poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Kosmetyki St.Tropez - naturalna opalenizna z tubki

W tym roku pogoda nas nie rozpieszcza... Zamiast wygrzewania się w promieniach słońca, ukrywamy się pod ubraniami ;) Deszcz, chłód, ulewy i gwałtowne burze na przemian z nieznośnym upałem - istny pogodowy patchwork! Ale co tam! Dzięki kosmetykom St.Tropez naturalnie wyglądająca, " słoneczna " opalenizna jest na wyciągnięcie ręki ;) Nie bez powodu marka jest uwielbiana przez gwiazdy światowego formatu, oferuje bowiem szybką, bezpieczną i naturalną opaleniznę w kilka chwil. Bogaty asortyment produktów sprawia, że każda/każdy znajdzie coś dla siebie ;) Ja wybrałam Samoopalające serum do twarzy, Samoopalającą mgiełkę do ciała oraz Ekspresowy samoopalacz w żelu wraz z rękawicą do jego aplikacji. Jesteś ciekawa, jak się sprawdzają?

Kosmetyki St.Tropez - naturalna opalenizna z tubki
Kosmetyki St.Tropez - naturalna opalenizna z tubki recenzja
O kosmetykach St.Tropez słów kilka ... 

Marka kosmetyków St.Tropez znana jest na całym świecie. Od wielu lat należy do absolutnej czołówki w dziedzinie produktów samoopalających i jest uwielbiana przez gwiazdy światowego formatu. Naturalnie wyglądająca opalenizna osobistości świata show-businessu to efekt stosowania kosmetyków marki St.Tropez. Wszystkie odznaczają się przyjemnym zapachem i zapewniają szybką i bezpieczną opaleniznę. Skóra mężczyzn i kobiet po zaaplikowaniu preparatu jest delikatna, odświeżona i zachwyca naturalnym, złotobrązowym odcieniem.
Luksusowe produkty marki St.Tropez pozostawiają skórę równomiernie opaloną i atrakcyjną. Ty też możesz pochwalić się opalenizną, którą pokochały gwiazdy na całym świecie!

Kosmetyki St.Tropez - Bronzing Face Serum Samoopalacz do twarzy
Bronzing Face Serum Samoopalacz do twarzy - od producenta 

Serum w 93% stworzone z naturalnych składników. Serum zostało wzbogacone o kwas hialuronowy, ekstrakt z brzoskwini, hibiskusa, zielonej mandarynki oraz witaminami C i D o działaniu ochronnym i regenerującym. Zabezpiecza skórę przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych i środowiskowych. Lekka, jedwabista konsystencja nawilża skórę wygładzając ją i nadając pięknego i promiennego wyglądu. Serum może być używane samodzielnie lub pod makijaż, w połączeniu z kremem nawilżającym. Nadaje cerze idealnego odcienia naturalnej opalenizny.
Testowane dermatologicznie, właściwe dla wrażliwej skóry, nie blokuje porów. Produkt nie zawiera parabenów. Nie jest testowany na zwierzętach. Opakowanie kosmetyku jest wykonane z plastiku całkowicie nadającego się do recyclingu.

Kosmetyki St.Tropez - Bronzing Face Serum Samoopalacz do twarzy
Kosmetyki St.Tropez - Bronzing Face Serum Samoopalacz do twarzy
To samoopalające serum St.Tropez od pierwszego użycia podbiło moje serce! Jest idealną propozycją dla osób, które lubią świetnie wyglądać, a zarazem nie tracić na to wiele czasu ;D Żyjemy w biegu, wszystko wokół toczy się szybko, więc nic w tym dziwnego, że oczekujemy wysokiej jakości, błyskawicznych efektów i skuteczności. Samoopalające serum wyznacza się lekką, wodno-żelową konsystencją, jest przezroczyste i delikatne w dotyku, a do tego niezwykle przyjemnie pachnie. wydawać się może, że taka mała buteleczka, o pojemności 50 ml, za długo nam nie posłuży... Nic bardziej mylnego! Serum jest niezwykle wydajne, co sprawia, że mimo regularnego używania, raz dziennie, bardzo powoli " schodzi ". Co, oczywiście wliczając cenę, jak i jakość, jest świetnym wynikiem! Serum do twarzy St.Tropez sprawnie się dawkuje dzięki pompce, perfekcyjnie odmierzającej każdą porcję kosmetyku. Dla mnie osobiście wystarcza 3 pompki, aby w pełni pokryć twarz i szyję. Szybko się rozprowadza i równomiernie się wchłania, pozostawiając twarz gładką i przyjemną w dotyku. Serum można stosować w połączeniu z ulubionym kremem, mieszając je ze sobą, bądź samodzielnie - ja preferuję tę drugą opcję :) Jeśli chodzi o efekt, nie jest on widoczny tuż po aplikacji, lecz po kilku godzinach. Skóra w " naturalny " sposób nabiera pięknego kolorytu i delikatnej opalenizny. Przy każdym kolejnym użyciu serum utrzymuje, a jednocześnie pogłębia efekt, dzięki czemu codziennie, nawet gdy słońca brak, mogę się cieszyć  skórą " muśniętą słońcem ". Uwielbiam to samoopalające serum do twarzy za lekkość, przyjazną dla skóry formułę, bardzo ładny, naturalny efekt i wysoką wydajność, pozwalającą cieszyć się nim bardzo długo! Genialny kosmetyk!

Kosmetyki St.Tropez - Express Bronzing Gel Żel samoopalający do ciała
Express Bronzing Gel Żel samoopalający do ciała - od producenta 

Lekka, niebrudząca i nieklejąca formuła w postaci żelu łatwo rozprowadza się na skórze, błyskawicznie w nią wnika i szybko wysycha, nadając równomiernego koloru. Żel został wzbogacony w kwas hialuronowy gwarantujący aż 72 h nawilżenie. Zaawansowana technologia 3 w 1 pozwala wybrać dla siebie idealny odcień opalenizny, w zależności od tego po jakim czasie zmyjesz samoopalacz:
- po 1 godzinie - naturalny odcień skóry muśniętej słońcem
- po 2 godzinach - średni, złoty odcień skóry
- po 3 godzinach - ciemny ale nadal naturalny odcień opalenizny.
Trwałą i równomierna opalenizna do 10 dni! Produkt bez przykrego zapachu samoopalacza. Nie testowany na zwierzętach. W 100% czysty i przyjazny weganom skład.  Opakowanie wykonane z plastiku - do całkowitego recyklingu.

Kosmetyki St.Tropez - Express Bronzing Gel Żel samoopalający do ciała
Kosmetyki St.Tropez - Express Bronzing Gel Żel samoopalający do ciała
Samoopalający żel o ciała to kolejny, nie mniej skuteczny, kosmetyk St.Tropez, który pozwala cieszyć się piękną, opaloną skórą przez długi czas. Nawet osoby nie przepadające za samoopalaczami bez wątpienia docenią ten produkt ze względu na łatwość aplikacji i efekty. Ekspresowy żel do ciała ma lekką, żelową formułę i wyznacza się czarnym, intensywnym kolorem, który po aplikacji na ciało przeobraża się w ciemny brąz. Ku swojemu zaskoczeniu odkryłam, że nie ma on specyficznej woni samoopalacza, tylko przyjemny, delikatny zapach umilający aplikację. Samoopalacz nakładam za pomocą rękawicy St.Tropez przeznaczonej do tego celu. Jest cudownie miękka, aksamitna i niezwykle delikatna w dotyku, a zarazem solidnie wykonana. Dobrze chroni przed przeciekaniem samoopalacza i tym samym zapobiega plamieniu rąk, jednocześnie dając piękny efekt, bez smug, zacieków i plam. Samoopalający żel rewelacyjnie się rozprowadza  i szybko wchłania, pozostawiając na skórze widoczny, ciemny film - dzięki czemu nie pominiesz żadnego centymetra skóry ;) Po aplikacji zaczyna się... magia! Sprawa w tym, że samoopalacz działa w zależności od czasu " przebywania " na skórze. A więc chcąc uzyskać lekką opaleniznę pozostawiamy go na godzinę, dla bardziej wyrazistego efektu - na dwie, a dla osiągnięcia brązowej opalenizny - trzy godziny. Ja po prostu zakładam po aplikacji czarne ubrania i zapominam o samoopalaczu na 3 godziny - potem spłukuję i... Efekt jest niesamowity! Samoopalacz pięknie i równomiernie " opala " moją skórę, zapewniając naturalny, brązowy odcień bez pomarańczowej poświaty :) Ciało natychmiastowo nabiera atrakcyjności, skóra jest gładka, jedwabista, pełna promienności i zdrowego blasku. Oczywiście przed aplikacją żelu robię peeling, który przyczynia się do uzyskania jednolitej opalenizny, a jednocześnie przedłuża jej trwałość. Samoopalający żel do ciała stosuję raz na dwa tygodnie, bo tyle czasu się utrzymuje na mojej skórze, ale można używać go raz w tygodniu w celu pogłębienia efektu opalenizny. Samoopalacz nie podrażnia mojej skóry, schodzi bardzo powoli i równomiernie, nie brudzi białych ubrań ani pościel. Polubiliśmy się bardzo!

Kosmetyki St.Tropez - Bronzing Water Mist Samoopalająca Mgiełka do ciała
Bronzing Water Mist Samoopalająca Mgiełka do ciała - od producenta 

Po prostu spryskaj i olśniewaj! Lekka mgiełka bez spłukiwania,  o egzotycznym zapachu, w 95% została stworzona ze składników pochodzenia naturalnego. Dzięki formule w postaci lekkiej mgiełki kosmetyk dokładnie się rozprowadza i pokrywa cała skórę równą warstwą samoopalacza.
Nadaje piękną, błyskawicznie wchłaniającą się, o pudrowym wykończeniu opaleniznę. Najszybsza i najłatwiejsza dokładna aplikacja. Dodaj o dowolnej porze dnia kolejną warstwę, by zbudować idealny odcień opalenizny.
Produkt odpowiedni również dla skóry wrażliwej. Stworzona z 100% naturalnych substancji samoopalających. Formuła w 100% czysta i przyjazna weganom. Produkt nie zawiera parabenów. Nie jest testowany na zwierzętach. Opakowanie wykonane z plastiku całkowicie nadającego się do recyclingu.

Kosmetyki St.Tropez - Bronzing Water Mist Samoopalająca Mgiełka do ciała
Kosmetyki St.Tropez - Bronzing Water Mist Samoopalająca Mgiełka do ciała
Samoopalająca mgiełka St.Tropez to świetny patent na uzupełnienie opalenizny, a także do pogłębienia oraz podtrzymania jej efektu po żelu, piance czy serum. Jest niezwykle przyjemnym kosmetykiem zarówno pod względem wodnej formuły, jak i cudownego zapachu, wprawiającego w stan odprężenia i relaksu. Szybko się aplikuje - wystarczy rozpylić mgiełkę po ciele, uważając aby nie dostała się do ust i oczu, a następnie rozprowadzić ją za pomocą rękawicy - gotowe! Skóra staje się jedwabiście gładka, delikatna i przyjemna w dotyku, a dodatkowo doskonale nawilżona oraz otulona subtelnym zapachem. Opalenizna, jak w przypadku poprzedników, rozwija się na skórze w ciągu 4 - 8 godzin. Podtrzymywanie jej, zwłaszcza tą samoopalającą mgiełką, jest dziecinnie prosta, a więc korzystam z jej usług, jak tylko zajdzie taka potrzeba :) Mgiełka St.Tropez nie podrażnia mojej skóry, nie powoduje przesuszenia, zaczerwienienia czy innych niepożądanych efektów. Genialnie się sprawdza w każdej sytuacji, więc zawsze lubię mieć ją pod ręką ;)

Kosmetyki samoopalające St.Tropez recenzja
Kosmetyki samoopalające St.Tropez recenzja
Cena: Serum do twarzy - 95 zł / 50 ml; Żel samoopalający - 145 zł / 200 ml; Mgiełka do ciała - 139 zł / 200 ml.

Dostępność - Perfumerie Douglas

Podsumowując... 

Kosmetyki St.Tropez są dla mnie nowością, ale po wypróbowaniu tego trio, jestem przekonana, że bardzo chętnie będę sięgać po produkty marki. To połączenie dobrego składu, przyjaznych formuł, praktycznych opakowań oraz cudownych zapachów uprzyjemniających stosowanie. Najważniejsze jednak jest to, że produkty te oferują świetne, niezawodne efekty, dzięki którym skóra wygląda zjawiskowo! Dodatkowo rezultaty te przez dłuższy czas się utrzymują, ciesząc oczy i zapewniając mi ogólny komfort ;) Piękna, naturalnie wyglądająca opalenizna w kilka chwil - z St.Tropez to łatwizna ;)

Znasz kosmetyki St.Tropez?
Które produkty marki stosowałaś i polecasz?
Sięgasz po " opaleniznę " z tubki czy wolisz inne metody?
Miłego!
                                                                    

47 komentarzy:

  1. Bardzo rzadko stosuję tego typu produkty, ale może kiedyś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę kojarzę, ale nie znam produktów. W tym sezonie korzystam z pianki Vita Liberata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu produkty stosują tylko na większe wyjścia, kiedy zakładam sukienkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Na taką mgiełkę do twarzy mogłabym się skusić. Fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę kojarzę ale nie stosowałam jeszcze nic od nich. Ogólnie to w tym roku miałam mój pierwszy w życiu produkt samoopalajacy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze nic a nic o produktach tej marki, jestem ciekawa, czy by się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, że pojawi się zdjęcie przed i po żelu samoopalającego

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze znam i lubię kosmetyki St. Tropez, te samoopalacze zawsze się u mnie świetnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele dobrego słyszałam o tej marce. Myślę, że wypróbuję te produkty po wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne produkty, zwłaszcza, że mało słońca jest w te wakacje. Jednak ja chyba nie skorzystam :x
    Chętnie zobaczę zdjęcia przed i po )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja i tak zawsze jestem blada. Solarium nie lubię więc latem wyglądam jak bałwan ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tę markę tylko z blogów i kojarzę dobre opinie. Nie wykluczam że sama też wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw, czekam na zdjęcie efektów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o tej marce nie słyszałam, a zbiera bardzo pozytywne opinie w sieci

    OdpowiedzUsuń
  15. Czym bym się nie smarowała( brazer) to i tak jestem blada.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię się opalać, więc często korzystam z takich produktów samoopalających, używałam Fake Bake, teraz smaruję się St.Moriz. Slyszałam o marce St.Tropez i mam zamiar je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam jeszcze o tym. Chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Choć marka znana na całym świecie, ja pierwszy raz czytam o niej u Ciebie i właśnie min. za to lubię Twojego bloga- zawsze zaskoczysz jakimiś ciekawymi nowościami!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z uwagi na moją cerę nie mogę się opalać, wiec poszukuję fajnych samoopalaczy i ten z St. Tropez jest jednym z moich ulubionych, jeszcze miałam okazje testowac ten z Gosh ale on jest trudniej dostępny, więc St Tropez częściej u mnie gości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś na evencie, który organizowaliśmy jedna grupa przegrała konkurencję i musiała się wysmarować podobnym opalaczem... podwójnie :) Cała firma później z nich piała... ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Planuję wypróbować St. Tropez jak tylko wykończę inne produkty. Zachęcają mnie pozytywne opinie posiadaczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie by było użyć tego kosmetyku w St. Tropez :) Pozostaje mi go wypróbować w Polsce patrząc po opiniach w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czuję się zainteresowana. Myślę że przypadną mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tych produktach, chętnie wypróbuję, bo słońce jakoś mnie nie opala

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś używałam żelu do ciała, teraz chciałabym wypróbować ten produkt do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam jeszcze takich produktów

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio widzialam nowość od Resibo taki samoopalącjacy tonik do twarzy, kupię jedno i drugie, będę testowała :) bo jestem ciekawa obydwu kosmetyków i ich efektów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super kosmetyki też z nich korzystałam i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta linia kosmetyków przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie mój ulubiony samoopalacz. Bardzo lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio polubiłam opalanie natryskowe. Od samoopalacza zazwyczaj miałam brzydkie plamy

    OdpowiedzUsuń
  32. Tyle słońca w tym roku po co kupować samo opalacze :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Samoopalacz, który u mnie nie robi plam

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurcze, zazwyczaj te samoopalacze są strasznie sztuczne, a tutaj widzę fajny efekt. Z chęcią sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś o tej marce słyszałam, nawet skusiłam się na zamówienie, ale nie byłam finalnie zadowolona. Może się coś zmieniło w tej kwestii w ostatnim czasie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurczę nie znam tych produktów. Przydałoby sie coś takiego na lato

    OdpowiedzUsuń
  37. Już przydałoby mi sie kupić coś do opalania i jakieś samoopalacze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wpis. Samoopalacz to bezpieczny sposób na piękną opaleniznę

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie się czyta Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  40. Niesamowicie ciekawe propozycje. Chyba będę miała nowych ulubieńców kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe i bardzo popularne obecnie produkty. Super jest ta recenzja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!