wtorek, 13 listopada 2018

Nowy zapach Oriflame Eclat Mon Parfum - szyk i elegancja wyjątkowym wydaniu

Witajcie Słoneczka ;)
Mam świetną wiadomość dla wszystkich wielbicielek eleganckich, zjawiskowych, a zarazem wyrafinowanych zapachów. Marka Oriflame stworzyła nowy, wysublimowany, niezwykle delikatny, kobiecy zapach przywołujący na myśl francuski szyk! Eclat Mon Parfum to coś znacznie więcej, niż piękne, zmysłowe perfumy, to prawdziwa kwintesencja kobiecości owita tajemniczymi nutami białego irysa.

Perfumy Oriflame Eclat Mon Parfum - recenzja
Perfumy Oriflame Eclat Mon Parfum - recenzja
Wertując katalog Oriflame zawsze na dłużej się zatrzymuję przy perfumach. Kocham zapachy marki za wyjątkowość nut, które je tworzą, oraz synergię ich uzupełniania się, skutkującą zjawiskowym otwieraniem się ich na skórze. Nie drogie, ale niezwykle gustowne, bardzo trwałe i zamknięte w ładnych flakonach - budzą pożądanie i uzależniają. Szukając nowego zapachu na jesień, oczywiście nie mogłam pominąć oferty marki. Nowość Eclat Mon Parfum oczarowała mnie swoim eleganckim flakonikiem, nuty zapachowe pobudziły wyobraźnię, a świetna promocja " na start " uwieńczyła dzieło. I wicie co? Tym razem też się nie zawiodłam! Zapach, swoją oryginalnością podbił moje serce, zmysły i gust już od pierwszego użycia!

Perfumy Oriflame Eclat Mon Parfum - recenzja
Perfumy Oriflame Eclat Mon Parfum - recenzja
Perfumy Eclat Mon Parfum - od producenta 

NOWOŚĆ! Nasz akord DeLaire wydobywa najpiękniejsze nuty białego irysa, znanego od wieków emblematu francuskiej rodziny królewskiej. Biały irys jest najsłynniejszym i najbardziej prestiżowym kwiatem sztuki perfumeryjnej.
Elegancja i wdzięk. Eclat Mon Parfum to najbardziej wykwintny i wyrafinowany wyraz francuskiej elegancji i stylu. Perfumy Eclat Mon Parfum zdobi akord, stworzony na wyłączność przez legendarny, paryski dom perfumeryjny DeLaire. Kwiatowy i promienny zapach zbudowany wokół szlachetnych nut białego irysa - musujących, nowoczesnych i wysublimowanych. Kwiatowo-owocowe perfumy Eclat Mon Parfum łączą w sobie nuty gruszki nashi, migdałów oraz ekskluzywne akordy Delaire Boudoir i białego irysa.

Perfumy Oriflame Eclat Mon Parfum - recenzja
Kompozycja zapachowa Eclat Mon Parfum 

Ten ponadczasowy zapach otwiera się delikatnymi niczym szept nutami świeżej gruszki nashi, miękkich liści fiołka i eleganckiego różowego pieprzu. W sercu kompozycji lśni wyrafinowany, ekskluzywny akord DeLaire Boudoir, otulony królewskim białym irysem i świetlistymi nutami heliotropu. Zgodnie z tradycją francuskiej sztuki perfumeryjnej, nuta głębi podkreśla pełne gracji wyrafinowanie akordami migdałowego pudru, piżma i białej paczuli, dopełniając kompozycję i czyniąc ją wyjątkowym doznaniem dla zmysłów.
Zapach KWIATOWO-ZIELONY: gruszka chińska, migdały, akord delaire boudoir, białym irys.
 Perfumy Oriflame Eclat Mon Parfum - recenzja
Patrzę na ten flakonik i napatrzeć się nie mogę ♥ Już samym swym wyglądem zapach przekonuje do siebie i daje do zrozumienia, że mamy do czynienia z czymś nietuzinkowym, eleganckim, wyrafinowanym. Flakon, wykonany z grubego, przezroczystego szkła, na pierwszy rzut oka klasyczny, dzięki kunsztownym rzeźbieniom zyskuje zupełnie inną formę. Nabiera też opływowych kształtów, które przyczyniają się do komfortu stosowania. Flakonik idealnie leży w dłoni, przyjemnie się w nią wtulając. Złocone napisy, atomizer i ciężki, metalowy korek, wyrzeźbiony niczym klejnot, ładnie dopełniają całość, nadając jej luksusowego charakteru. " Wisienką na torcie " jest stylowa, czarna kokardka, pełniąca rolę klasycznego, a zarazem wyrafinowanego dodatku godnego każdej elegantki :) Flakonik jest niczym cudowne dzieło sztuki, budzące pożądanie od pierwszego wejrzenia, ale sercem tego dzieła jest zapach!  

Perfumy Oriflame Eclat Mon Parfum - recenzja
A zapach? Eclat Mon Parfum jest czarujący od pierwszego rozpylenia! Nuty głowy otwierają tajemnicze drzwi wprowadzające nas do świata rozkosznego upojenia, ukojenia i euforii. Świeży, zielony akord soczystej gruszki połączony z kwiatowym aromatem już na wstępie nadają przedsmaku nadchodzącej pokusie. Orzeźwiający, acz nie gwałtowny, doskonale zrównoważony wstęp sprawia, że endorfiny szybują w górę, by po chwili rozlać się po całym ciele kojącą, otulającą rozkoszą. Różowy pieprz w nutach serca dodaje nieco pikanterii, a zarazem świetnie podkręca, a nawet powiedziałabym, doprawia swą wyrazistością słodkawo-waniliową woń heliotropu. Słodko-pikantne, owocowo- orzeźwiające nuty tworzą niezwykle ciekawe, nietuzinkowe zestawienie. Pobudzają zmysły, dodają pozytywnych wibracji, a zarazem " wołają " o wstrzemięźliwość. Eclat Mon Parfum to taki wulkan energii, seksapilu i powabu zamknięty w grzecznym, eleganckim, luksusowym wdzianku :) Jednak to jeszcze nie koniec... Teraz do głosu dochodzi subtelna, szlachetna, nieskazitelna woń białego irysa, dosmaczona akordami zmysłowego, migdałowego pudru. Dzieło wieńczą ponadczasowe nuty piżma i paczuli, dodające charakteru i w wyrafinowany sposób dopełniając kompozycję. 
Zapach cudownie się otwiera na mojej skórze, nuta po nucie, a gdy już uwolni całą swoją moc, otacza skórę wyjątkowo zmysłowym, eleganckim aromatem pobudzającym wszystkie zmysły. Perfumy Eclat Mon Parfum są trwałe, lecz nie mocne, nie są też bliskoskórne, ale wyznaczające się dużą projekcją, dlatego dobrze są wyczuwalne przez moje otoczenie. Komplementom nie ma końca, a ja przestaje czuć je na sobie po 3-4 godzinach :) Natomiast na ubraniach wychwytuję aromat nawet po kilku dniach. Piękny zapach, w niemniej cudownej, stylowej i gustownej oprawie. Idealny na każdą okazję, niezastąpiony w każdej sytuacji, bowiem potrafi nadać wyjątkowości każdej chwili.  Delikatny, kobiecy, wyjątkowy i niepowtarzalny Eclat Mon Parfum!

Perfumy Oriflame Eclat Mon Parfum - recenzja
Perfumy Oriflame Eclat Mon Parfum - recenzja
Cena - 159,90 zł / 50 ml

Dostępność - e-sklep Oriflame oraz sprzedaż bezpośrednia.

Podsumowując...

Oriflame Eclat Mon Parfum to naprawdę zjawiskowy zapach, który otulając skórę wprawia w stan niesamowitego ukojenia, odprężenia i relaksu. To niezwykle eleganckie perfumy, idealnie pasujące zarówno do pracy, jak i na randkę czy wystawne przyjęcie. Bez problemu wkomponują się w codzienną stylizację, nadając szarmu nawet zwykłym jeansom i białej koszuli, jak również podkreślą wyjątkową kreację, dopełniając ją swymi wysublimowanymi akordami. Absolutnie fantastyczne, ponadczasowe, luksusowe, rozważne i romantyczne w jednym :) Klasyka gatunku, jak czerwona szminka, czarny tusz do rzęs i puder - musisz to mieć! Uwielbiam je!

Znasz zapachy Eclat Oriiflame?
Miałaś okazję wypróbować na sobie Eclat Mon Parfum?
Jak oceniasz tę nowość? Podbiła twoje serce?
Spokojnego wieczoru życzę :*

                                                                       

21 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam perfum tej marki :D Coś czuje że te perfumy skradły by i moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo kusząco, nuty kwiatowe też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opisałam u siebie inny zapach Eclat. Jest tak ładny, że po Twojej recenzji mam ochotę na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie jestem zapachowa... u ludzi (zwłaszcza u kobiet), którzy wylewają na siebie tony perfum tez mi to bardzo przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eclat podstawowy w ogóle bardzo lubię, zarówno męską i żeńską wersję. Po opisie kategorii myślę, że te też mi się spodobają, więc zapewne niedługo się u mnie znajdą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze ich nie zamawiałam ale po przeczytaniu tej recenzji wrzucam je do koszyka i czekam na przesyłkę z ori.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te perfumy są piękne, zamówiłam je ze względu na uroczy flakon jednak zapach też bardzo przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zakochana w tym zapachu! Jest tak niesamowicie przyjemny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten zapach, nie dość, że piękny to jeszcze mega trwały

    OdpowiedzUsuń
  10. Flakonik cudny, jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapachu i marki nie znam, ale flakonik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jeden z moich ostatnich ulubieńców zapachowych z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, już na Insta zwróciłaś moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eclat to wraz z GG moje ulubione zapachy. Zawsze je polecam swoim klientkom

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo ciekawie. Podoba mi się ten perfum.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny jest odpowiednik calvin klein

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!