środa, 27 lutego 2019

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny - co w nim znalazłam? :)

Jeszcze nie tak dawno, wszędzie, wokół, chcąc nie chcąc, krążyła aura miłości napędzana Walentynkowym szaleństwem, a już, w piątek... powitamy marzec! Na przyjście wiosny czekam już od dawna, w sumie od świąt :), ale czas, w tym natłoku spraw i obowiązków, naprawdę mknie niesamowicie szybko! Nim powitamy wiosnę, czas pożegnać zimę, na przykład... prezentacją lutowego pudełka ShinyBox :)

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny
Co oferuje nam lutowy zestaw Loveliness? Z pewnością nie tak wiele, jak się spodziewałam, ale w sumie, nie ilość, lecz jakość się liczy! W swoim zestawie znalazłam kilka produktów, zarówno makijażowych jak i pielęgnacyjnych, które bardzo mnie interesują. Myślę, że zestaw przypadnie do gustu wielu z Was, bowiem co jak co, a kosmetyki do makijażu u każdej znajdą swoje zastosowanie :) Zwłaszcza tak praktyczne. Nim przyjdziemy do szczegółowej prezentacji, sprawdźmy zapowiedź Shiny:

" W lutym oddajemy w Wasze ręce pudełko pełne miłości do piękna, wyjątkowych kosmetyków oraz nietuzinkowych niespodzianek. Rozkochajcie się w najnowszym zestawie Loveliness i zamówcie go już teraz. Psst! Ilość pudełek jest mocno ograniczona. "

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny 7th Heaven
7th HEAVEN Miesięczny program pielęgnacyjny - Postaw na piękną, czystą i pełną blasku skórę twarzy! Rozpocznij już teraz swój miesięczny program pielęgnacyjny z zestawem ośmiu oczyszczających mini masek błotnych i ciesz się zdrową, miękką i gładką w dotyku skórą.
Błotna maska doskonale oczyszcza skórę twarzy i wysusza drobne niedoskonałości. Gwarantuje natychmiastowy efekt odświeżenia i zmatowienia skóry. Zawarty w niej aloes, wiesiołek i oczar wirginijski działa kojąco, nawilża i wyraźnie zwęża pory.
Kosmetyk z najwyższą oceną na portalu Wizaż.
Oczyść - Wykonaj dokładny demakijaż, opłucz twarz letnia woda, aby otworzyć pory i delikatnie osusz.
Nałóż - Rozprowadź maskę na twarzy i szyi omijając okolice oczu.
Zrelaksuj się - Super! Masz teraz 10-15 minut tylko dla siebie :)
Stosuj w czasie kąpieli, a następnie spłucz wodą z kranu, dzięki czemu minerały błota odżywią również skórę ciała od stóp do głów.
Zmyj - Spłucz skórę wodą i osusz. Poczuj się bosko!

Cena -  48,00 zł / 8 szt ( produkt pełnowymiarowy )

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny 7th Heaven
Ooo, to bardzo dobra zachęta na systematyczne maseczkowanie :) Z opisu ta maseczka bardzo mi odpowiada, więc jestem niezmiernie ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Wysokie oceny i pozytywne opinie na Wizażu jeszcze nie gwarantują sukcesu, bo, jak wszyscy dobrze wiemy, nie wszystko, wszystkim pasuje ;) Ale obiecuję sprawdzić, czy działa czy nie - dam znać w denku :) Na razie cieszę się, ze się znalazły w tym zestawie - masek nigdy za wiele, prawda?

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny Multi BioMask Nutritive&Ultra Clean
Multi BioMask Nutritive&Ultra Clean Maska Ultra Oczyszczająca - Idealne rozwiązanie dla skóry wymagającej regeneracji oraz dogłębnego oczyszczenia. Maska Aktywnie Odżywcza poprawia napięcie i ujędrnienie skóry oraz przywraca jej odpowiedni poziom nawodnienia. Maska Ultra Oczyszczająca usuwa zanieczyszczenia, zapobiega powstawaniu zaskórników i reguluje wydzielanie sebum.

Cena -  4,99 zł / 2 x 5 ml  ( produkt pełnowymiarowy )

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny Multi BioMask Nutritive&Ultra Clean
Będąc w temacie masek... Co 9 to nie jedna :) Coś czuję, że marzec będzie obfitował w domowe SPA częściej niż tradycyjnie ;) Dzięki ShinyBox miałam już okazję poznać maski Multi BioMask, w grudniowym denku nawet opisywałam Maskę Liftingująco-odmładzającą + Maskę Ultra oczyszczającą które mnie zachwyciły! Naprawdę oferują świetne działanie i natychmiastowe efekty, które widać nawet na drugi dzień :) Ten duet z olejem Opuncji Figowej, glinką i węglem zapowiada się bardzo ciekawie, więc nie omieszkam poznać jego właściwości.

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny BIOTANIQE Serum liftingujące Korean Beauty
BIOTANIQE Serum liftingujące Korean Beauty - To skoncentrowany eliksir o lekkiej, nietłustej konsystencji działający silnie odmładzająco, dzięki zawartości skoncentrowanego, Filtrowanego Śluzu Ślimaka, który intensywnie wygładza, ujędrnia i rozświetla skórę. Unikalna kompozycja fermentowanych, botanicznych Ziół z Wyspy Jeju wspiera regenerację i odnowę komórkową skóry. Poprawia koloryt i strukturę skóry oraz dostarcza długotrwałego, głębokiego nawilżenia. Cera staje się wyraźnie odmłodzona, zachowuje naturalny i zdrowy blask. Kosmetyk idealny dla każdego rodzaju skóry.
Produkt wymienny ( 1 z 3 )

Cena -  31,99 zł / 30 ml ( produkt pełnowymiarowy )

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny BIOTANIQE Serum liftingujące Korean Beauty
Ta nowość marki bardzo mnie kusiła, a tu proszę - już jest w ShinyBox, i to jeden z kosmetyków, na który miałam ochotę :) Prócz serum chodzi za mną również Esencja i Krem pod oczy Korean Beauty. Zapowiada się wspaniale, a jak będzie naprawdę? Wszystko się okaże w stosowaniu ;) Na razie musie poczekać, aż zużyję sera, które obecnie stosuję, anie jedno jest pewne - nie potrwa to długo :)

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny Bell HYPOAllergenic Bronze Powder
Bell HYPOAllergenic Bronze Powder - Subtelnie modeluje owal twarzy, nadając skórze świeży i wypoczęty wygląd. Dzięki kremowej formule, jaką zapewniają pigmenty w otoczkach z esterów ojejku jojoba, aplikacja produktu staje się niezwykle łatwa. Kosmetyk w prosty sposób pozwala na uzyskanie efektu naturalnie wyglądającej opalenizny. Mix kolorów.

Cena -  16,99 zł / szt. ( produkt pełnowymiarowy )

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny Bell HYPOAllergenic Bronze Powder
No piękny, piękny jest! Podoba mi się zarówno tłoczenie jaki i kolorystyka, mój odcień to 01, chyba najjaśniejszy z całej kolekcji, co niezmiernie mnie cieszy. Już wkrótce słońce na stałe wejdzie w naszą codzienność, więc efekt " muśniętej opalenizną skóry " poprawi wygląd twarzy. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi, lubię linię Hypoalegenic, ale nie jestem zbytnio obeznana w kosmetykach Bell :)

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny Revers Cosmetics Puder rozświetlający Strobe & Glow
Revers Cosmetics Puder rozświetlający Strobe & Glow - Absolutny must-have w kosmetyczce każdej wymagającej kobiety, który idealnie wpisuje się obowiązujące trendy makijażowe. Nadaje cerze zdrowy, promienny i wypoczęty wygląd i idealnie konturuje rysy twarzy poprzez rozświetlenie wybranych jej partii. Optycznie odmładza twarz, nie pozostawia smug, ani przebarwień, idealnie łączy się z cerą. Nie zmienia koloru podkładu. Przy pomocy pędzla rozprowadź kosmetyk w miejscach, które chcesz rozświetlić ( kości policzkowe, kąciki oczu, łuk brwiowy, nos, łuk kupidyna ), a następnie rozetrzyj go, aby uzyskać naturalny efekt. Możesz stopniować intensywność błysku, nakładając kolejne warstwy kosmetyku. Mix kolorów.

Cena -  9,99 zł / szt. ( produkt pełnowymiarowy )

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny Revers Cosmetics Puder rozświetlający Strobe & Glow
Jest puder brązujący, to i rozświetlający do pełnego makijażu też musi być :) Nie znam kosmetyków tej marki, choć wiele dobrego o nich czytałam na blogach oraz Instagramie. Puder rozświetlający wygląda bardzo kusząco, ładne tłoczenie i subtelny odcień, mój to 04 Harmony, zachęcają do wypróbowania. Liczę, że efekty będą równie olśniewające, jak jego wygląd :)

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny BIOVAX Odżywka do włosów Złote Algi & Kawior
BIOVAX Odżywka do włosów Złote Algi & Kawior - Intensywnie nawilża suche włosy, ułatwia ich rozczesanie oraz nadaje im zdrowy wygląd i blask. Zapewnia pielęgnację włosów cienkich, pozbawionych objętości. Zawiera ekstrakt z kawioru, dogłębnie nawilżający włosy oraz algi morskie, które wzmacniają je i zapobiegają puszeniu się. Lekka konsystencja pianki równomiernie odżywia włosy bez efektu obciążenia. Zachowuje ich naturalną objętość, świeżość i lekkość.
Produkt wymienny ( 1 z 3 )

Cena -  9,99 zł / 150 ml  ( produkt pełnowymiarowy )

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny BIOVAX Odżywka do włosów Złote Algi & Kawior
Ta piankowa odżywka, jest kolejnym produktem z mojej chciej listy, który już mogę z niej śmiało odhaczyć ( dzięki Shiny! ). Co prawda wersję złotą i diamentową nadal chcę wypróbować, ale zawsze to o jedną pozycję mniej. Stosowałam odżywki w piance od Farmony i byłam z nich bardzo zadowolona, mam nadzieje, że Biovax`owa sprawdzi się nie gorzej od poprzedniczek :) Opakowanie bardzo stylowe - podoba mi się!

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny MASMI Organic Feminine Hygiene Kit
MASMI Organic Feminine Hygiene Kit - Bardzo poręczny i dyskretny zestaw do higieny intymnej, który zapewnia bezpieczeństwo i komfort każdej kobiecie. Idealny do damskiej torebki, bardzo pomocny w awaryjnych sytuacjach. Produkty wykonane są w 100% z organicznej, certyfikowanej bawełny i są hipoalergiczne i nie zawierają substancji zapachowych. Ulegające biodegradacji. Wolne od pozostałości chemicznych, chloru i dioksyny, szczególnie cienkie dla maksymalnego komfortu, zawartość pakowana indywidualnie - praktyczna w podróży.

Cena -  6,79 zł / zest.  ( zestaw podróżny )

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny MASMI Organic Feminine Hygiene Kit
No cóż, z pewnością warto mieć go w torebce, czasami różnie bywa ;) Zestaw zawiera codzienną wkładkę, podpaskę higieniczną i tampon - taki mały " zestaw startowy " lub " S.O.S. " w razie czego :)

Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny - prezentacja
Loveliness by ShinyBox ♥ Lutowe pudełko Shiny - prezentacja
Jak zawsze, w zestawie nie zabrakło próbki oraz kuponu rabatowego na zakupy. Tym razem jest to jednorazowy bon - 10 % od cen regularnych w internetowej drogerii Olmed ( kod: SHINYOLMED ) jeśli masz ochotę - skorzystaj ;) Tylko pamiętaj - kod jest ważny do końca marca!!!
Jeśli masz ochotę na swoje, prywatne pudełko Shiny, nie zwlekaj - KLIK`aj - ilość jest ograniczona.

I jak Ci się podoba zawartość lutowego zestawu ShinyBox?
Które kosmetyki znalazłyby u Ciebie zastosowanie?
Zamawiasz dla siebie box`y?
Miłego wieczoru życzę :*
                                                                       

19 komentarzy:

  1. Jak zawsze nic tu dla mnie. Odżywkę sobie kupię bez pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamawiam pudełek i to też by mi nie przypadło do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko.. co pudełko to słabiej! Tak się zastanawiam, czy ktokolwiek oprócz blogerek kosmetycznych sięga po takie pudełka..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolorówka w tych pudełkach. Co prawda, zazwyczaj nie szaleją z półką cenową tych produktów, ale ja nie narzekam. W tej edycji, z mojego pudełka, najbardziej cieszy mnie bronzer, rozświetlacz i odżywka do włosów w piance. Ale przyznam, że bardzo ciekawi mnie również serum do twarzy z Biotaniqe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam przeglądać takie pudełeczka z kosmetykami.
    Kolorówka jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno skusiłam się na mojego pierwszego boxa Randka w ciemno, ciekawe co mi się trafi... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty Biovax wyjątkowo lubię, więc przyznam, że naj zainteresowała mnie odżywka :) Pudełko jak na Shiny nawet spoko

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam taki sam zestaw, jestem całkiem zadowolona, rozświetlacz jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. To serum jest bardzo lekkie, ale całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowały mnie tylko maseczki 7th Heaven. Ich czekoladową rozgrzewającą uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie takie złe jest to pudełko. Najbardziej zaciekawiła mnie kuracja 7th HEAVEN i to duo do konturowania z Bell. aczkolwiek ja póki co odpuszczam takie pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam identyczną wersje pudełka do Twojej. Początkowo nie byłam zbytnio zadowolona, i cieszyłam się tylko z bronzera i rozświetlacza ( mimo iż mam pełną gamę kolorów rozwietlaczy Revers ). Ale teraz po przemyśleniu stwierdzam, że nie jest wcale takie złe te pudełko. Być może dla kogoś kto spodziewa się wysokopółkowych kosmetyków - będzie słabe, ale trzeba pamiętać, że to pudełko kosztuje naprawdę niewiele i może dzięki tej cenie być dostępne dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że gdybym je subskrybowała, to nie byłabym niezadowolona z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pudełek nie zamawiam, bo i tak mam problem z przetestowaniem tego co akurat mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama bym chciała takie pudełko ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, maseczkowo bardzo zachęcająco, reszta też ciekawa, ale jednak nie na tyle, żebym chciała je mieć :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!