piątek, 24 listopada 2017

KONKURS Mikołajkowy! Wygraj zestaw kosmetyków!

Witajcie Słoneczka :)
Mikołajki zbliżają się do nas wielkimi krokami! Czas zabrać się za pisanie listów do Świętego M. Czas też na obiecany, pewnie też przez Was wyczekiwany, Mikołajkowy KONKURS!!! Chcesz zgarnąć zestaw świetnych produktów? Nie zwlekaj, chodź!

Nie będę przedłużać i nawijać, wystarczy, że napiszesz ujmujący, zabawny czy po prostu piękny list od serca do Świętego M, a zestaw kosmetyków, widoczny na zdjęciach, będzie Twój!!!
Jak to w każdym, kreatywnym konkursie REGULAMIN musi być! I bardzo Was proszę moje Drogie, przeczytajcie te kilka zasad, aby nie było potem nieprzyjemnych incydentów. Szanujcie swój i mój czas, a jeśli proszę o udostępnienie banerka, to zróbcie to proszę, nie obawiając się konkurencji ze strony koleżanek :) Wygrywa NAJlepsza odpowiedź, a jej autorka zgarnia zestaw za 200 zł!!!
KONKURS Mikołajkowy! Wygraj zestaw kosmetyków!
Regulamin konkursu 

1. Konkurs jest organizowany na blogu Dobre Dla Urody i jest przeznaczony dla wszystkich publicznych obserwatorów.
2. Fundatorem nagrody w konkursie jestem ja.
3. Zadanie konkursowe -" Napisz krótki list do Świętego M."- odpowiedź umieść w komentarzu pod wpisem konkursowym.
4. Nagrodą w konkursie jest zestaw kosmetyków o wartości 200 zł widoczny na zdjęciu:
  • Hairvity Halier suplement przeciw wypadaniu włosów 60 kapsułek
  • L'Oréal Paris Brow Artist Genius Kit paleta do brwi Medium To Dark
  • JOKO Wygładzająca baza pod makijaż SMOOTH your FACE
  • Avon Mark. Liquid Lip Lacquer Matte Matowa szminka w płynie odcień Irresistible 
  • Avon True Colour Kryjący Podkład adaptujący odcień Light Nude 
  • Matowa szminka True Color odcień Red Supreme 
  • Vis Plantis Betula Alba Care Brzozowe Serum do skóry głowy.
5. Produkty przeznaczone na nagrodę są nowe, nigdy nie używane, fabrycznie zapakowane! 
6. Konkurs trwa od dnia 24 listopada do 4 grudnia ( włącznie ) 2017 roku.
7. Wśród wszystkich poprawnych zgłoszeń wybiorę jedną ( 1 ) najbardziej kreatywną odpowiedź, a jej Autora nagrodzę.
8. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w niniejszej notce konkursowej ( jako EDIT ) w Mikołajki 6 października. 
9. Konkurs jest przeznaczony dla wszystkich publicznych obserwatorów bloga Dobre Dla Urody.
10. Warunki do udziału w konkursie:
   • bycie publicznym obserwatorem bloga Dobre Dla Urody
   • umieszczenie w komentarzu pod wpisem odpowiedzi wraz z nickiem, pod którym obserwujesz blog Dobre Dla Urody 
   • umieszczenie linka do udostępnionego banerka konkursowego na swoim blogu lub Facebooku.
11. Nagrodę wysyłam ja, w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania, drogą mailową, danych adresowych Laureatki - wysyłka tylko na terenie Polski!
12. Niedotrzymanie któregokolwiek z punktów Regulaminu dyskwalifikuje Uczestnika z udziału w Konkursie i odbiera mu prawo do otrzymania nagrody - poprawność zgłoszeń będzie weryfikowana.
13. Uczestnik konkursu, poprzez udział w konkursie, oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem konkursu i akceptuje jego treść w całości.
14. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
15. Niniejszy konkurs zostanie unieważniony w przypadku, gdy udział w nim weźmie mniej niż 10 osób!

Wzór poprawnego zgłoszenia:
Obserwuję blog jako...... ( nick )
Odpowiedź konkursowa ... (  Drogi Mikołaju ... czy coś w tym stylu :D)
Udostępniłam banerek .... ( link ) 
Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia!
                                                                       
      WYNIKI!
Nim przejdziemy do ogłoszenia zwyciężczyni, pragnę podziękować Wam wszystkim za udział w zabawie.
Wszystkie odpowiedzi są wyjątkowe i niepowtarzalne! Każde życzenie-list do Mikołaja chwyta za serce, życzę Wam, aby wszystkie się spełniły i podarowały Wam, i waszym bliskim, dużo radości i szczęścia!
Najbardziej urzekł mnie list, który tak naprawdę dotyczy nas wszystkich i to jego Autorkę pragnę nagrodzić powyższym zestawem, a jest to...

Kinga princesskindka gratulacje serdeczne!
Po zostawieniu komentarza pod niniejszą notką z wynikami, ślij dane adresowe do wysyłki nagrody na mail z zakładki " Kontakt " :)
Raz jeszcze dziękuję za wspaniałą zabawę, kolejne konkursy... już wkrótce!

                                      

30 komentarzy:

  1. Nie mam szczęścia do konkursów, więc będę trzymać kciuki za uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny konkurs, życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezmę udział tylko niech pomyślę nad tym listem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję blog jako: MD BŻ
    Odpowiedź konkursowa:
    Drogi Święty Mikołaju,
    Byłam grzeczna tylko w maju
    Wstyd mi przyznać, lecz troszeczkę
    Pogrzeszyłam, wdałam w sprzeczkę.
    Kosmetyków nakupiłam,
    a zapasów nie zużyłam!
    Jestem kosmetykoholiczką
    I promocja działa na mnie jak płachta na byczka.
    Ale Mikołaju, Ty wiesz najlepiej,
    Że czasem rozsądek mi mówi 'nie głupiej,
    Nie potrzebujesz kolejnych mazideł'
    To działa na mnie jak wody kubeł.
    Więc Mikołaju, dziś Ciebie proszę,
    Bo udział w cudownym rozdaniu wziąć spieszę!
    Proszę, by przychylnym okiem spojrzała na mnie
    Autorka rozdania co Tanika się zwie :)
    Udostępniłam banerek https://groundbreaking-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję blog jako Jasmine Vise
    Odpowiedź konkursowa: Drogi święty Mikołaju,
    chcę by było mi jak w raju.
    A tak bardziej na poważnie,
    to posłuchaj mnie uważnie.
    Kiedy prezenty będziesz pod choinkę rozdawał,
    to zrób mi taki mały kawał.
    Zamiast słodyczy i lizaków,
    przynieś mi kosmetyków w wielopaku...
    Niech worek z prezentami będzie pełen kosmetyków,
    szminek, perfum, podkładów bez liku.
    Grzeczna byłam przynajmniej się starałam,
    lecz swoją kosmetyczkę strasznie zaniedbałam.
    Świeci biedna pustkami,
    tęskni za kosmetycznymi towarzyszami.
    Najbardziej brakuje jej zapachu, który zmysłowością czaruje,
    takiego który do mojej osobowości pasuje.
    Egzotyczne nuty wsparte kwiatowymi akcentami,
    są moimi ulubionymi zapachami.
    Mikołaju bardzo Cię proszę skromnie,
    przeczytaj proszę mój list i przyjdź do mnie




    Udostępniłam banerek https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/2058784811009054

    OdpowiedzUsuń
  6. baner: https://skinandtheacne.blogspot.com/
    obserwuję jako Ewelina Wielochowska
    Z wiekiem perspektywa prezentów nieco się zmienia. Jako dziecko uwielbialiśmy je dostawać, ale jako dorosła osoba zdecydowanie wolę je wręczać, gdyż jako chomikara posiadam już wiele :). Jednak każdy ma marzenia, małe i te większe. Tak więc drogi Mikołaju, wiadomo, że jak co roku, i w tym byłam grzeczna a rok ten był bardzo emocjonujący i pełen zmian na lepsze i gorsze. Jedyne czego mi teraz brakuje to uczciwa praca. Domyślam się, że Mikołaj nie prowadzi biura pracy, ale jakbym znalazła pod choinką wiele motywacji, zapału i odwagi to bym się nie obraziła ;) W związku z tym, że mój list do Mikołaja jest krótki to dodałabym tam prośbę o wielką paczkę zdrowia i uśmiechu dla rodziny. A dla partnera mojego ukochanego coraz mniej problemów a coraz więcej radości z życia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję blog jako wiolkaa93
    Odpowiedź konkursowa
    Drogi Święty Mikołaju
    już dawno o prezenty nie prosiłam
    bo grzeczna nie zbyt przez cały rok byłam.
    Moje życie od dzieciństwa się zmieniło
    kilogramów i lat mi przbyło,
    już nie proszę o słodycze i zabawki.
    Wolę usmiech moich bliskich
    więcej chwil spędzonych razem,
    romantyczną kolację przy świecach,
    wspólne gotowanie, a niewieczne mijanie.
    Kolęd śpiewanie i na fortepianie granie.
    Bitwę na snieżki i zimę prawdziwą,
    wśród uśmiechu i ciepła, bijąceg od kominka i od ludzkich serc.
    Prosze o proste rzeczy, które mój świat umilą.
    Udostępniłam banerek https://www.facebook.com/grazyna.oxy/posts/1663166073739804?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję blog jako...... Elżbieta Zawadzka
    Odpowiedź konkursowa ...

    Witaj Święty Mikołaju!

    Moja wymarzona lista prezentów nie będzie zbyt długa,
    bo masz do rozwiezienia cały worek, gdy tylko pierwsza gwiazdka zamruga.
    Chciałabym dostać od Ciebie ciepłą parę rękawic, szalik i czapeczkę,
    bym mogła nawet w największe mrozy wybrać się na wycieczkę.
    Do tego na drutach zrobione, wełniane skarpetki -
    takie od serca dane są cenniejsze niż markowe metki.
    Kończąc moją listę ładnie Cię jeszcze poproszę -
    przywieź mi od górali z Zakopanego bambosze – rozmiar 39 noszę!

    Jak widzisz święty Mikołaju nie mam zamiaru zbyt wiele wymagać
    i na drogie wydatki Ciebie narażać,
    dlatego głęboko wierzę, że się u mnie zjawisz
    bo samymi odwiedzinami wielką radość mi sprawisz…

    Przesyłam gorące pozdrowienia, bo w Laponii pewnie śnieg, mróz i chłód.
    Przejdźmy na Ty - Ela jestem!

    Udostępniłam banerek .... https://www.facebook.com/elzunia.zawadzka/posts/1671048496280418?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nagrody, życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję blog jako.....Dorota Kurtycz
    Odpowiedź konkursowa ...
    Kochany Mikołaju,
    Mikołaju Święty jaki ty jesteś okrąglutki i wesolutki.zawsze moje prośby co do prezentów zostały spełnione za co bardzo Ci dziękuję.W tym roku nie chcę dostać żadnych materialnych rzeczy.Moim największym marzeniem jest to, by miłość nigdy nie opuszczała mojego serca, chcę zawsze kochać, zawsze być szczęśliwa tak, jak teraz .No i bardzo Cię proszę o to żeby cała moja rodzina na święta była razem.Chciałabym Cię jeszcze poprosić o śnieg. Żeby był lepiasty i iskrzący się w słońcu. .
    Nic więcej nie potrzebuję o resztę zadbam sama
    Pozdrów ode mnie Rudolfa i Panią Mikołajową

    Udostępniłam banerek .... https://www.facebook.com/231501657057976/photos/a.231511183723690.1073741828.231501657057976/758347747706695/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blog jako..... Anna jarosz-strój
    Odpowiedź konkursowa ...
    Mikołaju, Mikołaju,
    spraw bym w te święta poczuła się jak w raju..
    odwiedź wiele sklepików,
    tam czeka wiele pokus..
    nie ograniczaj się do kilku,
    wybierz dla mnie prezentów bez liku :)
    Wiesz przecież Mikołaju kochany,
    że byłam grzeczna, byłam miła,
    cały rok na ciebie czekałam,
    cały rok się bardzo starałam :)
    podaruj mi wspaniałe prezenty,
    chyba zasłużyłam? :)
    Udostępniłam
    https://www.facebook.com/anna.stroj1/posts/1538220136232507

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój drogi Mikołaju
    trochę Cię pokuszę
    Przyjedź do mnie w tym roku
    bo zobaczyć Cię muszę
    Już szykuję pierniczki,
    aż czerwienią się policzki
    Najlepsz kakałko kupione
    Twe usta będą rozanieloe,
    A gdy do mnie już przybędziesz
    w fotelu przy choince usiądziesz
    Możesz coś ze swojego wora wyciągnąć
    Abym miała co rano oglądnąć!
    Może być coś kolorowego,
    coś całkiem wesołego
    coś co gra lub tańczy
    lub nawet worek pomarańczy!
    Bo całe rodzinka grzeczna była
    Mama zadowolona, a ja miła
    tata radosny będzie do wiosny!
    Wiec zapraszam całą rodzinką
    przybywaj z zadowoloną minką !

    agata.17ko@wp.pl



    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blog jako: Nadia
    Odpowiedź konkursowa: Drogi Święty Mikołaju, wiem ile masz pracy w świątecznym okresie, dlatego chciałabym Tobie ułatwić prezent dla mnie. Możesz wybrać jedną rzecz, tą którą najłatwiej będzie Ci spełnić i to będzie mój prezent.
    1) Chciałabym wreszcie zobaczyć spadającą gwiazdę. Nigdy nie miałam okazji, ale ciągle o tym marzę. Jest to dla mnie w pewien sposobu magiczne wydarzenie. W końcu nie na co dzień można patrzeć jak te piękne punkciki spadają na niebie. Najlepiej tak rozłożyć koc na dachu i napawać się tym widokiem...
    2) Pójście na strzelnice. Od wielu lat chce się nauczyć strzelać, ale przez natłok obowiązków nie mam na to kompletnie czasu plus np. członkostwo w klubie strzeleckim nie jest wcale takie tanie... Gdybym wreszcie umówiła się na strzelnice to doczołgałabym się tam nawet z gorączką 40 stopni byleby wreszcie tego spróbować.
    3) Hmm chciałabym dostać organizery na kosmetyki. Jakieś fajnie oznaczone pudełka, które pomieściłyby moje zapasy kosmetyków. Mam ich już trochę, bo trudno okiełznać mój zakupoholizm, ale się staram. Mimo wszystko trudno zachować porządek w kosmetykach i mimo, że mam już je jakoś poukładane i panuje względny porządek to wiem, że można by to było zorganizować jakoś lepiej, bardziej przejrzyście, więc na pewno można by znaleźć coś, co by mi to ułatwiło.
    PS. Liczę, że faktycznie trochę ułatwiłam Ci zadanie!

    Udostępniłam banerek: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Dagmara Gacek
    Baner: https://tryinsd.blogspot.com/2017/12/rozdanie-u-dobre-dla-urody.html

    Święty Mikołaju!
    Wiem, że stara jestem
    Ale dalej z prezentu się ucieszę!
    Nie proszę w tym roku o dużo
    Spełnij jedno życzenie i będzie cudo!
    Przynieś mi ciekawą książkę
    Z która każdy wieczór urządzę
    Niech będzie długaaaaaaaaaaa
    Przecież dzień krótki- noc długa
    Bohaterowie niech me serce porwą
    A sama opowieść uwolni we mnie młodość
    Niech okładka błyszczeć będzie
    A kawą nigdy zalana nie będzie!
    Błagam spełnij me życzenie
    A oczytana na zawsze będę!

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję blog jako : adaasiek 21
    2. Odpowiedź konkursowa :
    Kochany Mikołaju, co mieszkasz bardzo daleko,
    Uchyl tej tajemnicy choć rąbek czy może wieko,
    Czekam na Ciebie, przez okno swe już spoglądam,
    Ach, I znowu, i znowu w list swój ciągle zaglądam.
    Prezenty rozdajesz ? Och, masz ich tak bardzo wiele,
    O jeden taki wspaniały poprosić teraz się ośmielę,
    Wiesz, marzy mi się fotel na kółkach, obrotowy i duży ,
    Niech przez długie lata w moim nowym domu posłuży.
    Wiesz Mikołaju ? My z żoną dom właśnie budujemy,
    Odpowiedniego umeblowania do niego poszukujemy,
    Teraz przyszła pora na małego gabinetu umeblowanie,
    Tyle to kosztuje, ach, nie lada to dla nas jest zadanie !
    Przez cały rok byłem grzeczny ! Och, no dobra, czasami,
    Lecz zawsze liczyłem się z żony postawionymi zasadami,
    Jestem dumny z siebie ! Powiedz, że Ty też to widzisz,
    Powiedz, że mojego zachowania Mikołaju się nie wstydzisz!
    Wiesz Mikołaju ? Wiele prezentów w życiu już dostałem,
    Lecz nigdy takiego, którego tak bardzo do domu potrzebowałem,
    Cena nie gra roli, byle Mikołaju fotel był choć trochę wygodny,
    Jeśli to za wiele...Zrozumiem, lecz jeśli otrzymam będę zawsze pogodny !
    Powiedz tylko słowo, lub może ześlij na mnie jakiś znak,
    A zrozumiem, że w tym roku prezentów dla mnie jest brak,
    Lecz Wiesz Mikołaju ? Ja wierzę, że Ty doceniasz starania,
    Zawsze sumiennie wykonujesz powierzone sobie zadania.
    Kończąc swój list Święty Mikołaju jestem szczęśliwy,
    Bo wysłania do Ciebie tego wierszo-listu jestem godziwy,
    Pamiętaj Staruszku, z niecierpliwością w okno spoglądam,
    Lecz wysyłam już ten list, w jego treść już nie zaglądam !

    Podpisano : Arkadiusz, mąż czasami nie okrzesany,
    Lecz przez swoją żonę za to pokochany !

    3. Udostępniłem baner : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=173967846523822&id=100017318230891

    OdpowiedzUsuń
  17. Drogi Mikołaju,
    Dzisiaj wiem, że marzenia na prawdę spełniają się.
    Dzięki Twojej hojności otrzymalam to o czym marzyłam i pragnęłam .To wypowiedziane w skrycie zyczenie spełniło się w 100%.
    Spotkałam na swojej drodze życia fajną , zwariowaną osobę i dla Niej pragnę prosić o podarek.Jej oryginalna osobowość, ogrom empatii do drugiego człowieka podbił moje serce .To Anna . Po prostu Anna.Zwykła , niepozorna, ale o jak bogatym wnętrzu....Żyjąc w ogromnym pędzie nie zauważamy ludzi , ich przeżycia i dobroć tkwiąca w nich. To wielkie szczęście moc spotkać taką osobę i dzielić z Nią swoje chwile....
    A teraz chwila refleksji... Magia Świąt udziela nam się wszystkim.Niby w pospiechu, ale znajdujemy chwilę na złapanie życiowego oddechu i dokonujemy małego podsumowania. Chwila refleksji i zresetowania swojego ego , by móc dalej podążać ..Lubię ten czas , bo pozwala na zwolnienie tempa..Znajdujemy czas na spotkania z najbliższą i dalszą rodziną a kontakty rodzinne są dla mnie ważne. Czas pielęgnowania więzi rodzinnych.Wspólne wypieki, wspólne przygotowania do najpiękniejszych Swiąt w całym roku.Magia nie tylko wnętrza człowieka, który odnajduje w sobie moc dobroci i empatii. Rozświetlone ulice, witryny sklepowe dodają szczególnego uroku...Czujemy moc zapachów świątecznych wypieków, czystego powietrza w wysprzątanych i lśniących pokojach....I ja czekam na ta magiczna chwilę, kiedy wspólnie z rodziną zasiądziemy do wigilijnego stołu i poczujemy moc więzi rodzinny i ogrom podarkow od Ciebie ,Drogi Mikołaju,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1982926658585927&id=100006058368829
      Blog obserwuję jako ;Izabela Cetera

      Usuń
  18. Obserwuje blog jako Barbara Kłodowska
    Mój Święty M...ostatni moj list do Ciebie napisalam...hmmm...nie pamiętam. Ale bylo to chyba za czasów mojego dzieciństwa.Listy kladlam na parapecie a one na skrzydlach czarodziejskiego wiatru- wedrowaly i docierały do Ciebie! Nigdy mnie nie zawiodłes- wierze,ze teraz tez tak będzie. Dlugo jak widzisz myslalam nad tym,co napisac. Bo widzsz- mam jedną prośbę. Daj mi proszę coś,czym bede mogla obdarowac wszystkich najblizszych dookola: radosc. Taką dziecięcą,szczerą. Podaruje moim bliskim moj czas,moją pomoc,moje serce i miłość. A dla mnie najpiekniejszym prezentem będzie widziec usmiech na ich twarzach i zadowolenie. I warte to bedzie dla mnie cale bogactwo swiata...
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=899077000268624&id=100004989979431
    Udostepnilam

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję blog jako: Kinga princesskindka

    Drogi Mikołaju! Wszyscy raczej od Ciebie chcą prezenty mieć w cenie,
    a ja pragnę byś spełnił jedno moje życzenie,
    aby miłość pałała w sercach ludzi na świecie,
    w każdym kraju i mieście, w każdej gminie, powiecie.
    W każdym domu rodzinnym tata kochałby mamę,
    dzieci małe czy duże nigdy nie byłby same.
    Każdy chory, cierpiący, miałby obok bliskiego,
    każdy blady i smutny dostałby coś słodkiego.
    Niemiec Żyda by kochał i dobrocią go darzył,
    no a o zabijaniu nikt by nawet nie marzył.
    Kobiet by nie gwałcono, choćby każdy był wolny,
    bo tylko do miłości człowiek byłby wszak zdolny.
    O nic Ciebie już więcej nie pragnęłabym prosić,
    bo w miłości by łatwiej było trud życia znosić.
    Gdyby jeden drugiemu pomógł w trzecim czy czwartym,
    wszyscy by byli braćmi, świat zespołem był zwartym!
    Przemyśl to Mikołaju, to cenniejsze niż rzeczy,
    by odmienić na zawsze los na Ziemi człowieczy.


    link do udostępnienia: https://www.facebook.com/profile.php?id=100015684396720 (ostatni post)

    OdpowiedzUsuń
  20. Grażyna Nagórzycka4 grudnia 2017 15:21

    Obserwuję blog jako:Grażyna Nagórzycka
    Cudowny Święty Mikołaju, co roku o tej porze,masz tyle roboty że nie daj Panie Boże! Dla każdego z nas prezenty dostarczyć musisz,by nikt się w te Święta nie musiał smucić. Jeździsz tak sobie saniami dniami i nocami.To musi być na prawdę wyczerpujące zajęcie.Piszę list do Ciebie Kochany Święty Mikołaju, i rozmyślalam czy mnie wysłuchasz i czy dasz mi w prezencie to czego pragnę. Nigdy Cię nie spotkałam, bo tłumaczyłam sobie, że nie masz zbyt wiele czasu bo czekają na Ciebie dzieci, ale pod choinką zawsze czekały prezenty więc wierzę Święty Mikołaju że istniejesz. Mam nadzieję, że w tym roku też mnie odwiedzisz, choć jestem juz dorosła:-) Tylko Ty Święty Mikołaju potrafisz wyłapywać z potocznych rozmów pragnienia i potrzeby. Prezenty od Ciebie to fragmenty życia, potrzeb i pragnień, wszystko pięknie zapakowane w miłość. Dziękuję Ci ŚWIĘTY MIKOŁAJU za to że spełniasz marzenia wszystkich dzieci i dorosłych i dajesz nam radość:-) Ja Tobie Święty Mikołaju życzę dużo zdrowia bo to najcenniejszy skarb...miłości bo jest taka piękna, ciepliwości bo czasami ludzie są zbyt wymagający:-)Kochamy Cię za to że jesteś:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog obserwuję jako Fioletowa Gadżeciara.
    Udostępniam : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1975243492728198&id=100007276987553

    Kochany mój Święty Mikołaju
    Na samym początku bardzo mocno Cię pozdrawiam i życzę wiele wiele zdrowia.
    Piszę oczywiście w sprawie prezentu 😉😃 Chciałabym prosić o szczerą i bezinteresowną miłość, możesz spełnić takie życzenie? Życie jest niczym jeśli nie dzieli się go z kochającą nas osobą.
    Jeśli uda się przeczytać Tobie ten list, wierzę, że tak tego nie zostawisz i choć trochę mnie pocieszysz 😃😃😃
    Pozdrawiam cieplutko Fioletowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog obserwuję jako: krystyna helt
    Udostępniłam na FB:https://www.facebook.com/krystyna.helt
    Drogi Święty Mikołaju!
    Wiem już od dziecka, że istniejesz i nadal w Ciebie wierzę. Ta wiara pozwala mi na prawidłowe zachowanie, bo jesteś ukryty w każdym z nas. Sprawiasz, że dobre serce potrafię dawać a jeżeli jakieś zło się pojawia, przy odrobinie chęci, zmieniam na lepsze aby dokonać transformacji priorytetów, by odnaleźć w sobie hojnego Mikołaja i obdarzać uśmiechem, słowem wsparcia, pomocą.
    Ja wiem, że Ty Mikołaju masz świetną pamięć, Ty jesteś znawcą pragnień i marzeń. I wcale nie muszę Ci przypominać, że lubię kosmetyki, a niektóre już się pokończyły. Wiem, że jak co roku obdarzysz mnie hojnie najlepszymi kosmetykami a coś czytałam, że w tym roku preferujesz L,Oreal, JOKO, Avon i inne. Masz takie same preferencje jak ja. Z utęsknieniem czekam na prezent od Ciebie.
    Kocham Cię Mikołaju, bo Ty nadajesz Świętom magii, pikanterii, radości.
    Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę dużo zdrowia, wytrwałości.
    P.S. Obiecuję, że pyszne, korzenne pierniczki, które lubisz oraz kubek gorącej czekolady będą czekać na Ciebie na stoliczku pod choinką.
    Twoja wierna fanka!
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybrałaś najpiękniejszy list :) Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za nagrodę! :) Ogromnie się cieszę :)
    Filip Górski również dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!