wtorek, 11 lipca 2017

Czas na nowy kolor - czas na blond! Domowa koloryzacja farbą do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia

Witajcie Słoneczka :)
Dawnieńko nie było wpisu o domowej koloryzacji. Jakoś tak się złożyło, że w ostatnich miesiącach korzystałam z usług fryzjerskich, a nawet wprowadziłam pewne kolorystyczne zmiany. Podczas ostatniej wizyty w salonie zaproponowano mi ciemne pasemka, na co chętnie się zgodziłam - no wiecie, kobieta zmienna jest... Te z Was, które obserwują mój profil na Instagramie zapewne pamiętają " drapieżną " stylizację sprzed dwóch miesięcy :) Teraz postanowiłam jednak wrócić do blondu - kocham ten kolor i właśnie w nim czuję się najlepiej!

Domowa koloryzacja farbą do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia - recenzja farby
Z pomocą przybyło wsparcie - nowe farby Delia Cosmetics - Cameleo Omega+ Permanent Color Cream. Spośród bogatej palety, zawierającej aż 27 kolorów, wybrałam dla siebie mroźny odcień blondu - 9.11 Frozen Blond, który od pierwszego wejrzenia zachwycił mnie swoją chłodną tonacją. Po ile miałam dosyć ciemne odrosty i pasemka, pomyślałam, że odcień ten fajnie je zneutralizuje. Dodatkowo dobrze będzie pasował do skóry muśniętej słońcem, już o aktualnych trendach i nie wspomnę - " siwy " odcień blondu nadal jest u szczytu popularności. W ofercie Delii blondów nie brakuje, różne do wyboru, w tym odcienie mahoniowe, miedziane i śliwkowe, a także czekoladowe oraz czernie. Ja swoją farbę już wypróbowałam i o tym dziś Wam opowiem, efekty koloryzacji zobaczycie poniżej :)

Farba do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia - recenzja
Słów kilka od producenta

Czy chcesz, aby Twoje włosy wyglądały luksusowo każdego dnia?
Z myślą o tym, stworzyliśmy dla Ciebie wyjątkowy produkt - Cameleo Permanent Color Cream - farbę trwale koloryzującą. Przełomowa technologia HCE ( High Conditioning Enhancer ) zapewnia intensywne wnikanie koloru we włosy i MAKSYMALNY efekt. A to wszystko za sprawą unikatowej kompozycji pigmentów, które zapewniają intensywny i wielowymiarowy kolor. Są bardziej odporne na wypłukiwanie, więc dłużej możesz cieszyć się swoim ulubionym kolorem.
Cameleo Omega+ to permanentna farba do włosów nowej generacji. Intensywne pigmenty w połączeniu z cenną kompozycją naturalnych olejów i kreatynowym balsamem, tworzą produkt, który gwarantuje nie tylko walory czysto estetyczne, ale także zapewnia głęboką i skuteczną ochronę Twoim włosom już podczas koloryzacji!

Domowa koloryzacja farbą do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia
To, co wyróżnia farbę Cameleo Permanent Color Cream, to serum OMEGA+, czyli drogocenna kompozycja pięciu naturalnych olei, bogatych w odżywcze kwasy tłuszczowe omega 5-6-7-9: macadamia, sezamowego, kukurydzianego, słonecznikowego i oliwy. Serum dodajesz do mieszanki kremu koloryzującego i aktywatora, żeby chronić i odżywiać Twoje włosy już podczas farbowania, czyli wtedy kiedy są one najbardziej wrażliwe i podatne na zniszczenia.

Pielęgnacja włosów podczas farbowania?
Ochrona włosów podczas farbowania ma ogromne znaczenie, dlatego farba Cameleo Omega+ zapewnia włosom PODWÓJNĄ OCHRONĘ.
1 etap ochrony - podczas farbowania - Serum Omega+
Kompozycja pięciu naturalnych olei: macadamia, sezamowy, kukurydziany, słonecznikowy i oliwy, bogatych w odżywcze kwasy tłuszczowe omega 5-6-7-9
Serum Omega+ dodawane jest do mieszanki kremu koloryzującego i aktywatora.
Dzięki temu włosy są:
• intensywnie nawilżane
• mają wygładzoną powierzchnię już w trakcie zabiegu.
2 etap ochrony - po farbowaniu - Balsam z kreatyną
Balsam nakładany jest na włosy po zabiegu farbowania i zapewnia:
• zamknięcie łusek włosowych otwieranych w czasie koloryzacji
• ochronę kolor
• głębokie odżywienie
• intensywną regenerację

Domowa koloryzacja farbą do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia
Składniki Aktywatora: Aqua, Hydrogen Peroxide, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Phosphoric Acid, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Pyrophosphate, Oxyquinoline Sulfate, Sodium Stannate.

Składniki Kremu koloryzacyjnego: Aqua, Ammonium Hydroxide, Cetyl Alcohol, Oleic Acid, Coco-Glucoside, Ceteareth-30, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Glyceryl Stearate SE, Tetrasodium EDTA, Oleyl Alcohol, Dioleyl Phosphate, Oleth-5 Phosphate, Sodium Erythorbate, Sodium Metabisulfite, Parfum, Toluene-2,5-Diamine Sulfate, BHT, N,N-Bis ( 2-Hydroxyethyl )-p-Phenylenediamine Sulfate, Dimethylpabamidopropyl Laurdimonium Tosylate, p-Phenylenediamine, 4-Amino-m-Cresol, 4-Chlororesorcinol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, m-Aminophenol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.

Domowa koloryzacja farbą do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia
Składniki Balsamu z kreatyną: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Phenyl Trimethicone, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Creatine, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, Cetrimonium Chloride, Triticum Vulgare Germ Oil, Parfum, BHT, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene, Hexyl Cinnamal.

Składniki Serum OMEGA+: Glycine Soja Oil, Helianthus Annuus  Seed Oil, Zea Mays Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil.

Opakowanie farby Cameleo Permanent Color Cream zawiera
• 1 tubę z kremem koloryzacyjnym 50 ml
• 1 butelkę aktywatora z aplikatorem 50 ml
• 1 saszetkę balsamu z kreatyną 15 ml
• 1 saszetkę z serum OMEGA+ 4 ml
• Rękawiczki ochronne
• Instrukcję.

Farba do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia
Opakowanie Cameleo Permanent Color Cream prezentuje się bardzo elegancko i luksusowo. Połyskujące pudełko, utrzymanie w ciemnej kolorystyce ze złotymi napisami i ładnym zdjęciem modelki, prezentującej na swych włosach upragniony kolor, przykuwa uwagę i zachęca do sięgania właśnie po nie. Gdy już to uczynisz, będziesz mile zaskoczona, bowiem ten luksus kosztuje niespełna 10 zł, a na promocji - zaledwie 7!!! Na opakowaniu znajdziemy najważniejsze informacje, te szczegółowe, w tym sposób użycia krok po kroku, znajdują się na dołączonej ulotce. W pudełku znajdziemy wszystkie niezbędniki, które wylicza producent, podane w ładnych, eleganckich szatach. Powiem, że jestem mile zaskoczona - dbałość o najmniejsze szczegóły na poziomie tej ceny wydaje się nawet nieco przesadna :D Żartuje! Ale gdybym nie wiedziała z jakiej półki cenowej pochodzi produkt, określiłabym jego wartość na ok. 25 zł.

Farba do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia
Domowa koloryzacja farbą do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia
Po zapoznaniu się z ulotką, która w czytelny, jasny i bezkompromisowy sposób wyjaśnia co i po czym mamy robić, zabrałam się do farbowania... po swojemu :) No wiem, wiem, że zaleca się łatwe i przyjemne rozrabianie jak i stosowanie farby... Wystarczy wycisnąć zawartość metalowej tubki, czyli krem koloryzacyjny, do buteleczki z aktywatorem i, po dokładnym potrząsaniu, wymieszaniu, zabrać się za nakładanie farby bezpośrednio na włosy za pomocą wygodnego aplikatora. Jednak moja skóra głowy z wiekiem staje się jeszcze bardziej wrażliwa, często źle reaguje nawet na delikatne farby. Dlatego, korzystając z dobrej rady zaprzyjaźnionej fryzjerki, zawsze, ale to zawsze, rozrabiam mieszankę w miseczce i daje jej postać 5 minut. Dzięki temu proces zachodzącej reakcji utleniania nie odbywa się na moich włosach i skórze głowy tylko w naczyniu. Gdy mieszanka się " wybuzuje " przystępuję do farbowania włosów bez obaw o mdłości, podrażnienie, uczulenie, a nawet " spalenie " skóry głowy. Po wymieszaniu wszystkich składników, czyli kremu koloryzacyjnego, aktywatora i serum Omega+ z saszetki, otrzymałam jednolity, gęsty krem, który aplikowałam na włosy za pomocą szczoteczki Cameleo.

Domowa koloryzacja farbą do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia
Domowa koloryzacja farbą do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia
Farba nie wydziela nieprzyjemnego zapachu, początkowo czuć wyraźnie amoniak, ale po reakcji chemicznej, ustępuje miejsce subtelnej, powiedziałabym nawet przyjemnej woni. Mieszanka świetnie się rozprowadza, nie skapuje, nie chlapie, nie ocieka, nawet w trakcie trzymania. Ze względu na to, iż chciałam zniwelować pasemka, nakładałam farbę od odrostów aż po same końce, jak przy pierwszym farbowaniu. Po rozprowadzeniu farby delikatnie przeczesałam kosmyki grzebieniem, spięłam w kok i zajęłam się domowymi czynnościami. Farba działa i ja działam - nie wchodzimy sobie w drogę :) Ciemne odrosty i pasemka już po 15 minutach zaczęły się wyraźnie rozjaśniać. Czas trzymania farby wynosi 25 - 35 minut, ja trzymałam 40, bowiem odcień 9.11 Frozen Blond nie jest tak naprawdę przeznaczony do ciemnych włosów... No cóż, zaryzykowałam, bardzo chciałam tę siwiznę uzyskać :) Przed spłukaniem włosów należy spienić farbę za pomocą wody, co też uczyniłam, a następnie przystąpić do dokładnego wypłukiwania. Czynność ta nie jest czasochłonna, farba z łatwością się zmywa bieżącą, mocno ciepłą wodą, teraz już tylko balsam z keratyną i gotowe :)
Po spłukaniu i lekkim osuszeniu włosów ręcznikiem odkryłam, że moje ciemne odrosty i pasemka zmieniły kolor na miedziany :) Jednak później, w trakcie wysychania tonacja nieco się ochłodziła... Jest dobrze!

Szampon oraz odżywka do włosów blond i rozjaśnianych z linii Silver Cameleo Delia
Szampon oraz odżywka do włosów blond i rozjaśnianych z linii Silver Cameleo Delia
Włosy po użyciu farby nie były uszkodzone, delikatnie przesuszone na końcach, ale to rzecz normalna. Poza tym żadnych skutków ubocznych - ani uczulenia, ani podrażnienia, ani zaczerwienienia nie odnotowałam. Włosy po użyciu keratynowego balsamu, tuż po koloryzacji, ładnie się układały, były miękkie, elastyczne, odpowiednio dociążone i ładnie wygładzone.
Wraz z farbą otrzymałam zestaw miniatur - Szampon oraz odżywkę do włosów blond i rozjaśnianych z linii Silver Cameleo. Nie zawahałam się użyć i sprawdzić, jak działają na włosy po koloryzacji. Szampon, o mocnym, fioletowo-atramentowym odcieniu, świetnie neutralizuje pomarańczowe i miedziane tony, nadając im ładnego, zimnego odcienia. Odżywka, o delikatnym, pastelowo-lawendowym kolorze, wyraźnie zmiękcza, uelastycznia i wygładza włosy, ułatwiając ich rozczesywanie.  Chętnie wypróbuję całą linię, jest jeszcze maska, w wersjach pełnowymiarowych - tego typu pielęgnację zawsze warto mieć pod ręka! Efekt po myciu - na zdjęciu niżej, po prawej :)
Jak wygląda kwestia trwałości koloryzacji? Dowiem się za jakiś czas, bowiem minął dopiero tydzień po koloryzacji, a to zdecydowanie za wczas na tego typu deklaracje. Farba z pewnością jeszcze nieraz u mnie zagości - dam znać!
Domowa koloryzacja farbą do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11 Delia  - recenzja
Domowa koloryzacja farbą do włosów Cameleo OMEGA+ Frozen Blond 9.11
Cena - 9,50 zł / opakowanie, obecnie w sklepie Delii na promocji po 6,50 zł za sztukę!!!

Dostępność - sklep Delia, drogerie, stacjonarne oraz internetowe. 

Podsumowując...

Niewątpliwie muszę sobie zrobić zapas farby Cameleo OMEGA +, szczególnie w tak atrakcyjnej cenie!!! Cóż mogę powiedzieć - jestem bardzo zadowolona zarówno z przebiegu koloryzacji jak i z efektów - tych " tuż po " i tych po " trzech myciach "( powyższe zdjęcie po prawej ). Włosy absolutnie nie ucierpiały, skóra głowy - bez podrażnień i uczulenia, kolor - piękny, mimo iż wątpiłam czy farba podoła na tak ciemnych odrostach, które nawet się nie kwalifikowały do tego odcienia. A jednak! Pełne blasku, wigoru, lekkości i sprężystości kosmyki, bez rozdwojonych końcówek i suchych strąków - to wynik idealny! Od siebie mogę tylko polecić!

Jak Wam sie podoba efekt koloryzacji?
Stosowaliście farbę Cameleo OMEGA + u siebie?
Jaki kolor wypróbowaliście i jak oceniacie jej działanie?
Miłego wieczoru Wam życzę :*
                                                                                                                 

26 komentarzy:

  1. Super, że jesteś zadowolona :)
    Ja póki co trzymam się swojego naturalnego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, chociaż nie pokrył równomiernie nadał ładnego, zimnego odcienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super, pięknie wyszło, w słońcu wygląda jakbyś celowo miała złote pasemka robione u fryzjera :) Bardzo mi się efekt podoba :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem, czy pokryłaby moje włosy, bo strasznie mi się podoba taki zimny blond

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pokryła w całości, ale to tylko dodało naturalności. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie ten kolor pasuje super, ja natomiast jestem brunetka i chyba nia pozostane forever :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszły fajne relaksy, kocham zimne blondy, chodzę na nie do fryzjera bo w warunkach domowych ciężko uzyskać, używam fioletowych masek i szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, sama bym taki chciała, ale niestety najpierw musiałabym rozjaśnić włosy u fryzjera, więc domowa koloryzacja nie wchodzi w grę :(
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem właśnie na etapie szukania jakiejś farby w kolorze zimnego blondu, od dawna taki kolor chodzi za mną, teraz wiem, że Cameleo ma go w ofercie, koniecznie go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się końcowy efekt, odcień wygląda rewelacyjnie!
    Ja jestem za to wierna mojemu naturalnemu odcieniowi i kompletnie z nim nie eksperymentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajny kolorek. kolezanka akurat szuka czegoś w takim odcieniu, juz wiem co polecić ! Obs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny efekt, mi też się podoba mój brąz

    OdpowiedzUsuń
  13. aż zachciałam taki kolor;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy odcień :) Moja mama testowała inne kolor tej farby.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam chłodne blody :) ♥ Nawet sama dążyłam swojego czasu do szarości w ombre ;) Bardzo ceniłam sobie w tym okresie fioletowy szampon Fanoli, polecam jeśli chcesz ograniczyć częstotliwość farbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się średnio ten chłodny podoba, chociaż sama dążę do lekko chłodnawej tonacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie, opakowanie farby i wszystkiego co znalazło się w środku wygląda luksusowo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie ochłodziło włosy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezły ten kolor, ciekawe jak moje włosy w nim by się prezentowały. Mam już takie odrosty, że masakra, ale nie mogę się zdecydować jaki teraz kolor chciałabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo, kocham tę farbę! Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu, że za tak niską cenę można kupić tak dobrej jakości produkt. Ja wprawdzie robię sobie rudości, ale Tobie ten blond też wyszedł ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu czy złośliwych uwag - komentarze te będą od razu usuwane!