piątek, 24 lutego 2012

Super Style Heroes L`Oreal Professionnel - super moc!

Już są istni bohaterowie super stylu! Marka L`Oreal Professionnel własnie wprowadziła na rynek swoją drużynę Super Style Heroes - nowe produkty do stylizacji włosów z linii do stylizacji tecni.art. Są to trzy produkty, dzięki którym stylizacja włosów staje się niecodzienna. A oto one...





Trójka supermocnych:

  •  Horizon Fix - spray podnoszący włosy u nasady
  • Bad Mud - modelująca glinka wosk
  • Super Dust - puder dodający objętości 
Opakowania produktów Super Style Heroes są bardzo stylowe i barwne, z pewnością nie zostaną przeoczone - taka szata dodaje jeszcze więcej atrakcyjności i zachęca do bliższego poznania tej mocy, którą kryją w swym wnętrzu. My już dla siebie odkryliśmy super moc i bardzo chętnie z Wami podzielimy się swoimi wrażeniami.






Pierwszy bohater to Horizon Fix - spray podnoszący włosy u nasady o pojemności 250 ml.

Opis producenta

Przezwycięża prawo grawitacji. Jego precyzyjna aplikacja nigdy cię nie zawiedzie. Włosy stają się uniesione u nasady, tworząc wspaniała objętość oraz idealne utrwalenie. Szybko schnie. Nie pozostawia osadu.
Sposób użycia: aplikować na suche lub wilgotne włosy, kilka centymetrów od nasady włosów,  wymodelować.





Opinia Tanika 

No cóż, przyznam szczerze, nie przepadam za kosmetykami do stylizacji, i to nie dla tego, że ich nie lubię, lecz mam taki typ włosów, które są zupełnie nie podatne na jakiekolwiek " ingerencje " kosmetyków do ich stylizacji, nawet moja fryzjerka się dziwi, no raczej dziwiła się, bo teraz już wie, że stylizacja na moich włosach wytrzymuje góra godzinę. No, ale jednak ta pokusa nie dawała mi spokoju, zwłaszcza, że wszystkie dotychczasowe produkty marki L`Oreal Professionnel które używałam sprawdzały się idealnie, więc " odważyłam się " i tu spotkało mnie wielkie zaskoczenie.
Spray bardzo precyzyjnie aplikuje się, rozpyla się bardzo drobniutka mgiełka, stosowałam według wskazówek producenta, aplikowałam go już kilka razy na włosy wilgotne i też suche, nie modelowałam, bo nawet do tego nie mam reki, lecz wysuszyłam suszarką i tyle.






Efekty są widoczne, nie sugerowałam się oczywiście fryzura z prezentacji Super Style Heroes i nie liczyłam aż na taką objętość, ponieważ tworzył je prawdziwy mistrz fryzjerstwa Charlie Le Mindu, ale jak na mnie, osobę, która jest amatorem w dziedzinie fryzjerstwa i też ze względu na moje włosy, rezultat okazał się na prawdę bardzo pozytywny. Włosy po użyciu sprayu są faktycznie uniesione u nasady, pełne objętości, a jednocześnie są żywe, puszyste i błyszczące, efekt bardzo naturalny, bez efektu sztuczności. Co najdziwniejsze w moim przypadku, fryzura trzyma się przez cały dzień w idealnym porządku! Spray ma 4 poziom trwałości, śliczny zapach, który długo pozostaje na włosach, nie obciąża ich, nie skleja, nie pozostawia żadnego osadu.

Ocena

Bardzo pozytywna - zmieniłam swoje podejście do stylizacji po użyciu Horizon Fix od L`Oreal Professionnel  i kolejny raz upewniłam się w tym, że produkty marki są dla mnie idealne, okazało się, że da się moim prostym, gładkim włosom nadać objętości i to bez żadnego wysiłku - spryskać, wysuszyć i gotowa na podbój świata.      

Skład 

DIMETHYL ETHER, ALKOHOL DENAT, VA/CROTONATES/VINIL NEODECANOATE COPOLYMER, AMINOMETHYL PROPANOL, PVP, SODIUM SACCHARIN, LONALOOL, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, BENZYL SALICYLATE, CITRAL, PARFUM / FRAGRANCE





A teraz drugi bohater Bad Mud - modelująca glinka wosk o pojemności 50 ml.

Opis producenta

Kremowa glinka - wosk pozwoli zrealizować pomysł na fryzurę o widocznej strukturze i wyraźnej formie.
Sposób użycia: nakładać palcami na suche włosy






Opina Wojtas

Często używam takiego typu produktów do stylizacji włosów, lubię żele, spraye, pasty i gumy, ale z glinką - woskiem spotkałem się pierwszy raz. Byłem bardzo ciekaw jego działania i efektu, który uzyskam na swoich włosach po jego użyciu. Obecnie mam dość krótko ścięte włosy, co nie zbyt korzystnie wpływa na efekt stylizacji, mimo wszystko Bad Mud bardzo chciałem wypróbować.






Pierwszym pozytywnym aspektem jest jego zapach - fajny, lekko perfumowany, raczej unisex, więc dobrze nadaje się jak dla mężczyzn tak i dla kobiet. Opakowanie plastykowe, wygodne, poręczne i lekkie. Konsystencja na pierwszy rzut oka gęsta i sztywna, natomiast  po zetknięciu z palcami staje się lekka i kremowa z łatwością ja nakłada się na włosy i z przyjemnością je modeluje się. Potrzebowałem na prawdę niewielka ilość na jedno użycie, co daje gwarancje, iż opakowanie ma wysoką wydajność i nawet jak włosy mi urosną, wystarczy go na bardzo długo, obawiałem się jedynie efektu " glinki  na włosach ", na moich wyglądało by to nie zbyt korzystnie, ale obawy rozwiały się już po pierwszym użyciu.






Na moich krótkich, gładkich włosach  Bad Mud pozwolił stworzyć fajną rozczochraną fryzurę a la artystyczny nieład, takie lubię najbardziej, przy tym nie sklejając włosów, ani nie obciążając ich, szarego odcienia na szczęście też nie daje, ani żadnego osadu, więc moje obawy były marne, łatwo się wchłania we włosy, tworząc idealną fryzurę, trzyma nadaną włosom formę ale je nie usztywnia, są miękkie, elastyczne, mimo to fryzura jest trwała, nawet gdy zapomnę się i przejadę po włosach dłońmi, wystarczy je znów poprawić i jest o`k. Glinka ma 1, 2 i 3 poziom trwałości, zależy to tez od jej ilości  zaaplikowanej na włosach - można tworzyć do woli, efekt zawsze zadowalający.

Ocena 

Fajny produkt, wart uwagi, inny niż pozostałe do tego czasu mi znane, ale to nie zmienia faktu, że warto go posiadać w swoim arsenale pielęgnacyjnym. Włosy wyglądają naturalnie, bez połysku, bez " mokrego " czy tłustego efektu, a tym czasem są utrwalone i zadbane. Super!

Skład

PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL, KAOLIN, OZOKERITE, CERA MICROCRISTALLINA / MICROCRYSTALLINE WAX, PARAFFIN, PEG - 40 HYDROGENATEDCASTOR OIL, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, LINALOL, CI 77491, CI 77499 / IRON OXIDES, MICA, LIMONENE, CI 77891 / TITANUM DIOXIDE, PARFUM / FRAGRANCE






No i czas na trzeciego bohatera - Super Dust - puder dodający objętości 7 g

Opis producenta

Uratuj swoja fryzurę przy pomocy pudru mineralnego, który nada jej więcej objętości. Jego działanie jest niczym podmuch stylizującego wiatru we włosach. Dzięki niemu uzyskasz ekstrawagancką objętość.
Sposób użycia: Wstrząsnąć przed użyciem. Aplikować bezpośrednio na włosy lub na dłonie, a następnie na  długości lub końcówki włosów. Tapirować. Modelować włosy aby uzyskać pożądaną objętość.





Opinia Tanika


Super Dust ma śliczne, jaskrawo czerwone i ubarwione opakowanie na zakrętkę. Puder jest śnieżno biały, lekki, sypki, natomiast po zetknięciu z włosami robi się istnym " monstrum " stylizacyjnym :-) Stosowałam go wsypując odrobinę na dłonie, a potem nakładałam na całą długość włosów. Super Dust okazał się dla mnie największym zaskoczeniem, jestem pod wrażeniem jego mocy i działania, a dla czego, zobaczcie sami...






Z moich kilku piórek na głowie nagle zrobiła się cała kopa włosów -  grzeczna, idealnie gładka  fryzurka w mig przeobraziła w pełne drapieżności emo, i to bez tapirowania! Nałożyłam puder dłońmi i delikatnie rozmierzchwiłam, po ugniatałam włosy - efekt niesamowity, szałowy i, co najmniej, nie banalny. Puder prócz utrwalenia i objętości daje matowy efekt na włosach, jest też bardzo wydajny, wystarczy odrobina na jedną aplikację, ja mam włosy średniej długości, a efekt jest niesamowity.






Wyobrażam sobie użycie pudru z tapirowaniem - włosy w ekstremalnej objętości gwarantowane. Ja zadowoliłam się na razie takim efektem, dla mnie to i tak super wyczyn, bo zamiast kilku włosków na głowie miałam całą burzę kosmyków. Puder z pewnością da niesamowite efekty na włosach kręconych, loki będą pięknie wyeksponowane, włosy pogrubione. Fryzura utrzymuje się cały dzień, bez zarzutu, co więcej, pierwszy raz gdy go użyłam wróciłam późno do domu, wiec poszłam spać nie myjąc włosów, na drugi dzień, po wstaniu z łóżka, fryzura już była gotowa :-) Wystarczyło ją odrobinę ujarzmić - poprawić, przeczesać grzebieniem, objętość została nienaruszona, a włosy pięknie ułożone - Super Dust jest istnym herosem, nigdy w życiu nie miałam tak " dużo " włosów na głowie :-)

Ocena

Puder  Super Dust jest dla mnie prawdziwym odkryciem, ocena bardzo pozytywna. Jest lekki dla włosów, zapewnia doskonały efekt - dodaje objętości, utrwala, nie pozostawia osadu, do tego jeszcze jego wysoka wydajność i ... moja wiara w to, że nie mam tak beznadziejnych włosów odpornych na stylizację.

Skład

SLICA SILYLATE, AQUA / WATER, GLICERIN, ALCOHOL DENAT, VP/VA COPOLYMER, CITRIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSUM SORBATE

Podsumowanie

Podsumowując nasze wrażeni z używania linii kosmetyków  Super Style Heroes marki L`Oreal Professionnel możemy powiedzieć tylko jedno, produkty są na prawdę warte uwagi - połączenie wysokiej jakości kosmetyków ze spełnieniem wszystkich obiecanek producenta, doskonałe efekty na włosach i skuteczne działanie równają się naszej satysfakcji i przyjemności z używania. Dzięki tym herosom każda stylizacja będzie oryginalna, piękna, pełna objętości. Super Mocni - Super Style Heroes zadbają o każdy włos!

Produkty  Super Style Heroes marki L`Oreal Professionnel dostępne w salonach fryzjerskich.


Zapraszam Was Kochani do polubienia profilu L`Oreal Professionnel na Facebooku, tam obecnie jest konkurs, w którym można wygrać produkty  Super Style Heroes - klik na banerek.


13 komentarzy:

  1. Wow, te kosmetyki naprawdę fajnie działają! Będę musiała o nich pamiętać, kiedy będę poszukiwać czegoś dodającego objętości :)

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, działają, każdy po innemu ale bardzo skutecznie, każdy znajdzie coś dla siebie w nowej linii

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy spray i puder nie przesusza włosów?

    OdpowiedzUsuń
  4. No własnie nie! Ja mam bardzo cienkie i delikatne włosy,no i dodatkowo farbuję je na blond, dla tego też nigdy nie przepadałam za stylizacją, bo bałam się że produkty te obciążą i jeszcze bardziej wysusza i osłabią moje włosy, natomiast spray jak i puder ani nie obciążają kosmyków, ani nie przesuszają ich, stosuję kosmetyki od ponad dwóch tygodni i jestem zadowolona, a włosy są zadbane. Puder daje matowy efekt, ale to tylko efekt stylizacyjny, po umyciu włosy odzyskują blask.

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcia bym wypróbowała, ale niestety L'Oreal testuje na zwierzętach swoje kosmetyki, wiec muszę sobie odpuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Notka bardzo profesjonalnie i wyczerpująco przedstawia zalety produktów. Merytorycznie świetnie zostały przez Ciebie opisane , podobnie zresztą jak i pozostałe kosmetyki na blogu .I za to cześć Ci i chwała ! Ale pisanie bloga zobowiązuje bo czytają to inni i nie wypada aby w blogu jeżyły się błędy ortograficzne - rzutują na całość .Zobacz sama :
    Już są istne ( istni , bo istne to mogą być bohaterki )) bohaterowie super stylu!
    Marka L`Oreal Professionnel własnie wprowadziła na rynek swoją drużynę Super Style Heroes - nowe produkty do stylizacji włosów z linii do stylizacji tecni.art. Jest ( są , bo jest jeden a są trzy ) to trzy produkty, dzięki którym stylizacja włosów staje się niecodzienna. A oto oni ( one, bo mowa o produktach , nie mówi się- oni produktowie tylko te produkty. To zdanie odnosi się do do produktów a nie bohaterów , bo taką konstrukcję wypowiedzi przyjęłaś ) ...To życzliwa korekta , nie złośliwa bo blog naprawdę jest fajny. Pozdrawiam . Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje Ci Dorotko za miłe słowa oraz korektę! Widzisz, jakoś to umknęło mi,a powiem Ci szczerze dopiero teraz zauważyłam jakie " byki " zostawiłam, polski język, mimo usilnych prób, za te 5 lat jeszcze do końca nie oswoiłam, ale obiecuje poprawić się :-) Dziękuje Ci bardzo i serdecznie zapraszam do czytania oraz dzielenia się Twoimi spostrzeżeniami. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Język polski nie jest Twoim językiem ojczystym ? To po 5 latach pięknie wysławiasz się jak na kogoś , kto nie posługuje się tym językiem od urodzenia :)Życzę wielu sukcesów i zadowolenia z tego czym się zajmujesz . Blog może być świetną drogą samorealizacji, a w Tobie jest dużo pasji i dobrej energii. Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje ;-) Dzięki pisaniu o swoich pasjach ciągle się uczę, za każdym razem co raz lepiej wychodzi, a dzięki takim osobom jak Ty, nauczanie jest bardzo miłe, i skuteczne :-)Pozdrawiam serdecznie i dziękuje Ci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadałem z tej linii glinkę, nie byłem jednakże zadowolony:);)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trocha dziwna, ale może być, żele jednak są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamierzam w najbliższym czasie kupić i wypróbować Super Dust. Wydaje mi się, że będzie najlepszym kosmetykiem do układania moich cienkich włosów.
    Komentarze i cały teks bardzo przydatne :-) Pozdrawiam.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Dust jest na prawdę bardzo ciekawym produktem, niesamowicie poprawia " gęstość" włosów, nie mogłam uwierzyć, że aż na tyle potrafi zwiększyć objętość, a jednak...
      Bardzo lubię go stosować i dodam, że jest mega wydajny!
      Dziękuję pięknie :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu czy złośliwych uwag - komentarze te będą od razu usuwane!