środa, 18 września 2013

Torebkowo - łazienkowe niezbędniki od Cleanic

Witajcie Słoneczka :)
Jak tam Wasze samopoczucie?
Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, u mnie dopiero dziś zaświeciło słoneczko, co bardzo cieszy, nie lubię chłodu, złota jesień jest wspaniała, ale ta mokra i chłodna już niekoniecznie, jest fajnie gdy w deszczową pogodę siedzi się w domu w ciepłych skarpetach i z kubkiem ulubionej herbaty oddaje się rozkoszy czytania lub innym ulubionym zajęciom, ale gdy trzeba gdzieś iść, coś załatwiać... to już nie!
Dziś opowiem Wam o produktach, które już jakiś czas temu otrzymałam do wypróbowania od Cleanic, ta marka jest doskonale mi znana od lat, bo często sięgam po niektóre ich produkty, jednak tym razem odkryłam dla siebie kilka nowości, w tym dezodorant w chusteczce.


Śliczny box Cleanic mieścił w sobie zestaw produktów " do zadań specjalnych ": dezodorant w chusteczce, chusteczki do demakijażu oraz do higieny intymnej, oraz tych bardziej powszechnych, do użytku codziennego, bez których nie wyobrażam sobie dnia: płatki kosmetyczne, patyczki, chusteczki odświeżające.
Miałam wystarczająco dużo czasu, by sprawdzić ich działanie, a dziś podzielę się z Wami swoją opinią na temat tych produktów.
Które produkty mnie zachwyciły, a które kompletnie nie przypadły do gustu? Zapraszam do lektury :)



Słów kilka od producenta

Chusteczki, o neutralnym zapachu, myją i oczyszczają skórę pach, dłoni czy stóp. Dodatkowo, dzięki innowacyjnej formule z jonami srebra, zapewniają ochronę przed powstawianiem nieprzyjemnego zapachu, a składnik hamujący pocenie zapewnia uczucie komfortu w każdej chwili i w każdym miejscu. Produkt nie zastąpi kąpieli oraz stosowanego codziennie dezodorantu, jest za to idealnym uzupełnieniem w trakcie aktywnego dnia. Poręczne, wygodne opakowanie pozwala na posiadanie chusteczek zawsze pod ręką.



Moja opinia

Dezodorant w chusteczce DEO Fresh ma zapach bardzo przyjemny, świeży, pobudzający, natomiast DEO Soft jest bardziej łagodny, świeży i zarazem słodkawy - podobają mi się obydwa, ale gdybym miała wybrać tylko jeden z nich, to zdecydowanie był by to Soft - jego zapach należy do tych, które najbardziej lubię.
Dezodoranty w chusteczkach są świetną alternatywą dla tradycyjnego dezodorantu w momentach, gdy nie mamy dostępu do łazienki, ponieważ nie tylko aromatyzują skórę, ale i dodatkowo ją oczyszczają neutralizując nieprzyjemne zapachy, stosowałam je podczas wyjazdów i w pełni zostałam usatysfakcjonowana ich działaniem.
Chusteczki są miękkie, delikatne i miłe w dotyku, przyjemne więc podczas stosowania, nie powodują podrażnień, dyskomfortu, pieczenia, zapewniają natychmiastową świeżość i uczucie czystości.
Nie zostawiają plam ani na skórze, ani na ubraniach, płyn momentalnie wysycha na skórze, więc nie trzeba czekać z uniesionymi rękami jak przy niektórych dezodorantach - błyskawiczne i skuteczne działanie oraz wspaniałe efekty, bo ochrona jest długotrwała.

Cena - 3,99 zł / 1 opakowanie ( 12 szt. )

Ocena 5/5




Słów kilka od producenta

Chusteczki, nasączone płynem antybakteryjnym zostały specjalne zaprojektowane do szybkiego odświeżenia oraz oczyszczenia w ciągu dnia, zarówno w pracy jak i w podróży. Posiadają przyjemny, zapach kwiatowych perfum, można ich używać w zastępstwie mgiełki do ciała. Dodatkowo małe, kobiece opakowanie z wygodnym systemem zamykania sprawia, że produkt idealnie nadaje się do każdej torebki.



Moja opinia

Odświeżające chusteczki zadziwiły mnie swoimi niesamowitymi, perfumowanymi aromatami, Clean & Chic mają słodkawy kwiatowy zapach z delikatnie wyczuwalną cytrusową nutą, z kolei Pure & Glamour są bardziej słodkie, kwiatowo - owocowe, nadzwyczajnie przyjemne - pachną niczym perfumy!
Chusteczki są cienkie, delikatne i miękkie, z łatwością je używa się, bardzo fajnie oczyszczają skórę rak usuwając wszystkiego rodzaju zanieczyszczenia, a także skutecznie neutralizują nieprzyjemne zapachy. Dużym plusem jest dla mnie płyn, którym chusteczki zostały nasączone, ponieważ nie jest on wyczuwalny na rękach, wchłania się całkowicie, nie oferując natłuszczenia ani śliskiego filmu, jak wiele innych chusteczek tego typu, a do tego ma działanie antybakteryjne, co też jest ważne. 
Chusteczki nie podrażniają ani nie przesuszają skóry, nie ściągają jej, zapewniają długotrwały zapach i komfort na długo.

Cena - 2,99 zł / 1 opakowanie ( 15 szt. )

Ocena - 5/5


Słów kilka od producenta 

Odświeżające chusteczki do higieny intymnej Cleanic Intimate z ekstraktem z płatków róży posiadają działanie łagodzące, dzięki betainie – nawilżające, a kwas mlekowy gwarantuje właściwe pH miejsc intymnych. Miękkie chusteczki są intensywnie nasączone, żeby zapewnić jak najpełniejszą ochronę strefy intymnej. Delikatny, subtelny zapach zapewnia natychmiastowe odświeżenie. Produkt jest idealny do stosowania w podróży i na wakacjach, a także przed wizytami u lekarza oraz w chwilach gdy czujemy dyskomfort.


Moja opinia

Odświeżające chusteczki do higieny intymnej Intimate mają delikatny, przyjemny, kwiatowy zapach z nutką pudrową, nie wyczuwam typowego zapachu róży, choć jest tu jej ekstrakt, ale mi to nie przeszkadza wcale. Są bardzo miękkie i delikatne w dotyku, grubsze i większe od wyżej wymienionych chusteczek, dobrze nasączone, przez co wygodne w użyciu, nie ma konieczności pocierania nimi mocno, wystarczy lekki ruch i... ja odczuwam dyskomfort.
Chusteczki do higieny intymnej wyjątkowo mi nie pasują, po ich użyciu czuję delikatne pieczenie, mam wrażenie że skóra nagrzewa się aż w końcu staje się gorąca, przez co czuje się niekomfortowo, po kilku chwilach to uczucie znika, ale nie jest przyjemnym, więc zużyłam jedynie 2 chusteczki, na więcej się nie zdecyduję.
Dodam że działają tak na mnie niemal wszystkie, do tej pory używane, chusteczki do higieny intymnej - chyba jestem nadwrażliwa w tym miejscu :)

Cena - 4,99 zł / 1 opakowanie ( 10 szt. )

Ocena - 2/5



Słów kilka od producenta

Chusteczki do demakijażu Cleanic Hydro Formula przeznaczone są dla skóry normalnej i mieszanej, zostały odpowiednio nasączone prowitaminą B5 i Aquaxylem, pomagają zapobiegać utracie wody, pozostawiając uczucie nawilżonej skóry oraz widocznie poprawiają jej kondycje. Faktura chusteczki, wykonanej z delikatnej, miękkiej bawełny, o strukturze mikrogąbeczek, żeby lepiej zbierać zanieczyszczenia. Produkt posiada neutralny zapach. Chusteczki do demakijażu idealnie sprawdzą się jako uzupełnienie codziennego demakijażu i pielęgnacji skóry twarzy oraz w podróży i na wakacjach, gdy mamy ograniczony bagaż.


Moja opinia

Chusteczki do demakijażu Hydro Formula mają bardzo przyjemny, świeży, z delikatną kwiatową nutką, zapach, który zapewnia prawdziwą przyjemność podczas stosowania. Chusteczki nie są zbyt grube, ani też za cienkie, mają ciekawą fakturę, są doskonale nasączone płynem, nie jest go za dużo, więc nie ocieka po skórze, ale też nie za mało, przez co chusteczki nie są suche więc nie trzeba nimi pocierać mocno twarzy. Bardzo wygodne i przyjemne w użyciu, dokładnie oczyszczają skórę z makijażu, sebum oraz innych zanieczyszczeń, genialnie radzą sobie nawet z tuszem do rzęs!
Chusteczki nie powodują zaczerwienienia, podrażnienia ani ściągnięcia na mojej mieszanej skórze, ładnie ją aromatyzują i zmiękczają, pozostawiając delikatny, niewyczuwalny, nie klejący film na jej powierzchni. Skóra po użyciu chusteczek jest miękka i gładka, bez resztek makijażu, sprawdzałam przecierając skórę wacikiem z płynem micelarnym - czystość, aż piszczy :)

Cena - 4,39 zł / 1 opakowanie ( 10 szt. )

Ocena - 5/5



Słów kilka od producenta 

Płatki kosmetyczne Cleanic Silk Effect - puszyste i miękkie, wykonane z grubej, 100% bawełny zostały dodatkowo nasączone proteinami jedwabiu, dzięki czemu są wyjątkowo gładkie i delikatne w dotyku. Zapewniają maksymalny komfort stosowania w trakcie codziennej pielęgnacji szczególnie wrażliwej skóry twarzy oraz wykonywania demakijażu. Płatki występują w kilku rozmiarach, w tym w ekonomicznym, idealnym w podróży opakowaniu 30 szt.


Moja opinia

Płatki kosmetyczne Silk Effect są rzeczywiście bardzo miękkie i delikatne w dotyku, maja bardzo przyjemną, " ciepłą " teksturę, doskonale chłoną kosmetyki do oczyszczania ( micel, tonik, mleczko ) przez co podczas aplikacji nie wylewa się nic ani poza płatek, ani w trakcie oczyszczania skóry nie ocieka. Dokładnie ściągają ze skóry wszelkie zanieczyszczenia, nie powodują zaczerwienień, jedynym ich " grzechem ", a raczej negatywną cechą jest to, że rozwarstwiają się, co utrudnia ich wydobycie z opakowania.
Samo opakowanie jest bardzo wygodne i poręczne, przez swój kompaktowy rozmiar idealnie zmieści się nawet w kosmetyczce - na wyjazd w sam raz.

Cena - ok. 4,60 zł / 1 opakowanie ( 30 szt. )

Ocena - 4/5



Słów kilka od producenta 

Patyczki posiadają odpowiednio wyprofilowaną, bawełnianą główkę w kształcie łyżki miodu, która umożliwia usunięcie wszelkich zanieczyszczeń, a także precyzyjną korektę makijażu. Dodatkową zaletą produktu jest praktyczne opakowanie, które dzięki poręcznemu zamknięciu, doskonale sprawdzi się nie tylko w domu, ale też w podróży. Linia produktów Cleanic Professional to sprawdzone i innowacyjne rozwiązania, polecane przez profesjonalistów.


Moja opinia 

Patyczki Cleanic Professional po prostu bardzo lubię, opakowanie bardzo wygodne, nie jest jednak dla mnie innowacyjnym, bo już z takich propozycji korzystałam wcześniej, ale bardzo lubię takie rozwiązanie, jest genialne i bardzo wygodne w użyciu, same patyczki, no... jak patyczki, wyprofilowana główka wygląda ślicznie, ale czy lepiej " działa "? Szczerze mówiąc nie widzę różnicy między jedną, a drugą stroną patyczka - tak samo wygodne w użyciu, miękkie, delikatne dla skóry, idealne do poprawek makijażu i solidnie " zakręcone " ;)

Cena - 3,29 zł / 1 opakowanie ( 200 szt. )

Ocena - 5/5 

Podsumowując...

Jestem zadowolona, prawie, ze wszystkich powyższych produktów Cleanic, z pewnością na dłużej przy mnie zostaną dezodorant w chusteczkach - świetny i naprawdę skuteczny!, perfumowane odświeżające chusteczki - cudowny kobiecy niezbędnik o przepięknych zapachach oferujący skuteczne oczyszczenie i przyjemność w stosowaniu, chusteczki do demakijażu - podczas wyjazdów czy podróży niezastąpione, łatwo usuwają makijaż nie podrażniając przy tym skóry ani oczu, a także patyczki - niby zwyczajne, a jednak solidnie i precyzyjnie wykonane, bardzo je polubiłam ;)

Znacie te produkty Cleanic, lubicie, stosujecie?
Które z nich są Waszymi niezbędnikami?
Buziole ;)

64 komentarze:

  1. Ciekawią mnie te dezodoranty w chusteczkach. Na pewno je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich chusteczki odświeżające. Kusi mnie jeszcze dezodorant w chusteczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te chusteczki odświeżające pachną niesamowicie pięknie ;) Dezodoranty i pachną i działają świetnie ;)

      Usuń
  3. Mnie najbardziej do gustu przypadły chusteczki oczyszczające, do demakijażu, Deo i płatki :) świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wszystko przypadło do gustu, i do skóry, prócz tych do higieny intymnej...

      Usuń
  4. Bardzo lubię markę Cleanic i praktycznie zawsze wybieram ich waciki i patyczki. Wilgotne chusteczki za to idealnie sprawdzają się w podróży, muszę wypróbować ten dezodorant :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bardzo lubię, także waciki, choć rozwarstwiają się trocha, są bardzo przyjemne i miłe w użyciu ;)

      Usuń
  5. fajny taki niezbędnik, tylko pozazdrościć współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego dezodorantu w chusteczce, ponieważ jestem wielbicielką chusteczek do higieny intymnej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wygodny w użyciu i skuteczny, a do tego pięknie pachnie, obydwa :)

      Usuń
  7. Miałam ten niezbędnik i byłam z niego bardzo,ale,to bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się zaopatrzyć w ten dezodorant w chusteczce ;)
    mam nadzieję, że znajdę je :D

    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że znajdziesz, teraz można je kupić w każdej drogerii ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam płatki z jedwabiem, mimo tego rozwarstwiania. :) Dobre są jeszcze Lilibe ale tamte stosuję najczęściej do zmywania paznokci. :) No i jeszcze patyczki, są rewelacyjne. :)Chusteczek jeszcze nie miałam. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równiez Dociu, rozwarstwiają się , ale są mega delikatne dla skóry :)

      Usuń
  10. Udało mi się wygrać takie pudełeczko na jednym z blogów :) Super produkty, przydatne w podróży i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, w podróży są wręcz niezbędne, a także do torebki i w domu też ;)

      Usuń
  11. lubię chusteczki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy ten dezodorant w chusteczce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej firmy uwielbiam płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja uwielbiam, są bardzo mięciutkie, delikatne i chłonne ;)

      Usuń
  14. ten dezodorant naprawdę jest ok! super sie sprawdzał w te upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marka dobrze mi znana.
    Tych chusteczek jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ten niezbędnik, prócz płatków bawełnianych jestem zadowolona z reszty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te płatki nie są takie złe, rozwarstwiają się, ale też świetnie oczyszczają skórę i są mega delikatne :)

      Usuń
  17. lubię takie chusteczki, są super na podróże :) a chusteczki dezodoranty super na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Marti, pozwalają czuć się komfortowo w każdym miejscu i o każdej porze ;)

      Usuń
  18. Zawsze mam te chusteczki w torebce przydają się w każdej sytuacja kiedyś odkryłam że nawet można zetrzeć z odzieży małą plamkę po lodach

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezbędnik idealny, bardzo lubię ta markę, a jak wiadomo waciki to rzecz najważniejsza w łazience :) I ile zapachów chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te chusteczki prześlicznie pachną i działają świetnie, jak najbardziej warte uwagi ;)

      Usuń
  20. Dezodorant w chusteczce i ja polubiłam - i dokładnie -doskonała alternatywa dla typowego dezodorantu. Idealnie sprawdziły się w czasie podróży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjny wynalazek, który nam ułatwia życie codzienne ;)

      Usuń
  21. Nie wiedziałam o istnieniu dezodorantów w chusteczce. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam tylko płatki kosmetyczne, ale resztę też na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie te chusteczki deo :) Zapraszam do Mnie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dla mnie te chusteczki do demakijażu niestety źle działają :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawują się bardzo fajnie, gorzej z tymi do higieny intymnej ;)

      Usuń
  26. Świetnie opakowana całość, cieszy oko taka przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę wypróbować dezodorant w chusteczce, dobrze jest być przygotowanym na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, to prawda, a ten dezodorant świetnie sprawdza się w każdej sytuacji ;)

      Usuń
  28. Miałam kiedyś płatki z tej firmy, teraz kupuję w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupuję w Biedronce, są mi bardziej dostępne, ale nie do końca spełniają moje oczekiwania, są cienkie i nia takie delikatne i mięciutki jak te z Claenic`a :)

      Usuń
  29. Uwielbiam płatki kosmetyczne tej marki, więcej produktów nie znam.
    Dezodorant w formie chusteczje wydaje się fajnym wynalazkiem, przydatnym zwłaszcza w podrózy :)
    Miłego weekendu i buźka!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale arsenał! Bardzo lubię ich produkty, choć większości z tych tutaj przedstawionych jeszcze nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  31. O kurczę, szkoda, że te chusteczki do higieny intymnej tak na Ciebie działają.
    Znam niezbędniki od Cleanic w postaci płatków i patyczków i dobrze mi służą :)
    ...a dezodorant w chusteczce to świetny patent - rozejrzę się za nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie podpasowały mi, ale mam tak z wieloma chusteczkami do tego " celu " :)
      Płatki i patyczki też mi bardzo fajnie służą Zajączaczku ;)
      Dezodorant jest świetny, obydwa są, więc polecam jak najbardziej ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!