piątek, 25 stycznia 2019

NOWOŚĆ! Joanna ULTRA COLOR Koloryzujące odżywki do włosów - którą dla siebie wybierasz?

Koloryzujące produkty  do włosów, i nie mówię tu o trwałych farbach, od momentu pojawienia się na rynku coraz bardziej zyskują naszą sympatię, uwielbienie, a nawet swoiste uzależnienie. Są to produkty, które natychmiastowo dodają wyjątkowego wyglądu naszym fryzurom, nie zajmując przy tym dużo czasu. Najfajniejsze jest to, że z ich pomocą możemy zarówno zmienić kolor włosów jak i podkreślić już istniejący, dodając mu wyjątkowej głębi.

 NOWOŚĆ! Joanna ULTRA COLOR Koloryzujące odżywki do włosów
Joanna ULTRA COLOR Koloryzujące odżywki do włosów recenzja
W mojej łazience jest sporo produktów " wspomagających " utrzymanie koloru w ryzach - od szamponów i odzywek zaczynając, na sprayach i płukankach kończąc. Nie tak dawno Laboratorium Kosmetyczne Joanna wprowadziło na rynek nowe Koloryzujące odżywki do włosów Ultra Color. I nie byłoby w tym nic nowego, gdyby nie fakt, iż nie tylko koloryzują, ale jednocześnie świetnie pielęgnują i odżywiają włosy, poprawiając ich kondycję. Są dostępne aż w 5 różnych odcieniach i są przeznaczone zarówno dla farbowanych jak i naturalnych włosów. W swoim posiadaniu mam całą piątkę i bardzo chętnie wam ją zaprezentuję. Na moje włosy trafiło, co prawda, tylko 3 odcienie, ale podzielę się swoją opinią na ich temat, ujawnię wszystkie plusy i minusy.

 NOWOŚĆ! Joanna ULTRA COLOR Koloryzujące odżywki do włosów recenzja
O koloryzujących odżywkach do włosów Ultra color słów kilka... 

Twoje włosy są wyjątkowo wysuszone? Na domiar złego, w natłoku spraw i obowiązków – nie masz czasu na regularną koloryzację włosów u fryzjera, a w planach szykuje Ci się impreza lub romantyczna randka? To idealny moment na Koloryzującą Odżywkę do włosów Joanna ULTRA COLOR! Wystarczą 3 minuty, aby jednocześnie poprawić wygląd i kondycję Twoich włosów.

Koloryzujące Odżywki Joanna ULTRA COLOR:
• Odświeżają i podkreślają kolor włosów
• Odżywiają włosy
• Są idealne do włosów farbowanych i naturalnych
• Nie obciążają włosów
• Są szybkie w użyciu.

Po użyciu Koloryzującej Odżywki ULTRA COLOR włosy stają się odżywione i pełne blasku, a ich kolor nabiera świeżości. 

Joanna ULTRA Color Odżywka koloryzująca odcienie Rudego recenzja
ULTRA Color Odżywka koloryzująca odcienie Rudego - od producenta 

Koloryzująca odżywka odcienie rudego, w szybki i prosty sposób podkreśla i odświeża odcienie rudości i miedzi na włosach naturalnych lub farbowanych. Optymalna kompozycja składników kondycjonujących i barwników już w 3 minuty pozwala uzyskać odżywione, pełne blasku włosy oraz intensywny, świeży kolor. Produkt nie zawiera amoniaku i wody utlenionej. Kolor stopniowo wypłukuje się z włosów, utrzymuje się do 3-4 myć.

Joanna ULTRA Color Odżywka koloryzująca odcienie Rudego recenzja
Jestem farbowaną blondynką, czasami ciemną, czasami jasną, czasami lubię zaszaleć :) Ale rudości na włosach jeszcze nigdy nie miałam, dlatego też nie odważyłam się eksperymentować z tą odżywką. Mogę powiedzieć jedynie, że kolor ma niesamowicie intensywny, pomarańczowo-brązowy, co możecie zobaczyć na ostatnich zdjęciach, prezentujących wszystkie odcienie w pełnej krasie. 
Odżywki Ultra Color, wszystkie bez wyjątku, są podane w ładnych, poręcznych tubkach, o pojemności 100 g każda. Czarne tuby ze srebrnymi etykietami prezentują się niezwykle elegancko. Etykiety są utrzymane w różnych kolorach, w zależności od barwy zawartości, co z kolei ułatwia szukanie tej właściwej, przy obecności kilku różnych odcieni na łazienkowej półce :) Szerokie korki umożliwiają tubom stabilne stanie do góry zgrzewem, a więc odżywki ciągle spływają do właściwego miejsca i są zawsze gotowe do użycia. Klapka, solidnie zamykana na zatrzask, kryje pod sobą otwór dozujący, skutecznie chroniąc go przed zanieczyszczeniami i wilgocią. Uniemożliwia również niechciane wydostanie się kosmetyku z tuby w czasie podróży. Opakowania są piękne, praktyczne i solidnie wykonane, co pozytywnie się odbija na komforcie stosowania!

Joanna ULTRA Color Odżywka koloryzująca odcienie Brązu recenzja
ULTRA Color Odżywka koloryzująca odcienie Brązu - od producenta 

Koloryzująca odżywka odcienie brązu, w szybki i prosty sposób podkreśla i odświeża brązowe odcienie na włosach naturalnych lub farbowanych. Optymalna kompozycja składników kondycjonujących i barwników już w 3 minuty pozwala uzyskać odżywione, pełne blasku włosy oraz intensywny, świeży kolor. Produkt nie zawiera amoniaku i wody utlenionej. Kolor stopniowo wypłukuje się z włosów, utrzymuje się do 3-4 myć. 

Joanna ULTRA Color Odżywka koloryzująca odcienie Brązu recenzja
Kolejna odżywka o przepięknym, głębokim kolorze brązu, wpadającym w intensywny, ciemny odcień purpurowego fioletu. Oczywiście możecie ją zobaczyć na ostatnich zdjęciach :) Bardzo mi się podoba, ale niestety zupełnie się nie wpisuje w moje preferencje i ... możliwości. Odpuściłam sobie ekstremalne testy.  
Koloryzujące odżywki do włosów Joanna wyznaczają się bardzo gęstą konsystencją, bardziej przypominającą maskę, niżeli odżywkę. Kolejnym ich atutem są bardzo mocne, intensywne barwy i przyjemny zapach, przywołujący na myśl kosmetyki profesjonalne - piękny! Zapach w każdej wersji odzywki jest taki sam, niezależnie od koloru, nie odbiegają intensywnością, ani trwałością, przynajmniej w tych, które stosowałam :) Po użyciu odżywki włosy jeszcze przez długi czas pięknie pachną, co uważam za atut. Producent zapewnia, że dla uzyskania bardziej indywidualnego efektu kolorystycznego na włosach możemy odżywki ze sobą mieszać. Szczerze mówiąc nie praktykowałam, ale wydaje mi się, że będzie to dobrym patentem dla ciemnych odcieni ( brąz, rudy, czerwień ). Co prawda mieszałam, ale czerwień z tradycyjną, białą odżywką :)

Joanna ULTRA Color Odżywka koloryzująca odcienie Czerwieni  recenzja
ULTRA Color Odżywka koloryzująca odcienie Czerwieni - od producenta 

Koloryzująca odżywka odcienie czerwieni, w szybki i prosty sposób podkreśla i odświeża odcienie czerwieni, wiśni i burgundów na włosach naturalnych lub farbowanych. Optymalna kompozycja składników kondycjonujących i barwników już w 3 minuty pozwala uzyskać odżywione, pełne blasku włosy oraz intensywny, świeży kolor. Produkt nie zawiera amoniaku i wody utlenionej. Kolor stopniowo wypłukuje się z włosów, utrzymuje się do 3-4 myć. 

Joanna ULTRA Color Odżywka koloryzująca odcienie Czerwieni  recenzja
Czerwienie nie są mi obce, miałam nawet bordowe włosy w czasach młodości :) Sięgam czasami po czerwone płukanki, więc pokusiłam się też na wypróbowanie odżywki koloryzującej w odcieniu Czerwieni :) Jak już wspomniałam wyżej, mieszałam ją z tradycyjną, białą odżywką. Czerwień ma bardzo intensywny odcień wpadający w nasycone bordo. Po teście na ręce, do zdjęcia prezentującego odcienie, na długo pozostawiła swój ślad na skórze ( tak samo rudy i brązowy ). Przy obecnym żółto-platynowym blondzie nie chciałam aż tak drastycznej zmiany na włosach. Dlatego wymieszałam tę odżywkę w odcieniu czerwieni z białą, uzyskując tym samym delikatniejszą, różową barwę. W sumie i tak po użyciu tej " mieszanki " długo chodziłam z różowymi włosami, trzymała się znacznie dłużej niż 4 dni :) Efekt mi się do końca nie podobał... Producent mówi, że odżywki są odpowiednie zarówno do włosów naturalnych, jak i farbowanych, czerwień chwyciła mocniej wybielone włosy, natomiast odrosty pozostały niemal nietknięte, co nie wyglądało najlepiej, Zresztą problem ten dotyczył każdej z tych odżywek, prócz Ciepłego Blondu - moje włosy nie za bardzo chciały z nimi współpracować, od połowy w dół efekt był całkiem fajny :) Efekty na włosach zobaczycie na końcu notki. 

Joanna ULTRA Color Odżywka koloryzująca Ciepłe odcienie Blond recenzja
ULTRA Color Odżywka koloryzująca Ciepłe odcienie Blond - od producenta 

Koloryzująca odżywka ciepłe odcienie blond, w szybki i prosty sposób nadaje ciepły, beżowy odcień oraz neutralizuje żółtawe refleksy na włosach naturalnych lub farbowanych. Optymalna kompozycja składników kondycjonujących i barwników już w 3 minuty pozwala uzyskać odżywione, pełne blasku włosy oraz intensywny, świeży kolor. Produkt nie zawiera amoniaku i wody utlenionej. Kolor stopniowo wypłukuje się z włosów, utrzymuje się do 3-4 myć.

Joanna ULTRA Color Odżywka koloryzująca Ciepłe odcienie Blond recenzja
O tak, to już moje klimaty! Ciepłe i chłodne odcienie blondu jak najbardziej mi odpowiadają, bowiem od kilkunastu lat jestem malowaną blondynką :) Odżywka ciepłe odcienie blond ma żółte, przyjemna dla oka zabarwienie i nie budzi obaw w głowie blondynki :) Stosowałam ją zarówno tak, jak zaleca producent, jak również " po swojemu ". Obietnica " szybkie w użyciu " jest nie do końca prawdziwa. 3 minuty to czas działania odżywki, w którym nie tylko świetnie odżywia, regeneruje, zmiękcza i nawilża włosy, ale również je koloryzuje. Tyle że sam proces stosowania jest dosyć złożony i kłopotliwy. Po umyciu szamponem i osuszeniu włosów należy okryć ramiona ręcznikiem dla ochrony ubrania i skóry. Warto postawić używany ręcznik, bo plamy po odżywkach są nie do sprania. Następnie konieczne jest założenie jednorazowych rękawiczek, które musisz sobie sama zorganizować, bowiem odżywki barwią skórę, szczególnie te ciemne. Po zaaplikowaniu kosmetyku na włosy trzeba rozprowadzić go równomiernie po całej długości. Po 3 minutach, nie zdejmując rękawiczek, dokładnie spłukujemy włosy, aż do uzyskania czystej wody. Gotowe! Czasu i starań dla piękna włosów nie żałuję ale przy ciągłym pośpiechu nie zawsze mam możliwość aby stosować się do tych zaleceń :) Dlatego często używam odżywki pod prysznicem. Po umyciu włosów odsączam nadmiar wody, szybko nakładam odżywkę ( te do blondów w czystej postaci, a czerwień wymieszaną z tradycyjną odżywką ) i szybko myję ręce, aby barwnik się nie " wgryzł ". Po 3 - 5 minutach spłukuję i ... po sprawie! Włosy odżywione i podkoloryzowane dosłownie w kilka chwil  :)

Joanna ULTRA Color Odżywka koloryzująca Chłodne odcienie Blond recenzja
ULTRA Color Odżywka koloryzująca Chłodne odcienie Blond - od producenta

Koloryzująca odżywka chłodne odcienie blond, w szybki i prosty sposób nadaje chłodny, platynowo - srebrny odcień oraz neutralizuje żółtawe refleksy na włosach naturalnych lub farbowanych. Optymalna kompozycja składników kondycjonujących i barwników już w 3 minuty pozwala uzyskać odżywione, pełne blasku włosy oraz intensywny, świeży kolor. Produkt nie zawiera amoniaku i wody utlenionej. Kolor stopniowo wypłukuje się z włosów, utrzymuje się do 3-4 myć.

Joanna ULTRA Color Odżywka koloryzująca Chłodne odcienie Blond recenzja
Odżywka Chłodny Blond wyznacza się wyraźną, niebiesko-fioletową barwą i, tak jak pozostałe " siostry ", gęstą, treściwą konsystencją oraz pięknym zapachem. W stosowaniu jest równie przyjemna, gładko się nakłada na włosy i sprawnie po nich się rozprowadza. Stosuję ją tak samo jak ciepły blond, czyli szybko, pod prysznicem, a efekt, który zapewnia moim włosom, jest całkiem fajny, choć, ze względu na kilka różnych odcieni moich farbowanych włosów - nie równomierny. Odżywki Ultra Color nie zawierają amoniaku i wody utlenionej, mimo treściwej, aczkolwiek delikatnej konsystencji, nie obciążają włosów. Fantastycznie wygładzają i zmiękczają włosy, ułatwiając ich rozczesywanie, po osuszeniu wyglądają one naprawdę świetnie! Są doskonale odżywione, przyjemne, gładkie w dotyku, sypkie, ale jednocześnie dobrze dociążone i zdyscyplinowane. Nie puszą się, nie elektryzują, nawet przy noszeniu czapki, ładnie się błyszczą i wyglądają na pełne zdrowia i wigoru. Jedno opakowanie odżywki wystarcza na 5 - 10 aplikacji, w zależności od długości włosów oraz ilości stosowanej odżywki. Ja jeszcze żadnej z trzech używanych nie zdenkowałam. Najczęściej sięgam po chłodny blond - 6 użyć za nami :) Poniżej możecie zobaczyć kolory odżywek i efekty stosowanych ocieni na włosach. 

NOWOŚĆ! Joanna ULTRA COLOR Koloryzujące odżywki do włosów
NOWOŚĆ! Joanna ULTRA COLOR Koloryzujące odżywki do włosów
NOWOŚĆ! Joanna ULTRA COLOR Koloryzujące odżywki do włosów
Cena - 10,60 zł / 100 g ( każda )

Dostępność - e-sklep Joanna, drogerie, w tym internetowe, markety i supermarkety. 

Podsumowując... 

Z pewnością Koloryzujące odżywki ULTRA COLOR są ciekawą propozycją na poprawę wyglądu włosów między farbowaniami lub do celów eksperymentalnych, przed zmianą koloru na trwałe. Są świetną alternatywą trwałej koloryzacji dla osób, które nie chcą farbować włosów, ale mają ochotę na krótkotrwałe szaleństwo " na głowie " :) Choć ich aplikacja zajmuje trochę czasu i wymaga zachodu, samo działanie mieści się w 3, góra 5 minutach, a efekt utrzymuje się co najmniej przez 3 mycia. Odżywki stopniowo i równomiernie się wypłukują, dzięki czemu efekt po każdym myciu jest ładny. Dodatkowo świetnie pielęgnują i nabłyszczają włosy, przepięknie pachną i są, według mnie, bardzo wydajne - a to wszystko za niecałe 11 zł :)

Lubisz eksperymentować z kolorem na włosach?
Stosujesz kosmetyki koloryzujące ( szamponetki, płukanki, szampony i odżywki )?
Wypróbowałaś już którąś z koloryzujących odżywek Ultra Color Joanny?
Jak u Ciebie się sprawdzają, jakie efekty dają i co o nich sądzisz?
Udanego weekendu życzę :*
                                                                       

38 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że ciekawie wyglądają.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że z blondu zrezygnowałam więc pewnie sięgnęłabym po tę brązową. Ciekawi mnie jak podbiłaby kolor wypłukanej farby z włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zainteresowana byłabym brązem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne kolorki! Wyglądają jak tęcza na twojej dłoni :) Z chęcią przetestuje ich działanie, jak wrócę do Polski! Najbardziej podoba mi się efekt różowej odżywki. Mam blond włosy, więc efekty będą widoczne :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria ciekawa, ale nie czuję potrzeby sięgania po takie odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać efekt na włosach rozjaśnianych i muszę przyznać , że chłodny odcień najbardziej pasuje nie tylko mnie ale i Tobie, ja używam zarówno fioletowych odżywek, masek jak i szamponów. najlepsze działanie chłodzące mają gdy nakładam je na niemal suche włosy jeszcze przed ich umyciem. to moje nowe odkrycie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej ciekawi brąz i rudy bo z blondu kilka miesięcy temu zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna alternatywa gdy człowiek chce trochę zaszaleć:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł fajny, ale obawiam się, że na moich ciemnych włosach i tak nie byłoby widać efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi całkiem interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo jasne wlosy (platyna) wiec zawsze ciekawia mnie takie produkty, ostatnio mam faze na pudrowy roz, chyba skusilabym sie wlasnie na rozowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... ciekawe jak wyglądałaby na moich ciemnych włosach...

    OdpowiedzUsuń
  13. blond zawsze nam daje duzo mozliwosci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wlasnie użyłam odrzywki brąz majac rowniez ten kolor naturalnie lecz jasny.Efek na pierwszy rzut oka nie jest bardzo widoczny jednak stanowczo wlosy wygladaja swiezej sa lekko ciemniesjsze w zimnym odcieniu. Bardzo polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ta maska blond przyda się do pokrycia brązowych odrostów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, nie ma silnych właściwości koloryzujących, lekko podkreśla kolor włosów, ale go nie zmienia.

      Usuń
  16. U mnie niestety sie nie sprawdzila a mowiac dokladniej nawet nie zadzialala. Mam wlosy naturalne ciemny blond, uzylam odzywki rozowej i nawet trzymalam ja na wlosach sporo dluzej niz jest napisane na opakowaniu a efektow zero

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na naturalnych włosach zrobiłam sobie rudy. Efekt bardzo fajny i faktycznie traktowałam go, jako eksperyment w poszukiwaniu nowego koloru. I już wiem, że rudy nie jest dla mnie 😊 Czekam, aż się wypłucze i zaczynam z ciepłym blondem 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za bzdury. To nie działa. Wywaliłem 12 zł na pastę z gówna. Włosy mam jasny bląd a odżywka ciemny niebieski. Ani śladu nie ma po kolorze. Badziew po prostu badziew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo

      Usuń
    2. Bo to nie jest farba tylko odżywka z pigmentem nie nada ci platyny tylko zniweluje żółty odcień. Jest niebieska bo to kolor przeciwstawny do żółci. Za dużo oczekujesz

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  19. Czy one uczulaj? Jestem alergiczne i na farby mam alergię...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!