piątek, 15 czerwca 2018

Woda perfumowana Avon Eve Elegance - zatrzymaj wyjątkowe momenty na dłużej!

Witajcie Słoneczka :)
Piękne zapachy, to największe moje uzależnienie, któremu nie jestem w stanie się oprzeć. Ale w sumie po co? Przecież każda z nas lubi otaczać się ulubionymi aromatami, to jak stylizacja, no co dzień czy na wyjście, która ma swój niepowtarzalny charakter, wyjątkowość i szarm. W zależności od pory roku, nastroju, dnia, wieczoru czy nocy, a nawet pogody, dobieramy zapach do swoich potrzeb i upodobań. Ja lubię mieć wybór, więc kolejnych flakoników z pachnącą zawartością sobie wcale nie żałuję ;)

Woda perfumowana Avon Eve Elegance
Woda perfumowana Avon Eve Elegance recenzja
Lubię luksusowe marki, doceniam wyjątkowość i trwałość niszowych kompozycji. Nie unikam też tańszych zapachów, które zachwycają pięknymi flakonami, ciekawymi nutami zapachowymi bądź oryginalnością ich zestawienia. Potrafią zaskakiwać - niejednokrotnie odkryłam wśród nich prawdziwe wonne perełki. I właśnie tym mianem, mianem " prawdziwej zapachowej perełki ", mogę określić wodę perfumowaną Avon Eve Elegance. Nie tak dawno pisałam o jej " młodszych siostrach " - Confidence i Alluring z kolekcji Avon Eve, które bardzo przypadły mi do gustu. Jednak Eve Elegance jest zupełnie inna... Nie znalazłam w niej podobieństwa do żadnej z poprzedniczek - jest wyjątkowa, niepowtarzalna, piękna i... niezwykle elegancka!

Woda perfumowana Avon Eve Elegance recenzja
O zapachu Eve Elegance słów kilka 

Każda z nas uwielbia takie momenty - specjalne okazje, na które długo czekamy i kiedy czujemy się naprawdę wyjątkowo. Uroczysta kolacja, ślub przyjaciółki, wieczór w teatrze czy eleganckie przyjęcie. Towarzyszą im niecodzienna oprawa i wielkie emocje. Jeśli pragniesz zatrzymać te wyjątkowe chwile na dłużej, zapisz je zapachem. Odkryj Elegance - nowość z kolekcji AVON EVE, stworzonej, by uchwycić i zachować każdą chwilę, do której chciałabyś wracać.
AVON EVE Elegance powstał dla kobiet eleganckich, pełnych wdzięku. To już trzeci zapach z kolekcji AVON EVE. Został stworzony przez Harry’ego Frémonta - jednego z najwybitniejszych kreatorów w świecie perfum.

Woda perfumowana Avon Eve EleganceWoda perfumowana Avon Eve Elegance
Woda perfumowana Avon Eve Elegance - od producenta 

Odkryj zapach, który podkreśli Twoją elegancję w każdej sytuacji! Eve Elegance to Twój ulubiony zapach Avon Femme w najnowszej odsłonie. Inspiracją do jego skomponowania były kobiece ciepło i gracja, które można zauważyć w każdym geście. Uchwyciliśmy te urokliwe cechy za pomocą świeżych owoców, kwiatów i ciepłej drzewnej nuty.
Nuta głowy to kompozycja gruszki, magnolii, energetycznego różowego grejpfruta i granatu. W nucie serca świeży zapach płatków jaśminu harmonijnie łączy się z lilią wodną. Bazą jest ciepłe drewno bursztynowe, aromatyczna skórka brzoskwini i piżmo. Dzięki tym nutom, zapach jest trwały i utrzymuje się na skórze przez wiele godzin.
Zapach AVON EVE Elegance będzie idealny na wielkie wyjścia.

Woda perfumowana Avon Eve Elegance recenzja
Eve Elegance to elegancki, kobiecy zapach, który podkreśli Twój czar. Znakomicie sprawdzi się każdego, zwyczajnego dnia, jak i podczas wyjątkowych okazji. W pierwszych nutach Eve Elegance poczujesz świeżą woń gruszki z delikatnym akcentem płatków jaśminu. W sercu zapachu drzemie piękny, kwiatowy aromat magnolii, zaś całość otula ciepłe drewno bursztynowe.

Kategoria zapachu: kwiatowo-orientalna.

Główne nuty zapachowe: gruszka, magnolia, drewno bursztynowe.

Nuty zapachowe Eve Elegance:
Nuty głowy: różowy grejpfrut, gruszka, płatki jaśminu.
Nuty serca: gardenia, magnolia, lilia wodna.
Nuty bazy: drewno bursztynowe, skórka brzoskwini, piżmo.

Woda perfumowana Avon Eve Elegance recenzja
Jako że jestem wzrokowcem, w pierwszej kolejności zwracam uwagę na prezencję - zachwycam się wyglądem zewnętrznym - czyli falkonem Eve Elegance. Równie jak pozostałe wody Avon Eve uwodzi oryginalnością i wyjątkowością, został bardzo ładnie zaprojektowany i kunsztownie wykonany z grubego szkła. Przy grze światła pięknie się mieni ujawniając delikatne rzeźbienia, dzięki którym flakon uzyskuje trójwymiarowy efekt. Prostokątna forma oraz niewielkie rozmiary flakonu sprawiają, że jest on praktyczny w używaniu, dobrze leży w kobiecej dłoni i z łatwością się nim manewruje, aby psiknąć tu i tam :) Złote elementy wykończeniowe dodają elegancji, a " kryształowy " korek, wykonany z lekkiego tworzywa, stanowi ładne uwieńczenie spójnej i eleganckiej całości. Muszę dodać, ze atomizer działa bardzo sprawnie, przeobrażając wodę w delikatną mgiełkę. Flakon został zapakowany do usztywnionego, tekturowego pudełka opatrzonego wszystkimi, najważniejszymi informacjami.

Woda perfumowana Avon Eve Elegance
Zapach wody perfumowanej Eve Elegance urzeka już od pierwszych akordów i, moim skromnym zdaniem, bardzo się różni nie tylko od pozostałych wód kolekcji Eve, ale wszystkich innych zapachów Avon, które znam. Pierwsze wrażenie - zachwyt! Nutami głowy są gruszka, grejpfrut i płatki jaśminu, ale nie są to tak oczywiste nuty, jak mogłoby się wydawać. Tuż po rozpyleniu wyraźnie czuję świeże, mroźne wręcz nuty połączone z soczystym, a zarazem szlachetnym aromatem gruszki i podbite subtelną, acz doskonale wyczuwalną ( i rozpoznawalną ) wonią jaśminu. Kocham jaśmin, w każdej postaci, uwielbiam też gruszki, a grejpfrut? To właśnie on dodaje rześkości słodkawym nutom, z którymi idzie w parze. Po kilku chwilach, gdy zapach już się ułoży, przyzwyczai się do ciepła skóry, " przegryzie się " z jej pH, orzeźwiająco-pobudzające nuty łagodnieją, do " głosu " natomiast dochodzą kwiatowe akcenty. Ja osobiście na swojej skórze najbardziej wyczuwam obecność lilii wodnej i choć, szczerze mówiąc, nie przepadam za jej wonią, o dziwo w asyście magnolii i gardenii nabiera zupełnie innego wymiaru. Kwiatowe nuty nadają zapachowi lekkości, delikatności i wrażliwości. Zapach, po euforycznym, energicznym początku przemienia się w subtelnie pobudzający, elegancki, a zarazem zmysłowy aromat. Otulające, wyłaniające się z głębi orientalno-drzewne nuty pięknie wieńczą całość, nadając jej luksusowego charakteru. Ta cała wędrówka od rozpylenia i po ułożenie się zapachu na skórze trwa tylko chwilę, ale jest to wyjątkowo intensywna chwila, pozwalająca odkryć tajniki tego zapachu. Fenomenalny!
To prawda! Avon Eve Elegance jest idealnym wyborem na specjalne okazje, z pewnością na długo pozostanie w myślach, wrażeniach i wspomnieniach wielu osób z twojego otoczenia! Ale i na co dzień otuli Cię rozkoszną wonią i wprawi w stan ukojenia, błogości, rozanielenia... Uwielbiam czuć go na sobie, a on pozwala mi celebrować każdą chwilę w swoim towarzystwie przez kilka dobrych godzin!

Woda perfumowana Avon Eve Elegance recenzja
Woda perfumowana Avon Eve Elegance recenzja
Cena - 76,00 zł / 50 ml obecnie obowiązuje promocja więc kupisz ją za 49,99 zł!

Dostępność - e-sklep Avon oraz sprzedaż bezpośrednia. 

Podsumowując... 

Woda perfumowana Avon Eve Elegance łączy w sobie nuty, które przypadną do gustu każdej kobiecie, w każdym wieku. Zapach jest bardzo pięknie skomponowany, dzięki czemu otwierające się jedna po drugiej nuty działają na zmysły, pobudzają, wprawiając w stan uniesienia aby w końcu połączyć się w jedną, niezwykle zmysłową całość. Uwielbiam czuć jej aromat na sobie w ciągu dnia - pod wpływem słońca i ciepła woda pachnie świeżo, kwiatowo-owocowo i radośnie. Często otulam się tym zapachem wieczorem - po zmroku nabiera zmysłowego, kwiatowo-orientalnego charakteru, nadając każdej chwili rozkosznego upojenia. Trwałością Eve Elegance też zadziwia, na swojej skórze czuję ją ponad 8 godzin, a na ubraniach nawet przez kilka dni! Elegance to moja faworytka z rodziny Eve i, moim zdaniem, zdecydowanie jeden z NAJlepszych zapachów Avona!

Czy już poznałaś nową wodę perfumowaną Eve Elegance?
Sięgasz po zapachy Avona? Które są twoimi faworytami?
Jakie zapachy najchętniej wybierasz na lato?
Udanego weekendu życzę :)
                                                                    

23 komentarze:

  1. Ten flakon prezentuje się niezwykle elegancko:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ale piękne zdjęcia i zapach ciekawy.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję powąchać ten zapach i byłam nim oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, żeby zainwestować w te perfumy, jak tylko zużyję pozostałe flakoniki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu, ale sądząc po piramidzie, raczej bym się z nim nie polubiła. Ale bardzo ciekawi mnie wersja Confidence ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze cudne zdjęcia, magnolia, jaśmin i piżmo w składzie tych perfum już mnie przekonały. Z pewnością polubiłabym ten zapach, avon ma fantastyczne perfumy, coś o tym wiem bo kiedyś byłam konsultantką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nuty zapachowe brzmią obiecująco, ale w ciemno bym nie kupiła. Zbyt często przejechałam się na zapachach ;) Ale ta magnolia kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Od bardzo dawna nie kupowałam zapachów Avon i totalnie wypadłam z obiegu :) Ciekawa jestem nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sam flakon wygląda bardzo kobieco. Myślę, że mogłabym polubić ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam jaśmin. Zrównoważenie jego słodyczy goryczką grejpfruta to na pewno strzał w dziesiątkę. Fajna cena tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba ma ten zapach moja koleżanka z pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny flakonik - ciekawa jestem czy zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opis mi się podoba, ale musiałabym powąchać czy mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o zapachy jesteśmy na dwóch przeciwstawnych biegunach. Ja jestem wierna jednemu zapachowi juz od kilku lat. I na mojej toaletce stoi jedna butelka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten zapach - jest przyjemny - choć nie skradł mojego serca na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie idealny zapach, słodki, elegancki

    OdpowiedzUsuń
  18. tego zapachu jeszcze nie miałam okazji wąchać, ale na pewno nie omieszkam tego zrobić, jak tylko go gdzieś spotkam. Bardzo lubię te zapachy z avonu - są zawsze w dobrych cenach i jakość - w sensie trwałości - też jest niezła. No i delikatne klasyczne zapachy, które uwielbiam. Jak tu ich nie ubóstwiać??
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. brakuje mi właśnie wody perfumowanej :) powinnam nadrobić zaległości, lubię markę Avon.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam słodkie perfumy więc na pewno niedługo po niego sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!