piątek, 15 kwietnia 2016

System wybielający Rapid White rozpuszczalne paski - bielsze zęby już po 5 dniach!

Witajcie Słoneczka :)
Piękny uśmiech jest ozdobą każdego człowieka, a w szczególności płci pięknej :) Potrafi uwodzić, wzbudzać zaufanie, sympatie, a nawet hipnotyzować! Każda z nas wie, jak wiele znaczy szczery, serdeczny, nieskrępowany uśmiech - dodaje nam pewności siebie i jest niezawodnym sposobem na każdą sytuację. Zresztą chyba się zgodzicie ze mną w tym, że same chętniej obdarzamy sympatią osoby uśmiechnięte, łatwiej nawiązujemy z nimi kontakt, nieraz przeradzający się w nieco głębsze i cieplejsze relacje. Białe, zdrowe zęby są podstawą ładnego uśmiechu i dobrego samopoczucia. Co zrobić gdy biel naszych zębów nie jest zadowalająca?

System wybielający Rapid White rozpuszczalne paski wybielające
Teraz już nie musimy się krępować czy " chować " zęby za ustami, lecz w pełni dać się ponieść emocjom i olśniewać wszystkich wokół swoim uśmiechem! I to bez ponoszenia wysokich kosztów związanych z zabiegami w gabinecie stomatologicznym! Wystarczy kupić nowy system wybielający Rapid White, a już po 5 dniach stosowania zęby odzyskają swoją naturalną biel!!!
Wybielające paski Rapid White są nie tylko błyskawiczne w aplikacji i skuteczne w działaniu, ale też bezpieczne zarówno dla zdrowia jak i zębów. Co więcej, mają działanie odświeżające oddech. Sprawdziłam to osobiście!

System wybielający Rapid White rozpuszczalne paski wybielające
Słów kilka od producenta

System wybielający Rapid White to elastyczne i przezroczyste paski o smaku mięty, które rozjaśniają zęby, usuwają przebarwienia, a także odświeżają oddech. Dzięki innowacyjnej technologii samorozpuszczania system wybielający Rapid White to szybka i bezpieczna metoda bez wykorzystania nadtlenku wodoru.
Samorozpuszczalne paski wybielające Rapid White zaprojektowano tak, aby osiągnąć widoczny efekt rozjaśnienia bez uciążliwego nakładania żelu w płynie. Paski są łatwe w stosowaniu, nie przesuwają się na zębach i pozostawiają minimalne resztki produktu.
Potwierdzone klinicznie - wyraźnie bielsze zęby już po 5 dniach regularnego stosowania. Maksymalny efekt widoczny po tygodniu.

System wybielający Rapid White rozpuszczalne paski wybielające
Składniki Akcelerator: Aqua, Sodium Chlorite;
Składniki Paski Wybielające: PVP, Glycerin, Aqua, Aroma, Citric Acid, Propylene Glycol, Cellulose Acetate Phthalate, Maltodextrin, Sucralose, Polysorbate 80.

Opakowanie zawiera akcelerator 6 ml i 14 saszetek - każda saszetka zawiera 2 paski wybielające. Ultracienkie, elastyczne i przeźroczyste paski o smaku mięty rozjaśniają zęby i usuwają przebarwienia zaraz po przyłożeniu ich do zębów.

System wybielający Rapid White rozpuszczalne paski wybielające
Sposób stosowania:
  • Ostrożnie otworzyć saszetkę u góry, aż będą widoczne oba paski wybielające. 
  • W czasie nakładania pasków korzystać z lusterka.
  • Na górne przednie zęby nałożyć akcelerator - przed jego użyciem nawilżyć aplikator.
  • Zdjąć ostrożnie pierwszy pasek z folii przeźroczystej - przyłożyć go do zębów stroną, która była przyklejona do folii. 
  • Nałożyć pasek na górne przednie zęby, przykładając go wzdłuż krawędzi górnych dziąseł.
  • Palcami delikatnie docisnąć pasek do zębów, tak aby dobrze do nich przywarł.
  • Czynności powtórzyć na dolnych przednich zębach.
  • Po upływie ok. 5-7 minut paski rozpuszczą się same.
  • Dokładnie wypłukać usta wodą.
  • Aby uzyskać widoczny efekt należy używać jednej saszetki ( 2 pasków wybielających ) dwa razy dziennie przez co najmniej 5 dni.
  • Optymalny efekt będzie widoczny po tygodniu.
System wybielający Rapid White rozpuszczalne paski wybielające
Paski wybielające otrzymujemy w ładnym, tekturowym pudełku o przyjemnej szacie graficznej i kolorystyce, które w wyraźny sposób nawiązują do przeznaczenia produktu. Opakowanie jest ładnie podane, przyjemne dla oka, a także przejrzyste i czytelne. Mieści na sobie wyczerpujące informacje dotyczące produktu, w tym obszerny opis wraz zaletami i uwagami, zilustrowany oraz opisowy sposób użycia i ostrzeżenia, a także pełny skład...
W pudełku znajdziemy opakowanie z akceleratorem w postaci płynu oraz 14 saszetek z paskami wybielającymi, licząc wedle zalecanego sposobu stosowania, wystarczą na równą 7- dniową kurację. Czyli mówimy o efektach optymalnych, najlepszych, jakie możemy, dzięki temu systemowi, uzyskać.

System wybielający Rapid White rozpuszczalne paski wybielające
Akcelerator swoim wyglądem przypomina balsam lub sztyft do ust, z tą różnicą że jest zakręcany koreczkiem, no i nie trzeba go wykręcać :) Jest wyposażony w delikatną, miękką, " włochatą " gąbeczkę o zielonym kolorze. Z łatwością rozprowadza płyn po zębach nie oferując nieprzyjemnego uczucia tarcia. Przed każdorazowym użyciem warto go lekko przechylić i nacisnąć gąbeczkę, aby się zwilżyła, następnie rozprowadzamy akcelerator po zębach.
Sam płyn jest zupełnie przezroczysty, ma trochę specyficzny, o miętowej nucie, zapach, przypomina mi zapach gabinetu dentystycznego :) Ufff, otwieram oczy, na szczęście jestem w domu :D Zapach akceleratora nie est mocny, wręcz odwrotnie, bardzo słabo wyczuwalny. Smaku nie ma żadnego - jest jak woda.

System wybielający Rapid White rozpuszczalne paski wybielające
Ostrzeżenie: Produkt przeznaczony do stosowania tylko u osób dorosłych!!!
Nie zaleca się stosowania pasków Rapid White w następujących przypadkach: 
• schorzenia dziąseł, zapalenie dziąseł, krwawienie z dziąseł, poważny ubytek dziąseł
• wrażliwe zęby 
• w czasie ciąży i w okresie karmienia piersią. 
Podobnie jak w przypadku innych produktów, należy sprawdzić listę składników, aby uniknąć reakcji alergicznej. 
Produkt działa tylko na naturalne zęby i jest nieszkodliwy dla wypełnień, koronek, mostków i licówek.
Nie stosować produktu w przypadku noszenia aparatu dentystycznego. 
Przerwa miedzy kolejnymi zastosowaniami powinna wynosić co najmniej 4 tygodnie. Jeśli wystąpi podrażnienie, należy natychmiast przerwać stosowanie . Jeśli podrażnienie się utrzymuje, należy skontaktować się z lekarzem. 
Zaleca się stosowanie pasków nie częściej niż sześć razy w roku.
Tylko do użycia zewnętrznego. Nie połykać. Unikać kontaktu z wargami i dziąsłami.

System wybielający Rapid White rozpuszczalne paski wybielające
Saszetki również są świetnie podane - sterylne i łatwe w obsłudzę. Na każdej z nich znajduje się szczegółowy opis sposobu aplikacji krok po kroku w polskim i niemieckim językach. Strzałka, u góry saszetki, pokazuje w którym miejscu należy ją otwierać. Delikatnie odchylamy brzegi saszetki w dwie różne strony, lekko ciągniemy i odklejamy w miejscach łączenia - naszym oczom okazują się półtransparentne, matowe, białe paski przyklejone do przezroczystej folii. Paski z jednej saszetki są przeznaczone do jednej aplikacji, na górne i dolne zęby, której należy dokonać tuż po otwarciu.
Paski pachną, i smakują, bardzo przyjemnie, mi osobiście przypominają słodką, miętową gumę do żucia. Już po otwarciu saszetki czuję, że aplikacja mi się spodoba... Przygotowuję lusterko i zaczynam.

System wybielający Rapid White rozpuszczalne paski wybielające
Z wybielaniem już miałam do czynienia, co prawda nie domowym, lecz profesjonalnym, w gabinecie dentystycznym. Mimo iż z efektów byłam bardzo zadowolona, nabawiłam się potwornej nadwrażliwości, która, jak podejrzewam, była spowodowana nadtlenkiem wodoru, stosowanym do zabiegu wybielającego. Nadwrażliwość zębów, również po profesjonalnym zabiegu, jest objawem całkowicie normalnym, tyle że powinna mieć formę przejściową, moja nie przeszła prędko, a teraz objawia się w lekkiej formie okresowo, co jakiś czas o sobie przypominając. Zdecydowanie ogromny wpływ ma zarówno stan i kondycja zębów, jak i kompetencje dentysty, wiem, że mój nie zawinił, a mimo doskonałego stanu, zęby nie były zadowolone z takiego " traktowania " :) To był mój pierwszy i ostatni zabieg wybielania zębów aż do niedawna...
Miałam obawy, nie powiem, ale fakt, iż preparat nie zawiera nadtlenku wodoru, którego moje zęby, jak się okazuje, nie znoszą, przemówił na korzyść Rapid White. Skusiłam się! Tym bardziej, że kurację, w razie nietolerancji, nadwrażliwości czy podrażnienia, można w każdym momencie przerwać - czemu nie?

Rapid White samorozpuszczalne paski wybielające
Pierwsza aplikacja była nico nieudolna :) Przyznam szczerze, że nigdy nie stosowałam pasków wybielających, dlatego mimo szczegółowych oraz zrozumiałych instrukcji " montowania " i tak wszystko wyszło " w praniu ". Pierwszą, i bardzo ważną wskazówką do sprawnej aplikacji są całkowicie suche pace, nawet bez kropli wody, oraz szybkie działanie, wtedy paski przyklejają się sprawnie i równo :) Druga, i wszystkie kolejne, aplikacje przeszły bardzo pomyślnie, sprawnie i szybko. Dotrzymywałam się każdego kroku, wedle zaleceń producenta. Po wyszczotkowaniu pastą, zwilżałam zęby akceleratorem - paski natychmiastowo do nich się przyklejały, a czasami też do wewnętrznej, wilgotnej strony warg :D jak je nie odchyliłam " na czas " od zębów :D
Po dociśnięciu do zębów paski są zupełnie niewidoczne, ale delikatnie wyczuwalne. Paski są dosyć szerokie, naklejałam je tuż przy linii dziąseł, ale tak, aby na nie nie zachodziły, nadmiar zawsze przyklejałam do dołu zębów. W przypadku dolnych, które są znacznie krótsze od górnych, wystarczało nawet na tę wewnętrzną stronę zębów :)

Rapid White samorozpuszczalne paski wybielające - efekty
Po aplikacji w ustach czuję intensywny, świeży, miętowo-słodki smak, staram się nie dotykać pasków koniuszkiem języka, choć korci jak... nie wiem co :) Na szczęście czas oczekiwania na rozpuszczenie to tylko 5-7 minut, no i tak rzeczywiście jest, u mnie zazwyczaj do 7 minut się rozpuszczały. Czuję pod językiem pozostałości pasków, które z różnych powodów były " nadmiarem ", część, która była przyklejona do zębów, rozpuszczała się całkowicie, bez reszek.
Po wypłukaniu ust pozbywam się wszystkich " skrzepów ", w ustach panuje świeżość, czystość, zęby są gładziutkie, nie szorstkie, ani porowate - idealnie czyste, i z każdym dniem coraz bielsze! To było wyraźnie widać!
Zdjęcie trochę niedokładnie pokazuje efekt, ujęcie ukazujące efekt "po ", też miało być w słoneczku, ale pogoda rządzi się swoimi prawami, po 5, a potem po 2 kolejnych dniach, ciągle padało... Ale i tak widać różnicę, zęby pozbyły się plam po kawie, czarnej herbacie, a nawet papierosach, które już jakiś czas temu rzuciłam.
Muszę Wam powiedzieć, że aż tak dobrego efektu się nie spodziewałam, śmiało mogę go porównać do tego profesjonalnego. Tyle że paski Rapid White dla moich zębów okazały się znacznie łagodniejsze, nie spowodowały podrażnienia ani nadwrażliwości. Choć przy pierwszej aplikacji czułam lekki, nieprzyjemny ból jak przy piciu gorącego bądź zimnego napoju lub zjedzeniu czegoś słodkiego - wrażliwce wiedzą o czym mówię. Na szczęście to był jednorazowy " wybryk " - kuracja przebiegła bardzo pomyślnie i przyjemnie, a efekty są nie tylko zadowalające, są według mnie rewelacyjne!

System wybielający Rapid White samorozpuszczalne paski
Cena - 69,99 zł / 1 opakowanie

Dostępność - Rossmann

Podsumowując...

Wow! Wow! Naprawdę aż tak świetnego efektu w ciągu 5 czy też 7 dni się nie spodziewałam!
System wybielający Rapid White oszczędził mi skutków ubocznych, których się bałam, ze względu na doświadczenie z przed wielu lat, a dodatkowo okazał się wygodnym, łatwym w użyciu, przyjemnym w smaku produktem o nadzwyczajnie wysokiej skuteczności. Producent obiecuje że efekt ujrzymy po 5 dniach, oczywiście mowa o stosowaniu dwóch saszetek dziennie, rano i wieczorem, i tak rzeczywiście jest, ba, już po 2 dniach widać efekty gołym okiem! Z racji tego, iż paski mnie nie uczulały, nie powodowały nadwrażliwości, zużyłam wszystkie - 7 dni kuracji minęło bardzo szybko. Jestem półtora tygodnia po kuracji, nic się nie zmieniło, żadnej nadwrażliwości, ząbki białe, a ja się szczerzę do wszystkich wokół i hipnotyzuję :D
Jeśli szukacie niedrogiego, a przy tym bezpiecznego oraz bardzo skutecznego produktu do wybielania zębów, z całego serca polecam Rapid White! Nie zapomnijcie tylko sprawdzić ostrzeżeń - umieściłam je wyżej.

Czy poddawaliście się profesjonalnemu zabiegowi wybielania zębów?
A może mieliście do czynienia z paskami wybielającymi?
Słyszeliście, stosowaliście system wybielający Rapid White?
Miłego wieczoru i udanego weekendu Wam życzę :*
                                     

57 komentarzy:

  1. no prosze efekt super, i to jeszcze w tak krótkim czasie. Przydałoby mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj chciałbym spróbować :) efekt widoczny gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper :) efwkt jest zachwycajacy !:)
    Obseruje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nestety nie są dla mnie, bo cały czas mam problemy z dziąsłami :( Szkoda, bo efekt robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż chyba je sobie kupię, marzy mi się bielszy uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny efekt! Ciekawe czy u mnie by się sprawdził ten produkt. Do tej pory miałam tylko pasty i system Biała Perła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jakby sie ten produkt sprawdził na moich zębach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to wzbudziłas moja ciekawość, skoro nie wywołuje nadwrażliwości, a działa, to może jest coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja nieszczęsna. A u mnie i nadwrażliwe zęby i odsłonięte szyjki. Tak bardzo chciałabym wybielić zęby, ale niewiele co pomaga :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie, tez sie dlugo meczylam z nadwrazliwoscia i z krwawieniem dziaseł. opisuje u siebie jak wybielilam swoje zeby, zapraszam :)
      http://naturalnie-maria.blogspot.com/2016/04/zeby-jak-pereki-i-inne-marzenia.html

      Usuń
  10. Świetny efekt, ale obawiałabym się uszkodzenia szkliwa. No i mam problem z dziąsłami. Pozostają mi więc łagodniejsze środki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, mam wrazliwe zeby i balam sie zawsze o szkliwo, opisuje u siebie jak wybielilam swoje zeby :)
      http://naturalnie-maria.blogspot.com/2016/04/zeby-jak-pereki-i-inne-marzenia.html

      Usuń
  11. ja uzywałam kiedys z Blend-a-med i byłam bardzo zadowolona z efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, efekt rzeczywiście jest widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt świetny, będę pamiętać o tych paskach :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super! Trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanowię się nad nimi, bo co jakiś czas lubię sięgać po podobne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Różnica jest widoczna gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze w przypadku takich kuracji obawiam się wywołania nadwrażliwości, ale skoro nie miałaś takich problemów to może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie efekt jest widoczny i zadowalający, mogłabym spróbować takiego systemu przed jakąś ważną imprezą, tylko,że ja mam wrażliwe zęby i nie wiem czy by mi troszkę nie zaszkodziło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja proponuje Paski Crest Supreme , kupowałam na stronie www.Paski-Crest.pl

      Kupowałam tez na allegro ale kilka razy dostałam podróbki :(

      Usuń
  19. Super efekt! Uważam, że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekty faktycznie fajne, tylko ja nie miałam cierpliwości do pasków :( zdecydowanie bardziej w moim przypadku sprawdzają się nakładki iWhite, łatwe w użyciu i dają super efekty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też próbowałam pasków, ale zrezygnowałam i teraz używam nakładek iWhite. Bardzo dobre efekty :) A teraz jeszcze w Rossmann kupiłam w promocji nakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt! Nie spodziewałam się, że te paski potrafią aż tak wybielić. Do tej pory stosowałam pastę "biała perła" ale miałam po niej bardzo wrażliwe zęby i musiałam zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy podczas tych 7 minut mozna połykać ślinę? Z gory dziekuje za odpowiedz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak najbardziej! Co więcej, produkt całkiem przyjemnie smakuje :)

      Usuń
  24. Moja sytuacja nałogowo kawa kiedyś 6-8 szklanek z mlekiem teraz 1-3 ponad dwa lata lekki palacz 4-6 papierosów dziennie do tego fan czerwonego wina i nadwrażliwość dziąseł, która zniechęcała do mycia w ogóle więc ich nie myłem bo bolało. Kolor nie ukrywam to nie były przebarwienia tylko żółty prawie jak skórka pomarańczy co nawet chwytał aparat a ten wiadomo nieco rozbiela. Pierwszy tydzień myłem pastą ajona koncentrat na dziąsła nie ma lepszej sensodyne się do niej nie umywa. Później wziąłem się za siebie tydzień 4-5 razy dziennie pastą blend a med 3D white luxe perfection i accelerator wybielania (ok. 40zł), teraz kupiłem te paski w Rossmannie i woooooooow zęby przygotowane wcześniej do wybielania tą pastą działa cuuuda 3 saszetka (nie liczę jednej zmarnowanej - mea culpa jakoś to przeżyje) czyli 1,5 dnia a ja już mam takie białe zęby że w świetle dnia w zimie są białe jedynie przy lampce LED o jasności 4k? (Światło białe ale nie niebieskie) widać lekko żółty kolor ale to już jest u mnie raczej kolor kości chociaż nie mówię chop bo po 2 pasku myślałem że bielsze nie będą już. A teraz wady głównie techniczne. Jeden komplet wywaliłem bo nie dało rady go opanować. Paski tak są przyklejone że trzeba je lekko na krawędzi poddrapac żeby chciały odejść od folijki a potem trzeba trzymać je na krawędziach bo się przyklejają do palców, rozciągają i nie da się ich potem przykleić do zębów do wprawy doszedłem dopiero za 2 paskiem. Jeżeli efekty ciągle się dopiero tworzą to nie zbliżać się bo mogę razić. A może wybieli je tak że się przezroczyste zrobią (sic!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwierzenia i trzymam kciuki za powodzenie :)

      Usuń
  25. Ja po 8 miesiącach domowego wybielania zębów, nie za bardzo dostrzegam różnicę, a wpakowałam w to mnóstwo pieniążków. Chyba po prostu się wybiorę na wybielanie w gabinecie stomatologicznym.

    OdpowiedzUsuń
  26. Efekt świetny :) Niestety, ale palenie papierosów i picie dużej ilości kawy poważnie szkodzi naszym zębom.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam wolę wydać 800zł i bezstresowo wybielić zęby,ostatnio właśnie tyle zapłaciłam za wybielanie kuracją dr martin schwarz expert

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzeba stosować dwa razy dziennie czy raz? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby uzyskać widoczny efekt należy używać jednej saszetki ( 2 pasków wybielających ) dwa razy dziennie przez co najmniej 5 dni :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedz. Mam nadzieje ze pomimo tego szału w Rossmann dopcham się i je kupie 😊 mam nadzieje ze mi pomogą 😉

      Usuń
    3. Trzymam kciuki Sylwio, abyś je " dorwała " w Rossmannach naprawdę szał :D Bardzo fajnie się sprawdzają, jestem pewna, że będziesz zadowolona ;) No i smakują :)

      Usuń
  29. Na szczęście dorwałam bo o dziwo tłumu nie było 😊😊 w smaku bardzo dobre 😊 juz się nie mogę doczekać efektów 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciesze się Sylwio, daj znać jak Ci się sprawdzą po całej kuracji :)

      Usuń
  30. Dziś w sklepie oglądałam dokładnie ten sam produkt i miałam problem, bo bałam się że okaże się nie skuteczny a cena nie jest niska... Twój post mnie przekonał, a również uzyskałaś cudowny efekt, także jutro się po niego wrócę :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Testowałaś inne paski np. Crest? Jeśli tak, to które lepsze Crest, czy Rapid White?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tylko Rapid White, niestety nie mam porównania z innymi :)

      Usuń
  32. Heh, mogę w photoshopie zrobić dziesiątki takich zdjęć, dodając lub ujmując koloru żółtego na zdjęciu, poza tym kontrast zębów i czarnego swetra również robi swoje... czemu taka "gruba" ściema ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściemę to ty siejesz... Nie używam photoshopu, a czarny sweter nie ma nic do rzeczy, zęby są na twarzy nie na " czarnym tle ". Nie mam interesu w pisaniu nieprawdy i wciskaniu kitu - piszę jak jest, proste! Wypróbuj, a przekonasz się, nie ma co rzucać oskarżeń na nieprawdziwość opinii.

      Usuń
  33. Jestem niezadowolony, a pisze na opakowaniu że paski się nie przyklejają do warg a przyklejają się i to bardo !!!!!!!! żądam reklamacji

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe, muszę wypróbować ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nic tylko próbować. Białe zęby na pewno staną się naszą wizytówką.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja zęby wybielałam u dentysty. Nie jestem do końca przekonana do domowego wybielania.

    OdpowiedzUsuń
  37. Recenzja zawiera wiele ciekawych i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dobry i konkretny wpis, który wszystko opisuje. Jednak pamiętajmy, że takie paski wybielające nie zawsze są dla każdego. Najpierw zaleca się konsultacje ze swoim dentystą, który również może nam doradzić jak takie systemy wybielające wybierać i stosować. Też trzeba mieć na uwadze, że u jednych będzie bardzo dobry efekt, a u innych nie będzie widoczna zbyt duża różnica.

    OdpowiedzUsuń
  39. Paski wybielające to dość ofensywny sposób na wybielanie zębów. Zanik zdecydujemy się na taką metodę wybielania swoich zębów warto najpierw skonsultować się ze swoim dentystą. Można sobie tym narobić więcej problemów niż będzie z tego plusów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!