poniedziałek, 24 lutego 2020

Nowość! Mark. Show Glow - linia kosmetyków rozświetlających od Avon

Skóra pełna blasku! Nie, to nie pomyłka. Choć lśniący odcieniami złota makijaż zazwyczaj się kojarzy z latem, w tym sezonie jest prawdziwym HIT`em! Najgorętszym makijażowym trendem, nie tylko w karnawale, jest pięknie rozświetlona, pełna blasku skóra. Bez problemu uzyskasz efekt promienności z nową linią kosmetyków AVON Show Glow. Z ich pomocą wykonasz najmodniejszy makijaż sezonu i zachwycisz wszystkich na karnawałowej imprezie :)

 Nowość Avon Show Glow - kosmetyki do makijażu  prezentacja
 Nowość Avon Show Glow - kosmetyki do makijażu
W olśniewającej kolekcji Avon Show Glow znajdziemy cały zestaw kosmetyków, niezbędnych do stworzenia pięknego, pełnego uroku rozświetlającego makijażu. Rozświetlacz w subtelny sposób nada skórze naturalnie wyglądającego blasku. Holograficzny błyszczyk za jednym pociągnięciem upiększy usta, przykuwając uwagę wszystkich wokół. Płynny cień do powiek z kredką 2w1 fantastycznie rozświetli spojrzenie i zapewni trwały efekt glow! I na koniec uniwersalna, połyskująca metalicznymi drobinkami kredka, którą możesz wykonać świetliste piegi na policzkach lub postawić na bardziej tradycyjne zastosowanie - użyć do oczu, powiek, pod łuki brwiowe lub na kości policzkowe. Decyzja należy do Ciebie :) Zapraszam do szczegółowego przeglądu makijażowej kolekcji Mark. Show Glow

 Nowość Avon Show Glow - rozświetlacz do twarzy
 Nowość Avon Show Glow - rozświetlacz do twarzy
 Nowość Avon Show Glow - rozświetlacz do twarzy
Mark. Rozświetlacz do twarzy - od producenta

Rozświetlacz do twarzy w kompakcie Avon Mark pozwala stworzyć świetliste akcenty i efekt muśnięcia złocistym blaskiem słońca. 
Zastosowanie: do codziennego lub imprezowego makijażu.
Efekt: podkreśla rysy, dodaje koloru i rozświetla, nadaje efekt skóry muśniętej słońcem.
Podkreśl swoje rysy i nadaj skórze złocisty połysk z naszym nowym rozświetlaczem w poręcznym kompakcie! Znakomicie sprawdzi się do uwydatnienia konturu twarzy z najmodniejszym efektem glow. Rozświetlacz Mark gwarantuje wielogodzinną trwałość i subtelny, naturalnie wyglądający blask. Za pomocą pędzla nanieś rozświetlacz na policzki, łuk kupidyna, grzbiet nosa i w kącikach oczu lub muśnij nim całą twarz dla pełnego blasku.

Rozświetlacz jest dostępny w dwóch kolorach - zaprezentowany tu jasny Full Beam oraz cielisto-różowy Pink Sand.

Rekomendowana cena regularna - 55 zł ( obecnie na promocji kupisz za 35,99 zł

 Avon Show Glow - płynny cień do powiek z kredka 2w1
Avon Show Glow - płynny cień do powiek z kredka 2w1
 Nowość Avon Show Glow - płynny cień do powiek z kredka 2w1
Mark. Płynny cień do powiek i kredka 2 w 1 - od producenta 

Płynny cień do powiek i kremowa kredka Avon Mark to podwójna moc olśniewania w jednym, kompaktowym kosmetyku.
Formuła produktu: cień w płynie i kremowa kredka do oczu.
Efekt: spojrzenie pełne blasku i olśniewającej mocy.
W tym sezonie postaw na efekt glow! To doskonały wybór do odważniejszego makijażu, a nasz kompaktowy kosmetyk pomoże Ci go uzyskać. Płynny cień do powiek z jednej strony i kredka o kremowej formule z drugiej strony, to podwójna moc olśniewania! 

Płynny cień do powiek z kredką dostępny jest w 5 odcieniach - mój kolor to złoto-fioletowy Toasted Pink, są również brązowo-niebieski Denim Daze, beżowo-fioletowy Frosted Kiss, liliowo-różowy Lilac Haze oraz brązowo-złoty Creme Brulee

Rekomendowana cena regularna - 46 zł ( obecnie na promocji kupisz za 29,99 zł 

 Nowość Avon Show Glow - Połyskująca kredka do piegów
 Nowość Avon Show Glow - Połyskująca kredka do piegów
 Nowość Avon Show Glow - Połyskująca kredka do piegów
Mark. Połyskująca kredka - od producenta 

Połyskująca kredka do piegów Avon Mark, z miksem metalicznych drobinek do rozświetlenia powiek lub efektu lśniących piegów.
Działanie: formuła z metalicznymi drobinkami dodaje makijażowi blasku.
Efekt: supermodne piegi na policzkach lub rozświetlenie powiek.
Postaw na trendy look i stwórz metaliczne piegi na policzkach - naszą kredką wykonasz je w kilka chwil! Jej formułę wzbogaciliśmy miksem połyskujących metalicznym blaskiem drobinek. Dzięki temu możesz punktowo stworzyć najmodniejsze piegi lub użyć kredki do rozświetlenia powiek.

Połyskująca kredka do piegów dostępna jest w 2 odcieniach - zaprezentowana tu złota Flickering Gold oraz różowa Flickering Pink

Rekomendowana cena regularna - 31 zł ( obecnie na promocji kupisz za 21,99 zł )

 Nowość Avon Show Glow - Holograficzny błyszczyk do ust
 Nowość Avon Show Glow - Holograficzny błyszczyk do ust Nowość Avon Show Glow - Holograficzny błyszczyk do ust
Mark. Holograficzny błyszczyk do ust - od producenta 

Holograficzny błyszczyk do ust w nieoczywistych kolorach o unikalnym połysku tworzy przyciągający uwagę efekt. W tym sezonie połysk w makijażu nie zna granic - noś go wszędzie!
Zastosowanie: do ochrony ust i nadania im olśniewającego blasku.
Efekt: holograficzne, mieniące się kolory i blask.
Postaw na unikalny blask z holograficznym efektem! To najgorętszy trend sezonu i po prostu musisz go spróbować! Błyszczyk ochroni Twoje usta przed wysuszeniem i sprawi, że przyciągniesz mnóstwo spojrzeń.

Holograficzny błyszczyk do ust jest dostępny w 4 kolorach - mój odcień to różowo-fioletowy Rose Quartz, pozostałe to beżowo-złoty Amber, różowy o chłodnej poświacie Moonstone i złoty Topaz.

Rekomendowana cena regularna - 34 zł ( obecnie na promocji kupisz za 23,99 zł )

 Nowość Avon Show Glow - makijaż
Wizualnie kolekcja Avon Show Glow prezentuje się bardzo zachęcająco! I choć jeszcze nie miałam okazji nią się nacieszyć, z pewnością, w swoim czasie, będę sięgać po każdy z tych produktów. Kolorystycznie jak najbardziej mi odpowiadają, a jeśli chodzi o połysk - dodaje on poszarzałej, zmęczonej skórze świeżości i młodzieńczego blasku. Kosmetyki rozświetlające to świetny patent na " odmłodzenie " skóry - błyskawicznie nabiera ona wigoru, ładnego kolorytu i promienności. Nie tylko karnawał jest od blasku, umiejętnie używane rozświetlą cerę i spojrzenie, nadadzą ustom ponętności, a nam poprawią nastrój po spojrzeniu w lustro :) Kolekcja Avon Show Glow idealne dopełni każdy makijaż i sprawi, że każdego dnia będziemy wyglądać olśniewająco!

Jak Ci się podoba nowa, rozświetlająca kolekcja Avon?
Lubisz kolorówkę nadającą skórze promienności?
Po jakie kosmetyki rozświetlające najczęściej sięgasz?
Miłego!
                                                                    

środa, 19 lutego 2020

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowa, ultrakobieca pielęgnacją ciała i rąk

Dla większości kobiet codzienna, kompleksowa pielęgnacja twarzy, to najzwyczajniejsza rutyna. Coś, bez czego nie wyobrażamy sobie poranków i wieczorów. A co z ciałem? Nie wydaje się wam, że często traktujemy go nieco po macoszemu? Jak jest czas i werwa, to jeszcze wysilimy się na szybkie wklepanie balsamu, ale zazwyczaj korzystamy z błyskawicznych rozwiązań, na przykład olejku pod prysznic - myje, pielęgnuje, nawilża... Czas z tym skończyć! Wzbogaćmy pielęgnację systematycznym dbaniem o ciało! Kosmetyki Nuxe Nuxuriance Ultra nam w tym pomogą ;)

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowa, ultrakobieca pielęgnacją ciała i rąk
Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy krem do ciała i odmładzający krem rąk  recenzja
Uciekający czas, zabiegany tryb życia i niekorzystne działanie czynników zewnętrznych negatywnie wpływają również na wygląd skóry ciała i rąk. Z ultrakobiecą pielęgnacją Nuxe Nuxuriance Ultra najzwyczajniejsze dbanie o skórę przerodzi się w prawdziwą rozkosz, zarówno dla ciała jak i dla zmysłów! Uwielbiam Luksusowy Krem do ciała Nuxuriance Ultra o kompleksowym działaniu przeciw oznakom starzenia. Jakiś czas temu pisałam o nim w osobnym wpisie na blogu o TU. Nie tak dawno miałam okazję poznać kolejny produkt z tej linii, a mianowicie Krem do rąk redukujący przebarwienia o działaniu odmładzającym. I wiecie co? Jest równie niesamowity, jak krem do ciała, zarówno pod względem właściwości, efektów pielęgnacyjnych, jak i zapachu! Po prostu mistrzostwo!

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Krem do rąk redukujący przebarwienia o działaniu odmładzającym Nuxuriance Ultra - od producenta

Przeciwstarzeniowy krem do rąk przeznaczony do każdego rodzaju skóry
Ten krem do rak redukujący przebarwienia o działaniu odmładzającym zawiera w składzie komórki dwu-kwiatowe szafranu i bugenwilli. Doskonale wygładza, wzmacnia i ujędrnia skórę oraz rozjaśnia przebarwienia. Dzięki jego właściwościom ręce wydaja się młodsze. Regeneruje komórki, odżywia i zapobiega utracie grubości skóry. Skóra jest wygładzona, delikatna i bardziej miękka. Ilość wielkości orzecha laskowego kremu do rak redukującego przebarwienia o działaniu odmładzającym Nuxuriance Ultra wystarczy na posmarowanie obu dłoni. Nałóż na dłonie, masuj delikatnie od nadgarstków aż po końce palców, a następnie pozostaw do „ wyschnięcia ” przez kilka sekund, tak aby krem się wchłonął.
Wyrafinowany zapach białych kwiatów i drzewa sandałowego odpręża i  podkreśla kobiecą elegancję.

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Składniki: AQUA/WATER, GLYCERIN, MORINGA OIL/HYDROGENATED MORINGA OIL ESTERS, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, UNDECANE, HYDROXYETHYL UREA, DIMETHICONE, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, TRIDECANE, PARFUM/FRAGRANCE, CAPRYLOYL GLYCINE, LECITHIN, CITRIC ACID, MAURITIA FLEXUOSA FRUIT OIL, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HYDROXIDE, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM GLUCONATE, DIMETHICONOL, BOUGAINVILLEA GLABRA LEAF CELL EXTRACT, AMMONIUM LACTATE, BUTYLENE GLYCOL, ASCORBYL GLUCOSIDE, OLEA EUROPAEA ( OLIVE ) LEAF EXTRACT, ZINC PCA, MICA, THEOBROMA CACAO ( COCOA ) LEAF CELL EXTRACT, CI 77491/IRON OXIDES, PAPAVER RHOEAS PETAL EXTRACT, ASCORBIC ACID, CROCUS SATIVUS FLOWER EXTRACT, TOCOPHEROL, BENZYL ALCOHOL, HELIANTHUS ANNUUS ( SUNFLOWER ) SEED OIL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, COUMARIN, GERANIOL, CITRONELLOL [ N3208/A ]

Aktywne składniki pochodzenia naturalnego: komórki dwu-kwiatowe szafranu i bugenwilli, komórki kakao, wyciąg z płatków maku z uprawy ekologicznej, wyciąg z krokusa, wyciąg z liści oliwnych.

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Jak już wspomniałam na wstępie, o kremie do ciała Nuxuriance Ultra pisałam, więc nie będę się powtarzać, bowiem pod tym względem nic się nie zmieniło. Uwielbiam go za wysoką wydajność, za wspaniałą, gęstą, treściwą konsystencję i długotrwałe uczucie nawilżenia, odżywienia i wygładzenia. Uwielbiam go również za bajeczny zapach, który subtelną woalką otula moje ciało, długo o sobie przypominając... Dziś skupię się na odmładzającym kremie do rąk, który jest dla mnie zupełną nowością. Stylistycznie i kolorystycznie krem nawiązuje do pozostałych produktów z linii Nuxuriance Ultra - jest pięknie, gustownie, luksusowo podany. Swoją prostą elegancją przykuwa uwagę i zachęca do sięgania, a elastyczna tuba ułatwia dawkowanie kosmetyku. Niewiele osób lubi zakręcane kosmetyki, zwłaszcza kremy do rąk, ale zapewniam was, że w jego przypadku nie będzie z tym żadnego kłopotu :)
Krem do rąk Nuxuriance Ultra ma pastelowo-pomarańczowe zabarwienie, jest treściwy, zwarty, a jednocześnie podatny na rozprowadzenie. Pod wpływem ciepła skóry staje się miękki, delikatny i lekki, sprawnie sunie po skórze nawilżając, wygładzając i odżywiając ją w trybie natychmiastowym. Błyskawicznie zapewnia skórze ulgę, uczucie komfortu i przyjemnego otulenia. Nie mam  zbyt przesuszonej skóry rąk, ale po kontakcie z detergentami wygląda przeokropnie - jest sucha, wiotka, pomarszczona... Ten krem momentalnie przeobraża ich wygląd - poprawia jędrność, elastyczność, koloryt, normalizuje poziom nawilżenia. Nie natłuszcza, nie klei, nie obciąża skóry, po aplikacji pozostawia po sobie lekko wilgotny film ochronny, który pozostawiony sam sobie po chwili całkowicie się wchłania. Już po jednorazowej aplikacji dłonie wyglądają na zadbane, wypielęgnowane, młode ;) Luksusowy, bardzo przyjemny, kojący zapach cudownie relaksuje, odpręża i wprawia w błogi nastrój. Bardzo lubię czuć go na swojej skórze, więc wieczorowe kremowanie dłoni przed snem traktuję jako swoisty, relaksujący zabieg pielęgnacyjny. Ręce stają się aksamitne w dotyku, pięknie wyglądają i są pod solidną ochroną o każdej porze dnia i nocy. Z kolei zapach kremu do rąk Nuxuriance Ultra troszczy się o doskonałą " kondycję " zmysłów - pod jego pieczą skóra i zmysły mają to, czego pragną. A i ja jestem w 100% zadowolona i usatysfakcjonowana tą pielęgnacją. Aaaa, zapomniałabym... Krem jest bardzo, bardzo wydajny! Na jednorazowe użycie wystarcza mi połowa porcji zalecanej przez producenta ;) W sumie to dobrze ;) Bardzo polecam!

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy krem do ciała i odmładzający krem rąk recenzja
Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Cena: Przeciwstarzeniowy krem do ciała - ok. 140 zł / 200 ml; Odmładzający krem do rąk - ok. 70 zł / 75 ml.

Dostępność - wybrane apteki i perfumerie, w tym internetowe. 

Podsumowując... 

Kosmetyki Nuxe Nuxuriance Ultra to porządna dawka składników odżywczych, nawilżających i odmładzających, które kompleksowo dbają o piękno i dobrą kondycję skóry. Wyznaczają się wysoką wydajnością, długotrwałymi efektami i niesamowicie pięknym zapachem, relaksującym zmysły. Taka pielęgnacja to prawdziwa rozkosz, której nie można się oprzeć - sięgam, stosuję, celebrując każdy ruch ♥ Koniecznie wypróbuj!

Znasz kosmetyki Nuxuriance Ultra?
Masz w swojej pielęgnacji produkty Nuxe?
Nie zapominasz dbać o skórę ciała i rąk?
Miłego!
                                                                    

piątek, 14 lutego 2020

Kosmetyczne zużycia Stycznia - DENKO w mini recenzjach

Nooo, powiem Wam, że nowy rok rozpoczęłam mega pracowicie :) Przy okazji porobiłam porządki w kosmetycznych zasobach, posprawdzałam daty i terminy posiadanych produktów, posegregowałam je, aby wiedzieć co i kiedy używać... Skompletowałam wszystkie kosmetyki będące formalnie " w użyciu " - okazuje się, że tak zwanych " resztek " było więcej, niżeli się spodziewałam. Zużycie ich zrobiłam priorytetem na styczeń i, jak widzę po wielkości denka, poszło nieźle :)

Kosmetyczne zużycia Stycznia - DENKO w mini recenzjach
Kosmetyczne zużycia Stycznia - DENKO w mini recenzjach
Najgorszą praktyką jest otwieranie, używanie i po kilku razach zostawienie kosmetyków " na później ". Kilkukrotne powtórzenie tej czynności z różnymi kosmetykami tego samego przeznaczenia prowadzi do tego, iż po pewnym czasie gromadzi się niezła kolekcja do zużycia " na już ". Pod rękami tego dużo, łazienka zagracona, miejsca na nowości brak, a i wybór kosmetyku każdorazowo wprawia w zakłopotanie - więcej możliwości, to większe dylematy :) Działam sukcesywnie pozbywając się zbędnej tary. Nagrodą jest MIEJSCE na NOWY kosmetyk - uwielbiam je " wprowadzać do obiegu " ;D No dobra, zabieramy się do denka - produkty, które były recenzowane, są podlinkowane, a do oceny każdego kosmetyku posługuję się poniższymi oznakowaniami:
💙 - bardzo lubię!
👌 - całkiem spoko...
👎 - nie sprawdza się u mnie!
Zaczynamy od lewej :)

Kosmetyczne zużycia Stycznia - DENKO w mini recenzjach
AVA Śnieżna Alga Kremy do twarzy na dzień i na noc 50 ml x 2 - wicie już, że gustuję w kosmetykach naszej polskiej marki Ava Laboratorium. Są świetnie skomponowane, skuteczne, bezpieczne i zawsze bardzo ładnie, estetycznie podane. Ten duet jest najlepszym dowodem, że niezawodna pielęgnacja w pięknym, luksusowym podaniu jest dla każdej z nas łatwo dostępna. Każdy krem kosztuje niespełna 40 zł w cenie regularnej - kompleksowo działają, są bardzo wydajne, zapewniają świetne efekty pielęgnacyjne i, dzięki przyjemnym zapachom, troszczą się o zmysły. Pompki działają bez zarzutu, kosmetyki zużyte prawie do cna i to z wielką przyjemnością! Ciekawych zapraszam na recenzje ;) 💙

Joanna Multi Cream Metallic Color - Bardzo Jasny Śnieżny Blond x 2 - nie tak dawno o niej pisałam. Przyznam, że ta nowość Joanny bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Farba ma świetną konsystencję, trochę trąci amoniakiem, ale to chwilowe :) Nie podrażniła mojej wrażliwej skóry głowy, nie wysuszyła włosów, nie zniszczyła ich. Efekt końcowy bardzo mi się podoba - odcień chłodny, wręcz popielaty. Trochę szybko na moich włosach się wypłukuje - po 3 tygodniach, ale wliczając cenę nie ma co marudzić :) Dołączona odżywka keratynowa ładnie odżywia i nabłyszcza kosmyki - sama zobacz w recenzji co i jak :) 👌

Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Szampon do włosów bardzo zniszczonych 250 ml - jeden z nielicznych szamponów, który nie plącze moich włosów! Jestem z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona! Fajnie się pieni, delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę głowy, nie podrażniając jej ani nie wysuszając. Bardzo dobrze myje włosy, nie plącze ani nie kołtuni ich - po użyciu tego szamponu mogę je bez problemu rozczesać. Po wyschnięciu włosy są sypkie, ładnie dociążone, błyszczące i gładkie. Uwielbiam ten efekt! Dodatkowo kosmetyk jest bardzo wydajny! To już moje drugie opakowanie, ale z pewnością nie ostatnie :) 💙

Laboratorium Kosmetyczne AVA Asta C+ Krem do twarzy Natychmiastowy lifting 50 ml - kolejny ulubieniec jeśli chodzi o pielęgnację twarzy. Krem bazowany na mocno skoncentrowanej witaminie C, której działanie zostało wzmocnione minerałami, ekstraktem z marchwi, tamaryndowcem indyjskim oraz fitohormonami z czerwonej koniczyny. Doskonale nawilża, mocno odżywia i regeneruje skórę zapewniając jej miękkość, gładkość, elastyczność i zdrowy, promienny wygląd. Przy regularnym stosowaniu poprawia koloryt, minimalizuje widoczność zmarszczek i ujędrnia skórę, sprawiając, że staje się bardziej odporna na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych. Więcej przeczytasz w recenzji :) 💙

Pixi Beauty DetoxifEYE Hydrożelowe Płatki pod oczy 60 szt - absolutnie genialne! Dają niesamowite uczucie nawilżenia, dogłębnego odżywienia i komfortu już od momentu aplikacji. Z łatwością się nakładają, dobrze się trzymają, nie zsuwają się - bezproblemowa aplikacja i zaskakujące efekty. Po ich użyciu skóra pod oczami staje się odświeżona, wygładzona, nawilżona i ukojona. Zawierają wyciąg z ogórka, ekstrakt ze złota, kwas hialuronowy i kofeinę - wyraźnie rozjaśniają i wzmacniają delikatną skórę pod oczami, zmniejszają widoczność ciemnych kółek pod oczami. Nadają spojrzeniu promienności, a twarzy młodzieńczego blasku. Bardzo polecam! 💙

La Corvette Marseille Mydła Prowansalskie Morskie i Cytrynowe 2 x 100 g - no lubię ja te mydła, nic na to nie poradzę :) Obydwie wersje bardzo ładnie pachną, zapewniając przyjemność podczas każdego mycia. Cytrynowe mydełko jest świeże, orzeźwiające z nutką skórki cytrusowej - naturalny aromat, który dodaje energii w chłodne, ponure dni. Morskie mydełko to połączenie świeżych, wodnych nut, które koją zmysły i otulają subtelnym zapachem na długo. Mydła delikatnie się pienią, nie wysuszają ani nie podrażniają skóry, a dodatkowo wyróżniają się wysoką wydajnością! 💙

Feel Free Antioxidant Krem Przeciwutleniający pod oczy 20 ml - krem świetnie się prezentuje i z opisu zapowiadał się bardzo obiecująco. Naturalny kosmetyk z Ecocert`em zawierający kwas hialuronowy, ekstrakt z kofeiny, cytryny i jabłka. Wyznacza się bardzo delikatną, wręcz półpłynną konsystencją, która, dzięki wąskiemu aplikatorowi i miękkiej tubce precyzyjnie się dawkuje. Krem jest lekki, szybko się wchłania i natychmiastowo nawilża, wygładza oraz odżywia delikatną skórę pod oczami. Moja nie jest wymagająca, więc dla mnie ten krem, stosowany na przemian z mega treściwym kremem pod oczy, w zupełności wystarczał. Używałam go na dzień, bowiem szybko wnikał w skórę i ładnie ją wygładzał, stanowił dobrą bazę pod korektor oraz dobrze z nim współpracował. Zużyłam szybko, bo skóra go " piła " ale ogólnie jest poprawny. Idealny dla niewymagających, młodych, bezproblemowych cer :) 👌

Mincer Pharma Daily Care Nawilżający tonik do twarzy No. 04 250 ml - bardzo fajny tonik, który dobrze tonizuje skórę przywracając jej właściwy poziom nawilżenia. Skóra po jego użyciu jest cudownie odświeżona, nawilżona, ukojona, miękka i przyjemna w dotyku. Tonik nie podrażniał mojej skóry, łagodził zaczerwienienia, otulał ją komfortem i dobrze przygotowywał do dalszych kroków pielęgnacyjnych. Świeży, wodny zapach uprzyjemniał stosowanie kosmetyku. 👌

Oriflame Elvie Summer Joy Żel pod prysznic 200 ml - nie wiem, czy nadal jest dostępny, zamówiłam go w zestawie z perfumami o tym zapachu. przepięknie pachnie, mocno się pieni, dobrze odświeża i myje ciało nie wysuszając ani nie podrażniając skóry. Ogólnie wolę bardziej odżywcze produkty pod prysznic, ale ten gagatek całkiem fajnie się sprawdził, więc jak najbardziej jestem z niego zadowolona. Po jego użyciu skóra przez dłuższy czas pięknie, subtelnie pachnie. 👌

L'Oreal Paris Infallible 24H Puder matujący 9 g - bardzo fajny puder matujący, który na długo ujarzmiał moją mieszaną, przetłuszczającą się cerę, a jednocześnie nie wysuszał ani nie podrażniał jej. Delikatny, miałko zmielony oferował idealną przyczepność, ale się nie pylił jakoś nadmiernie, równomiernie krył, nie tworzył smug ani plam, nie zbierał się w załamaniach i nie tworzył efektu maski. Mój odcień 160 Sand Beige był świetnym wyborem na lato, ale i zimą, dość bladą skórę delikatnie ocieplał :) Więcej przeczytasz i zobaczysz go w akcji w recenzji. 💙

Westlab Oczyszczający żel pod prysznic z minerałami soli himalajskiej 400 ml - jeden z pierwszych moich kosmetyków tej marki. Cóż mogę rzec - żel sprawdził się bez zarzutu, bowiem świetnie robi to, co do niego należy. Zauroczył też przyjemnym, kojącym zmysły zapachem. Delikatnie się pienił, dokładnie mył i oczyszczał ciało, zapewniając uczucie świeżości na długo. Nie podrażniał, nie wysuszał, ale oferował skórze miękkość, gładkość i delikatność. Mimo iż jest bardzo wydajny już dobił dna, bowiem często po niego sięgałam - polubiliśmy się :) 💙

Sylveco Miętowa pomadka z peelingiem 4,6 g - postanowiłam nieco urozmaicić swoją złuszczającą pielęgnację ust, więc prócz uwielbianej Odżywczej pomadki z peelingiem, kupiłam też wersję miętową. Jest ona znacznie delikatniejsza od odżywczej, ma w sobie cukier brzozowy ( ksylitol ) który delikatnie, ale stanowczo złuszcza martwy naskórek z ust, wygładza je, ujędrnia i zapewnia ochronę. Pomadka prócz walorów złuszczających posiada też właściwości orzeźwiające ( mięta ), nawilżające, odżywcze i regenerujące. Zapobiega przesuszeniu i spierzchnięciu ust. Ogólnie bardzo fajnie się sprawdziła, więc już mam kolejną sztukę w użyciu ;) 💙

Miya Cosmetics myBBcream Lekki krem BB SPF 30 do cery jasnej 40 ml - uwielbiam kremy BB, ale wcześniej zadowalały mnie głównie koreańskie BBiki. Ten z Miya okazał się świetnym odkryciem! Bardzo łatwy i przyjemny w aplikacji, całkowicie wchłaniał się w skórę nie obciążając ani nie uwydatniając porów, bruzd czy zmarszczek. Delikatnie natłuszczał moją mieszaną skórę po nałożeniu, ale wystarczyło delikatnie odcisnąć tę warstewkę chusteczką i nałożyć puder matujący - cera wyglądała naturalnie, promiennie i perfekcyjnie. Upiększał, wygładzał, nawilżał i odżywiał skórę, chroniąc ją przed wysuszeniem i podrażnieniem. Krem, mimo niewielkiej pojemności, okazał się bardzo wydajny! 💙

Luksja Marshmallow Kremowe mydło w płynie 300 ml - urocze, o przyjemnej szacie graficznej, słodko pachnące piankami mydełko, które zużyliśmy do mycia rąk. Nie podrażniało, nie wysuszało, dobrze usuwało nieprzyjemne zapachy i brud, wszelkiego rodzaju. Zapach, niestety, bardzo ulotny, wyczuwalny jedynie podczas używania, po spłukaniu znikał wraz z ociekającą wodą. Całkiem dobzre się spisało, w sumie jest niezłe, ale powrotu raczej nie planuję ;) 👌

Westlab Relaksujące płatki Magnezowe do kąpieli 1 kg - to niezwykle ciekawa forma kosmetyku, a zarazem środka leczniczego w postaci płatków. Błyskawicznie się rozpuszczają w ciepłej wodzie otulając skórę swoją zbawienną mocą. Nadają skórze miękkości i delikatności, odprężają ciało, regulują ciśnienie, koją poszargane nerwy, wzmacniają funkcje obronne organizmu i poprawiają samopoczucie. A to wszystko bez żadnego wysiłku, w czasie kąpieli - leżysz, czerpiesz przyjemność, a one działają ;) Świetna sprawa! Po więcej zapraszam do recenzji ;) 💙

Kosmetyczne zużycia Stycznia - DENKO w mini recenzjach
I tak oto styczniowe denko dobiegło końca. Wszystko co miałam, opisałam. Ostatecznie, podsumowując styczeń pod względem pielęgnacji - minął on przyjemnie, kojąco i relaksująco. Żadnych niewypałów czy nietrafionych kosmetyków nie było, co jest doskonałym wynikiem ;)

A jak się ma twoje styczniowe denko?
Znasz kosmetyki, które dziś przedstawiłam?
Jak się u Ciebie sprawdziły?
Na który z pokazanych tu produktów masz ochotę?
Miłego!
                                                                    

wtorek, 11 lutego 2020

Moring Slim Formula - preparat na odchudzanie z moringą


Masz za duży brzuch? Denerwują cię odstające boczki? Na pewno chciałbyś zrzucić kilka zbędnych kilogramów! Jest masa różnych produktów, które są reklamowane jako „cudowne” środki na spalanie tkanki tłuszczowej. Ich ceny zaczynają się od 50 zł, a sięgają nawet do 1200 złotych za jedno opakowanie! Na szczęście jest na to proste rozwiązanie, którym dziś się z Wami podzielę. Tym rozwiązaniem jest Moring Slim Formula. 
Artykuł sponsorowany - gościnny.
Moring Slim Formula - Działanie i efekty
Jak szybko zrzucić kilogramy?
Przeszukałam prawie cały Internet,  żeby znaleźć choć jeden, godny polecenia środek, który radzi sobie ze zwolnionym metabolizmem i pozwala na zdrowe i szybkie odchudzanie. W pewnym momencie już nawet chciałam zrezygnować z tematu, przez brak porządnego produktu. Kilka dni później, przy rodzinnym stole spotkałam się ze swoją ciocią, która cierpi na chorobę Hashimoto. Ta dolegliwość bezlitośnie spowalnia metabolizm, przez co bardzo trudno jest o spadek wagi. W przeszłości pytała mnie, jako specjalistkę, czym ma się ratować, a ja rozkładałam ręce. Ciocia nie może się zbytnio ruszać, przez problemy ze stawami. W ciągu ostatnich trzech lat przytyła aż 25 kg.

O Moring Slim Formula powiedziała mi ciocia
Przy rodzinnym obiedzie opowiedziała mi, że trafiła ostatnio na Moring Slim Formula. Suplement diety do codziennego stosowania, który skutecznie przyspiesza metabolizm i znacznie redukuję wagę. Zaintrygowało mnie to, ponieważ ostatnio jak widziałam ciocię, faktycznie było jej sporo więcej. Pochwaliła mi się również, że ma ciągły kontakt telefoniczny z dietetykiem i że wspaniale się czuje. Jej wynik to - 12 kg w trzy miesiące! To bardzo dobry wyniki biorąc pod uwagę jej dolegliwość.
Następnego dnia postanowiłam poczytać na temat tej kuracji, ale trafiłam tylko na strony konkurencji, na których Moring Slim Formula obrywa zmyślonymi komentarzami. Bardzo częsty schemat w Internecie, który stosuje niezdrowa konkurencja. Z reguły odwiedziłam strony z negatywnymi komentarzami, ale zaraz pod nimi jest reklama konkurencyjnego środka na odchudzanie. To proceder wykorzystywany przez gorsze i mniej popularne środki, chcące się wypromować na lepszym produkcie, więc trzeba na nie uważać! Brak rzetelnej opinii na temat Moring Slim jeszcze bardziej mnie zachęciła do tego, żeby przekonać się na własnej skórze, o jego skuteczności.
W końcu moja ciekawość zwyciężyła i zamówiłam na stronie promocyjnej producenta, 60 kapsułek za 237 zł. Cena jest dość przystępna jak na środek tej klasy. Po zamówieniu zadzwonił do mnie dietetyk, który przeprowadził dokładny wywiad na temat moich celów i nawyków żywieniowych. Byłam mile zaskoczona, ponieważ do tej pory nigdy nie spotkałam się z tak profesjonalnym podejściem do klienta. Ale do rzeczy.

Moring Slim Formula - Działanie i efekty
Moring Slim Formula - Działanie i efekty
Producent zaleca stosowanie po jednej kapsułce, przed śniadaniem i przed obiadem. Bardzo łatwe do połknięcia. Dietetyk podkreślał, że najważniejsza jest systematyka dlatego nie wolno robić przerwy w kuracji. Pierwsze dwa tygodnie to etap oczyszczenia organizmu i podkręcenie metabolizmu. Faktycznie po dziesięciu dniach czułam się dużo lepiej. W momencie kiedy suplement osiąga swoje optymalne stężenie w organizmie, zaczyna się etap spalania. Niby obiecują 1-2 kg mniej po tygodniu, ale mi udało się zjechać 3 kg w pierwszym miesiącu, także nie jest źle. Głupio mi przyznać, ale zamówiłam kolejne dwa opakowania i nie mogę się ich doczekać.
Bardzo się cieszę, że trafiłam na Moring Slim Formula. Czasem warto posłuchać cioci i sięgnąć po coś z polecenia, niż zamawiać kolejne wynalazki za grube pieniądze.

Moring Slim Formula - Skład
Suplement diety Moring Slim Formula składa się wyłącznie z naturalnego składnika. Liście Moringa są znane od wieków, głównie w Azji. Roślina ta nazywana jest „ drzewem życia ” lub „ cudowna roślina ”. Jest bogata w szereg witamin i minerałów, które odżywiają nasz organizm, usprawniając jego działanie. Moringa zawiera m.in.:
• Witamina A - wzmacnia włosy, cerę oraz paznokcie
• Witamina C - buduję naszą odporność
• Wapno - wzmacnia kości
• Żelazo - wpływa na nasze chęci do działania i siły witalne
• Potas - reguluje pracę serca i zapobiega obrzękom
• Białko - wspiera nasze mięśnie
• Chlorofil - podkręca nasz metabolizm i spala tłuszcz.

Gdzie kupić Moring Slim Formula, ile kosztuje ?
Suplement Moring Slim Formula dotarł do Polski z zachodu Europy, gdzie zbierał naprawdę dobre opinie. Jego cena w Wielkiej Brytanii sięgała nawet 70 funtów! Przeliczając na polskie złote to 336 zł za 30 kapsułek! Na szczęście producent dostosował ceny produktu do polskich realiów i Moring Slim można dostać już nawet od 156 zł za 60 kapsułek. Osobiście nie polecam kupna na Allegro czy OLX, ponieważ z oficjalnych stron produkt posiada miesięczną gwarancję! To bardzo dobry argument dla niedowiarków, żeby podjąć próbę. Bardzo fajne promocje na produkt udostępnia portal FitSecret - tutaj z reguły ceny Moring Slim są najlepsze i również dołączana jest gwarancja do zamówień. Na oficjalnej stronie produktu na polski rynek, cena rozpoczyna się od 199 zł za 30 kapsułek.

Moring Slim Formula - Opinie użytkowników:
Jak wspomniałam na początku, długo szukałam opinii o Moring Slim, zanim zdecydowałam się go zamówić. W większości trafiałam na strony pseudo konkurencji, które już znam z doświadczenia. Jednak znalazłam jedno rzetelne forum i przeczytałam wiele wpisów potwierdzających słowa mojej cioci. Dlatego też postanowiłam napisać własną opinię. Jeżeli marzysz o zrzuceniu kilku lub kilkunastu kilogramów, Moring Slim Formula jest idealną kuracją dla Ciebie! Jakich efektów możesz się podziewać korzystając z kuracji?
• Kompleksowe odżywienie organizmu ( uzupełnienie witamin i minerałów )
• Znaczne przyspieszenie metabolizmu
• Przywrócenie sił witalnych
• Redukcji wagi nawet o 1 kg na tydzień
• Redukcja nadmiaru wody w organizmie
• Brak efektu jojo.
Osobiście jestem bardzo mile zaskoczona działaniem Moring Slim Formula i polecę go każdemu, kto zmaga się ze zwolnionym metabolizmem i zwisającym brzuchem. Produkt kompleksowo działa na nasz organizm usprawniając jego pracę, przez co zrzucanie kilogramów staje się o NIEBO łatwiejsze. Kuracja nie ma żadnych efektów ubocznych, nawet przy długotrwałym korzystaniu. Artykuł jest wpisem sponsorowanym - gościnnym! 

 Moring Slim Formula