sobota, 24 kwietnia 2021

Super Serum [10] - Uniwersalny koncentrat przeciwstarzeniowy od NUXE

Super Serum [10] to najnowszy, a zarazem pierwszy, produkt marki NUXE stworzony przy wykorzystaniu rewolucyjnej „ zielonej technologii ” - 100% naturalny proces eliminujący zastosowanie silikonu. Super Serum [10] to wręcz magiczny kosmetyk kryjący w sobie tysiące mikrokapsułek z naturalnymi olejami roślinnymi zatopionymi w naturalnym kwasie hialuronowym. Tak wyjątkowa, niespotykana formuła zapewnia maksymalną skuteczność działania i, oczywiście, wspaniałe, widoczne " gołym okiem " efekty. Używam go już dosyć długo, podziwiając każdorazowo lekkość konsystencji, niesamowite doznania towarzyszące aplikacji i skuteczność działania. 

Nuxe Super Serum [10] - nowość
Nuxe Super Serum [10] - nowość
O Super Serum [10] słów kilka... 

Dzięki połączeniu doświadczenia Laboratorium NUXE w zakresie olejków roślinnych i pielęgnacji przeciwstarzeniowej, to naturalne serum z kwasem hialuronowym jest wypełnione tysiącami mikrokapsułek z olejami pochodzenia roślinnego. Pobudza mechanizmy przeciwstarzeniowe w skórze dla uzyskania niezwykłej skuteczności. Już od pierwszych kropli wygląd skóry się zmienia: staje się ona wygładzona, wypełniona i rozświetlona. 

Udowodniona skuteczność przeciwstarzeniowa w kilka tygodni: 
💛 zmarszczki, nawet te najdrobniejsze, znikają 
💛 84% kobiet uważa, że ​​ich skóra jest gładsza, a 71% - bardziej jędrna 
💛 przebarwienia są skorygowane - 81% kobiet uważa swoją cerę za bardziej jednolitą.
Skuteczność przeciwstarzeniowa i najwyższa przyjemność stosowania, dzięki doskonałej synergii 2 tekstur, żelowej i mikrokapsułek, oraz subtelnemu zapachowi.

Nuxe Super Serum - recenzja
Składniki aktywne Super Serum [10]

Naturalny kwas hialuronowy - pozyskiwany w drodze biotechnologii roślinnej, szybko wnika wgłąb skóry, pobudzając w niej działanie przeciwstarzeniowe.
Tysiące mikrokapsułek z olejami pochodzenia roślinnego - olejki roślinne są frakcjonowane, a następnie ponownie łączone z wybranymi, najbardziej wartościowymi kwasami tłuszczowymi, aby zapewnić doskonałe przyleganie do skóry. Są one naturalnie zamykane pojedynczo w postaci mikrosfer, które w momencie aplikacji stapiają się ze skórą, nie pozostawiając śladów.
Opatentowany kompleks roślinny z komórkami macierzystymi Szarotki Alpejskiej - wykorzystując proces biotechnologii roślinnej polegający na hodowli komórek w laboratorium, komórki macierzyste szarotki alpejskiej są namnażane z bardzo małego fragmentu rośliny. Ich skuteczność przeciwstarzeniowa została opatentowana.
Super Serum [10] o delikatnej, wegańskiej formule, w 95% jest oparte na starannie wyselekcjonowanych składnikach naturalnego pochodzenia. Pełną listę składników znajdziesz na stronie Nuxe.pl.

Super Serum [10] Nuxe - recenzja
Super Serum [10] Nuxe - recenzja
Super Serum Nuxe od pierwszego wejrzenia zachwyca swoim wyjątkowym wyglądem - wizualnie prezentuje się niezwykle luksusowo, ciekawie i zachęcająco. Szklana, solidna buteleczka, wykonana z przezroczystego szkła, w pełnej krasie okazuje niesamowitą konsystencję kosmetyku. Mnóstwo " olejowych kuleczek ", wyglądem przypominających złoty kawior, w bezruchu zatopione w gęstym, przezroczystym żelu - robią piorunujące wrażenie! Jednak sam wygląd, mimo iż zjawiskowy, to nie wszystko, co ma do zaoferowanie to super serum. Stosowanie kosmetyku również wiąże się z ogromną przyjemnością. A to wszystko dzięki jego jedwabistej konsystencji oraz komfortowej, długiej, szklanej pipecie " z guziczkiem ", który w łatwy i prosty sposób pomaga odmierzać odpowiednią porcję serum.  

Super Serum [10] Nuxe - recenzja
Super Serum [10] Nuxe - recenzja
Super Serum [10] Nuxe - recenzja
Super Serum [10] od Nuxe wyznacza się zwartą, a zarazem niezwykle lekką, jedwabiście gładką, żelową konsystencją, która błyskawicznie się rozprowadza po skórze. Szybko też się wchłania, pozostawiając skórę pięknie wygładzoną, doskonale nawilżoną i subtelnie rozświetloną. Serum nie natłuszcza, nie zapycha, ani nie obciąża mojej mieszanej, dojrzałej skóry, wnika w nią całkowicie, otulając przyjemną " woalką " komfortu i ukojenia. Naturalny, promienny blask, który " zdobi " skórę po użyciu Super Serum, sprawia, że wygląda ona zdrowo i pięknie. 
Uwielbiam swoją skórę " ubraną " w to serum ;) Efekty jego stosowania nie są tylko powierzchowne, takie, widoczne od razu, tuż po użyciu - przy systematycznym używaniu skóra zyskuje coś znacznie więcej! Jest dogłębne nawilżona, jedwabiście gładka i na długo otulona komfortem. Po miesiącu regularnego stosowania zauważyłam wyraźną poprawę jędrności skóry, stała się ona bardziej elastyczna, sprężysta, pięknie odżywiona i zregenerowana. Mimiczne zmarszczki ładnie się " wygładziły ", a widoczne przebarwienia złagodniały - skóra stała się jednolita, odzyskała równomierny koloryt i fakturę. Jest miła i przyjemna w dotyku, a przy tym promienieje zdrowym blaskiem. 

Super Serum [10] - Uniwersalny koncentrat przeciwstarzeniowy od NUXE
Super Serum [10] od NUXE zachwyca wyglądem, ale jeszcze bardziej zadziwia efektami, na które, wbrew pozorom, wcale długo czekać nie trzeba. Cudowny, naturalny, subtelnie kwiatowy zapach uprzyjemnia codzienną pielęgnację i zachęca do ponownego sięgania. Ja używam serum zarówno w wieczorowej, jak i w dziennej pielęgnacji - w obydwóch przypadkach spisuje się ono doskonale! Wieczorem lubię " nosić " go solo - nakładam na dokładnie umytą i oczyszczoną skórę, delikatnie wklepuję i pozostawiam do całkowitego wchłonięcie. Jego bogata formuła zapewnia mojej skórze wszystko to, czego potrzebuje, aby czuć się wypielęgnowaną, odżywioną, nawilżoną i dopieszczoną. Po przebudzeniu skóra wygląda cudownie - jest zadbana, sprężysta i pełna energii, bez tłustego połysku. W dziennej pielęgnacji Super Serum występuje u mnie zazwyczaj w towarzystwie kremu BB lub lekkiego podkładu. Nie natłuszcza mojej mieszanej skóry, idealnie ją wyrównuje i wygładza - jest, po prostu, idealną bazą pod BBika, podkład czy puder. Pielęgnuje, dba o komfort i piękny wygląd skóry, a jednocześnie chroni ją przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych, zapobiegając wysuszeniu i podrażnieniu. Faktycznie " super serum "! Do tego bardzo wydajne i niezwykle przyjemne w stosowaniu  Zachwycające! 

Super Serum [10] NUXE - recenzja
Cena - ok. 230 zł / 30 ml 

Dostępność - apteki stacjonarne oraz internetowe  

Podsumowując... 

Nuxe Super Serum [10] jest niezwykłym, a zarazem uniwersalnym kosmetykiem, który przypadnie do gustu każdej kobiecie, ceniącej sobie komfort używania jak i szybkie efekty. Super Serum [10] to skuteczny koncentrat przeciwstarzeniowy idealnie dostosowany do pielęgnacji każdego typu skóry, w każdym wieku. Skóra, dzięki niemu, staje się perfekcyjnie wygładzona, ujędrniona i rozświetlona - wyraźnie odmłodzona, zregenerowana i promienna. Odzyskuje swój młodzieńczy blask, energię i piękny, zdrowy wygląd każdego dnia 😇

Słyszałaś o Super Serum [10] od Nuxe?
A może masz przyjemność go stosować?
Lubisz kosmetyki z kwasem hialuronowym? 
Czy regularnie sięgasz po serum?
Miłego! 

139 komentarzy:

  1. Miałam próbkę, może kiedyś wypróbuję pełne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji jego wypróbować; ) opis ciekawy
    pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda w tej buteleczce. Markę Nuxe miałam okazję wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa alternatywa na wieczorną pielęgnację. Przyznam, że nie miałam jeszcze nic z NUXE ale tyle się dobrego o tych kosmetykach naczytałam, że w końcu chyba pasuje spróbować;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam jeszcze tej marki, ale widzę, że podoba się bloerkom, więc jestem coraz bardziej ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic tej marki ale kusi mnie niesamowicie. Mnóstwo pozytywnych opinii czytam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda na zdjęciach :) Ja dotąd z tej marki miałam tylko pomadkę ochronną, ale bardziej mi od niej usta pękały niż, jakbym nic nie używała, więc na razie mnie ta marka trochę zraziła do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ich produkty! Zapisuję to serum do swojej 'chciejlisty' ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda dzięki tym kapsułkom z olejem. Opakowanie też ma bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jakaś drogeria internetowa będzie to miała? Chętnie spróbuje, ale ciężko je dostać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kosmetyki Nuxe, w tym Super Serum, można kupić w dobrych aptekach, w tym internetowych ;)

      Usuń
  11. nie miałąm jeszcze nic od Nuxe, ale od dawna mnie na maksa kusi ta marka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne jest to serum! Na pewno warto wypróbować na własnej skórze, ponieważ wielu osobom na pewno będzie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio boję się nowości. Wszystko mnie uczula :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się fajny produkt. Nie widziałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety, pierwszy raz o nim słysze, ale bardzo jestem zainteresowana przetetsowaniem. Przy najbliższej okazji sprawdzę jego możliwości :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie testowałam firmy Nuxe, natomiast dużo dobrego w sieci o nich słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Potwierdzam Twoją opinię. Testowałam ten produkt i mam identyczne zdanie na jego temat!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, mam nadzieję, że uda mi się nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobry produkt - wręcz świetny, jak dla mnie nie ma lepszego, polecam go każdej z Was.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajną konsystencję ma to serum, chciałabym je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachęca i do tego wygląda pięknie w buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety, nigdy nie miałam okazji przetestować takiej marki. Z chęcią to zrobię w przyszłości, dziękuje za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Na wielu blogach już była polecana ta marka, jednak Twoja recenzja namówiła mnie do sprawdzenia. Przy najbliższej możliwej okazji zamówię i zweryfikuje!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie mieliśmy okazji wypróbowania tego serum. Serum jako kosmetyk ma wiele marek. Jedne są mniej znane, inne bardziej. Jednak należy pamiętać, że codzienna pielęgnacja jest bardzo ważna i należy wykonywać ją w odpowiedni sposób. A serum w każdej postaci będzie skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przydatna recenzja. Słyszałam o tym olejku, ale nie miałam okazji jeszcze stosować

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy o tej marce nie słyszałam, ale recenzja wygląda bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie jest to pierwszy kontakt z marką Nuxe. Ostatnio zamówiłam i czekam na realizację zamówienia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam okazję testować i jestem bardzo zadowolona! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dość długo testowałam, niestety nie od końca mi odpowiada :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się, że zamówiłaś i jesteś zadowolona z testowania. Moja paczka już do mnie idzie i za chwilę będę mogła wszystko zweryfikować!

    OdpowiedzUsuń
  31. O tej marce i konkretnie o tym produkcie jeszcze nie słyszałam, ale zawsze musi być ten pierwszy raz z nowościami!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakiś czas temu siostra mi polecała Nuxe, ale jakoś się nie zdecydowałam. Teraz trafiam na Twój wpis. Chyba czas sięgnąć po tę markę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych. Serum jeszcze nie stosowałam ale kiedyś na pewno

    OdpowiedzUsuń
  34. Serum nie natłuszcza, nie zapycha, ani nie obciąża mojej mieszanej, dojrzałej skóry, wnika w nią całkowicie, otulając przyjemną " woalką " komfortu i ukojenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Skóra, dzięki niemu, staje się perfekcyjnie wygładzona, ujędrniona i rozświetlona - wyraźnie odmłodzona, zregenerowana i promienna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie słyszałam o tym produkcie. Chętnie wypróbuję go.

    OdpowiedzUsuń
  37. Słyszałam o marce Nuxe, ale jeszcze nie testowałam ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Znakomity produkt!!! Żona jest wręcz zachwycona. Po kilku tygodniach stosowania jej cera wygląda zupełnie inaczej. Pięknie kwiatowo pachnie, w żadne sposób nie podrażnia, a przede wszystkim jest bardzo skuteczne. Dla wahających się polecamy :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Prezentuje się kusząco. Jeszcze nie kupowałam produktów Nuxe.

    OdpowiedzUsuń
  40. To serum jest rewelacyjne! Tylko ta cena... Ech... Na szczęście jest wydajne! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. NUXE ma naprawdę fajne i ciekawe koncentraty. Uważam, że warto w nie zainwestować. Nasze zdrowie ponad wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tego produktu. Będę go szukać na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe serum. Uważam, że warto je kupić. Najlepszym wyborem będzie sprawdzić kupując.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląda bardzo interesująco, natomiast dla mnie ta marka jest zupełnie anonimowa :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Super wpis. Skoro tak polecasz to serum to będę musiała spróbować. Chociaż przyznam że nigdy nie słyszałam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Akurat kończy się moje serum więc zamówię sobie od nich i przetestuję skoro polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam tej marki, ale dzięki za recenzję! Na pewno chętnie sprawdzę, jak działa serum, o którym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super recenzja produktów tej marki. Swego czasu używałam ich produktów, ale średnio byłam zadowolona. Może po prostu nie były dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Trochę kosztuje, ale chyba warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  50. NUXE to jeden z ciekawszych producentów. Mają naprawdę fajny, wręcz fenomenalny i skuteczny produkt. Jednak nie jest dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygląda niesamowicie i dobrze, że szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Miałam kilka produktów z tej marki i bardzo dobrze się u mnie sprawdzały, dlatego chętnie przetestuje również ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow, bardzo ciekawie produkt wygląda w opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Wygląda na prawdę super :) Chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  55. Właśnie zamówiłam sobie serum z witaminą C i kwasem hiauronowym. Jestem ciekawa jakie będą efekty.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ciekawy wpis jak i sam produkt, przekonałaś mnie do tego żeby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne i ciekawe serum. Bardzo skuteczne, jeśli wiemy jak je używać.

    OdpowiedzUsuń
  59. nie znam jeszcze ale zachecilas:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ostatnio testowałam tę markę - doskonale się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  61. Koncentrat jest absolutnie uniwersalnym serum. Znakomite rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Będę musiała wypróbować. Słyszałam że produkty tej marki są warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawy wpis. Wszystkie informacje bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajny produkt się wydaje. Z pewnością warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  65. gabloty ekspozycyjne16 stycznia 2022 14:06

    Koniecznie muszę to przetestować na sobie, już od dawna szukam czegoś odpowiedniego dla siebie, ale to metoda prób i błędów.

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne serum. Na pewno warto z niego korzystać. Moja dziewczyna to robi i ma świetne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  67. Muszę przyznać, że blog jest ciekawy.
    ____
    hulajnoga dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  68. Super wpis! Chętnie przetestujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. O Nuxe dużo czytałam w internecie, ale jeszcze nie testowałam. Chętnie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  70. Prezentuje się całkiem obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo ciekawy wpis. Super recenzja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Stosuje go od kilku tygodni - super jest i zdecydowanie go polecam. Swoje kosztował, ale warto Wysmakowana

    OdpowiedzUsuń
  73. Wpis zrobił na mnie wrażenie tak jak cały blog.

    OdpowiedzUsuń
  74. Interesujące informacje można znaleźć na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  75. Jeden z moich ulubionych składników. Uważam, że na pewno warto z niego korzystać.

    Odwiedź Blog: https://www.hard-met.pl/oferta/elektrobebny-do-zadan-lekkich

    OdpowiedzUsuń
  76. Znowu masa ciekawych informacji, super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  77. Serum wydaje się być bardzo fajne! Niestety latka lecą i chyba warto powoli inwestować w takie specyfiki. Dziękuję za polecenie. Rozglądnę się po aptekach internetowych i zobaczymy czy znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  78. Teoretycznie nie ma super serum. Ale zdecydowanie, to co pokazałaś, można do tego zaliczyć.

    OdpowiedzUsuń
  79. Wiele dobrych kosmetyków pochodzi z Francji, z tego kraju pochodzi również firma która na polskim rynku działa już ponad 25 lat, jest to Canal+, najstarsza płatna telewizja w Eurpie. W Polsce pojawiła się na początku jako jeden kanał, który można było odkodować za pomocą słynnego dekodera z "kluczykiem". Później powstała platforma satelitarna nadająca pod nazwą CYFRA+.

    W chwili obecnej operator oferuje swoje usługi drogą satelitarną, kablową i przez aplikację internetową Canal+ Online, dostęp do pakietów programowych możliwy jest po zawarciu umowy abonenckiej lub wykupieniu dekodera z karta na doładowanie. Kilienci operatora korzystający z własnych dekoderów mogą zamówić montaż lub ustawienie anteny przez serwis satelitarny Canal+

    Korzystając z aplikacji Canal+ Online nie musimy instalować anteny satelitarnej, wystarczy tylko dobrej jakości łączę internetowe aby zapewnić płynność odtwarzania obrazu.W tej opcji możemy również ogladać w subskrypcji mięsięcznej opłacanej kartą płatniczą.

    OdpowiedzUsuń
  80. Serum jest skuteczne, ale pewnie nie dla każdego. Jednak polecam wykorzystywanie go podczas pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetna recenzja, bardzo intersujący produkt

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne i bardzo skuteczne serum. NAPRAWDĘ warto je spróbować. Rezultaty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  83. Serum bardzo skuteczne - polecam każdemu, kto potrzebuje!

    OdpowiedzUsuń
  84. Nazwa tej marki obiła mi się o uszy. Muszę przyznać, że to serum prezentuje się bardzo ekskluzywnie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Wow ale fajna polecajka, zaraz prześlę link do tej strony przyjaciółce.

    OdpowiedzUsuń
  86. Super że ten wpis pomógł mi poznać nowy ciekawy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetnie zostało to przez Ciebie opisane.

    OdpowiedzUsuń
  88. Super serum to raczej nie jest, ale z pewnością warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  89. Super Serum to produkt, który warto mieć. Doskonale się prezentuje. Wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  90. Zdecydowanie nie jest to super serum, ale zdecydowanie warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  91. Nie spotkałam się z tą marką. Trzeba przetestować

    OdpowiedzUsuń
  92. Zaciekawił mnie ten produkt a uwielbiam wszystkie kosmetyczne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapowiada się rewelacyjnie. Chętnie je wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  94. Niezwykle ciekawe serum. Uważam, że zdecydowanie warto je mieć.

    OdpowiedzUsuń

  95. Serum dosyć skuteczne. Zdecydowanie warto je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  96. Ciekawa sprawa. Wiele z tych koncentratów ma naprawdę fajne efekty. Warto.

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie znam tej marki. Poszukam jej

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudowne to serum! Zapraszam na mój Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  99. Serum jest naprawdę solidne. Bardzo ciekawie się z niego korzystam. Rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  100. Znalezienie dziewczyny może wydawać się zadaniem niemożliwym. Trudno jest wiedzieć, od czego zacząć, z kim rozmawiać, a nawet jak działać. Ale nie martw się, istnieje wiele sposobów, aby znaleźć odpowiednią dziewczynę dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy szukasz długotrwałego związku, czy przypadkowego romansu, te wskazówki pomogą Ci znaleźć dziewczynę swoich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  101. Super serum raczej nie istnieje, jednak ciekawa recenzja. Na pewno warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  102. Super artykuł, którego wpis pomógł mi poznać nowy ciekawy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  103. Chętnie skorzystam z tego produktu. Super wpis

    OdpowiedzUsuń
  104. Fajne to serum, ciekawe czy będzie się lubić z moja cerą

    OdpowiedzUsuń
  105. świetne serum, szkoda tylko że cena tak wygórowana :(

    OdpowiedzUsuń
  106. troszkę drogo, ale czego się nie robi dla piękna...

    OdpowiedzUsuń
  107. Idealnych rozwiązań nie ma - jednak moim zdaniem to serum jest naprawdę ciekawe i wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  108. Bardzo fajny wpis. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  109. Postanowiłam przejść na kosmetyki naturalne i chętnie wypróbuję to serum.

    OdpowiedzUsuń
  110. Cena dość wysoka, ale składniki raczej unikalne

    OdpowiedzUsuń
  111. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  112. Świetne i bardzo skuteczne serum. Muszę je na pewno wypróbować. Rezultaty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  113. Rewelacyjne serum, nakładam na twarz rano bez dodatkowego kremu, cera wygląda rak jak bym wyszła od kosmetyczki po pielęgnacji twarzy, często to słyszę w pracy a gdy pytam na ile lat wyglądam to autentycznie zaniżają o 10 lat, polecam z całego serca !!!!

    OdpowiedzUsuń
  114. Chcesz poznać działanie przeciwstarzeniowe produktu Semax Polska? Wejdź na naszą stronę już dziś i dowiedz się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  115. Zapowiada się obiecująco! Już samo połączenie naturalnych składników z kwasem hialuronowym brzmi jak strzał w dziesiątkę. A forma mikrokapsułki z olejkami roślinnymi zachęca do wypróbowania kosmetyku. 👌

    OdpowiedzUsuń
  116. Kosmetyki przeciwstarzeniowe to moje tajne oręża w walce z czasem. Dają pewność siebie i piękno przez lata.

    OdpowiedzUsuń
  117. Podoba mi się ta recenzja. Jest to ciekawy produkt godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!