czwartek, 2 stycznia 2020

Domowa koloryzacja z Joanna Multi Cream Metallic Color - Śnieżny Blond na Nowy Rok ;)

Witam Was Kochani w Nowym 2020 Roku! Mam nadzieje, że święta i Sylwester minęły wam w radości, zdrowiu i z uśmiechem na twarzach :) Ja odpoczęłam, nie powiem, czas najwyższy wrócić do " normalności " i codziennych obowiązków ;)  Nowy rok, to nowe wyzwania, nowe możliwości, nowe przeżycia... Nic nie jest pewne, ale liczę na to, że ten rok, mimo niezbyt pochlebnych zapowiedzi, będzie dla nas przyjazny, łaskawy, udany i dobry :)

 Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond - recenzja
Ja w Nowy Rok wkroczyłam z nowymi planami, przepełniona nadzieją, radością, pozytywnym nastawieniem oraz ... odświeżonym kolorem włosów :) Przed świętami marka Joanna Laboratorium wprowadziła na rynek swoją NOWOŚĆ - trwałe farby do włosów Multi Cream Metallic Color. Nie wahając się ani chwili, postanowiłam wypróbować któryś z odcieni blondu. Dodam, że na razie, kolekcja składa się z 5-ciu odcieni - 3 blondów, czerni oraz brązu.  Dla siebie wybrałam Bardzo Jasny Śnieżny Blond, i to jego przedstawię dziś " w akcji " :) Ciekawe? Zapraszam dalej!

 Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond - recenzja
 Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond - recenzja
O linii Multi Cream Metallic Color słów kilka... 

Chcesz podążać za światowymi trendami w koloryzacji włosów, nie rezygnując jednocześnie z trwałego koloru i doskonałego pokrycia siwych włosów?
To właśnie dla Ciebie powstała nowa, wyjątkowa kolekcja farb do domowej koloryzacji - Multi Cream Metallic Color.
Multi Cream Metallic Color to 5 supermodnych, metalicznych odcieni farb trwale koloryzujących.
Receptura odcieni Metallic została wzbogacona o innowacyjną kompozycję barwników, która zapewnia efekt 5D i nową jakość w domowej koloryzacji. Efekt 5D to wielowymiarowa głębia koloru, z chłodnymi refleksami przenikającymi wszystkie warstwy włosów oraz metalicznym połyskiem.
Dzięki zastosowaniu koloryzacji Multi Cream Metallic Color nawet cienkie włosy uwodzą objętością w rozmiarze XL. Wypróbuj zupełnie nową jakość na rynku farb i zachwycaj najmodniejszymi kolorami włosów!

 Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond - recenzja
Multi Cream Metallic Color odcień 29 Bardzo Jasny Śnieżny Blond - od producenta

Bardzo jasny śnieżny blond to propozycja dla miłośniczek jasnych, chłodnych odcieni.
Koloryzacja EFEKT 5D to:
• Trwały, czysty odcień
• Metaliczny połysk
• Chłodne refleksy
• Wielowymiarowy efekt głębi koloru
• Efekt większej objętości, dzięki rozświetleniu włosów.

Pielęgnacja bezpośrednio po farbowaniu:
Aby wzmocnić efekt pielęgnacyjny, zastosuj dołączoną do opakowania maseczkę KERATYNA, która odżywi Twoje włosy, nada im zdrowy blask oraz ułatwi rozczesywanie.

 Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond - recenzja
 Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond - recenzja
Farba do włosów Joanna Multi Cream Metallic Color jest podana w bardzo ładnym, przykuwającym uwagę opakowaniu. Kolorystyka oraz stylistyka szaty graficznej pudełka jest przyjazna dla oczu i zachęcająca do zakupu - za co wielki plus! Ale wygląd zewnętrzny, to nie jedyna zaleta tej farby, i tak zawsze liczy się to, co w środku, prawda? A tu, moje Drogie, naprawdę nie ma do czego się przyczepić.
Pudełko zawiera tubkę z farbą, 9% utleniacz w kremie, Keratynową maseczkę, foliowe rękawiczki oraz ulotkę informacyjną. Stosowanie farby Multi Cream Metallic Color tak naprawdę jest absolutnie bezproblemowe. Farbę należy wycisnąć do pojemnika z utleniaczem, dokładnie połączyć je ze sobą, poprzez energiczne potrząsanie, a następnie oderwać " zaślepkę " na korku i do dzieła ;) Cienka końcówka aplikatora ułatwia nakładanie farby, zwłaszcza na odrostach. Ja jednak zdecydowanie wybieram tradycyjną metodę rozrabiania - mieszanie jej w miseczce :) Moja delikatna skóra na głowie odreagowuje mocnym podrażnieniem na proces utlenienia farby, dlatego wolę aby zachodził on w miseczce, nie na skórze. Po połączeniu farby z utleniaczem w otwartym naczyniu odczekuję kilka minut i przystępuję do koloryzacji - dzięki tej metodzie podrażnień nie doświadczam.

 Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond - domowa koloryzacja
Po wymieszaniu Multi Cream Metallic Color otrzymałam gęstą, kremową " pulpę ", która niezwykle przyjemnie się nabiera na pędzel i sprawnie się rozprowadza po wilgotnych włosach. Tak, tak, mieszankę koloryzującą nakładamy na lekko zwilżone kosmyki ;) Po ile miałam już spore ( i ciemne ) odrosty, najpierw zabrałam się za nie. Po odczekaniu 30 minut, nałożyłam resztę farby rozprowadzając ją po całej długości - po 15 minutach zmyłam wodą. Farba trochę trąci amoniakiem, ale po za tym nie oferuje żadnych nieprzyjemnych doznań. Nie piecze skóry głowy podczas trzymania, nie powoduje swędzenia, nie podrażnia jej, nie spływa z włosów. Wyczułam przyjemne, delikatne chłodzenie skóry, co bardzo mi się spodobało. Następnie w ruch poszła dołączona do zestawu keratynowa maska Joanna. Zachwyca gęstą konsystencją i pięknym zapachem, który jeszcze długo po spłukaniu utrzymuje się na włosach. Maska fantastycznie zmiękcza, wygładza i uelastycznia włosy, sprawiając, że są jedwabiście gładkie w dotyku i z łatwością się rozczesują.
 Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond - domowa koloryzacja
 Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond - domowa koloryzacja
Po wysuszeniu włosów wyraźnie widać, że są one w doskonałej kondycji. Stają się sypkie, przyjemne w dotyku, wygładzone, pięknie błyszczące. I choć na moich ciemnych odrostach widać żółtawy odcień różniący się od reszty włosów, fryzura i tak wygląda na zadbaną :) Po koloryzacji Bardzo Jasnym Śnieżnym Blondem Multi Cream Metallic Color moje włosy nie podupadły na kondycji. Nie stały się kruche, łamliwe czy suche. Nawet wzmożonego wypadania nie zanotowałam, a to już prawdziwy sukces :) Na swoje włosy średniej długości, sięgające za łopatki, zużyłam dwa opakowania farby. Czy jestem zadowolona z tej koloryzacji? Jak najbardziej TAK! Farba zadowala mnie pod każdym względem! A wliczając efekty, komfort stosowania i cenę - nie widzę powodów do narzekania. Kolor wyszedł piękny, zadziwiający metalicznym połyskiem i ładną, chłodną tonacją. Chętnie sięgnę po tę farbę ponownie ;)

Domowa koloryzacja Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond
Domowa koloryzacja Joanna Multi Cream Metallic Color Bardzo Jasny Śnieżny Blond
Cena - 8,79 zł / 1 opakowanie.

Dostępność - e-sklep Joanna, drogerie, markety, supermarkety. 

Podsumowując...

Jeśli szukasz niedrogiej, a zarazem fajnej, jakościowej, przyjemnej i bezproblemowej w stosowaniu farby do domowej koloryzacji - koniecznie wypróbuj Multi Cream Metallic Color! Blondynki mają do wyboru trzy podstawowe odcienie, czyli ciepły odcień Perłowego Blondu, neutralny odcień Śnieżnego Blondu lub chłodny, ostatnio bardzo popularny Srebrny Blond. Szatynki mogą z powodzeniem wypróbować Chłodny Brąz, a brunetki - zjawiskową Granatową Czerń! Farba jest niedroga, ale zapewnia świetne efekty nie niszcząc ani nie wysuszając włosów. Warto sprawdzić :)

Znasz farby Laboratorium Joanna?
Sięgasz po ich kosmetyki koloryzujące?
A może miałaś już okazję wypróbować któryś z odcieni Multi Cream Metallic Color?
Jak oceniasz domową koloryzację i efekty uzyskane z pomocą tej farby?
Miłego!
                                                                    

24 komentarze:

  1. Moja Mama bardzo lubi ich farby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od dawna nie farbuję włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, bardzo ładny efekt! Ja już od jakiegoś czasu nie farbuje włosów, ale dobrze wiedzieć, że na rynku dostępna jest taka farba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fajny efekt! Na Twoim miejscu sięgnęłabym po tą farbę i to nie raz! Z osobistych doświadczeń...farbowałam się w domu raz i...nie wyszło za dobrze. Wolę iść do fryzjerki;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt końcowy kochana. Bardzo do twarzy Ci w tym kolorze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to nie stosuję jednej farby :D Często zmieniam, ale pozostaję w podobnych tonacjach.
    Chyba, że robię same odrosty to używam farby z rozjaśniaczem

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny odcień. :) Osobiście nie farbuję, ale moja mama zadowolona jest z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się za tą farbą rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor wygląda dokładnie tak jak na opakowaniu:).

    OdpowiedzUsuń
  10. ladne, ja wrocilam do ciemniejszego blondu:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie ładny, chłodny blond :) ja nigdy nie farbowałam włosów :P lubię ich kolor z naturalnymi refleksami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, chłodny odcień blondu, no i jaka dobra cena za farbę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie powrót do czerni i własnie myślę nad tą granatową czernią, pasowała by do niebieskich oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor. Z pewnością wielu się spodoba. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Moje ciemne są, co opisałam w recenzji, na zdjęciach zresztą też to widać, ale fioletowa pielęgnacja ( obecnie stosuję szampon i odżywkę joanny ) ładnie neutralizuje żółty odcień ;)

      Usuń
  16. Odrosty wyglądają na żółte

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na odrost daje ja z wodą 3%
    A na długość zmoczoną na 5 min
    Wtedy odrost nie jest żółty
    I tym sposobem mam włosy do pasa.
    Czasem dodam olaplex 1 . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi bardzo zachęcająco. Podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!