wtorek, 4 lutego 2020

Hairstim na wypadanie włosów? Co musisz wiedzieć

Problemy z wypadaniem włosów? Łysienie androgenowe? Bardzo często spotykam się z tym problemem, czytając komentarze na moim blogu. Jest masa różnych produktów, które są reklamowane jako “cudowne” środki na porost włosów. Ich ceny zaczynają się od 50, i sięgają nawet 1200 złotych za 1 opakowanie. Na szczęście jest na to proste rozwiązanie, którym dziś się z Wami podzielę. Tym rozwiązaniem jest preparat Hairstim. Artykuł gościnny - sponsorowany.

Przeczesałam prawie cały internet, żeby znaleźć choć jeden, godny polecenia środek, który radzi sobie ze słabymi cebulkami. W pewnym momencie chciałam już nawet zrezygnować z tematu, przez brak porządnego produktu.
Kilka dni później, przy rodzinnym stole spotkałam się ze swoją ciocią, która cierpi na chorobę Hashimoto. Ta dolegliwość bezlitośnie osłabia cebulki na całej głowie. W przeszłości pytała mnie jako specjalistkę, czym ma się ratować, a ja rozkładałam ręce. Przy rodzinnym obiedzie opowiedziała mi, że trafiła ostatnio na Hairstim. Spray do stosowania na skórę głowy, eliminujący problem wypadania włosów. Zaintrygowało mnie to, ponieważ widziałam, że fryzura cioci faktycznie wygląda o NIEBO lepiej! 
Następnego dnia postanowiłam poczytać na temat tego specyfiku, ale trafiałam tylko na strony konkurencji, na których Hairstim obrywa zmyślonymi komentarzami. Bardzo częsty schemat w Internecie, który stosuje niezdrowa konkurencja. Z reguły widzimy stronę z negatywnymi komentarzami, ale zaraz pod nimi jest reklama konkurencyjnego środka. To proceder wykorzystywany przez gorsze i mniej popularne środki. Brak rzetelnej opinii na temat sprayu jeszcze bardziej mnie zachęciła do tego, żeby przekonać się na własnej skórze o jego skuteczności.
W końcu moja ciekawość zwyciężyła i zamówiłam Hairstim na stronie promocyjnej w cenie 189 zł za 30ml. Cena dość przystępna jak na środek tego typu.
Po zamówieniu zadzwonił do mnie opiekun, który wypytał mnie o moje problemy z włosami, ale grzecznie wyjaśniłam czym się zajmuje i jaki mam cel zamawiając Hairstim. Paczka przyszła po dwóch dniach od zmówienia.

Hairstim - Działanie i efekty
Producent zaleca stosowanie raz dziennie, najlepiej wieczorem po umyciu i wysuszeniu głowy. Stosowanie jest bardzo łatwe. Wystarczy rozchylić włosy i spryskać bezpośrednio na skórę głowy, oraz lekko wmasować opuszkami palców.
Rozpoczęłam stosowanie jedynie na zakola. Zawsze miałam z nimi problemy, dlatego to byłam naprawdę podekscytowana tą próbą. Podobno w najlepszym przypadku nawet po tygodniu widać meszek tzw. Baby hair.
Stosowałam produkt zgodnie z zalecaniami równo dwa tygodnie, każdego wieczora. Muszę przyznać, że wynik dosyć mocno mnie zaskoczył. Zauważyłam wyraźne obniżenie  linii fryzury. Zakola były znacznie pełniejsze. Gdy dotykałam palcami, czułam znacznie więcej włosów, niż przed kuracją. Zmniejszyła się również liczba włosów zostających na szczotce. Głupio mi przyznać, ale zamówiłam sobie kolejne dwa opakowania i nie mogę się ich doczekać.Bardzo się cieszę, że trafiłam na Hairstim. Czasem warto posłuchać cioci, i sięgnąć po coś z polecenia, a nie zamawiać kolejne wynalazki za grube pieniądze.

Hairstim - Skład:
Spray Hairstim składa się ze sprawdzonych składników, które doskonale wpływają na cebulkę włosa i powodują szybsze odrastanie nowych włosów. Kuracja tym środkiem skierowana jest zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w każdym wieku. Głównymi składnikami które są odpowiedzialne za zagęszczenie fryzury to:
  • Ekstrakt z soi – wspomaga zwiększenie obwodu włosa, przez co wizualnie jest ich więcej. Soja ma też właściwości wzmacniające samą cebulkę, przez co hamuje wypadanie włosów.
  • Ekstrakt z pszenicy – Odżywia i regeneruje włosy. Działa wyjątkowo szybko i ma świetną przyswajalność. Dostarcza do cebulki witamin A, B1, C a nawet K 
  • Climbazol – składnik odpowiedzialny za eliminację chorób skóry m.in. grzybicy, łuszczycy a nawet łupieżu.
Gdzie kupić Hairstim oraz ile kosztuje?
Preparat Hairstim dotarł do Polski z zachodu Europy, gdzie zbierał naprawdę dobre opinie. Jego cena w Wielkiej Brytanii sięgała nawet 70 funtów! Przeliczając na polskie złote to 336 zł za 30 ml! Na szczęście producent dostosował ceny produktu do polskich realiów i Hairstim można dostać już nawet od 156 zł za 30 ml. Osobiście nie polecam kupna na Allegro czy OLX, ponieważ z oficjalnych stron produkt posiada miesięczną gwarancję! To bardzo dobry argument dla niedowiarków, żeby podjąć próbę.
Bardzo fajne promocje na produkt udostępnia portal FitSekrety - tutaj z reguły ceny Hairstim są najlepsze i również dołączana jest gwarancja do zamówień. Oficjalna strona produktu na polskim rynki to www.hairstim.pl ale tutaj cena rozpoczyna się od 199 zł za 15 ml.

Hairstim -  Opinie użytkowników
Jak wspomniałam na początku, długo szukałam opinii o Hairstim, zanim zdecydowałam się go zamówić. W większości trafiałam na strony pseudo konkurencji, które już znam z doświadczenia. Jednak znalazłam jedno rzetelne forum i przeczytałam wiele wpisów potwierdzających słowa mojej cioci. Dlatego też postanowiłam napisać własną opinię.
Jeżeli masz słabe włosy i marzysz by je wzmocnić, Hairstim jest idealnym produktem dla Ciebie! Jakich efektów można się spodziewać korzystając z tego sprayu?
- Eliminacja łupieżu
- Szybsza regeneracja i wzmocnienie cebulek włosa
- Hamuje wypadanie włosów
- Przywraca naturalny tryb pracy gruczołów łojowych przez co głową się nie przetłuszcza
- Stymuluje wzrost nowych włosów
- Kompleksowo wzmacnia i odżywia skórę głowy i same włos
y
Osobiście jestem bardzo mile zaskoczona działaniem Hairstim’u i polecę go każdemu, kto zmaga się z w/w problemami. Produkt kompleksowo wzmacnia i odżywia włosy nie wywołując przy tym żadnych efektów ubocznych, nawet przy długotrwałym korzystaniu. Dosłownie włosy stają dęba od rezultatów.
Niniejszy artykuł jest Artykułem gościnnym - sponsorowanym!

21 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, polecę ten produkt mojej sąsiadce z Hashimoto. Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę pamiętała na przyszłość. Może akurat komuś polecę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy mi się przetłuszczają nawet bardzo, więc jeśli może unormować pracę gruczołów łojowych, to ja bardzo chętnie przetestuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i pomocny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wypadanie włosów musi to spory problem, dobrze że pojawiają się skuteczne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie Łukasz. Jak zaznaczono na wstępie oraz na końcu wpisu - jest to artykuł sponsorowany.

      Usuń
    2. Też jestem ciekawa czy to rzeczywiście działa.

      Usuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam, produkt raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo BARDZO mi się nie podoba, ze nawet na stronie producenta nie znalazłam składu. Tak naprawdę nie wiadomo co tam jest... co w kontrze do uczuleń wszelakich może się skończyć niefajnie. A najfajniejsze jest cytuję ze strony producenta: "Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników wyrobu" i troszkę niżej "W przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników zawartych w preparacie nie powinien być on stosowany". Jak mam to sprawdzić, skoro skład nie jest podany? Jak dla mnie to niedopuszczalne i choćby ze względu na to, nie kupiłabym tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ważna uwaga, zdecydowanie producent powinien takie informacje udostępnić - są kluczowe dla klientów.

      Usuń
  10. Nie słyszałam o tym produkcie ale ja całe szczęście nie mam problemów z wypadaniem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym produkcie wcześniej. Ja piję pokrzywę na włosy i biorę tabletki z biotyną i mi to akurat wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing blog :) I follow you #1449 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kurczę, ja strasznie nieufna jestem co do sprayów, wcierek, ampułek... uważam, że przyczyna wypadania tkwi wewnątrz, czy pewnie są niedobory witamin, problem z hormonami itp.. zresztą wszystko zależy od osoby. do tej pory używałam medere meme look i pomimo chorej tarczycy włosy przestały mi wypadać i mam baby hair, ale taki spray może nadałby się, żeby trochę przyspieszyć ich wzrost?? musiałam ściąć sporo włosów spalonych przez fryzjerkę i szukam czegokolwiek co sprawi, że szybciej odrosną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i bardzo dobrze podejrzewasz. Leczenie wypadania włosów trzeba zacząć od dokładnych badań a nie od zakupu wcierki za miliony monet. Przyczyną wypadania włosów jest zawsze gdzieś w środku organizmu, a utrata włosów to końcowy objaw.

      Usuń
  14. Zawsze jesienią zmagam się z mega wypadaniem wlosow i tak właściwie co rok :( Siostra poleciła mi ajurwedyjski tonik do wlosow, żeby wcierać co drugi dzień i serio faktycznie już się tak nie sypie 😂 No i baby hairy się pojawiają.

    OdpowiedzUsuń
  15. No niestety, ale nie mogę potwierdzić skuteczności tego specyfiku. Moja mama używa tego środka od dłuższego czasu i efektów jest równe zero, o ile nie jest gorzej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!