wtorek, 30 czerwca 2020

Letnie nowości Dobre Dla Urody - przegląd kosmetyków ;)

Nowości, nowości! Każda z nas je uwielbia zarówno nabywać jak i ... oglądać - prawda? ;) Ostatnio do mojej kosmetyczki trafiło trochę ciekawych, kosmetycznych okazów, które z pewnością zainteresują i Was ;) Są to kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, a także kolorówka. A więc zapraszam do przeglądu kosmetycznych perełek Dobrych Dla Urody!

Letnie nowości Dobre Dla Urody - przegląd kosmetyków ;)
Letnie nowości - przegląd kosmetyków nowości kosmetyczne
Jak widzicie, są to głównie kosmetyki pielęgnacyjne, które, nie ukrywam, bardzo lubię poznawać. Zadbane włosy, ciało i twarz, to, jakby nie patrzeć, nasza wizytówka, a więc nie poprzestaję na dotychczas znanych i lubianych kosmetykach. Uwielbiam poznawać nowości, zwłaszcza o wspaniałych zapachach i przyjaznych skórze formułach. Od kolorówki również nie stronię, bowiem co, jak co, a makijaż potrafi błyskawicznie poprawić urodę, a przy okazji dodać nam pewności siebie ;) W moich nowościach nie zabrakło też produktów do higieny rąk oraz stylizacji włosów - warto je zawsze mieć pod ręką. Ale co tu dużo prawić - zapraszam do szczegółowego przeglądu kosmetycznych nabytków ;)

Letnie nowości - Pielęgnacja twarzy - Dermika Blooming Skin
Letnie nowości - Pielęgnacja twarzy - Dermika Blooming Skin
Pielęgnacja twarzy - Dermika Blooming Skin 

Dermika Blooming Skin to linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy po 30-tym roku życia obfitująca w siłę roślinnych składników aktywnych: ekstraktu z hibiskusa i olejku z nasion kaktusa. Produkty te zapewniają skórze zaawansowane nawilżenie, wygładzenie, ochronę antyoksydacyjną oraz redukcję pierwszych objawów jej starzenia się.
Hibiskus - bogaty w organiczne związki o działaniu nawilżającym, wykazuje działanie antyoksydacyjne oraz wspiera jędrność i elastyczność skóry. Zapewnia wielowymiarowe działanie rewitalizujące i regenerujące.
Kaktus - olejek z pestek kaktusa to jeden  z najpotężniejszych olejków naturalnych, który pomaga wygładzić i nawilżyć głęboko skórę, poprawia jej barierę lipidową  oraz zapobiega transepidermalnej ucieczce wody z naskórka ( TEWL ).
Wyjątkowe żelowe konsystencje i ultra lekkie formuły kosmetyków bogate są w mieniące się drobinki typu cameleon. Wydobywają świeżość, młodość i naturalny blask skóry.
Linia składa się z 6-ciu kosmetyków, ja posiadam trzy z nich, a mianowicie - Enzymatyczną maskę wygładzającą, Ultranawilżającą emulsję rozświetlającą oraz Serum nawilżająco-rozświetlające. Rozświetlenie skóry to super sprawa, a i lekkie konsystencje do mnie przemawiają - już nie mogę się doczekać pierwszych testów, ale... muszę wpierw wykończyć obecną pielęgnację ;) Taka kolej rzeczy.
Produkty Dermika Blooming Skin są dostępne w Rossmannie.

Letnie nowości - Pielęgnacja ciała i twarzy - Soraya Plante
Letnie nowości - Pielęgnacja ciała i twarzy - Soraya Plante
Pielęgnacja ciała i twarzy - Soraya Plante

Soraya Plante to nowa linia pielęgnacyjna oparta o 99% na składnikach pochodzenia naturalnego. To kosmetyki przyjazne dla wegan oraz stworzone z troską o środowisko. To roślinne, zaawansowane składniki aktywne przeznaczone do pielęgnacji ciała i twarzy dla każdego typu cery, bez względu na wiek.
Soraya Plante to kompletny rytuał pielęgnacyjny - roślinne balsamy i scruby do ciała, balsamy do ust, oczyszczanie, nawilżające i ujędrniające kremy do twarzy oraz wyjątkowo delikatne pianki do higieny intymnej.
• 98 - 99% składników pochodzenia naturalnego
• Większość składników jest certyfikowana przez EcoCert i Cosmos
• 0% parabenów, silikonów, sztucznych barwników, SLS
• Zaawansowane i efektywne składniki aktywne pochodzenia roślinnego - algi Wakame, Japoński cedr, woda Neroli, naturalne oleje Macadamia, Jojoba, Awokado
• Produkty są przyjazne dla wegan
• Kompletny rytuał pielęgnacyjny dla różnych potrzeb skóry w każdym wieku.
Linia rzeczywiście jest niesamowicie rozbudowana, znajdziemy w niej kompleksową pielęgnację twarzy - krok po kroku, jak również wszelakie produkty do ciała. W swoim posiadaniu mam Naturalnie złuszczający scrub do ciałaRelaksujący krem do ciała, Nawilżający balsam do ciała, Łagodzącą piankę do higieny intymnejNawilżającą maskę na tkaninie oraz Naturalnie Nawilżający balsam do ust. Jednym zdaniem - pełne ręce roboty ;) Coś czuję, że będzie to bardzo przyjemne testowanie, pełne zmysłowych doznań ;)
Produkty Soraya Plante dostępne są wyłącznie w sieciach Rossmann.

Letnie nowości - Pielęgnacja rąk i włosów - Joanna Laboratorium
Letnie nowości - Pielęgnacja rąk i włosów - Joanna Laboratorium
Pielęgnacja rąk i włosów - Joanna Laboratorium 

Odświeżający Antybakteryjny żel do rąk to najnowszy kosmetyk z linii antybakteryjnej łączącej w sobie odświeżające chusteczki i rękawiczki ochronne. Żel zawiera aż 70% alkoholu, dzięki czemu doskonale odkaża skórę, i to bez użycia wody, a dodatkowo neutralizuje szkodliwe drobnoustroje. Nawet często stosowany, nie powoduje przesuszenia czy podrażnienia skóry dłoni.
Żel jest niezwykle wydajny, błyskawicznie się wchłania, pozostawiając przyjemne uczucie świeżości. Idealnie sprawdzi się w podróży, pracy, szkole i wszędzie tam, gdzie tradycyjne mycie rąk jest utrudnione.
Wystarczy rozprowadzić odrobinę żelu na dłoniach, nie zapominając o przestrzeniach między palcami, i pozostawić do wchłonięcia - czystość i świeżość rąk gwarantowana! Butelka z pompką bardzo ułatwia dawkowanie i zachęca do stosowania - komfort i higiena w czystej postaci.

Matująca pasta z glinką Styling Effect również jest absolutną nowością, która właśnie dołączyła do kolekcji już istniejących, utrwalająco - stylizujących gum i past. Pasta ułatwia stylizację fryzury dając mocne, a zarazem elastyczne utrwalenie włosów. Glinka Kaolin użyta w recepturze zapewnia trwały efekt zmierzwionych włosów o matowym wykończeniu. Wystarczy niewielką ilość pasty rozetrzeć w dłoniach, a następnie nanieść na suche włosy, nadając im pożądany kształt i gotowe ;) Szczerze mówiąc nie jestem zwolenniczką takich stylizacji, to zupełnie nie moja bajka, ale mężu często stosuje - to się ucieszył z tej nowości ;)
Produkty Laboratorium Joanna do kupienia w drogeriach, marketach i supermarketach.

Letnie nowości - Makijaż i pielęgnacja twarzy - Pixi Beauty
Letnie nowości - Makijaż i pielęgnacja twarzy - Pixi Beauty
Letnie nowości - Makijaż i pielęgnacja twarzy - Pixi Beauty
Makijaż i pielęgnacja twarzy - Pixi Beauty 

Pixi Midsummer Festival Pixi Beauty jak zawsze zaskakuje! Tym razem marka uszczęśliwiła nas zestawem kosmetyków skomponowanych z myślą o wspaniałym świętowaniu Nocy Świętojańskiej. Dzięki tak skomponowanemu set`owi moc blasku, koloru, nawilżenia, odświeżenia i komfortu, podczas świętowania, z pewnością nas nie opuści!
Zestaw zawiera:
💚 Glitter-y Eye Quad - poczwórne brokatowe cienie w odcieniu BluePearl ( co za blask - istne szaleństwo! )
💚 LipLift Max - peptydowy błyszczyk powiększający usta w cudownym, mojowym odcieniu Peony Bloom!
💚 Makeup Melting Cleansing Cloth - chusteczki do demakijażu, niezastąpione w czasie wyjazdu.
💚 H2O Skindrink - Super-nawilżający żel do twarzy o właściwościach chłodząco-odświeżających - idealny na upalne, letnie dni ( i noce ) :)
💚 Metaliczne, złote tatuaże - które dodadzą ciału blasku w ciągu dnia i subtelnie rozświetlą skórę nocą.
A to wszystko zapakowane w uroczej torebce-nerce, by mieć je pod ręką i używać, kiedy tylko przyjdzie taka ochota bądź zajdzie taka potrzeba ;) Prawda, że wspaniały ten zestaw?
Kosmetyki Pixi Beauty są dostępne w perfumeriach Sephora.

Kosmetyczne nowości Dobre Dla Urody - przegląd nowości ;)
Znasz któreś z tych kosmetycznych nowości?
Jakie, przedstawione tu, kosmetyki masz ochotę wypróbować?
Jak często robisz zakupy kosmetyczne?
Kupujesz wedle potrzeby czy skuszona licznymi promocjami?
Miłego!
                                                                    

27 komentarzy:

  1. Świetne nowości 😍 Pixi też dostałam, cienie pewnie oddam najstarszej wnuczce (17 lat), kosmetyczkę też którejś wnuczce, a krem dałam córce :D Błyszczyk jest cudowny 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, paczka z Pixi genialna! Też ją otrzymałam i bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka. Mam całą serię kosmetyków Pixi i ten żel antybakteryjny. Super wszystko się sprawdza. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego :) mnie kuszą te kosmetyki soraya plante :) i chciałabym w końcu wypróbować coś od pixi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dużo ciekawych nowości, mnie chyba najmocniej interesuje Soraya Plante. Miałam do tej pory esencję tonizującą z tej marki i byłam zadowolona, chętnie sprawdziłabym coś więcej z ich asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę tutaj same wspaniałości :) najbardziej podobają mi się chyba nowości z Pixi i Sorayi. Z Sorayi mam w zapasach te dwa peelingi i wszystkie wersje maseczek, a mam ochotę dokupić również pozostałe kosmetyki z tej serii :) obłędne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile cudowności ;) Wzrok nie może się oderwać od Twoich zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewałam się tak dużej ilości nowości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem pasty Joanna. Testowałam kilka takich produktów i matowe wykończenie rzadko idzie w parze z trwałością fryzury. Przynajmniej dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo nowości :) lubię tę serię kosmetyków Soraya Plante. Mam krem pod oczy i kupiłam już drugie opakowanie, bo tak mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości :) Z tego wszystkiego najbardziej interesuje mnie Soraya i Dermika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z prezentowanych przez Ciebie zestawów korzystałam tylko z Dermiki i byłam bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria Soraya Plante naprawdę miło mnie zaskoczyła swoimi produktami a mam pytanie czy gdzieś masz pokazane jak wyglądają te 4 kolorki paletki Pixi, chociaż na ręku? Jestem ciekawa ich koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę że i mnie zaskoczy Soraya Plante ;) Paletki nie mam w prezentacji na ręce, bo niestety nie są to do końca moje kolory, więc na razie czeka nietknięta na rozwój sytuacji ;)

      Usuń
  14. Imponujący zestaw, gdybym ja tylko miała czas na testowanie wszystkich kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  15. O serii plante słyszałam dużo dobrego i chyba coś wypróbuję. Jestem też ciekawa produktów Dermiki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo tego :p Cienie z Pixi mnie mega zachęcają! Ogólnie żadnych z tych kosmetyków nie miałam, a sama rzadko robię takie zakupy, najczęściej kiedy czegoś potrzebuję

    Obserwuję i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej kuszą mnie produkty Soraya właśnie z tej serii Plante ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nic nie znam z nowości kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kosmetykach Dermika dużo słyszałam, sama kiedyś miałam okazję przetestować i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, u Ciebie znowu zatrzęsienie kosmetycznych perełek. Przyznam, że nie wiem co bardziej wpadło mi w oko...chyba wszystko:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna kolekcja, gdybym ja tylko miała odrobinkę czasu na testowanie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!