poniedziałek, 14 maja 2012

L`Oreal Homme Cool Clear i włosy lśnią czystością

Witam.
Testowania ze sklepem Negozio.pl  ciąg dalszy, tyle że teraz coś dla mężczyzn. Tanika testowała próbki szamponów, a ja, Wojtas, w tym czasie testowałem szampon przeciwłupieżowy Cool Clear marki L`Oreal Professionnel Homme. Produkty tej marki są mi już bardzo dobrze znane, i też przeze mnie lubiane, nie raz stosowałem, i stosuję nadal, różne kosmetyki przez nich oferowane, bo dobrze robią moim włosom. O włosy dbam skrupulatnie, bo uważam, że zdrowe i zadbane włosy są naszą, w pewnej mierze, wizytówką - miło na nie popatrzeć, dotykać dłońmi, pieścić... A kto by chciał dotykać czegoś nieprzyjemnego? Nikt!




W sklepie Negozio.pl wiedzą, co dla włosów najlepsze, bo oferują tylko najlepsze kosmetyki fryzjerskie polskich i światowych marek, a i w moje gusta trafili idealnie, bo L`Oreal Professionnel to marka, którą cenię i wiem, że zawsze proponują coś innowacyjnego i skutecznego, przynajmniej do tej pory takie własnie kosmetyki stosowałem. Szampon Cool Clear jest dla mnie nowością, więc bardzo chętnie zabrałem się za stosowanie, by sprawdzić jego działanie i przekonać się, czy spełni moje oczekiwania.




Ze sklepu Negozio.pl - otrzymałem buteleczkę szamponu Cool Clear o pojemności 250 ml.

Opis producenta

Loreal Homme Cool Clear szampon przeciwłupieżowy - skuteczny już od pierwszego użycia, redukuje łupież i walczy z jego nawrotami. Mocno pieniąca się konsystencja odświeża skórę głowy pozostawiając uczucie niewiarygodnie czystych włosów.
Pirotynian Cynku + Kompleks Tea Tree Fresh: połączenie skutecznego składnika przeciwłupieżowego z kompleksem zawierającym olejek z liści drzewa herbacianego i mentol, który daje efekt świeżości.
Sposób użycia: nanieść na mokre włosy, spienić, spłukać.


Opinia

Szampon Cool Clear jest w wygodnej i poręcznej buteleczce wykonanej z tworzywa, solidnie zamykaną ale wygodną do otwarcia, kolorystyka typowa dla męskich kosmetyków, ciemne tło i srebrne napisy - ogólnie prezentuje się stylowo i męsko. Na butelce zamieszczony rzetelny opis kosmetyku,  jego działanie, sposób użycia i skład.

INGREDIENTS: AQUA / WATER, SODIUM LAURETH SAULFATE, SODIUM LAURYL SULFATE, COCAMIDE MEA, GLYCERIN, GLYCOL DISTEARATE, ZINC PYRITHIONE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, DIMETHICONE, CARBOMER, SALICYLIK ACID, MENTHOL, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, LIMONENE, CITRAL, LINALOOL, MELALEUCA ALTERNIFOLIALEAF OIL / TEA TREE LEAF OIL, CI 42090 / BLUE 1, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, PARFUM / FRAGRANCE.




Szampon ma konsystencje średniej gęstości, nie jest zbyt lejący, o lekkiej, mleczno - niebieskawej barwie. Zapach świeży, energetyzujący, intensywny i przyjemny, podoba mi się, dobrze wyczuwane nuty drzewa herbacianego i mentolu, już po samym zapachu można wywnioskować, że we wnętrzu kryje się istny energetyk. W użyciu szampon jest bardzo wydajny, co równa się oszczędny, wystarczy odrobina, by porządnie wymyć włosy.




Stosuję szampon na dobrze nawilżone włosy, po zetknięciu z którymi mocno pieni się, tworząc białą, aksamitną piane, już w trakcie mycia wyczuwalny na skórze głowy lekki chłód, ale nie jest intensywny, raczej bardzo delikatny, odświeżający. Spłukuje się też bez problemu, pod palcami włosy aż piszczą, to dobry znak - czystość! Po myciu włosy są mega oczyszczone, bez problemu rozczesują się, doskonale układają się, są zdyscyplinowane i miękkie w dotyku, ale prawdziwy efekt widać po wysuszeniu...



A po wyschnięciu włosy aż błyszczą się, rzadko kiedy jest spotykany taki efekt w realu, myślałem, że tylko dzięki reklamowym sztuczkom można pokazać superowy blask włosów po użyciu " reklamowanego "  kosmetyku, a tu okazuje się, że L`Oreal Professionnel ma swoje patenty i bez reklamy zapewnia intensywny blask włosom. Ale połysk na włosach, to nie jedyna zaleta szamponu Cool Clear, włosy są nawilżone i odżywione, skutecznie oczyszczone, z łatwością układają się i są zdyscyplinowane, skóra głowy też jest w nawilżona i dokładnie oczyszczona, nie mam intensywnego łupieżu, ale sporadycznie objawy nasilają się, zwłaszcza po źle dobranym lub nikłej jakości kosmetyku, ale stosuję ten szampon już ponad miesiąca, i " białego pyłu " ani śladu! Doskonałe działanie i efekt też zadowalający, no dobra, mega zadowalający. Zapach jest trwały, po umyciu długo wyczuwalny na włosach, co też lubię - super szampon!

Cena - 27, 99zł / 250 ml

Ocena - według mnie L`Oreal Homme Cool Clear zasługuję na najwyższą ocenę, czyli  5 / 5


Podsumowanie

Szampon L`Oreal Homme Cool Clear całkowicie sprawdził się na moich włosach, dobrze spełnił wszystkie zapewnienia producenta i też zaspokoił moje oczekiwania, a nawet je przewyższył. Działa bez zarzutu, jest łagodny dla skóry i włosów, nie podrażnia, nie przesusza, wręcz odwrotnie - zapewnia całkowity komfort jak w trakcie stosowania, tak i po użyciu. Dodatkowym atutem szamponu jest jego wysoka wydajność, prawie go nie ubywa. Włosy nabrały blasku i doskonałej kondycji, są idealnie wypielęgnowane i zadbane, aż miło je dotykać, głaskać, pieścić...Właśnie tak wyglądają zdrowe włosy. Bardzo zadowalająco - świetny szampon!

Podziękowania dla sklepu Negozio.pl za doskonały produkt, który w pełni mnie usatysfakcjonował i zapewnia komfort każdego dnia.



3 komentarze:

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!