środa, 19 lutego 2020

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowa, ultrakobieca pielęgnacją ciała i rąk

Dla większości kobiet codzienna, kompleksowa pielęgnacja twarzy, to najzwyczajniejsza rutyna. Coś, bez czego nie wyobrażamy sobie poranków i wieczorów. A co z ciałem? Nie wydaje się wam, że często traktujemy go nieco po macoszemu? Jak jest czas i werwa, to jeszcze wysilimy się na szybkie wklepanie balsamu, ale zazwyczaj korzystamy z błyskawicznych rozwiązań, na przykład olejku pod prysznic - myje, pielęgnuje, nawilża... Czas z tym skończyć! Wzbogaćmy pielęgnację systematycznym dbaniem o ciało! Kosmetyki Nuxe Nuxuriance Ultra nam w tym pomogą ;)

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowa, ultrakobieca pielęgnacją ciała i rąk
Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy krem do ciała i odmładzający krem rąk  recenzja
Uciekający czas, zabiegany tryb życia i niekorzystne działanie czynników zewnętrznych negatywnie wpływają również na wygląd skóry ciała i rąk. Z ultrakobiecą pielęgnacją Nuxe Nuxuriance Ultra najzwyczajniejsze dbanie o skórę przerodzi się w prawdziwą rozkosz, zarówno dla ciała jak i dla zmysłów! Uwielbiam Luksusowy Krem do ciała Nuxuriance Ultra o kompleksowym działaniu przeciw oznakom starzenia. Jakiś czas temu pisałam o nim w osobnym wpisie na blogu o TU. Nie tak dawno miałam okazję poznać kolejny produkt z tej linii, a mianowicie Krem do rąk redukujący przebarwienia o działaniu odmładzającym. I wiecie co? Jest równie niesamowity, jak krem do ciała, zarówno pod względem właściwości, efektów pielęgnacyjnych, jak i zapachu! Po prostu mistrzostwo!

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Krem do rąk redukujący przebarwienia o działaniu odmładzającym Nuxuriance Ultra - od producenta

Przeciwstarzeniowy krem do rąk przeznaczony do każdego rodzaju skóry
Ten krem do rak redukujący przebarwienia o działaniu odmładzającym zawiera w składzie komórki dwu-kwiatowe szafranu i bugenwilli. Doskonale wygładza, wzmacnia i ujędrnia skórę oraz rozjaśnia przebarwienia. Dzięki jego właściwościom ręce wydaja się młodsze. Regeneruje komórki, odżywia i zapobiega utracie grubości skóry. Skóra jest wygładzona, delikatna i bardziej miękka. Ilość wielkości orzecha laskowego kremu do rak redukującego przebarwienia o działaniu odmładzającym Nuxuriance Ultra wystarczy na posmarowanie obu dłoni. Nałóż na dłonie, masuj delikatnie od nadgarstków aż po końce palców, a następnie pozostaw do „ wyschnięcia ” przez kilka sekund, tak aby krem się wchłonął.
Wyrafinowany zapach białych kwiatów i drzewa sandałowego odpręża i  podkreśla kobiecą elegancję.

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Składniki: AQUA/WATER, GLYCERIN, MORINGA OIL/HYDROGENATED MORINGA OIL ESTERS, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, UNDECANE, HYDROXYETHYL UREA, DIMETHICONE, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, TRIDECANE, PARFUM/FRAGRANCE, CAPRYLOYL GLYCINE, LECITHIN, CITRIC ACID, MAURITIA FLEXUOSA FRUIT OIL, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HYDROXIDE, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM GLUCONATE, DIMETHICONOL, BOUGAINVILLEA GLABRA LEAF CELL EXTRACT, AMMONIUM LACTATE, BUTYLENE GLYCOL, ASCORBYL GLUCOSIDE, OLEA EUROPAEA ( OLIVE ) LEAF EXTRACT, ZINC PCA, MICA, THEOBROMA CACAO ( COCOA ) LEAF CELL EXTRACT, CI 77491/IRON OXIDES, PAPAVER RHOEAS PETAL EXTRACT, ASCORBIC ACID, CROCUS SATIVUS FLOWER EXTRACT, TOCOPHEROL, BENZYL ALCOHOL, HELIANTHUS ANNUUS ( SUNFLOWER ) SEED OIL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, COUMARIN, GERANIOL, CITRONELLOL [ N3208/A ]

Aktywne składniki pochodzenia naturalnego: komórki dwu-kwiatowe szafranu i bugenwilli, komórki kakao, wyciąg z płatków maku z uprawy ekologicznej, wyciąg z krokusa, wyciąg z liści oliwnych.

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Jak już wspomniałam na wstępie, o kremie do ciała Nuxuriance Ultra pisałam, więc nie będę się powtarzać, bowiem pod tym względem nic się nie zmieniło. Uwielbiam go za wysoką wydajność, za wspaniałą, gęstą, treściwą konsystencję i długotrwałe uczucie nawilżenia, odżywienia i wygładzenia. Uwielbiam go również za bajeczny zapach, który subtelną woalką otula moje ciało, długo o sobie przypominając... Dziś skupię się na odmładzającym kremie do rąk, który jest dla mnie zupełną nowością. Stylistycznie i kolorystycznie krem nawiązuje do pozostałych produktów z linii Nuxuriance Ultra - jest pięknie, gustownie, luksusowo podany. Swoją prostą elegancją przykuwa uwagę i zachęca do sięgania, a elastyczna tuba ułatwia dawkowanie kosmetyku. Niewiele osób lubi zakręcane kosmetyki, zwłaszcza kremy do rąk, ale zapewniam was, że w jego przypadku nie będzie z tym żadnego kłopotu :)
Krem do rąk Nuxuriance Ultra ma pastelowo-pomarańczowe zabarwienie, jest treściwy, zwarty, a jednocześnie podatny na rozprowadzenie. Pod wpływem ciepła skóry staje się miękki, delikatny i lekki, sprawnie sunie po skórze nawilżając, wygładzając i odżywiając ją w trybie natychmiastowym. Błyskawicznie zapewnia skórze ulgę, uczucie komfortu i przyjemnego otulenia. Nie mam  zbyt przesuszonej skóry rąk, ale po kontakcie z detergentami wygląda przeokropnie - jest sucha, wiotka, pomarszczona... Ten krem momentalnie przeobraża ich wygląd - poprawia jędrność, elastyczność, koloryt, normalizuje poziom nawilżenia. Nie natłuszcza, nie klei, nie obciąża skóry, po aplikacji pozostawia po sobie lekko wilgotny film ochronny, który pozostawiony sam sobie po chwili całkowicie się wchłania. Już po jednorazowej aplikacji dłonie wyglądają na zadbane, wypielęgnowane, młode ;) Luksusowy, bardzo przyjemny, kojący zapach cudownie relaksuje, odpręża i wprawia w błogi nastrój. Bardzo lubię czuć go na swojej skórze, więc wieczorowe kremowanie dłoni przed snem traktuję jako swoisty, relaksujący zabieg pielęgnacyjny. Ręce stają się aksamitne w dotyku, pięknie wyglądają i są pod solidną ochroną o każdej porze dnia i nocy. Z kolei zapach kremu do rąk Nuxuriance Ultra troszczy się o doskonałą " kondycję " zmysłów - pod jego pieczą skóra i zmysły mają to, czego pragną. A i ja jestem w 100% zadowolona i usatysfakcjonowana tą pielęgnacją. Aaaa, zapomniałabym... Krem jest bardzo, bardzo wydajny! Na jednorazowe użycie wystarcza mi połowa porcji zalecanej przez producenta ;) W sumie to dobrze ;) Bardzo polecam!

Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy krem do ciała i odmładzający krem rąk recenzja
Nuxe Nuxuriance Ultra - luksusowy, odmładzający krem rąk - recenzja
Cena: Przeciwstarzeniowy krem do ciała - ok. 140 zł / 200 ml; Odmładzający krem do rąk - ok. 70 zł / 75 ml.

Dostępność - wybrane apteki i perfumerie, w tym internetowe. 

Podsumowując... 

Kosmetyki Nuxe Nuxuriance Ultra to porządna dawka składników odżywczych, nawilżających i odmładzających, które kompleksowo dbają o piękno i dobrą kondycję skóry. Wyznaczają się wysoką wydajnością, długotrwałymi efektami i niesamowicie pięknym zapachem, relaksującym zmysły. Taka pielęgnacja to prawdziwa rozkosz, której nie można się oprzeć - sięgam, stosuję, celebrując każdy ruch ♥ Koniecznie wypróbuj!

Znasz kosmetyki Nuxuriance Ultra?
Masz w swojej pielęgnacji produkty Nuxe?
Nie zapominasz dbać o skórę ciała i rąk?
Miłego!
                                                                    

24 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tego kremu. Chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam ochotę przetestować ten krem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba kremy są bardzo kuszące, mam ogromną ochotę je poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka kosmetyków Nuxe, ale dawno nie gościły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie próbowałam jeszcze tych balsamów. Twoja opinia bardzo mnie zachęciła do ich wypróbowania. ja także nie mam jakoś specjalnie wysuszonych dłoni ale po myciu naczyń staram się zawsze używać kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W kosmetykach Nuxe bardzo podoba mi się design, wygladają bardzo ekskluzywnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego czytałam o tej marce, ale jeszcze nie miałam okazji poznać jej osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała recenzja, marki niestety nie znam ale chętnie poznałabym ją bliżej :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio dzięki miniaturom z kalendarza adwentowego poznaję kosmetyki Nuxe, ale tej serii w nim nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marki nie znam, ale produkty wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Muszę je mieć! Już same opakowania są takie luksusowe. Uwielbiam takie kosmetyki. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem do rąk to rozwiązanie skrojone pod moje potrzeby. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie odwiedzilam stanowiska Nuxe, trzeba to nadrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nuxe uwielbiam,więc wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. MArka Nuxe mnie ostatnio bardzo kusi . Jeszcze nigdy nic od nich nie miałam. Te kosmetyki mają przepiękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Markę uwielbiam i z chęcią wypróbowałabym krem do ciała w pierwszej kolejności:). A drugiej oczywiście krem do rąk;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący produkt. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, ale tych kosmetyków jeszcze nie miałam. Musze wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!