poniedziałek, 25 marca 2019

Serum na wzrost rzęs i Serum do brwi Lanbena - czy działają?

Sera na porost brwi i rzęs, dzięki swoim właściwościom, a czasem też magicznym wręcz efektom, cieszą się dużą popularnością. Każda z nas pragnie mieć ładne, kształtne brwi oraz piękny, naturalny wachlarz rzęs, swoich własnych, nie tych doczepianych czy doklejanych. Skuteczne odżywki potrafią te nasze pragnienia zaspokoić i to w dosyć krótkim czasie. Co więcej, pozwalają cieszyć się efektami przez cały czas ich stosowania :)

Serum do rzęs i Serum do brwi Lanbena - recenzja
Serum do rzęs i Serum do brwi Lanbena - recenzja
Z biegiem lat moje rzęsy i brwi wyraźnie straciły na atrakcyjności. W sumie rzęsy zawsze miałam delikatne, długie ale jednocześnie jasne, przez co niezbyt widoczne, za to brwi... wszystkie koleżanki mi je zazdrościły :) Ponad rok temu zauważyłam przerzedzenie zarówno brwi jak i rzęs, coraz częściej wypadające włoski i drobne ubytki. Kosmetyki do makijażu brwi i rzęs oczywiście świetnie ratują sytuację, jak czegoś się nie ma, to zawsze można to sobie... domalować :D Dodatkowo, co jakiś czas, sięgam po odżywki wspomagające porost i poprawiające kondycję tych delikatnych włosków. Tym razem skusiłam się na preparaty chińskiej marki Lanbena, ale postawiłam na dwa odrębne produkty - serum pobudzające wzrost rzęs serum na porost brwi. Po miesiącu kuracji chcę podzielić się swoją opinią na ich temat - czy się u mnie sprawdzają i czy oferują obiecane efekty?

Serum do rzęs Lanbena - recenzja
Serum do rzęs Lanbena - recenzja
Serum pobudzające wzrost rzęs Lanbena - od producenta 

Spraw by Twoje rzęsy były dłuższe i gęstsze sięgając po serum pobudzające wzrost rzęs Lanbena. Serum wyraźnie poprawia wygląd i kondycję rzęs, dzięki czemu stają się one długie, wyraźnie wzmocnione i zagęszczone. Składniki zawarte w preparacie sprawią, że po 2 tygodniach systematycznego stosowania rzęsy stają się gęstsze i dłuższe oraz nabierają wyrazistego, ciemnego koloru.
Sposób użycia: Nakładać codziennie na noc bezpośrednio na skórę górnej powieki tuż u nasady rzęs za pomocą cieniutkiego aplikatora. Jeśli zajdzie taka konieczność, usuń nadmiar serum z pod powieki.
Uwaga: Unikać bezpośredniego kontaktu z oczami. Przerwać stosowanie, jeśli wystąpi zaczerwienienie lub podrażnienie. Jeśli zaczerwienienie lub podrażnienie długo się utrzymuje lub jest uporczywe, niezwłocznie skonsultuj się z lekarzem.

Serum do rzęs Lanbena - recenzja
Serum do rzęs Lanbena - recenzja
Składniki: Purified Water, Sodium Chloride, Benzalkonium Chloride, Citric Acid, Disodium Phosphate, Cellulose Gum.

Jak stosować serum do rzęs - krok po kroku:

1. Całkowicie usuń makijaż i oczyść twarz, zastosuj tonik, a następnie poczekaj aż rzęsy wyschną.
2. Zaaplikuj równomiernie preparat wzdłuż nasady rzęs.
3. Trzymać rzęsy patrząc w dół przez 5-10 minut ( aby uniknąć wniknięcia produktu do oczu ).
4. Wykonaj makijaż po 15 minutach, unikaj wody, w tym płynu micelarnego i tonika, przez co najmniej godzinę.

Przez pierwszy tydzień stosuj serum 1 raz dziennie, po tygodniu używania - dwa razy dziennie - rano i wieczorem.

Serum pobudzające wzrost rzęs Lanbena recenzja
Serum do rzęs Lanbena jest ulokowane w ładnej, eleganckiej tubce wykonanej z matowego, pół transparentnego tworzywa. Piękny, złoty korek oraz złocone napisy ładnie dopełniają całość i dodają opakowaniu luksusowego charakteru. Napisy po pewnym czasie zaczynają się lekko ścierać. Pod korkiem mieści się aplikator w postaci cieniutkiego, zaostrzonego na końcu pędzelka w pomarańczowym kolorze. Włoski aplikatora są miękkie i elastyczne, co pozwala na precyzyjne rozprowadzenie serum. Tubka dodatkowo została zapakowana do tekturowego pudełeczka.
Serum do rzęs jest całkowicie przezroczyste, ma płynną, wodnistą konsystencję i jest bezzapachowe. Aplikator nabiera odpowiednią ilość serum, wystarczającą mi na jedno oko, czasem zdarza się, ze jakaś kropelka uzbiera się na trzonku, w czasie rozprowadzenia serum po linii rzęs, ale nie zdarzyło mi się jeszcze, aby kapało czy ciekło do oczu - nic z tych rzeczy. Serum szybko się wchłania, więc " patrzenie " w dół zajmuje mi dosłownie kilka sekund, a nie 5 minut, jak pisze producent. Serum nie powoduje u mnie zaczerwienienia, nie podrażnia, nie uczula, jest doskonale tolerowane przez skórę. Pod tymi względami jestem z niego zadowolona, ale z efektami - w moim przypadku poszło gorzej. Stosowałam serum tak, jak zaleca producent, czyli pierwszy tydzień tylko raz, wieczorem, po oczyszczaniu skóry, po tym tygodniu, aż do dziś, dwa razy dziennie. Niestety, po miesiącu kuracji, prócz wzmocnienia i uelastycznienia rzęs nie zauważyłam nic więcej. Żadnego pogrubienia, wydłużenia, zagęszczenia ani nawet ściemnienia rzęsek nie zaobserwowałam ( zresztą zobaczcie same - zdjęcie porównawcze niżej ). Po miesiącu zużyłam 1/3 tubki serum, a więc wydajnością zadowoli każdego! Szkoda, że nie sprawdza się u mnie w 100%...

Serum do brwi Lanbena - recenzja
Serum na porost brwi Lanbena - od producenta

Serum Lanbena jest przeznaczone do wzmocnienia i poprawy ogólnej kondycji brwi. Regularnie stosowane przyśpiesza również ich porost, sprawiając że stają się dłuższe, grubsze i ciemniejsze. Są zdrowsze i bardziej elastyczne, łatwiej je modelować i układać, uzyskując wymarzony kształt.
Serum jest odpowiednie do każdego rodzaju skóry, w tym dla wrażliwej i delikatnej. W przypadku skóry wrażliwej, przed pierwszym użyciem, należy najpierw przeprowadzić test uczuleniowy na wewnętrznej stronie ręki. Jeśli w ciągu 24 godzin nie pojawi się zaczerwienienie czy podrażnienie - śmiało stosuj!

Serum do brwi Lanbena - recenzja
Serum do brwi Lanbena - recenzja
Składniki: Purified Water, Walnut Oil, Radix DNA Extract, Ginseng ( Panax Ginseng ) Extract, Parsley, Mustard, Ginger, Chinese Angelica ( Angelica Polymorpha Sinensis ) Extract, Horse Chestnut Extract, Polygonum Multiflorum Extract.

Uwaga:  Unikać bezpośredniego kontaktu z oczami. Przerwać stosowanie, jeśli wystąpi zaczerwienienie lub podrażnienie. Jeśli zaczerwienienie lub podrażnienie długo się utrzymuje lub jest uporczywe, niezwłocznie skonsultuj się z lekarzem. Trzymać poza zasięgiem dzieci. Przestrzegać zaleceń do stosowania.

Jak stosować serum do brwi - krok po kroku:
1. Wyjmij aplikator do brwi
2. Zaaplikuj serum na łuk brwiowy wedle jego kształtu
3. Unikaj wody co najmniej przez godzinę, w tym tonika, mgiełki, płynu micelarnego...
4. Aby uzyskać pełniej wyglądające, zdrowe, gęste i ciemne brwi stosuj serum regularnie.

Serum do brwi Lanbena - recenzja
Serum do brwi Lanbena jest podane w takim samym opakowaniu, jak serum do rzęs, z tą różnicą, iż jest utrzymane w czarnej kolorystyce wykończeniówki :) Aplikator niczym się nie różni od poprzednika, aczkolwiek jest bardzo przyjemny i łatwy w użyciu, nawet na większej przestrzeni, takiej jak łuk brwiowy. Jednorazowo aplikator " wyciąga " z tubki tyle serum, ile jest potrzebne na jedną brewkę. Zachowuje się identycznie jak ten z serum do rzęs - nie ocieka z niego, nie okapuje, ale czasem kropelka po trzonku goni :)
Serum do brwi również jest przezroczyste, wodniste, lekkie i beztłuszczowe, wyznacza się też subtelnym, świeżym zapachem i bardzo ładnym składem. Po miesiącu stosowania zużyłam pół tubki zawartości, ale wliczając efekty, które zapewnia, jest to bardzo dobry wynik! Serum świetnie odżywia i uelastycznia włoski, nadając im zdrowego " blasku ". Przy regularnym stosowaniu wyraźnie wzmacnia i zagęszcza je - małe włoski rosną jak na drożdżach, wypełniając drobne ubytki. Serum nie powoduje u mnie podrażnienia, zaczerwienienia, uczulenia, ani innych skutków ubocznych. Jest przyjemne i łatwe w użyciu, a dodatkowo wyznacza się wysoką skutecznością działania - jestem z niego bardzo zadowolona i z pewnością, po zużyciu tego egzemplarza, sięgnę po następną tubkę. Teraz makijaż brwi zajmuje mi znacznie mniej czasu, wystarczy chwila, by podkreślić ich kształt i nadać twarzy wyrazistości. Świetne!!!

Serum do rzęs i Serum do brwi Lanbena - recenzja  i efekty kuracji
Serum do rzęs i Serum do brwi Lanbena - recenzja
Cena: Serum pobudzające wzrost rzęs - 11,50 EUR;  Serum na porost brwi - 8.84 EUR.

Dostępność - e-sklep Lanbena oraz Lanbenna Alliexpress

Podsumowując...

Zaciekawiły mnie te produkty ze względu na liczne pozytywne opinie na ich temat. Byłam ciekawa, jak się sprawdzą w moim przypadku, no i nie do końca jestem zadowolona. Wiem, że każdemu pasuje co innego, ale u mnie serum pobudzające wzrost rzęs nic nie pobudziło... Po miesiącu stosowania, wedle zaleceń producenta, rzęsy stały się co prawda nieco mocniejsze, bardziej elastyczne, to fakt, ale nie zaobserwowałam ich wzrostu. A to właśnie na nim najbardziej mi zależało. Jeśli chodzi o serum na porost brwi - to jestem mile zaskoczona! Moje brwi wyraźnie się zagęściły, nowe włoski rosną obficie, że tak powiem, i są naprawdę zdrowe, gładkie, elastyczne i ciemne. Teraz makijaż nie zajmuje mi dużo czasu, a więc do łask wróciły woski, które tylko ułatwiają układanie :) Świetny produkt, który wart jest polecenia i, oczywiście, wypróbowania!

Wyprzedaż kosmetyków Lanbena Aliexpress
Jeśli jesteś zainteresowana asortymentem marki Lanbena to śpieszę się poinformować, że obecnie, od 24.03 do 31.03, trwa wielka wyprzedaż w sklepie Lanbena Aliexpress - KLIK!!! Produkty przecenione nawet do - 70%!!! Więc jeśli masz coś na oku, warto skorzystać właśnie teraz! Po co później przepłacać :)

Znasz te odżywki do brwi i rzęs Lanbeny?
Używasz kosmetyki marki? Które produkty polecasz?
Skorzystasz z promocji podczas wyprzedaży?
Miłego wieczoru życzę :*
                                                                    

16 komentarzy:

  1. Rzeczywiście nie widać różnicy. Wzmocnienie to też super efekt, ale liczyłabym na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na skład serum do rzęs.. woda, sól, kwasek cytrynowy, substancja zmiękczająca, substancja dodawana do kosmetyków przeciwstarzeniowych i przeciwtrądzikowych, do tego guma.... jak to miało zadziałać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie odważyłam sie kupować kosmetyków do twarzy w chińskich sklepach :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wejść na Aliexpress.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z obserwacji i mojego doświadczenia wynika, że te preparaty na porost rzęs działają zwykle średnio- ale za to na brwiach zawsze spisują się wzorowo. Może to kwestia tego, że rzęsy malujemy częściej niż brwi? Swoją drogą również podziwiam odwagę, nie wiem czy zdecydowałabym się kupić i używać kosmetyk z alli:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim rzęsom przyda się jakaś nowa odżywka;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego produktu, w ogóle rzadko używam sera na porost brwi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby się i mi takie

    OdpowiedzUsuń
  9. Brwi ładnie się poprawiły, ale rzęsy choć zyskały na kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na tą cenę spodziewałabym się trochę lepszych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem z tego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ta firma..Dość głośno o niej ostatnio, ale chyba nie zaryzykowałabym tych kosmetyków o których dziś wspominasz..W sumie efekt żaden..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!