piątek, 26 października 2018

Far Away Rebel - NOWA woda perfumowana spod skrzydeł Avon

Witajcie Słoneczka ;)
Kiedyś, dawno, dawno temu, będąc jeszcze młodziutka, beztroską uczennicą technikum, poznałam cudowny zapach Avon`u - Far Away. Od pierwszego spojrzenia urzekł mnie swoim gustownym, wyjątkowym flakonem, ale cała historia tego wysublimowanego uwodzenia rozpoczęła się z momentem jego rozpylenia. Magiczna mgiełka w jedną sekundę przenosi w nieznany dotąd świat rokoszy. Zawrócił mi w głowie na dobre, uzależnił, na długo został w pamięci przywołując wspaniałe momenty...

NOWA woda perfumowana Far Away Rebel Avon
Czas mijał, rodzina Far Away ciągle się powiększała, ale to ten pierwszy, klasyczny zapach ciągle wywyższał się na piedestale. Sentyment? Miłe skojarzenia? Jedne z pierwszych " dojrzałych "perfum? Tę wspaniałą, orientalno-kwiatowa kompozycję nie łatwo było pobić: ylang-ylang, jaśmin, róża, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo... Cudowny! Jednak nie tak dawno pojawiła się na rynku najmłodsza, nieco zwariowana i najbardziej zbuntowana, " siostra " - Far Away Rebel. I wiecie co? Przepadłam! Tak pięknej, zaskakującej, nieoczywistej, a zarazem wyrafinowanej i kuszącej wody perfumowanej u Avon`a, według mnie, dawno nie było!

NOWA woda perfumowana Far Away Rebel Avon
NOWA woda perfumowana Far Away Rebel Avon
Woda perfumowana Far Away Rebel - od producenta 

Sięgnij po nowy, kobiecy zapach. Inny niż wszystkie!
Far Away Rebel to śmiały i zdecydowany zapach dla kobiet, które odważnie wyrażają siebie. Kompozycja podkreśli Twoją wyjątkowość i kuszącą zmysłowość. Jak pachnie?
W pierwszych nutach dotrze do Ciebie wytrawna woń likieru porzeczkowego, połączona z soczystymi czerwonymi owocami. W sercu zapachu pulsuje słodka świeżość kwiatu pomarańczy, otulona akcentem jaśminu Sambac, zaś całość podpiera kusząca baza słonego karmelu z czekoladą.

NOWA woda perfumowana Far Away Rebel Avon
Nuty zapachowe Far Away Rebel

Nuty głowy: likier porzeczkowy, czerwone owoce, śliwka
Nuty serca: kwiat pomarańczy, konwalia, jaśmin Sambac
Nuty bazy: paczuli, słony karmel z czekoladą, bursztyn.

Kategoria zapachowa: orientalno-kwiatowa.
Główne nuty zapachowe: likier porzeczkowy, kwiat pomarańczy, słony karmel z czekoladą.

Far Away Rebel - NOWA woda perfumowana spod skrzydeł Avon recenzja
Uroczy, a zarazem niezwykle pomysłowy flakon Far Away Rebel przykuwa uwagę i daje do zrozumienia, że mamy do czynienia z czymś niespotykanym, przebojowym, oryginalnym - czymś nowym :) Flakon jest wykonany z grubego, fioletowego szkła, a złoty atomizer i napisy dodają mu elegancji. Mimo swojej awangardowej formy, flakon całkiem przyjemnie leży w dłoni, co z kolei ułatwia używanie perfum - poradzisz sobie z tym zadaniem nawet jedną ręką, bez problemu :)
Woda perfumowana Far Away Rebel zachwyciła mnie od razu  po rozpyleniu. Początek naszej znajomości jest tak ekscytujący, że nie mogę uwierzyć, iż wyszedł spod skrzydła Avon`a. Rebel jest zupełnie inny, niż znane mi dotychczas zapachy marki, wyróżnia się też wśród swojej orientalnej " rodziny " Far Away`ów. Wyczuwam wyraźną, świeżą, a zarazem otulającą woń czerwonych owoców i śliwki, skropionych porządną porcją słodkiego likieru porzeczkowego. Wstęp genialny, wprawiający w stan euforii, pobudzenia i rozkoszy w jednym. Nadając na tych pozytywnych wibracjach, żadna zła pogoda, deszcz, wiatr, a nawet śnieg, nie są w stanie zetrzeć uśmiechu zadowolenia z mej twarzy. Rokoszując się tym słodko-owocowym " drinkiem " czuje przypływ adrenaliny. Po kilku chwilach do głosu dochodzą kwiatowe wonie. Przodem - kwiat pomarańczy, a tuż za nim jaśmin, w subtelnym, i wcale nie przesłodzonym, wydaniu. Konwalii mój nos nie wychwytuje, a może jej delikatna woń świetnie się zgrała z bardziej dominującymi kwiatami tworząc spójną kompozycję  pobudzającą zmysły? Czuje się bezpiecznie, błogo i beztrosko - celebruję każdą chwilę, przenoszącą mnie w zupełnie inny wymiar zmysłowości. Uwieńczeniem wody toaletowej Far Away Rebel są nie mniej zniewalające akcenty: bursztyn, którego woń wyczuwam jako pierwszą w nutach bazy, subtelnie doprawiony deserową, gorzką czekoladą nadziewaną słonym karmelem. Mmmm, czy to może się nie udać? Paczula, swym surowo - dymnym, drzewnym aromatem dodaje kompozycji orientalnego, luksusowego charakteru.

NOWA woda perfumowana Far Away Rebel Avon recenzja
Far Away Rebel na mojej skórze pięknie się otwiera, a gdy już wszystkie nuty się połączą, wytwarza cudowny, niezwykle spójny aromat, otulający skórę uwodzicielskim, nęcącym, a nawet powiedziałabym porywającym zapachem. Według mnie wszystkie nuty w nim połączone świetnie do siebie pasują, to właśnie dlatego zapach nie jest ani przesłodzony, ani zbyt ostry, ani typowo orientalny, a nawet kwiatowy nie jest. Woda perfumowana Rebel łączy w sobie zaskakujące akordy, które " po wymieszaniu " tworzą fenomenalną, niebanalną i odważną kompozycję. Zapach na mojej skórze utrzymuje się naprawdę długo, 8 - 10 godzin, to norma. I nie jest tak, że ciągle go czuję, nie - on niezwykle subtelnie przypomina o swojej obecności :) Na ubraniach wyczuwam go przez 3 - 4 dni, nie jest męczący, ani intensywny, ani " płaski " - idealna synergia nut zapachowych jest wyczuwalna od początku i ... na długo :) Przyznam szczerze, że bardzo lubię jego obecność, szczególnie w chłodnie, ponure, deszczowe dni. Poprawia samopoczucie nie gorzej od czekolady, karmelu, kolorowych, soczystych owoców i kieliszka porzeczkowego, pysznego likieru lub...  wszystkich tych składników razem wziętych :)

Far Away Rebel - NOWA woda perfumowana spod skrzydeł Avon recenzja
Far Away Rebel - NOWA woda perfumowana spod skrzydeł Avon recenzja
Cena - 76,00 zł / 50 ml ( cena regularna ) obecnie w promocji kupisz za 49,99 zł!

Dostępność - e-sklep Avon i sprzedaż bezpośrednia.

Podsumowując...

Woda perfumowana Far Away Rebel to swoiste przeciwieństwo klasycznego zapachu, tak, tak, tego samego Far Away, do którego mam sentyment :) Łączy w sobie zupełnie nieoczywiste nuty, tworzące esencjonalny, a zarazem świeży, stanowczy i odważny zapach. Z pewnością przypadnie on do gustu kobietom w każdym wieku! Jest piękny, trwały, gustowny, uwodzi swoją tajemniczością, połączoną z subtelną słodyczą i orzeźwiającą, owocową nutą. Orientalne akordy świetnie wieńczą dzieło dodając kompozycji elegancji i zjawiskowości. Cudowny! Zapach idealnie nadaje się na ponure, chłodne i deszczowe, jesienne dni oraz wieczory, bowiem otulając swym " buntowniczym " aromatem, poprawia nastrój w trybie natychmiastowym :)

                                                                       

17 komentarzy:

  1. Oo zaciekawiłaś mnie nim.. muszę powąchać osobiście, wydaje mi się że to zapach dla mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu. Flakon ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie opisałaś ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko będę miała okazję to postaram się powąchać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia, znam tylko klasyczny wariant Far Away, ten flakon zdecydowanie bardziej mi się podoba,

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam pierwszą wersję, która mi się niesamoiwice podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi się wydaje, że jest to bardzo zobowiązujący zapach...muszę go gdzieś sprawdzić:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko mam do czynienia z zapachami z Avon, tego też nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ich ciekawa, szczególnie, że flakonik bardzo mi się podoba ;) Jednak na razie mam aż za dużo perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wąchałam ten zapach na listu w katalogu, przepiękny i zmysłowy, a sam flakonik niezwykle gustowny

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam okazję poznać ten zapach bliżej - i muszę przyznać,że jest on na prawdę zmysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Twoich zdjęciach flakon wygląda jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się flakon i z opisu zapach brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!