środa, 15 lutego 2012

Delikatny dotyk róży

Dziś chciała bym z Wami podzielić się opinią o kosmetyku Dr Beta Mleczko B marki Pollena Aroma, ale najpierw trocha o marce. Pollena Aroma to najstarsza i największa polska firma, która produkuje kompozycje zapachowe, aromaty spożywcze i syntetyki zapachowe oraz jako pierwsza  firma w Polsce wprowadziła na rynek olejki eteryczne do aromaterapii i wyroby kosmetyczne oparte o zasady aromaterapii.  Dr Beta to seria kosmetyków aromaterapeutycznych która ma w swojej ofercie olejki eteryczne do aromaterapii oraz kosmetyki naturalne najwyższej jakości.
Mnie od dawna kusiła seria różana, ponieważ bardzo lubię subtelny aromat róż, wtem zaczęłam swoja przygodę z Dr Beta od mleczka...




Opis producenta:


Mleczko B z wodą różaną jest przeznaczone do demakijażu i oczyszczania skóry, a także do zmywania makijażu oczu, idealnie nadaje się do cery wrażliwej. Naturalna woda różana o niepowtarzalnym, miodowo-malinowym zapachu, odżywia, nawilża i odpręża skórę, a dodatek Prowitaminy B5 łagodzi podrażnienia i regeneruje naskórek.

  • pH neutralne
  • testowane dermatologicznie
  • nie zawiera syntetycznych barwników i kompozycji zapachowych
  • zarejestrowane w KSIoK 





Ja stosuję mleczko już ponad dwa miesiące i szczerze mówiąc jestem z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona! Podoba mi się fajna i lekka buteleczka, jest o pojemności 150 ml, nie ma pompki, ale dzięki miękkości butelki da się bardzo precyzyjnie dawkować potrzebną porcję kosmetyku - wystarczy przechylić i lekko ścisnąć, bez wstrząsania i wysiłku. Mleczko ma bardzo miły i oryginalny aromat prawdziwych róż z domieszką słodkawego akcentu malin, które są trocha mniej wyczuwalne niżeli różane nuty.






Lekka, jedwabista konsystencja Mleczka B mi też bardzo odpowiada, nie natłuszcza, nie pozostawia żadnej warstewki na skórze, po prostu skutecznie, ale łagodnie, oczyszcza. Doskonale radzi sobie z usuwaniem makijażu, nie pozostawia resztek ani nie rozmazuje maskary, kolorowe cienie też z łatwością " schodzą ", mleczko skutecznie usuwa pozostałe zanieczyszczenia takie jak nadmiar sebum i całkowicie wchłania się, pozostawiając twarz gładką, oczyszczoną, odświeżoną, odprężoną, pełną aromatu, miękkości i delikatności, dobrze nawilża i jest bardzo wydajne, za te dwa miesiące zużyłam czuć więcej jak połowę, co prawda nie zawsze usuwam nim makijaż kolorowy, na przemian stosuję kosmetyki do mycia twarzy, a dopiero po myciu  używam mleczka, by usunąć pozostałości z makijażu - używam go codziennie.




Moja skóra ewidentnie nim jest zachwycona, ja też i to bardzo! Dzięki mleczku w pełni mogę cieszyć sie zdrową, piękna, oczyszczoną i wypielęgnowaną skórą. Mleczko chroni ja przed podrażnieniami i nieprzyjemnym uczuciem dyskomfortu, suchości i ściągnięcia. Z czystym sumieniem wiec mogę Wam go serdecznie polecić, z pewnością przypadnie do gustu.

Cena: 17,77 zł / 150 ml

Do kupienia: w wybranych drogeriach, sklepach zielarskich, aptekach oraz w sklepie internetowym  www.drbeta.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!