piątek, 22 lutego 2019

PIXI Glow - kultowy Tonik Rozświetlający z kwasem glikolowym Pixi by Petra

O naturalnych kosmetykach Pixi by Petra słyszałaś, prawda? Ale nawet jeśli nie za bardzo się orientujesz w asortymencie marki, jak by nie patrzeć, jest ona nowością na naszym rynku, to z pewnością wiesz o istnieniu rozświetlającego tonika - Glow Tonic`a. Jest to kultowy, najczęściej się sprzedający i wielokrotnie nagradzany kosmetyk z oferty Pixi. Dzięki uprzejmości marki, mam przyjemność stosować ten tonik w wersji spersonalizowanej

PIXI Glow - kultowy Tonik Rozświetlający z kwasem glikolowym Pixi by Petra
PIXI Glow - kultowy Tonik Rozświetlający z kwasem glikolowym Pixi by Petra recenzja
Czym sobie zasłużył na miano kultowego? Co takiego w sobie kryje, że tak zachwyca i uzależnia kolejnych klientów? I to nie tylko wśród kobiet jest tak popularny i uwielbiany, ale również podbił ... twarze płci męskiej, o czym dowiedziałam się czytając komentarze na zagranicznych forach :) Pixi Glow Tonic to wysoce skoncentrowany, orzeźwiający tonik do twarzy, który głęboko, a zarazem delikatnie oczyszcza pory, usuwając nadmiar sebum i zanieczyszczeń. Co ciekawe, mimo zawartości kwasu glikolowego idealnie pasuje dla każdego rodzaju skóry, nawet wrażliwej, suchej i trądzikowej. Ja już się przekonałam osobiście, że popularność toniku Pixi Glow jest całkowicie zasłużona! To właśnie on sprawia, że skóra w krótkim czasie odzyskuje równowagę, piękny wygląd i zdrowy blask.   

PIXI Glow - kultowy Tonik Rozświetlający z kwasem glikolowym Pixi by Petra recenzja
PIXI Glow Tonic Tonik rozświetlający - od producenta

Słynny blask sygnowany Pixi! Kultowy, najlepiej sprzedający się na całym świecie i uwielbiany przez użytkowniczki tonik przyspieszający odnowę komórkową. Ten wielokrotnie nagradzany, ożywczy toner głęboko oczyszcza i delikatnie złuszcza wszystkie rodzaje skóry w jednym, pięknym kroku. Unikalna formuła jest wzbogacona o 5% kwas glikolowy, który delikatnie usuwa zanieczyszczenia z porów. Aloes łagodzi i nawilża skórę, a żeń-szeń pomaga chronić i energetyzować skórę. Użyj toniku i ciesz się zdrowszą, zrównoważoną i promienną cerą!
Dzięki tonikowi Pixi Glow Twoja skóra będzie zadbana, ukojona, promienna, idealnie przygotowana do makijażu. Glow Tonic przywraca równowagę, przynosi ulgę i koi dla jeszcze bardziej promiennej i zdrowszej cery!

Główne zalety:
• Natychmiastowo przywraca blask
• Nie zawiera alkoholu
• Odpowiedni do każdego typu skóry.
• Nie testowany na zwierzętach.

PIXI Glow - kultowy Tonik Rozświetlający z kwasem glikolowym Pixi by Petra Glow Tonic
PIXI Glow - kultowy Tonik Rozświetlający z kwasem glikolowym Pixi by Petra Glow Tonic
Składniki: Water/Aqua/Eau, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycolic Acid, Butylene Glycol, Glycerin, Sodium Hydroxide, Hamamelis Virginiana ( Witch Hazel ) Leaf Extract, Aesculus Hippocastanum ( Horse Chestnut ) Seed Extract, Hexylene Glycol, Fructose, Glucose, Sucrose, Urea, Dextrin, Alanine, Glutamic Acid, Aspartic Acid, Hexyl Nicotinate, Panax Ginseng Root Extract, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Biotin, Panthenol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Fragrance ( Parfum ), Caramel, Red 4. 

Główne składniki:

• Kwas glikolowy ( 5% ) - złuszcza
• Żeń-szeń - poprawia mikrokrążenie i przywraca energię
• Aloes - koi i nawilża
• Fruktoza i sacharoza - wyraźnie rozświetlają.

Stosować rano i wieczorem lub zależnie od potrzeb. Nasączyć tonikiem płatek kosmetyczny i przetrzeć twarz, szyję i dekolt omijając okolice oczu. Następnie zaaplikować serum lub krem nawilżający. Tonik nie wymaga spłukiwania!

PIXI Glow - kultowy Tonik Rozświetlający z kwasem glikolowym Pixi by Petra recenzja
PIXI Glow - kultowy Tonik Rozświetlający z kwasem glikolowym Pixi by Petra recenzja
Mój osobisty, spersonalizowany Tatiana`s Glow Tonic, świąteczny prezent od Pixi Beauty, jest prawdziwym olbrzymem :) Butelka mieści aż 500 ml cud-toniku, co mnie osobiście niezmiernie cieszy! Zwłaszcza, że dzięki wygodnej pompce wydobywanie go jest prawdziwą przyjemnością, a dopasowana " złota " podstawka, ze stosikiem wacików, uniemożliwia przewrócenie się butli :) Przyjemność stosowania i czysty komfort pod każdym względem!
Glow Tonic ma wodnistą konsystencję, jak na tonik przystało i pastelowo-różowe zabarwienie - zobaczysz go na zdjęciu z wacikiem. Ten piękny, karmelowy kolor, który widzisz na zdjęciach, to zasługa butelki, a mianowicie koloru tworzywa z której jest wykonana. Na szczególną uwagę zasługuje piękny, niezwykle subtelny zapach toniku, przywołujący na myśl bukiet świeżych kwiatów składający się głównie z róż i frezji. Tonik stosuję na oczyszczoną twarz rano i wieczorem, bowiem moja mieszana, porowata, nadmiernie przetłuszczająca się w " strefie T " skóra przy nim odżywa!
Już po kilku użyciach zauważyłam wyraźne zmniejszenie świecenia się skóry po kilku godzinach od zrobienia makijażu, i to przy zachowaniu komfortu na twarzy. Wiem, że w dużej mierze jest to zasługa kwasu glikolowego, mającego zdolność wnikania nawet do głębokich warstw skóry. Glow Tonic przy regularnym stosowaniu skutecznie wspomaga regularne złuszczanie naskórka, przy tym nie podrażniając ani nie wysuszając skóry. Wręcz odwrotnie, poprawia poziom nawilżenia, regeneruje, bardzo dobrze wygładza, minimalizuje pory i skutecznie reguluje proces wydzielania sebum. Po miesiącu stosowania faktura mojej porowatej skóry wyraźnie się poprawiała, stała się ona fantastycznie gładka, niezwykle delikatna w dotyku, bardziej jednolita i promienna. Niedoskonałości rzadziej się pojawiają, a nawet jeśli już się zdarzy - to znikają tak szybko, jak się pojawiły :) Drobne plamki i przebarwienia zostały rozjaśnione, a skóra jest wyraźnie zdrowsza i piękniejsza - pełna zdrowego blasku!  

PIXI Glow - kultowy Tonik Rozświetlający z kwasem glikolowym Pixi by Petra recenzja
Cena - 99 zł / 250 ml lub 55 zł / 100 ml

Dostępność - Sephora

Podsumowując... 

O tak, to prawda - rozświetlający tonik Pixi Glow jest fantastyczny! Miano kultowego rzeczywiście nie jest przesadne, bowiem działa on cuda zapewniając skórze doskonałą kondycję, piękny wygląd i promienność każdego dnia! Jest przyjemny i absolutnie bezproblemowy w użyciu, subtelnie pachnie, czym umila chwile spędzone na pielęgnacji, i co najważniejsze - niezawodnie działa! Skóra odzyskuje swoją świetność dzień po dniu, a ja mogę cieszyć się jednolitą, zadbaną, zdrową i gładką skórą pełną promiennego, a nie tłustego, blasku :)

Miałaś przyjemność stosować Glow Tonic?
Jak u ciebie się sprawdza? Jesteś zadowolona z efektów?
Sięgasz po kosmetyki z kwasami AHA?
Miłego weekendu Wam życzę :*

                                                                       

19 komentarzy:

  1. Nie znam, ale rzeczywiście wydaje się ciekawy i jak gdzieś go znajdę to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zachęcająco wyglądają ich kosmetyki.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój najlepszy tonik pod słońcem ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż dobrego się o nim naczytałam. Trochę obawiałabym się aloesu w składzie, bo często mnie uczula. A firmy ostatnio bardzo często wciskają go do produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący jest ten tonik. Chyba się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają same dobre opinie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jakie piękne zdjęcia! Firmę znam, ale nigdy nie kusiło mnie do zakupu toniku. Mam swój ulubiony, również rozświetlający ale od EcoLab :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, kultowy tonik, same dobre opinie o nim czytałam, ale niestety nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go, jeden z lepszych jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona tymi kosmetykami ale do tej pory nie miałam możliwości poznania żadnego z nich. Pewnie będę musiała wybrać się do tk maxxa i może coś tam znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze takiego spersonalizowanego toniku hah. Ostatnio tez kupiłam Pixi i jak na razi ejestem bardzo bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że u Ciebie się sprawdził - nie ma to jak perfekcyjnie działający tonik!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się już od jakiegoś czasu ten tonik! Tyle dobrego o nim słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj miałam! Dostałam w prezencie od przyjaciółki... baaaardzo miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele dobrego o nim czytałam, ale sama nie miałam jeszcze okazji go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!