środa, 26 czerwca 2013

Moc nawilżania dla włosów - Balea Mango + Aloe Vera

Witajcie Słoneczka ;)
Piękne i zadbane włosy pełne połysku to marzenie chyba każdej z nas, w osiągnięciu celu poszukujemy więc produktów pielęgnacyjnych, które zapewnią kosmykom nie tylko efekt wizualny, ale także znacząco poprawią ich kondycję. Wybór produktów, szamponów, odżywek, masek, ampułek... jest ogromny, ale wiadomo, każdej z nas pasuje co innego, a i włosy mają swoje, indywidualne upodobania i potrzeby.
Swoje włosy farbuję od lat, tym nie mniej nie mam z nimi jakichś specjalnych kłopotów, owszem, bywają momenty gorsze, ale ogólnie dbam o to, by zapewnić im jak najwięcej nawilżenia, odżywienia i połysku, oczywiście za pomocą produktów pielęgnacyjnych, nie lubię tych stylizacyjnych, więc ich nie używam prawie wcale.
Od ponad miesiąca stosuję duet, który mnie coraz  bardziej zachwyca - Balea Mango + Aloe Vera - moja nagroda z kreatywnego konkursu na blogu ABC-Uroda, jesteście ciekawe?


Opis producenta - Odżywka

Elastyczność, lekkość, jedwabista miękkość i połysk!
Nawilżająca odżywka do włosów Balea Mango + Aloe Vera zapewni im zdrowy blask i elastyczność - od nasady aż po same końce.
Dzięki odżywce włosy łatwo się rozczesują: nawilżająca odżywka Balea Mango + Aloe Vera zapobiega wysuszeniu, odżywia Twoje włosy i wygładza strukturę włosa od zewnątrz.
Suche, zniszczone włosy odzyskują swój blask i sprężystość każdego dnia.
Kompleks witamin B3 i prowitamin B5 odżywia, pielęgnuje i wygładza Twoje włosy.
Szczególnie łagodna formuła bez silikonów.
Produkt przebadany dermatologicznie.
Nawilżająca Odżywka Mango + Aloe Vera jest produktem wegańskim.


Opis producenta - Szampon

Elastyczność, lekkość, jedwabista miękkość i połysk!
Nawilżający szampon Balea zapewnia włosom zdrowie i promienny wygląd - od nasady aż po same końcówki.
Rozpieść swoje suche włosy oferując im doskonałe nawilżenie: szampon nawilżający Balea Mango + Aloe Vera zapewnia zniszczonym i przesuszonym włosom zdrowy wygląd i niesamowity połysk - bez obciążania! Każdego dnia.
Specjalna formuła pielęgnacyjna, ekstrakt z Mango i Aloe Vera zapewniają włosom i skórze głowy odżywienie i nawilżenie.
Kompleks witamin B3 i prowitamin B5 odżywia, pielęgnuje i wygładza Twoje włosy.
Szczególnie łagodna formuła bez silikonów.
Produkt przebadany dermatologicznie.
Szampon Nawilżający Mango + Aloe Vera jest produktem wegańskim.


Opis - Szampon

Opakowanie szamponu to biała butelka, o pojemności 300 ml, wykona z półmiękkiego tworzywa zamykana szerokim pomarańczowym korkiem otwieranym i zamykanym na " klik ", w korku znajduje się idealnej wielkości otwór dozujący szampon, korek z łatwością otwiera się nawet mokrymi rękami, wygodne w nim jest to, że dzięki jego formie i stabilności, możemy ustawiać butelkę do góry dnem, co ważne jest podczas " wykończenia " kosmetyku.
Butelka ładnie prezentuje się i jest równie wygodna w użyciu. Na etykietach zamieszczone wszystkie niezbędne informacje dotyczące produktu oraz producenta, tyle że w języku niemieckim.


Skład jak widzicie wita nas wodą i SLS-em, następnie mamy roślinną substancję myjąca, Chlorek sodu, pełniący rolę zagęstnika, Gliceryna, Emolient, odpowiedni za nawilżanie i wygładzanie włosów, Substancja zapachowa, Witamina B5, Guar hydroksypropylowy, otrzymywany z ziaren indiańskiego drzewka mający na celu wzmacniać włosy, uelastyczniać i ułatwiać ich rozczesywanie, Benzoesan sodu - konserwant, Kwas cytrynowy z owoców cytrusowych należący do grupy kwasów AHA - pełni rolę regulatora pH, naturalnego konserwantu oraz ma delikatne właściwości rozjaśniające, Sorbinian potasu - konserwant, Witamina B3, Alkohol laurylowy - substancja zwilżająca, ułatwia usuwanie zanieczyszczeń z powierzchni skóry i włosów, ma działanie antystatycznie, zmniejsza elektryzowanie się włosów, Kopolimer kwasu akrylowego o działaniu filmotwórczym, zmiękcza, uelastycznia i wygładza włosy, Proszek otrzymywany z suszonego soku Aloesu Zwyczajnego, Wyciąg z owoców Mango, Emulgator, SLS i barwniki.


Szampon jest niemal przezroczysty, ma delikatne, beżowo - perłowe zabarwienie, lekką, półpłynną konsystencję, nie jest jednak zbyt lejący, dobrze go używa się, nie ścieka z dłoni ani włosów, dobrze pieni się już za pierwszym razem, pry powtórnej czynności wytwarza mega pianę!
Zapach zachwycająco przyjemny, wyczuwalny lekki, naturalny, słodkawy, a zarazem świeży aromat mango - rozkoszny! Na włosach jednak nie utrzymuje się zbyt długo.
Aplikacja łatwa, jak ze względu na konsystencję, tak i na opakowanie, szampon świetnie rozprowadza się na włosach.
Działanie można zauważyć już po pierwszym użyciu, a z każdym kolejnym jest coraz lepiej - dobrze oczyszcza włosy, nie wysusza, nie plącze kosmyków, nie obciąża ich.
Efekty są zauważalne i wyczuwalne - włosy pełne blasku, miękkie, delikatne w dotyku, z łatwością rozczesują się i dobrze układają, nie elektryzują się, są ujarzmione i wygładzone.
Wydajność wysoka, często potrzebuję jedynie jednego mycia, bez konieczności powtarzania.


Opinia 

Nie wiele jest szamponów, nawet tych profesjonalnych, które pozwalają mi używać ich solo, bez odżywki, maski, serum i t.d., a przy tym nie tylko oczyszczają włosy i skórę głowy, ale także zapewniają fajne efekty - szampon Balea Mango + Aloe Vera właśnie do tych szamponów należy.
Piękny zapach, który uprzyjemnia stosowanie, świetna, lekka konsystencja, która z łatwością rozprowadza się po włosach tworząc delikatną, kremową piankę, już sprawiły że go polubiłam, jednak największym zaskoczeniem było to, że po użyciu go, bez odżywki, mogłam bez problemu rozczesać włosy w kilka chwil!
Po wysuszeniu, nie stosuję do tego celu suszarki, pozwalam im schnąć w naturalny sposób, włosy są miękkie i gładkie w dotyku, idealnie ułożone, sypkie, a jednocześnie zdyscyplinowane, nie puszą się, czego nie cierpię, ładnie połyskują i wyglądają na zdrowe - w pełnym tego słowa znaczeniu.
Szampon nie wysusza, ani włosów, ani skóry, nie podrażnia skóry głowy, nie matowi, nie wypłukuje farby, dobrze nawilża, dzięki czemu włosy wyglądają po każdym myciu perfekcyjnie.
Po ponad miesiącu stosowania, myję włosy co drugi dzień, regularnie, ubyło mi go mniej więcej 2/3 opakowania, przy tym że czasami myje włosy tylko raz, a po zastosowaniu olejków na włosy,  dwa razy powtarzam tą czynność, więc stwierdzam że jest wydajny - bardzo z nim polubiłam się, jest genialny, pod każdym względem!

Cena - ok. 6 zł / 300 ml

Ocena - 5/5


Opis - Odżywka

Opakowanie jest identyczne jak to dla szamponu, jedyna różnicą jest to, że stoi na korku, odwrotnie nie ustoi, ale to nawet dobrze, bo pozycja ta pozwala odżywce zawsze być tam, gdzie być powinna, czyli przy otworze dozującym ;) Pozostałe szczegóły dotyczące opakowania są identyczne - opis produktu, dane producenta, pojemność, termin ważności... wszystko na swoim miejscu :)


Skład rozpoczyna się wodą, dalej mamy Alkohol cetearylowy który jest mieszanka alkoholi tłuszczowych i ma na celu ochronę włosów przed utratą wilgoci, Gliceryna, Konserwant który prócz podstawowej funkcji dodaje włosom blasku, miękkości i gładkości, a także ułatwia rozczesywanie i zapobiega elektryzowaniu się, Emolient - substancja kondycjonująca i nawilżająca, Substancja zapachowa, Witamina B5,  Benzoesan sodu - konserwant, Rozpuszczalnik o działaniu odtłuszczającym i oczyszczającym, redukuje też wytwarzanie się piany, Kwas cytrynowy z owoców cytrusowych należący do grupy kwasów AHA - pełni rolę regulatora pH, Sorbinian potasu - konserwant, i na końcu Witamina B3, Proszek otrzymywany z suszonego soku Aloesu Zwyczajnego, Wyciąg z owoców Mango.


Odżywka ma śnieżno - białą barwę z połyskiem, lekką, kremową konsystencję, przypominającą balsam.
Zapach identyczny jak ten z szamponu, świeży i bardzo naturalny, co uprzyjemnia jej stosowanie, niestety również nie jest trwały, przez kilka chwil wyczuwalny na włosach, a potem znika.
Aplikacja łatwa i przyjemna, odżywka fajnie rozprowadza się na wilgotnych włosach, nie ocieka.
Działanie równie świetne, odżywka jeszcze w bardziej widoczny sposób poprawia wygląd i kondycję włosów, dobrze nawilża, nie obciąża, nie skleja, sprawia że rozczesywanie staje się ekspresowe i bezinwazyjne - włosy zostają na głowie, nie na szczotce ;)
Efekty cudowne, włosy w pełnej okazałości ujawniają swój blask, lekkość, witalność, doskonale wyglądają i z łatwością układają się.
Wydajność bardzo wysoka, mała ilość odżywki, wielkości malutkiego orzecha włoskiego, w zupełności wystarcza na całkowite pokrycie moich włosów o średniej długości - od nasady aż po końce.


Opinia

Oczarowana szamponem, ale także odżywka Balea Mango + Aloe Vera jest godna polecenia.
Od odżywek oczekuje nawilżenia, odżywienia, lekkości, bo moje cienkie włosy nie cierpią być obciążone, wyglądają bardzo niekorzystnie w takim wydaniu. Odżywka Balea zapewnia moim włosom wszystko to, co lubię - nie obciąża, świetnie nawilża, odżywia i wygładza moje włosy, które po wysuszeniu nie wymagają prostowania, ale jednocześnie są uniesione u nasady, gładkie, lśniące i sypkie.
Odżywka zapobiega też puszeniu się i elektryzowaniu ich, działanie nawilżające jest rzeczywiście wyczuwalne i widoczne gołym okiem, nawet przesuszone od ciągłego farbowania końcówki wyglądają bardzo przyzwoicie bez olejku czy kremu ;)
Dodatkowym jej atutem jest wysoka wydajność, na swoje włosy potrzebuję małą ilość, trzymam ją kilka minut, a następnie zmywam, po umyciu grzebień czy szczotka ślizga się po włosach jak po maśle, co też zmniejsza ryzyko utraty włosów z głowy. Nie podrażnia skóry i pachnie obłędnie, szkoda tylko, że tak szybko zapach ulatnia się, ale z drugiej strony, nie konkuruje z perfumami które używam - polecam!


Cena - ok. 6 zł / 300 ml

Ocena - 5/5

Dostępność - DM, niestety nie u nas ;(, sklepy internetowe.


Podsumowanie

Kochani, totalne zauroczenie mnie spotkało, zestaw Balea Mango + Aloe Vera okazał się dla moich włosów idealnym, i nigdy nie pomyślała bym że za 12 zł można kupić zestaw kosmetyków, które tak wspaniale będą działać! Nie jeden drogi specyfik mnie zawiódł, o szamponach już i nie wspomnę, a tutaj otrzymałam wszystko to, czego moje włosy potrzebowały - odżywienie, nawilżenie, gładkość, lekkość, łatwość rozczesywania, połysk i doskonałą kondycję - gorąco polecam!

A Wy mieliście już możliwość poznać ten duet, które produkty Balei do włosów stosowaliście i polecacie?
Te jeszcze mi na długo wystarczą, zwłaszcza odżywka, ale chętnie poznam Wasze typy ;)
Miłego wieczoru ;*

73 komentarze:

  1. ja strasznie żałuję, że nie wzięłam sobie żadnych szamponów i odżywek z tej serii balei jak byłam w dm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żałuj, żałuj Beatrice... mój zestawik jest świetny, ale i o innych włosowych Baleach czytałam same pozytywne recenzje :)

      Usuń
  2. Z takim duecikiem chciałabym przeżyć lato

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam do czynienia z odżywką bez spłukiwania w opakowaniu z pompką i uważam, że jest godna polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale ja nie przepadam za tymi bez spłukiwania, więc nie skusze się, wolę tradycyjne, zmywalne ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie wiedziałam o tych produktach 2 tygodnie temu - poprosiłabym koleżankę o ich zakup w DM :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będziesz mieć okazje, zachęcam więc do wypróbowania, są świetne!

      Usuń
  5. Twoja recenzja jest przekonująca jednak skład szampony zdecydowanie mnie odstraszył. Chyba się nie odważę, preferuję ziołowe szampony.

    W wolnych chwilach zapraszam do mnie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię naturalne, ale i od chemicznych nie stronię, moje włosy je lubią ;)

      Usuń
  6. Jejku takie cuda:) Nic tylko się wybrać do Niemiec i pobuszować :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą mnie kosmetyki z tej firmy, kuszą

    OdpowiedzUsuń
  8. chce, chce, chce, pragne....

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie dostępność mocno kuleje :( Szkoda trochę. No nic, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie poradzimy, nie chce Balea do nas, nie chce DM ;(

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przyjemny i naturalny, świeży, a zarazem słodkawy :)

      Usuń
  11. Opakowania i cena zachęcają do zakupu, a ja nie miałam jeszcze niczego tej firmy ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jeszcze nic z kosmetyków Balea! Muszę to wreszcie nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam już listę zatytułowaną "jak będę w Berlinie w DM to muszę kupić"- dopisuję ten zestaw! ;) Musi pachnieć obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Make Up Passion, u Balei wszystkie zapachy są fenomenalne, teraz tylko kierować się gustem :)

      Usuń
  14. Muszę zajść do jednego sklepiku i zakupić, cena i działanie jak dokładny opis zachęcają do kupna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Docia, tym bardziej jeśli masz sklep z tymi kosmetykami blisko ;)

      Usuń
  15. Z chęcią bym je przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm, zapach bardzo uprzyjemnia stosowanie, działanie świetne, cena również ;)

      Usuń
  16. fajnie, że się sprawdza, zapach kusi
    a jeszcze lepsze są z linii profesional

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciesze sie, ze ten duecik sie u ciebie sprawdza. Bardzo lubie Balee, choc z kosmetykow do wlosow nic nie mialam, poza suchym szamponem, na marginesie tez bardzo fajnym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a nie wiedziałam, że maj suchy w swojej ofercie ;)

      Usuń
  18. Z Balea stosowałam tylko odżywkę z serii Professional. Muszę wypróbować ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Własnie kończy mi sie odżywka Isany, już wiem, którą kupię w poniedziałek :D...

    Pozdrawiam kochana i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przyjemniasty duecik! tylko czemu nie na wyciągnięcie łapki? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem dlaczego, ale będąc w DM zgarnęłam 3 zestawy Alverde a na Balea się nie skusiłam, mimo że wychodziły taniej... Następnym razem naprawię swój błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No proszę, Balea zaczyna być moim kosmetycznym faworytem :) Ciekawa jestem jak ten zestaw dałby sobie radę z moimi włosami. Jak zbiorę większe zakupy, to pewnie jeszcze pokuszę się na odwiedzenie "abc-uroda" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten zapach bardzo mnie kusi, bym kupiła i spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato jest w sam raz, świeży owocowy, przyjemny...

      Usuń
  24. masz piękne włosy :D
    Z Balea mam z liczi chyba i z kwiatem wiśni ;) bardzo lubię ;) ale ta wersja zapachowa brzmi pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiły mnie te produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie wypróbowałabym odzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej lubię szampon, odżywka jest fajna, ale taka jak wiele innych, natomiast szampon bardzo wyróżnia się, mało jest szamponów, po których bez odżywki rozczeszę włosy, a ten właśnie tak ułatwia rozczesywanie ;)

      Usuń
  27. niestety nie miałam niczego tej marki, masz ładne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu dorwałam tą odżywkę. :) mam i jestem zachwycona. rzeczywiści jest super:) włosy pięknie lśnią, to mi się w niej najbardziej podoba i zapach oczywiście :)

      Usuń
  28. Oooo dopisuję sobie do chciejlisty, bo mam kokosową i jestem bardzo zadowolona, szczerze mówiąc zdziwiłam się, że Balea ma tak dobre odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle ma świetne kosmetyki Balea, ile czytam recenzji, same pozytywy, kilka znalazłam takich sobie, ale głównie same słodkie ;)

      Usuń
  29. muszę kiedyś nabyć kosmetyki Balea i Alverde, tyle o nich czytam, a nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobają ci się, szkoda że u nas są trudno dostępne...

      Usuń
  30. Nigdy nie miałam kosmetyków Balea, ale dużo o nich czytałam, więc pewnie w końcu się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak widać jakość nie musi zależeć od ceny :) Fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie :) Czasem tańsze kosmetyki są lepsze od tych z wyższej półki, to już nie raz było udowodnione ;)

      Usuń
  32. muszę kupić te cudeńka:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nie miałam okazji próbować kosmetyków firmy Balea.
    Dzięki uprzejmości koleżanki zamówiłam sobie coś z Alverde, ale o Balei zapomniałam i patrząc na zdjęcia Twoich dobroci zwyczajnie pluję sobie w brodę ...
    Grrr!
    Następnym razem muszę upolować coś tej marki :)
    Buziaki i przyjemnego wieczorku :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam odżywkę i mimo, że darzę ja jakąś tam sympatią, to o zachwycie nie ma tu mowy. Mam wrażenie, że spisuje się bardzo przeciętnie, ale właściwie nie oczekiwałam po niej zbyt wiele, bo to nie maska.
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam opinię, jest fajna, zwłaszcza za taką cenę! spełnia wszystkie swoje funkcje i pięknie pachnie - wiele odżywek z wyższej półki działają zupełnie tak samo, a kosztują krocie ;) Więc jak by nie było, jest wart specjalnej uwagi :)

      Usuń
  35. Hej Dziewczyny! :) znalazłam na allegro ta odżywkę ale czy to jest oryginalna? http://allegro.pl/balea-nawilzajaca-odzywka-wyciag-mango-aloes-hit-i3480537320.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, no wiesz co, wygląda na oryginalną, a jak jest naprawdę, to nigdy nie wiadomo ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!