poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Nowa woda perfumowana Eve Truth od Avon - moc kobiecego magnetyzmu

Kolekcję wód perfumowanych Eve, sygnowanych przez Małgorzatę Kożuchowską znają wszyscy. Nawet jeśli nie masz w swych kręgach zaprzyjaźnionej konsultantki, trudno przeoczyć gustowne filmiki reklamowe promujące kobiecość w różnych jej wcieleniach :) Od kobiety silnej, niezależnej, po czułą i zmysłową, ale ciągle pozostającą... sobą!

Woda perfumowana Eve Truth od Avon recenzja
Woda perfumowana Eve Truth od Avon
Najnowsza woda perfumowana Avon Eve Truth to kompozycja pełna kobiecego magnetyzmu, która została stworzona przez światowej sławy perfumiarza Laurent’a Le Guerneca. Od pierwszego spojrzenia zachwyca wyjątkowym flakonem, po pierwszym użyciu uwodzi swoją nieskazitelną subtelnością i... już tak zostaje. Truth zdecydowanie różni się od całej reszty. Jest inna, lekka, dziewczęca i romantyczna, a zarazem dodająca pozytywnej energii i chęci do działania. Jest po prostu urocza, jak na " najmłodsze dziecko " przystało :) Za co ją polubiłam? O tym już za chwilę ;)

Woda perfumowana Eve Truth od Avon recenzja
Woda perfumowana Eve Truth - od producenta

Avon Eve Truth to kompozycja delikatnych kwiatów, energetycznych owoców i zmysłowych minerałów. Zapach otwiera nuta soczystej karamboli i esencja magnetytu - najbardziej magnetycznego ze wszystkich minerałów występujących naturalnie na Ziemi. To ten składnik sprawia, że zapach ma moc przyciągania i wzmacnia aurę, otaczającą pewną siebie kobietę. W sercu kompozycji rozwija się delikatny aromat różowej frezji, a zamyka ją aksamitny akord drewna cedrowego. Avon Eve Truth to kobiecość, naturalność i zmysłowość zamknięte w kryształowym flakonie.

Woda perfumowana Eve Truth od Avon
Główne nuty zapachowe: karambola, różowa frezja, drzewo cedrowe.

Piramida zapachowa
Nuta głowy: karambola
Nuta serca: różowa frezja
Nuta bazy: cedr.

Poczuj radość bycia sobą z nowym zapachem z bestsellerowej kolekcji Avon Eve.
Wewnętrzny spokój i akceptacja własnego Ja, to źródło kobiecej siły i prawdziwego piękna. Uchwyciliśmy te wartości za pomocą kwiatowo-owocowych nut Eve Truth. Kompozycja uwodzi hipnotyzującą nutą soczystej karamboli, łagodnym aromatem różowej frezji i aksamitnym akordem drewna cedrowego. Eve Truth to wyjątkowy zapach stworzony, by podkreślić Twoją autentyczność. Będzie świetnie każdego dnia uwydatniając Twój naturalny wdzięk!

Woda perfumowana Eve Truth od Avon recenzja
Woda perfumowana Eve Truth od Avon
Pierwszym urzekającym elementem tego zapachu jest... flakon :) Mówcie co chcecie, ale jednak to flakon buduje pierwszą " relację ", to właśnie on przyciąga bądź odrzuca, sprawia, że chce się mieć to pachnidło w swojej kolekcji, czy też unikać go omijając dziesiąta drogą. Flakon Eve Truth jest prawdziwym klejnotem! Cudownie " wyszlifowanym " kryształem mieniącym się w słońcu wszystkimi kolorami tęczy. Przyciąga wzrok i hipnotyzuje, zachęca do poznawania zawartości, bowiem podana w tak kunsztowny sposób nie może przecież być nieudana... Flakon idealnie leży w kobiecej dłoni, jest ładny, a zarazem wygodny w użyciu. Złoty atomizer idealnie współgra z napisami na flakonie, a " rzeźbiony " korek wspaniale dopełnia całość. Atomizer sprawnie się porusza, równomiernie rozpylając zawartość w postaci bardzo drobniutkiej, wonnej mgiełki. 

Woda perfumowana Eve Truth od Avon
Woda perfumowana Eve Truth od Avon recenzja
Sam zapach wody perfumowanej Eve Truth, według mnie, jest świetną propozycją na wiosnę i lato. Pozytywne wibracje i energia, które uwalniają się tuż po rozpyleniu, dodają optymizmu i poprawiają nastrój nawet w czasie " wiosennego przesilenia " :) Początkowo świeży, orzeźwiający i pobudzający, a to wszystko dzięki cytrusowej nucie soczystej karamboli. Po kilku sekundach wyczuwam wyraźny aromat przywołujący na myśl zieloną herbatę, która zawsze dodaje optymizmu i zapewnia uczucie nieskazitelnej czystości! Coś wspaniałego! Gdy emocje i ekscytacja, wywołane nutami głowy, opadają do głosu dochodzą delikatne, kwiatowe akordy, niosące w sobie niezwykły spokój i ukojenie. Zamykasz oczy i czujesz, jak odpręża się całe ciało! Ich aromat, świeży, a zarazem niezwykle romantyczny, hipnotyzujący i uwodzicielski, sprawia, że otula mnie błogi spokój. W tej rozkosznej błogości, w tym zmysłowym upojeniu zaczynam oddychać całą piersią, celebrując wszystkie pozytywne wibrację i czerpiąc energię wszechświata! Cedr o swym balsamiczno-drzewnym aromacie doskonale wieńczy tę kompozycję, nadając jej wyrazistości i wyjątkowego charakteru. 

Woda perfumowana Eve Truth od Avon
Woda perfumowana Eve Truth od Avon
Cena - 49,99 zł / 50 ml

Dostępność - e-sklep Avon oraz sprzedaż bezpośrednia. 

Podsumowując... 

Eve Truth Avon to niezobowiązujący, dzienny zapach, który przypadnie do gustu głównie młodym osobom, zwłaszcza romantyczkom, ceniącym piękno życia w każdym, nawet najmniejszym szczególe. Spodoba się również optymistkom w różnym wieku, które gustują w energetycznych, czystych, owocowo-zielonych nutach, tak jak ja :) Zapach jest wyrazisty, ale nie za mocny, dobrze skomponowany - nie męczy, nie przeszkadza. Jest ciągle świeży, lekki i pobudzający, pełen magnetyzmu i uwodzicielskiego, kobiecego uroku. Niestety z trwałością nie wypada u mnie nie najlepiej, czuję go do 4 godzin, a to, jak na wodę perfumowaną, zdecydowanie za mało. Wiem, że latem, przy wysokich temperaturach, z pewnością będę po tę wodę sięgać częściej :)

Znasz zapachy z kolekcji Avon Eve?
Wypróbowałaś na sobie Truth? Jak oceniasz zapach?
Jak u Ciebie się sprawdza i czy również jest tak ulotny jak u mnie?
Miłego wieczoru życzę :*
                                                                    

19 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, świetnie wygląda tutaj ten flakon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakon piękny, zdjęcia jeszcze bardziej, zapach na pewno też cudny ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująca nuta zapachowa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zapach. Bardzo podoba mi się flakon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam sporo dobrego na temat tych perfum

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny flakonik:) Nie znam zapachu, ale czytałam sporo dobrego na jego temat:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To będą moje ulubione perfumy

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje zdjęcia są dla tych perfum najlepszą reklamą <3.
    Na podstawie składu i Twojego opisu oraz recenzji, na które natrafiłam, wiem, że nie jest on dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już bardzo dawno nie miałam żadnego zapachu od Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam frezje w perfumach i jako kwiaty:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny flakonik jednak perfumu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie Avon jeżeli chodzi o wody perfumowane nie ma sobie równych - w tych cenach nigdzie nie dostaniemy tak fajnych perfum, które raz, że długo sie utrzymują a dwa - pięknie pachną <3 mam dosyć sporą kolekcje perfum z Avon a moje ulubione to niezmiennie póki co to Treselle :D dlatego też założyłam sobie u nich konto https://start.avonpolska.pl/zalozkonto i nie jestem uzalezniona od konsultantki tylko zamawiam kiedy chcę :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!