czwartek, 19 lipca 2018

Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy ;)

Witajcie Słoneczka ;)
Lato trwa w najlepsze! I choć w pogodzie zdarzają się drobne zawirowania, wkrótce wszystko wraca do normy. Kocham lato! Uwielbiam gorące, upalne dni, złote promienie słoneczne, lekki wiatr muskający skórę i ciepłe wieczory, sprzyjające romantycznym uniesieniom. Lato, to też mnogość owoców, warzyw, kwiatów, idealny czas na podróże i oczywiście piękne, zwiewne sukienki, bez których tej pory roku sobie najzwyczajniej nie wyobrażam!

Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Sukienki doskonale podkreślają nasz styl, dodają elegancji, kobiecości, a dodatkowo są niezwykle wygodne i komfortowe. Idealne na co dzień, na romantyczny wieczór we dwoje, na spotkanie z koleżankami, najstosowniejsze na plażę, na wielkie, i te mniejsze, wyjścia... W dwóch słowach - na każdą okazję i bez - niezastąpione! Wybierać naprawdę mamy w czym, bowiem każda marka odzieżowa w swojej ofercie ma mnóstwo propozycji. Chcąc sprostać naszym wymaganiom, trafić w preferencje i gust tworzą przepiękne fasony, proponują nam niezliczoną ilość wzorów i kolorów, dzięki czemu każda z nas znajdzie coś dla siebie.

Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Choć w ciągu roku zazwyczaj stawiam na spodnie, lato bez wątpienia należy do sukienek. Są lekkie, zwiewne, niekrępujące ruchów, ani przepływu powietrza, a dodatkowo niezwykle piękne i kobiece. Niezależnie od tego, czy to sukienka codzienna, czy elegancka, umiejętnie dopasowana do figury doda uroku i elegancji. Możesz być pewna, że dzięki sukience będziesz wyglądać niezwykle kobieco i stylowo - sprawdź. Wybierając dla siebie sukienkę na lato w pierwszej kolejności zwracam uwagę na krój, wykonanie oraz materiał, z którego jest uszyta.

Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Choć kocham tkaniny naturalne, takie jak bawełna i len, nie zawsze je wybieram, ze względu na to, iż mocno się gniotą. Stawiam na materiały mieszane, bowiem nie wzmagają pocenia się, a przy okazji wyglądają doskonale nawet po całym dniu ;) Jeśli chodzi o fasony... Niewątpliwą ulubienicą jest sukienka trapezowa - świetnie wysmukla figurę, ukrywając (nie)płaski brzuszek, optycznie wydłuża nogi oraz dodaje lekkości - kliknij i się przekonaj sama :) Z kolei sukienka midi, w zestawieniu ze szpilkami i kopertówką, jest fajną propozycją na letni, romantyczny wieczór we dwoje. Natomiast z trampkami, espadrylami czy sandałkami idealnie się sprawdzi jako sukienka dzienna - zobacz więcej. W sukienkach za kolano każda kobieta, niezależnie od figury, wygląda niezwykle kobieco, lekko i bardzo seksownie!

Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Letnie sukienki, to prosty sposób na elegancką, niebanalną, a zarazem oryginalną stylizację każdego dnia. Niezależnie od tego, czy wybieramy się do pracy, na zakupy, na plażę, czy na randkę z ich pomocą możemy łatwo stworzyć modny, niepowtarzalny look! Wystarczą odpowiednie dodatki, torebka bądź plecak, letnia biżuteria oraz stosowne do okazji obuwie i już jesteśmy gotowe na podbój świata :) Letnia sukienka, to prosty patent na wykreowanie swojego stylu oraz zawsze udaną stylizację pełną kobiecego uroku. Nic więc dziwnego, że zakup nowej sukienki zawsze cieszy, zwłaszcza nabytej podczas wyprzedaży :)

Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Letnie sukienki - kobiecość, szarm, elegancja! Ulubione letnie sukienki z mojej szafy
Poszukując inspiracji, w sumie nie tylko tych sukienkowych, chcąc wzbogacić swoją garderobę lub najzwyczajniej wydać trochę pieniędzy, poprawiając przy okazji sobie nastrój, wertuję wyszukiwarki modowe. Tam odkrywam dla siebie ciekawe okazy, mam podgląd na fasony, podane wymiary, dostępne rozmiary, kolorystykę, a często też prezentacje na modelce, która mówi więcej niż tysiąc słów :) Największą, polską wyszukiwarką modową jest Domodi, to właśnie tam znajduję mnóstwo produktów z setek sklepów internetowych. Ubrania, buty, torebki, bielizna, biżuteria... wszystko w jednym miejscu! Oto kilka moich letnich, sukienkowych inspiracji na listę chciejstw, wyszperanych właśnie w tej wyszukiwarce :)

 Sukienkowe inspiracje Domodi - lista chciejstw
  Sukienkowe inspiracje Domodi - lista chciejstw!
W Domodi czekają na nas piękne, nie tylko letnie, sukienki w rozmaitych fasonach, wzorach i kolorach. Nie brakuje też różnorodnej rozmiarówki, dzięki której każda z nas, niezależnie od wymiarów, może zaopatrzyć się w wymarzoną, skrojoną na miarę, kreację. Co więcej, znajduję tam nie tylko najnowsze kolekcje, ale i najlepsze oferty wyprzedażowe, dzięki którym wydając - zyskuję! Takie zakupy to ja uwielbiam! Szybkie, proste, bezproblemowe, korzystne dla portfela i bez wychodzenia z domu. Wystarczy jedno kliknięcie, aby trafić do sklepu, w którym kupuję interesujące mnie ubrania, buty, dodatki. Satysfakcja i radość gwarantowane - sprawdź sama klik.

A Ty gdzie wolisz robić modowe zakupy?
Jakie fasony sukienek preferujesz na lato?
Masz ulubione kolory i wzory, czy kierujesz się modą?
Korzystasz z wyszukiwarek modowych i ofert rabatowych, które oferują?
Udanych zakupów i miłego wieczoru życzę!
                                                                        

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładne sukienki :) ostatnio najbardziej podobają mi się we wzory kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, bardzo podoba mi się ta Twoja prezentacja sukienek, ja uwielbiam latem nosić maxi i midi, jesienią do kolan . mini to u mnie rzadkość. Ta ciemna w czerwone róże jest cudowna! Chętnie zajrzę na Domodi

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo masz tych sukienek i jakie różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza, żółta najlepsza! D:d

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sukienki, Twoje są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki uwielbiam a ostatnio w szczególności te typu maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie patrzę na fasony, tylko na to, czy mi się coś podoba czy nie i jak w tym wyglądam. Np. we wszelkich sukienkach odcinanych pod biustem z boku wyglądam jakbym w ciąży była.. i żżymam się, jak czytam, ze ten fason brzuch ukrywa... tiaaaa żaden fason nie ukrywa brzucha. :D Ale co mi tam! I tak mam dwie sukienki w tym fasonie. Lubię też sukienki w kształcie litery A, które robią mi biodra których nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja co prawda rzadko przywdziewam sukienki, ale tę czarną, długą w róże chętnie bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sukieneczki! Ja też mam ich sporo na lato, lubię też nosić krótkie spódniczki a nawet modne kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham sukienki! Kupuję stacjonarnie, żeby móc przymierzyć, a fasony lubię dziewczęce, zwiewne jak i te podkreślające figurę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki podkreślają naszą kobiecość.Zwiewnosc,smuklosc ...Sukienki są bajeczne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienki to idealny pomysł na lato :) Choć teraz jak mam małe, biegające dziecko stawiam jednak na spodenki, czuję się w nich bardziej komfortowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne sukienki. Ja nie chodzę zbyt często, bo nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. żółta sukienka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zółta wpisuje sie w moje oczekiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wybór sukienek! Ja latem chodzę w nich praktycznie każdego dnia, a moja szafa już pęka w szwach :) Sukienka to dla mnie najszybszy, najprostszy i najładniejszy strój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żółta sukienka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam sukienki, dużo różnych fasonów i długości mi się podoba. Niestety ze względu na chude nogi noszę tylko sukienki maxi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne, letnie sukienki. Szukam fajnego i znanego sklepu z sukienkami koktajlowymi na wesele. Można znacie jakieś fajne sklepy tego typu ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra prezentacja sukienek, również lubie kolorowe sukienki latem. A najlepiej jak są z naturalnych materiałow typu len :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!