnie wyczesać włosy.

Cena - 15,99 zł / 200 ml ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Syoss Anti-Grease Suchy szampon do włosów
Od kilku dobrych lat suche szampony goszczą w mojej łazience i na włosach. I choć nie jest to produkt do częstego stosowania, bowiem nic tak nie odświeży włosów jak ich umycie, należy o tym pamiętać - w alarmowych sytuacjach jest niezastąpiony! Syoss Anti-Grease bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, po pierwsze formą aplikacji, poprzez wcieranie rozpylonego ( oczywiście wstępnie mocno wstrząśniętego ) sprayu we włosy za pomocą ręcznika! Dotychczasowe produkty wymagały jedynie rąk, aczkolwiek przyznam, że propozycja z ręcznikiem bardziej mi się podoba i, co zauważyłam, jest lepsza. Gdy już wmasowałam suchy szampon we włosy i skórę, robię to z głową w dół, zauważyłam natychmiastowy efekt świeżości i zachwycającą moc objętości na swoich włosach :) Szampon świetnie niweluje " nieświeżość ", przy tym nie obciąża ani nie matuje włosów, co jest częstą przypadłością tego typu produktów. Po rozczesaniu włosy mam sypkie, puszyste, gładkie i zadbane, bez tłustego połysku, lecz z lekkim, zdrowym blaskiem. Użyłam go dotychczas tylko dwa razy, jak wspomniałam, jest to produkt S.O.S. nie do regularnego stosowania, ale nie odnotowałam żadnego podrażnienia, uczulenia, czy swędzenia skóry. Przyjemnie i mocno pachnie, po aplikacji zapach łagodnieje. Nie zostawia " łupieżu ", łatwo się wyczesuje, w moim przypadku też delikatnie rozjaśnia ciemne odrosty - bonus taki :) Warto mieć go pod ręką w razie czego!

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Krem do twarzy Miya Cosmetics myWONDERBALM
Krem do twarzy Miya Cosmetics myWONDERBALM - Zawiera cenne olejki i składniki roślinne o właściwościach pielęgnacyjnych i upiększających. Szybko się wchłania i doskonale nadaje się pod makijaż. myWONDERBALM to wyjątkowy krem, w którym znajdziesz to, co najważniejsze dla Ciebie i Twojej skóry. Do każdego typu skóry, na dzień i na noc. Mix rodzajów.

Cena - 29,99 zł / 75 ml ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Krem do twarzy Miya Cosmetics myWONDERBALM
Kremy Miya Cosmetics, w tym I Love Me, już zdążyłam poznać, szczegółową recenzję zobaczycie i przeczytacie TU. Tym nie mniej, cieszę się, że ten krem znalazł się w moim zestawie, od razu pomyślałam, że będzie cudowną niespodzianką dla jednej z Was :) Odżywczy krem do twarzy z olejkiem z różanym subtelnie pachnie, świetnie nawilża, odżywia i orzeźwia skórę. Nadaje jej blasku, promienności, zdrowego kolorytu, delikatności i miękkości - idealny zarówno pod makijaż, jak i podczas wieczorowej pielęgnacji. Dodatkowo jest wygodny w użyciu i szalenie wydajny, a w razie konieczności śmiało można go używać na ręce, stopy, kolana... Jednym słowem idealny do damskiej torebki! Na rozdanie zapraszam w końcu notki :)

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Nail Tek Intensive Therapy Odżywka do miękkich paznokci
Nail Tek Intensive Therapy Odżywka do miękkich paznokci - Zalecana do paznokci wymagających intensywnego wzmocnienia. Utwardza płytkę paznokcia, spaja ze sobą jej warstwy i zapobiega jej rozdwajaniu. Stosowana codziennie, pielęgnuje paznokcie oraz nabłyszcza i zabezpiecza lakier kolorowy.

Cena - 29 zł / 15 ml ( miniatura o pojemności 3,6 ml )

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Nail Tek Intensive Therapy Odżywka do miękkich paznokci
Produkty Nail Tek bardzo lubię, stosuję je od lat, ponieważ jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Tę odżywkę już stosowałam, tyle że w wersji pełnowymiarowej, a efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Rzeczywiście zapobiega rozdwajaniu się paznokci, stosowana systematycznie bardzo skutecznie je utwardza i zapobiega złamaniom, kruszeniu, pękaniu. Należy ją stosować codziennie, nakładając jeną warstwę na drugą, raz w tygodniu zmyć i... od nowa. Minimalny okres stosowania, dla optymalnych efektów, to 3 miesiące, pełnowymiarówka wystarcza na znacznie dłużej. Odżywka ma bardzo lekką, płynną konsystencje, błyskawicznie się rozprowadza i równie szybko wysycha na paznokciach. Ładnie je nabłyszcza, z każdą kolejną warstwą coraz bardziej, wzmacnia i chroni. Jest nie tylko skuteczna, ale też uniwersalna, co bardzo lubię - można ją stosować solo, można nakładać pod lakier, jako bazę, a także na lakier, jako top coat. Ma zdolność przenikania przez lakiery, a więc nawet jako nabłyszczacz lakieru działa terapeutycznie na płytki paznokciowe :) Świetna jest, ciesze się, że znów się spotkaliśmy :)

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI MARK Coffee Coconut Scrub
MARK Coffee Coconut Scrub - 100% naturalny kosmetyk, który nie zawiera żadnych sztucznych konserwantów. Pobudza mikrokrążenie skutecznie walcząc z cellulitem, rozstępami i niedoskonałościami skóry. Wzmacnia jej elastyczność i sprężystość oraz zapobiega jej odwodnieniu.

Cena - 59 zł / 200 g ( miniatura o pojemności ... niewiadomej )

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI MARK Coffee Coconut Scrub
InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI MARK Coffee Coconut Scrub
Kawowe peelingi po prostu uwielbiam! A że jestem wygodna, no dobra, zabiegana, wolę korzystać z gotowych rozwiązań. Oczywiście preferując te naturalne :) Firmy Mark nie znam, nigdy nawet o niej nie słyszałam, ale kokosowy peeling, który znalazłam w swoim pudełku, wzbudził moją ciekawość i zachęcił do przejrzenia asortymentu na stronie. Peeling wygląda dobrze, nie jest suchy, ani też zbrylony i twardy, pod wpływem oleju, który zawiera " łączy się " w małe kawałki, które w palcach się rozpadają. Podczas nakładania na ciało peeling troszeczkę się obsypuje, co jest rzeczą normalną, aczkolwiek zależy to w dużej mierze od porcji nakładanego produktu jak i od stopnia nawilżenia skóry, a także dłoni. Aby nie marnować tak wspaniałego kosmetyku, każdą porcję, przed aplikacją na mokre ciało, dodatkowo leciutko zwilżam wodą i powoli " wcieram " w skórę - obsypywanie minimalne! Nawet po 5 minutach trzymania, nie obsypuje :) Na szczególną uwagę zasługuje też zapach - obłędny!!! Wyczuwam w nim połączenie czarnej, palonej kawy z marcepanem, kokosem i ... słodkim makowcem :D Omnomnomnom, to jest pyszna pielęgnacja! Nawet po spłukaniu ciągle czuję jego zapach na swojej obłędnie gładkiej, delikatnej, miękkiej i doskonale nawilżonej skórze. Złuszcza, wygładza, pielęgnuje - warto uważać na mikrouszkodzenia skóry, sól potrafi szczypać! :) Saszetka wystarczyła mi na jedno użycie.

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Coralove biżuteria
InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Coralove biżuteria kolczyki Tribal
Coralove Kolczyki Tribal - Idealny dodatek do każdej stylizacji! Kolczyki w kształcie dwóch kulek o różnej wielkości, pasują zarówno na weekendowe spotkanie ze znajomymi, jak i na romantyczną kolację. W zestawie mix kolorów.

Cena - 4 zł / para ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Coralove biżuteria kolczyki Tribal
W swoim zestawie znalazłam perłową wersję kolczyków tribal, które zostały wykończone żółtym metalem. Niestety nie moja to bajka, i nie chodzi wcale o wzór czy kolor, tylko moje uszy, które prócz złota nic innego nie tolerują. Założyłam je, aby pokazać jak się prezentują na uchu, myślę że moje córeczki, jak tylko trochę urosną, zrobią z nich użytek :) Trochę dziwnie mi się je zakładało, niezbyt wygodnie, i chyba jestem przyzwyczajona do tradycyjnych modeli, bo z tą kuleczka z tyłu ucha czułam się nieswojo :) Kwestia przyzwyczajenia i... gustu :)

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Coralove biżuteria choker
Coralove choker - Absolutny hit sezonu! Idealny na co dzień, jak i na eleganckie wyjścia. W zestawie czarny rzemyk z kryształkami lub perełkami.

Cena - 9,99 zł / szt. ( produkt pełnowymiarowy )

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Coralove biżuteria choker z kryształkami
InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI Coralove biżuteria choker z kryształkami
Choker`y ostatnimi czasy podbijają świat. Lubię ciekawą i gustowną biżuterię, na odmianę od kolczyków, w naszyjnikach i bransoletkach mogę wybierać do woli. W swoim pudełku znalazłam choker z kryształkami - delikatny i dziewczęcy. Samoistnie wygląda dosyć przeciętnie, ale gdy zawiązałam go na szyi, byłam zdumiona efektem - muszę przyznać że bardzo mi się spodobał :) Materiał jest miękki, delikatny i przyjemny w dotyku, choć początkowo na taki nie wygląda, łatwo się zawiązuje i ciągle " trzyma formę ". Kryształki subtelnie połyskują, zwłaszcza gdy jest słoneczko, dodając romantycznego charakteru nawet kobiecie dojrzałej :) Nooooo, miłe zaskoczenie! Coś czuję że się zaprzyjaźnimy :)

Konkurs blogowy
Teraz, moje Drogie, czas na obiecane rozdanko!!!
Chcesz wygrać Odżywczy krem do twarzy z olejkiem z róży I Love Me Miya Cosmetics?
Odpowiedz na pytanie: " Za co kochasz... SIEBIE ?".
Interpretacja - dowolna, możesz na serio, możesz w żartach, lirycznie, wierszem czy opowieścią... Decyzja TWOJA, bo ma być o TOBIE! Wygrywa najlepsza odpowiedź :)
Na zgłoszenia czekam do 22.11.2016 r. włącznie, a wyniki podam w tymże poście, jako EDIT, najpóźniej do dnia 25.11.2016 r.
Uwaga! Rozdanie TYLKO dla Obserwatorów bloga! Udostępniać nie macie obowiązku, ale gdy to uczynicie, będzie mi miło :)
Powodzenia! Trzymam kciuki👍💙
EDIT!!!
Wyniki moje Drogie :)
Dziękuję pięknie za Wasze zaangażowanie i udział w konkursie, najbardziej ujęła mnie odpowiedź...
Gratulacje serdeczne!
Podeślij proszę dane adresowe na mail w zakładce " Kontakt ".
Raz jeszcze dziękuję za udział w zabawie Kochane, a już na dniach startuje... Mikołajkowy konkurs!!! 

InspiredBy zestaw U.R.O.K - EDYCJA VI
Już niedługo startuje wysyłka nowej, VII edycji, U.R.O.K InspiredBy, jeśli chcesz poznać, co w sobie kryje i móc celebrować chwile kobiecego szczęścia - nie zwlekaj, zamawiaj - KLIK!

Jak Wam się podoba U.R.O.K VI edycji?
Który z produktów najchętniej sobie przywłaszczylibyście?
Jak Wam się podoba biżuteria? Lubicie chokery i tribale? ( jejku, co za nazwy :D )
Miłego wieczoru Wam życzę :*                               
                                    

14 komentarzy:

  1. Kocham siebie za to że jestem uparta i zawzięta. Wiem, wiem czasami może być to wadą ale u mnie najczęściej okazuje się być dużą zaletą. Często spotykałam na swej drodze osoby które chciały podciąć mi skrzydła, mówiły ze nie dam rady, że to dla mnie za dużo. Działało to na mnie bardzo motywująco - nie zniechęcało mnie to, przeciwnie - nie dałam sobie wmówić ze czegoś nie mogę, że nie powinnam, że nie dam rady. Z wszelkiej siły starałam się i staram niedowiarkom pokazać że jeśli czegoś bardzo chcemy to się da, trzeba tylko wierzyć i postarać się. Jestem uparta i zawzięta-jeśli się czegoś podejmę nie skończę dopóki nie skończę :) Śmiało realizuję swoje cele, walczę o swoje marzenia, nie poddaję się w połowie drogi mimo przeciwności losu. Bariery są po to by je łamać. Siostra lubi sięgać po nowe rzeczy, próbować czegoś nowego, czegoś czego nigdy nie robiła. Uważam że to moja wielka zaleta i za to siebie kocham.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie rozumiem całego tego zachwytu nad chokerami. Mi się one kompletnie nie podobają.. jak zwykle kwestia gustu. Zaintrygował mnie ten peeling. Ja sobie kawowy robię sama: mieszam fusy z olejem kokosowym, albo z oliwką...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej zaciekawił ten scrub. Uwielbiam takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling wygląda jak ..... masa makowa do lazani ♥ :D hihi mniam :D
    Co do konkursu, dam szansę komuś kto kremiku nie miał ;) Ja obecenie mam kompozycję z mango ♥
    Dziewczyny warto brać udział !! :D Kremik super ;)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kremy robią szał w blogosferze. Sama mam taki sam i ciekaowość mnie zżera jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa zawartość pudełeczka, poza tymi kolczykami :) Peeling wydaje się super, ale nie przekonują mnie te modne ostatnio torebeczki, wolę jak peeling jest w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym przetestować ten krem jednak mam za dużo pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  8. SYOSS - najlepszy !! znamy i polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako: Nadia
    Odpowiedź: Kocham siebie za hmm... jakby nie było to pytanie jest dość trudne. Zwykle wytykamy swoje wady, a nie zalety i to jeszcze takie za, które się kochamy. Kocham siebie za to, że umiem być szczera, czasem nawet szczera do bólu, ale według mnie tak jest lepiej niż jakbym stawiała na kłamstwo. Kocham siebie za to, że umiem mieć dystans do wszystkiego co mnie otacza, że jestem dość tolerancyjna i że interesuje się tylko swoim życiem, a nie żyje plotkami itd. Kocham siebie za pasje, którą wkładam w każde postawione mi zadanie, z której wyciskam wszelką energie i wszelkie pomysły do ostatniej kropli. Kocham siebie za to, że już jestem silna, że już umiem sobie poradzić ze wszystkim i że z czasem nauczyłam się, że przeszłości nie zmienię i nie mogę żałować tego co już się zdarzyło, bo w żaden sposób nie zmienię swoich czynów, nie cofne czasu i nie postąpię inaczej. Kocham siebie za to, że nauczyłam się żyć z samą sobą. 100% akceptuje swój charakter. Mimo, że wiem iż mam wady, to kocham go. To on sprawia, że jestem taka, a nie inna, że jestem właśnie sobą i akceptuje go w pełni. On to ja, ja to on. Oczywiście gorzej jest z akceptacją wyglądu, ale nad tym jeszcze pracuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy czytam wszystkie obrazki typu "Gdy się urodziłam, szatan pomyślał 'o konkurencja'", "Jestem zołzą i dobrze mi z tym" to myślę, że dziewczyny, które utożsamiają się z tymi obrazkami nie kochają siebie.
    Kocham siebie za to, że z uśmiechem budzę się każdego dnia, mówię dzień dobry kotu i wkładam mu porządną porcję karmy do miski. Wącham kawę, nastawiam wodę i wyciągam gazetę. Koniec końców prostuję włosy jedną ręką a drugą zakładam rajstopy, a kawę wypijam niemal zimną, bo znów zamyśliłam się w planach gdzie spędzę kolejny weekend. Zamiast soczystego "kurwa" w ramach spóźnienia wybieram soczystą pomadkę w kolorze fuksji. Wiem, że to zadziała na szefa lepiej niż mój podły humor.
    W pracy jestem oazą cierpliwości, choć czasem mam dość. Nigdy się nie skarżę i zawsze się uśmiecham. Zamiast kąśliwych uwag rzucam dobre zaklęcia. To sprawia, że kocham siebie i inni kochają mnie.
    Obsewuję jako: Klaudia Cebula
    Udostepniam: https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/1204206609657528

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham siebie za to ,że mam szacunek zarówno jak i do siebie samej i do otaczającego świata.Kocham za to,że nie ignoruję swojej intuicji.Kocham za to,że znam swoją wartości i potrafię cenić i cieszyć się e z każdej chwili życia.Kocham za to ,że jestem wrażliwa na piękno natury i je dostrzec na co dzień.Kocham za to ,że jestem sama sobie przyjacielem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelo dziękuję za zgłoszenie, ale konkurs skończył się 22 listopada, są wyniki :)
      Już teraz zapraszam do udziału w mikołajkowym, pachnącym konkursie, który wystartuje na dniach :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!