piątek, 19 lipca 2019

Matowa czerwień Avon True Color - idealna szminka dla każdej kobiety!

Nie ma kobiet, którym nie pasuje czerwień! Czerwona szminka, to absolutne " must have ", klasyka, niezmiennie piękna, niepowtarzalna, zjawiskowa, ponadczasowa... Czerwień - budząca pożądanie, podkreślająca kobiecą urodę, w zależności od tonacji nadająca elegancji, podkreślająca wdzięk i klasę, uwodząca zalotną lekkością lub emanująca romantyzmem... 💋💋💋💋 A ty już masz swoją czerwoną szminkę?

Matowa czerwień Avon True Color - matowe szminki
Matowa czerwień Avon True Color - matowe szminki
Swoją " czerwień idealną " bez problemu znajdziesz w palecie kolorów oferowanych przez Avon. Marka proponuje aż dziewięć czerwonych odcieni kultowej, matowej szminki True Color, wśród których z pewnością wybierzesz tę jedyną! No dobra, można śmiało zaszaleć i wybrać kilka szminek na różne okoliczności :) Ja osobiście w czerwieni bardzo gustuję, uwielbiam soczyste odcienie wpadające w fuksje, koralową, arbuzową, malinową, czekoladową, a także klasyczną, krwistą, nasyconą czerwień 💋 Testując matowe szminki Avon True Color przekonałam się, że każdy odcień czerwieni potrafi zmienić wygląd jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki :) Z czerwienią, to jak z nową fryzurą :D

Matowa czerwień Avon True Color - matowe szminki recenzja
Matowa szminka True Color  - od producenta 

Matowa szminka True Color pozwoli Ci uzyskać kuszącą barwę ust i matowe wykończenie. Kosmetyk posiada jedwabistą formułę, którą przyjemnie i bez wysiłku rozprowadzisz po ustach. Receptura szminki wzbogacona została składnikami nawilżającymi. Dzięki temu nie przesusza ust, dbając o odpowiedni poziom nawodnienia delikatnej skóry warg. Mile zaskoczy Cię również trwałość Matowej szminki True Color - jej głęboki kolor pozostanie na ustach przez wiele godzin.

Matowa czerwień Avon True Color - matowe szminki recenzja
Składniki: ETHYLHEXYL PALMITATE, DIMETHICONE, POLYETHYLENE, ISOPROPYL ISOSTEARATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, MICA, OZOKERITE, LANOLIN, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, CALCIUM SILICATE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, SILICA, SYNTHETIC WAX, CERA MICROCRISTALLINA, LAURYL PCA, TOCOPHERYL ACETATE, C18-38 ALKYL HYDROXYSTEAROYL STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, COPERNICIA CERIFERA CERA, LAURYL METHACRYLATE/GLYCOL DIMETHACRYLATE CROSSPOLYMER, PARFUM, BHT, [ +/-: CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 77891, CI 45410, CI 19140, CI 17200, CI 42090, CI 77163 ].

Avon True Color Matowa szminka recenzja
Szminki Avon True Color Matowa czerwień recenzja
Matowe szminki Avon True Color Red już na wstępie przyciągają wzrok gustownymi, utrzymanymi w kolorystyce linii, opakowaniami. Ale to dopiero początek, bo w ich wnętrzu kryje się istne szaleństwo kolorystyczne i zapachowe. Tak, tak, szminki True Color przepięknie pachną! Jest to połączenie subtelnej świeżości z owocową słodyczą - aż miło je używać, a zapach przez dłuższy czas utrzymuje się " pod nosem " :) Nie przeszkadza, nie męczy, ani się nie " przejada " - jest delikatny, kojący i smakowity! Czerwone szminki  Avon True Color mają świetna kolorystykę, od chłodnych odcieni, po ciepłe i neutralne, odpowiednie dla każdego typu urody - każda z nas coś dla siebie znajdzie :)  Matowe szminki niezależnie od odcienia, wyznaczają się bardzo przyjemną, kremową, delikatną konsystencją. Z łatwością się rozprowadzają, zapewniając ustom natychmiastowe uczucie komfortu i miękkości. Pokrywają wargi intensywnym kolorem, a że są bardzo dobrze napigmentowane, wystarczy 1-3 warstwy, w zależności od odcienia i efektu, jaki chcemy uzyskać. Szminki fantastycznie się prezentują na ustach, zapewniając im piękny, matowy efekt. Nie wysuszają ust, nie podrażniają, nie wnikają w załamania, nie zbierają się w kącikach, ani nie migrują za kontur ust. Trwałość jest wysoka, aczkolwiek jest to kwestia indywidualna, w dużej mierze zależna od sposobu noszenia, trybu życia, a nawet nawyków ( np. częste oblizywanie ust ). Ja jestem bardzo zadowolona z ich jakości, efektu, który zapewniają, oraz komfortu aplikacji i " noszenia ". A Ty? Który odcień matowej czerwieni Avon True Color jest twoim ideałem?

Szminki Avon True Color Matowa czerwień recenzja
Matowe szminki Avon True Color Matowa czerwień recenzja
Cena - 31 zł / 36 g obecnie w promocji, a więc zapłacisz za nią tylko 18,99 zł!

Dostępność - e-sklep Avon oraz sprzedaż bezpośrednia.

Podsumowując... 

Każda z tych szminek jest zachwycająca! Nie w każdej czuje się dobrze, a więc cześć odcieni wylądowała na ustach koleżanek :D Blondynki, brunetki, szatynki, rudowłose... każda ma swój idealny odcień. Ja zakochałam się w Ruby Kiss 💋 - idealnej, pomidorowej czerwieni, która do letnich stylizacji jest niezastąpiona! Na wieczorowe wyjścia nakładam ją równomierną warstwą, z kolei na dzień - po prostu wklepuję odrobinę ( lub większą drobinę ) w usta i jest pięknie! Na chłodne pory roku zostawiłam dla siebie nasyconą, bordową czerwień Wild Chery 💋 oraz malinową Red Supreme 💋 Matowe szminki Avon True Color uwodzą pięknymi, nasyconymi kolorami, niesamowitym komfortem noszenia i trwałością!

Sięgasz po szminki w odcieniach czerwieni?
Lubisz matowe czy kremowe formuły? A może wolisz połyskujące?
Które należą do Twoich ulubionych?
Masz w swojej kosmetyczce szminki Avon True Color?
                                                                    

22 komentarze:

  1. Na pewno wybrałabym dla siebie odpowiedni kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość szeroka gama kolorystyczna i chyba wybrałabym niejedną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedną czerwoną pomadkę i rzadko jej używam. Nie do końca czuję się dobrze w czerwonych ustach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te pomadki i zdjęcia. Ja jednak unikam matowych szminek. Wybieram jedną porządnej jakości, po czym się przywiązuję i zużywam do końca :D Z tą marką nigdy nie było mi po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szeroki wachlarz kolorystyczny gwarantuje to, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jedną z tych pomadek. Niestety nie przepadam za nią. Szybko się zmywa i to nie w całości :D Zostaje mi na obrysie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kolekcja, wszystkie szminki by mi pasowały, nie lubię jasnych odcieni nude i jasnego różu a te są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coral Fever ładna*_*.
    Szkoda, że nie pokazałaś ich na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie wyglądają pięknie, trudno byłoby zdecydować się na jedną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś nie wyobrażałam sobie życia bez czerwonej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, nie dla mnie czerwienie. Źle się w nich czuję. Próbowałam przeróżnych odcieni i dalej jestem na nie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna ta czerwień, coś czuję, ze przy zakupach nie skończy się tylko na jednym odcieniu:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swoją ukochaną czerwoną szminkę znalazłam już dawno i nic jej do tej pory nie pobiło. Russian Red rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czerwienie na ustach i paznurkach :) Szminki z avonu bardzo lubie i w sumie wsystkie moje zapasy sa z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka szminek z Avonu i jestem zadowolona. :) Piękne czerwienie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne są te pomadki, ale ja źle się czuję z czerwonymi ustami

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne kolorki, ale nie kupuję kosmetyków z Avonu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!