czwartek, 14 maja 2015

NaroDove Piękno! Powiedz - Jestem Piękna! I wygraj koszulkę od Dove :)

Witajcie Słoneczka :)
Dziś chce poruszyć " wrażliwy " temat dotyczący naszego piękna, przedstawiając jednocześnie wspaniałą, moim zdaniem, akcję NaroDove Piękno przeprowadzaną przez markę Dove.
Często jesteśmy wobec siebie bardzo krytyczne, zaniżając tym samym swoją samoocenę. Nie doceniamy swoich atutów, i nie mówię tu tylko o pięknie ciała, ale też o dobroci serca, otwartości duszy, zdolnościach, umiejętnościach, kreatywności...
Brak pewności siebie, świadomości swoich mocnych stron stał się " chorobą " społeczną. Patrząc na statystyki możemy zaobserwować, że problem jest bardzo powszechny!
Tylko 6% Polek uważa się za piękne, a aż 59% - za przeciętne, natomiast 71% Polek odczuwa presję społeczną związaną z potrzebą bycia piękną! Do której grupy zakwalifikujecie siebie Kochane?
Ambasadorką akcji NaroDove Piękno jest Dorota Wellman, którą wręcz uwielbiam! To kobieta, która zdecydowanie powinna być wzorem do naśladowania, bowiem nie tylko jest świadoma swojego piękna, ale również silną i mądrą kobietą ♥

Wszystkie jesteście piękne. Nie ma kobiet idealnych, a kobiecości nie mierzy się w centymetrach i kilogramach. Nieważne co myślą o nas inni, ważne jest to, co myślimy o sobie! Zacznijmy się lubić i akceptować siebie. Dbajmy o duszę i ciało. Od tego powinna się zacząć nasza praca nad sobą.
Nie warto porównywać się do kogoś. Gwiazdy na okładce wygładzonej i wyszczuplonej przez grafików. Do zawsze idealnej, pięknie ubranej i umalowanej pani z telewizji. Nie każda z nas musi być modelką i mieć idealne 90/60/90.
Spójrzmy na siebie życzliwym okiem. Znajdźmy dobre strony, zobaczmy w sobie dobre i piękne cechy. Poznajmy swoją wartość.
                                                                                                                                      Dorota Wellman.
Marka Dove konsekwentnie od 2012 roku przełamuje stereotypy postrzegania kobiet oraz mówi o samoakceptacji.
W tym roku stawia na Polki, zachęcając nas do ujawnienia swojego prawdziwego piękna!
Trzy dni temu, a mianowicie 11 maja ruszyła wielka kampania skierowana wyłącznie do nas - teraz to Polki mają głos! Wreszcie możemy być usłyszane i zauważone! Mamy niesamowitą okazję i możliwość powiedzieć sobie i całemu światu - jestem piękna!
Co należy zrobić, by dołączyć do kampanii? To proste!
Wystarczy wejść na stronę NaroDove Piękno i wyrazić swoją aprobatę dla kampanii klikając przycisk „popieram”.
Każdy głos poparcia jest liczony i przyczynia się do zwiększenia ogólnej liczby osób, które w całej Polsce dołączą do akcji.
Masz pomysł na manifest? Chcesz rozwinąć hasło „Jestem piękna, bo...” i zdradzić wszystkim swój sposób na piękno?
W takim razie koniecznie zaprojektuj swój T-shirt i pokaż jak Ty interpretujesz ideę tej akcji :)
Inspiracją mogą być manifesty ambasadorki kampanii - Doroty Wellman:
• Jestem piękna, bo lubię i akceptuję siebie
• Jestem piękna, bo jestem sobą i znam swoją wartość
• Jestem piękna, bo jestem mądra i zaradna
• Jestem piękna, bo jestem Polką
• Jestem piękna, bo jestem optymistką i kocham życie.
Spośród osób, które dołączą do akcji codziennie marka Dove będzie losować 100 koszulek z manifestami.
Osoby, którym nie uda się wygrać będą miały możliwość zakupu T-shirtu w sklepie internetowym.
Mamy wspaniałą szansę przyłączyć się do akcji NaroDove Piękno Kochane i udowodnić, że każda z nas jest PIĘKNA i niepowtarzalna! Ja już to uczyniłam i Was serdecznie zachęcam :)

Jak Wam się podoba akcja Dove?
Czy popieracie tego typu kampanie?
Czy możecie z ręką na sercu powiedzieć Jestem piękna?
A może zdradzicie hasło które będzie zdobić Waszą koszulkę? :)
Buziaki dal Was, moje PIĘKNE ♥
                                    

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Martyno :) Dove zawsze ma takie fajne akcje :)

      Usuń
  2. Uwielbiam akcje Dove - zawsze są takie pozytywne i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puściłam hasło "Jestem piękna bo...piękno ma wiele twarzy, w tym moją" i dzisiaj dostałam wiadomość, że wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, barwo Anitko!!! Gratuluję Ci pięknie Kochana, a hasło - zacne ♥
      Piękna Anito :*

      Usuń
    2. No, udało się. Aż byłam zaskoczona. Dziękuję Kochana :) Lubię Dove za kampanie z ideą :)

      Usuń
  4. Dołączyłam i projekt już stworzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że to będzie bardzo sympatyczna i udana akcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dove w tym zakresie umie się popisać, bez dwóch zdań :)

      Usuń
  6. Świetna akcja a Dorotę uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie uwielbiam panią Dorotę. Jest bezkompromisowa, bezpośrednia, zna swoją wartość i potrafi bez zahamowań walczyć o swoje przekonania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie weź udział w zabawie i dołącz do akcji :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, Dove zawsze coś fajnego wymyśli :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!