poniedziałek, 30 listopada 2015

InspiredBy Edycja II - co kryje w sobie pudełko InspiredBy Kasia Tusk?

Witajcie Słoneczka :)
Nie tak dawno, a dokładniej w lipcu, wystartowała pierwsza edycja nowego, nadzwyczajnie interesującego i z pewnością niepowtarzalnego projektu grupy ShinyBox -InspiredBy. Zapraszając do współpracy znanych aktorów, wokalistów, sportowców oraz ikony show biznesu, marka pozwala nam lepiej poznać gusty gwiazd, odkrywać ich ulubione produkty i cieszyć się pięknymi, skomponowanymi przez każdego z autorów, zestawami w przyzwoitej cenie. W każdym zestawie znajdują się również autorskie listy wraz z opisem i wyjaśnieniem dlaczego właśnie te produkty polecają w swoim pudełku.

InspiredBy Kasia Tusk - zestaw
W pierwszej edycji postawiłam na męski box, wybierając zestaw InspiredBy Stefano Terrazzino, mąż się ucieszył :) W drugiej edycji szukałam inspirującego pudełka dla siebie i po dłuższych namysłach, wybierać naprawdę jest w czym, zdecydowałam się na InspiredBy Kasia Tusk. Nie kierowałam się sympatią, ani zamiłowaniem, ani tym bardziej fanatyzmem, inspirują mnie rzeczy piękne, a zestaw Kasi wydawał się być dla mnie idealną propozycją.
Na odmianę od poprzedniej edycji, tym razem możemy zobaczyć, co zamawiamy, a to, nie ukrywam, znacząco ułatwia sprawę :) Jesteście ciekawe jak prezentuje się zawartość? A więc zapraszam!

InspiredBy Kasia Tusk - 2 edycja
InspiredBy Edycja II Kasia Tusk edycja II - Stylowy i oryginalny zestaw, dla miłośniczek mody. Aż 7 produktów, których wartość wynosi 400 zł!
Wybrałam dla Ciebie produkty, których sama używam, dlatego chciałam się nimi podzielić w swoim zestawie.”

Zawartość, na pierwszy rzut oka, może wydawać się dosyć skromna, a to poprzez minimalistyczny, klasyczny styl przemawiający przez starannie dobrane produkty. Co my tutaj mamy?

InspiredBy Kasia Tusk - Magia sprzątania Marie Kondo MUZA
Magia sprzątania Marie Kondo - Wydawnictwo MUZA SA - 34,90 zł

Bałaganiarstwa się nie dziedziczy, nie jest ono także związane z brakiem czasu, to raczej nagromadzenie błędnych przekonań o porządkowaniu.
Autorka prezentuje własną metodę – konMari - na uporządkowanie najbliższego otoczenia, zmianę podejścia do życia i sposobu myślenia. Omawia istotne decyzje, które należy podjąć, aby było to możliwe. Pokazuje, jak skutecznie zmienić nawyki.

InspiredBy Kasia Tusk - książka Magia sprzątania Marie Kondo
Poradniki to zdecydowanie nie moja bajka, najzwyczajniej omijam tego typu lektury, szczególnie gdy dotyczą porządkowania życia, czy też przestrzeni. Jestem pedantką, o czystość i porządek, nie tylko przestrzeni, dbam wręcz nałogowo, czyjeś rady nic nowego w moje życie nie wniosą, więc wolę nie tracić czasu lecz przeczytać dobrą lekturę. Ale książkę w skrócie przejrzałam - dobrze napisana i być może niejednej bałaganiarze pomoże, lecz pewności nie mam i ręki nie dam uciąć :) Ciekawa okładka, przyjazna kolorystyka, duża czcionka i " ładnie poukładane " rozdziały zachęcają do przejrzenia.

InspiredBy Kasia Tusk - Krem odżywczy na dzień BIO IQ
Krem odżywczy na dzień BIO IQ - 72 zł

Odżywczy krem na dzień to w pełni naturalny, certyfikowany kosmetyk, młodej polskiej marką BIO IQ. Ten lekki nawilżająco-odżywczy krem o przyjemnym,świeżym zapachu stworzony jest z najlepszych składników pochodzenia roślinnego. Zawarte w nim olej sezamowy oraz koper morski są bogate w minerały oraz witaminy, które pielęgnują i odżywiają skórę twarzy. Kwasu hialuronowego zapobiega utracie wody, odmładza skórę, spłyca istniejące zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Oczar wirginijski oraz bobrek trójlistny chronią, działają przeciwzapalnie, uszczelniają naczyńka krwionośne, a także ujednolicają naturalny koloryt skóry.

 99,79% wszystkich jego składników jest pochodzenia naturalnego, a 27,90% z nich pochodzi z kontrolowanych upraw organicznych, to kosmetyk w pełni wegański, nie testowany na zwierzętach.

InspiredBy Kasia Tusk - Krem odżywczy na dzień BIO IQ
Właśnie załapałam się na myśli, że kosmetyków tej marki jeszcze nigdy nie stosowałam! Nieporządek! Opis brzmi fantastycznie, już czuję jego lekką konsystencję, świeży, orzeźwiający zapach i cudowne działanie... Jednak ze względu na obecną, idealnie skomponowaną, pielęgnację oraz krótki termin ważności tego kremu, który wynosi 6 miesięcy pd momentu otwarcia, oznaczają tylko jedno - musi poczekać na swoją kolej. Skład ma fantastyczny, dodatkowo posiada certyfikat ECOCERT. Buteleczka, wykonana z matowego szkła, wygląda pięknie i luksusowo - już go lubię, jestem przekonana, że się nie zawiodę ;)

InspiredBy Kasia Tusk 2 edycja - Delia Balsam do ust Hydro Care
Delia Balsam do ust Hydro Care - 6,50 zł

Balsam do ust Hydro Care intensywnie nawilża i regeneruje usta, pozostawiając je gładkie i niewiarygodnie miękkie. Zawiera pielęgnująco-ochronne składniki, dzięki którym usta stają się piękne, zdrowe i apetycznie pachnące.

InspiredBy Kasia Tusk - Delia Balsam do ust Hydro Care
Delia Balsam do ust Hydro Care
A to zaskoczenie! Bardzo fajny balsam podany w formie sztyftu, który raz że jest higieniczny w użyciu, a dwa - aplikacja zajmuje tylko kilka sekund. Mechanizm działa bez zarzutu, błyskawicznie wykręcając sztyft, lekkim pociągnięciem aplikujemy na usta równomierną warstewkę cudownie pachnącego, delikatnego balsamu. Nie tylko zmiękcza, wygładza i uelastycznia cieniutką skórę ust, ale zapewnia też natychmiastowe uczucie komfortu i ukojenia. Nawet przesuszone usta w mig odzyskują swoją świetność. Jak sobie radzi ze spierzchniętymi? Na szczęście nie miałam okazji się przekonać, ale dla normalnych ust - idealny!
Pielęgnuje, chroni i dodatkowo upiększa, oferując subtelny, " wilgotny " połysk ustom - świetny produkt w niskiej cenie! Cieszę się, że go odkryłam :)

InspiredBy Kasia Tusk - Gift Set EtreBelle
Gift Set: Mascara Etre Belle + Pióro + Etui - Zestaw - 169 zł

Elegancki zestaw Etre Belle idealnie spełniający rolę prezentu. W eleganckim, sygnowanym logiem Etre Belle etui, znajduje się klasyczne pióro oraz Etre Belle Mascara Lash X-Press & Hyaluronic. Etre Belle Mascara Lash X-Press & Hyaluronic wydobywa piękne, długie, gęste i podkręcone rzęsy, nadając im niesamowitą objętość. Zakrzywiona szczoteczka Maxi-curl zapewnia fascynujące podkręcenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs.
Kilka warstw Etre Belle Mascara Lash X-Press & Hyaluronic pozwala uzyskać efekt porównywalny do przedłużenia rzęs. Kwas hialuronowy przywraca wilgoć, pozostawiając rzęsy miękkie i elastyczne. Kombinacja wosków naturalnych i syntetycznych, umożliwia natychmiastowe pokrycie każdej rzęsy, a pigmenty głębokiej czerni nadają głębokie spojrzenie.

InspiredBy Kasia Tusk - Etui EtreBelle - Maskara i pióro
InspiredBy Kasia Tusk - 2 edycja - Set EtreBelle
To eleganckie etui z logiem Etre Belle, najbardziej mnie zaciekawiło, nie wiedziałam do końca, co w sobie kryje ;) Po otwarciu etui wcale nie poczułam się rozczarowana - maskarę Lash X-Press & Hyaluronic już wcześniej, dzięki ShinyBox, poznałam, mimo iż nie porwała mnie, całkiem fajnie się spisała na moich rzęsach. Chętnie zużyję kolejną, ale najpierw doprowadzę do mety te, które w chwili obecnej stosuję, nadmiar w tuszach nikomu nie służy - szybko wysycha, a po co marnować?
Pióro cudownie dopełnia zestaw, idealnie leży w ręce, pięknie się prezentuje, jest stylowe i naprawdę solidnie wykonane!
Żadna elegantka nie pogardziłaby takim gadżetem, a więc od razu powędrowało do mojej torebki. Świetny prezent pod choinkę :)

InspiredBy Kasia Tusk - Kosmetyczka Batycki
Kosmetyczka Batycki - 200 zł

Ten elegancki i ekskluzywny produkt będzie idealnym dodatkiem dla wszystkich ceniących sobie funkcjonalność, prostotę i ponadczasową formę. Idealne miejsce na drobne kosmetyki. Kosmetyczka zapinana na zamek. Wykonana z wysokiej jakości skóry.

InspiredBy Kasia Tusk - 2 edycja - Kosmetyczka Batycki
Zbyt dużo to ta kosmetyczka nie zmieści, ale uroku jej odebrać nie można - to fakt. Według mnie bardziej odpowiednia będzie podczas wieczorowego wyjścia - taka mini kopertówka, w której, prócz kosmetyków niezbędnych do poprawki wieczorowego makijażu i bibułek matujących, można zmieścić miniaturę perfum i" drobniaki", a chusteczki już, niestety, nie wejdą :D
Maleństwo, idealnie pasujące do dłoni, ale czemu takie drogie??? Aaaa, Batycki :)

InspiredBy Kasia Tusk - 2 edycja
Zestaw InspiredBy Kasia Tusk kupicie za 169 zł, natomiast wartość wszystkich produktów z tego zestawu jest szacowana na łączną kwotę 481 zł!!! Zamawiamy o TU
Czy warto? Same oceńcie, ja osobiście jestem z niego zadowolona, jedyną zbędną rzeczą jest książka, ale posłuży jako prezent dla kuzynki, dla której sprzątanie jest katorgą :D

Wszystkich autorów II edycji oraz ich zestawy zobaczycie na stronie InspiredBy.
Najlepszym rarytasem ma być zestaw Joanny Krupy, przygotowany we współpracy z magazynem Gala - już jest nazywany Hitem Roku!!! Będzie dostępny w sprzedaży od grudnia! Ależ jestem ciekawa co tam będzie " ukryte " :)

Jak Wam się podoba zestaw Kasi?
Które produkty/produkt skradł Wasze serce?
Zamawiacie pudełka InspiredBy? Zestaw którego autora najbardziej Was kusi?
Miłego wieczoru Kochane :*
                                  

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten box - choć w poprzednim były perfumy Daisy;).
    Ogólnie InspiredBy są na bardzo dobrym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym sie skusiła na te pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BIO IQ, mascara i kosmetyczka- te rzeczy mi się podobają i z chęcią bym je sobie sprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bio IQ wydaje się ciekawym kremem, ciekawa jestem jaki efekt dałby ten tusz na moich rzęsach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pudełeczko ;) sama bym je chciala :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem ogromnie ciekawa, co będzie w pudełku Joanny Krupy. Ten zestaw Kasi Tusk jest ok, ale myślę, że poprzedni był lepszy. Ja z tamtej edycji zamówiłam dla siebie box Charlize Mystery, teraz czekam na przeceny, być może też coś kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W porównaniu z poprzednim pudełkiem zawartość jest dość skromna. Niemniej tusz i krem zdecydowanie na plus. Kosmetyczka też fajna, choć mało pojemna. Za to książka jakby zabłądziła. Trochę mnie dziwi jej obecność. Poza tym także nie przepadam za poradnikami, a już o sprzątaniu to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam to pudełko, krem jest świetny, a co do jakości kosmetyczki mam wątpliwości, dość szajsowaty zamek jak na batyckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc, to za wartość rzekomo 400 PLN, spodziewałabym się bardziej okazałej zawartości

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten Box. Uwielbiam ten balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawyki w zakresie sprzątania zmieniłam dzięki projektowi denko ;) Po pierwsze nigdy nie zostawiam produktów "na potem" (zarówno kosmetycznych, jak i spożywczych), uwielbiam "denkować" produkty (jeśli mam w lodówce m.in. dwa plasterki sera, to na pewno zrobię z nim kanapki, by wyrzucić opakowanie, nie ruszę nowych produktów :P) oraz oddaję rzeczy, których nie używam, bo czuję, że "zaśmiecam" swoje otoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo powiem Ci kochana, że świetne rzeczy skrywa ten box - tą książkę bym przygarnęła. Ostatnio oglądałam w dzień dobry tvn jak autorka tej książki pokazuje sposób na układanie ubrań w komodzie :) fajna sprawa :) No i zestaw Etre Belle...mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałaby mi się ta książka, muszę jej poszukać a może zamówię jeszcze ten box. Ze sprzątaniem nie mam problemu ale z układaniem wszystkiego w szafkach i szufladach. Podoba mi się ta kosmetyczka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coekawa zawartość choć poprzednia edycja bardziej mi się podobała ;) Najfajniejszy chyba jest ten krem wegański :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny BOX! Lubimy Bio IQ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna zawartość, zwłaszcza ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety do mnie nie przemawiają takie boxy... jedyny, na który bym się zdecydowała to chyba "Naturalnie z pudełka" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. FAJNY TEN BOX . Moją uwagę szczególnie przykuła kosmetyczka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety, nie podoba mi się zawartość pudełka, może chyba tylko ten krem

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne pudełeczko, chyba też sobie takie zamówię.

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Balsamy Delii bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawartość jest świetna :)) I ta kosmetyczka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety tym razem zawartosc do mnie kompletnie nie przemowila :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej z całego tego zestawu podoba mi się książka i kosmetyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się ogólnie zawartość podoba, szczególnie kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się ogólnie zawartość podoba, szczególnie kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię pudełka InspiredBy, są na wysokim poziomie. Ja skusiłam się na pudełko Ani Wendzikowskiej i jestem nim zachwycona. Z pudełka Kasi skusiłabym się na kremik BioIQ :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała zawartość - jest,to niezwykle udany BOX :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi podoba się jedynie to etui Etre belle.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!