sobota, 26 listopada 2016

KONKURS Mikołajkowy!!! Wygraj dla siebie kwiatowy zapach DAGMAR Świt Pharma :)

Witajcie Słoneczka :)
Perfumy to najlepszy prezent, jaki tylko może być! Idealna propozycja na każdą okazję czy tak po prostu - bez powodu :) Ucieszą zarówno kobiety jak i osobników płci przeciwnej, a nawet dzieci. Co magicznego kryje się w perfumach, że tak nas uszczęśliwiają?
To zapach! Jest potężnym " narzędziem " kreującym nasze samopoczucie, dającym pewność siebie, przywołującym wspomnienia, wprawiającym w błogi nastrój czy dodającym atrakcyjności.
Zapach to wspaniały darunek, z okazji nadchodzących Mikołajek wraz z marką Świt Pharma mamy dla Was konkurs, w którym do wygrania są 3 wspaniałe kwiatowe Wody toaletowe DAGMAR!

Każda z nas ma inny gust, inne preferencje, a nawet inaczej wyostrzone zmysły węchu, które umożliwiają odbiór tego czy innego zapachu. Czym się sugerujecie podczas wyboru zapachu? Czy aktualna pora roku ma znaczenie? A może jednak nastrój, z którym idziecie na zakupy, gra najważniejszą rolę? Jestem bardzo ciekawa Waszych rozmyśleń na ten temat :)
Stąd pojawił się pomysł na pytanie konkursowe, a że zbliża się zima, to brzmi ono... " Jakie zapachy wybierasz na zimę? Dlaczego właśnie te?". Jestem pewna, że Wasza kreatywność nie zawiedzie i ponownie zaskoczycie, rozczulicie czy rozweselicie swoimi opowiadaniami na ten temat :) Zanim przejdziemy dalej...

Słów kilka od producenta

Urzekające mnogością kwiatowych woni ogrody botaniczne, stały się inspiracją dla stworzenia nowej linii zapachów DAGMAR. Na początku sierpnia na sklepowe półki trafiła kolekcja wód toaletowych DAGMAR marki ŚWIT Pharma. Inspiracją dla stworzenia nowej linii zapachów były pełne egzotycznych kwiatów ogrody botaniczne.
Bogactwo natury, zostało uchwycone w prostych i eleganckich flakonach o łagodnych liniach, ozdobionych delikatnymi motywami roślin. Kompozycje DAGMAR są lekkie, kwiatowe i niezwykle kobiece. To zapachy idealne do noszenia o każdej porze dnia. Do wyboru są trzy wersje zapachowe: Magnolia, Sunflower i Lily.
Nazwa kolekcji to ukłon w stronę historii ŚWIT-u – w latach 80. w ofercie firmy znajdowała się woda kwiatowa Dagmara.

DAGMAR MAGNOLIA

Zmysłowy i uwodzicielski zapach o kwiatowo-owocowo-pudrowej kompozycji - idealny dla romantycznej i subtelnej kobiety. 

Nuty głowy: czarna porzeczka, mandarynka, grejpfrut;
Nuty serca: magnolia, jaśmin, kwiat pomarańczy;
Nuta głębi: paczula, drzewo sandałowe, cedr, wanilia, piżmo.

DAGMAR SUNFLOWER

Ciepły, promienny, olśniewający i energetyczny zapach o kwiatowo-owocowo-drzewnej kompozycji - wręcz stworzony dla wiecznej optymistki.

Nuty głowy: kwiat pomarańczy, melon, brzoskwinia;
Nuty serca: irys, róża herbaciana, cyklamen, osmantus;
Nuta głębi: drzewo sandałowe, mąkla tarniowa, piżmo, bursztyn.

DAGMAR LILLY

Kobiecy, czarujący, niezapomniany... Czarująca, lekka, kwiatowo-owocowa kompozycja dla nowoczesnej i dynamicznej kobiety.

Nuty głowy: brzoskwinia, jabłko, zielony hiacynt;
Nuty serca: lilia, róża, jaśmin;
Nuta głębi: bursztyn, piżmo.
Banerek Konkursowy
Do wygrania trzy wody toaletowe Świt Pharma Dagmar - Sunflower, Magnolia oraz Lily, po jednym, losowo wybranym, flakonie dla 3 Laureatek. Nie proponuję Wam typowania zapachu, który chcielibyście wygrać, bo podczas wyboru będę się sugerować wyłącznie odpowiedzią konkursową, a nie wybraną wodą. Tym nie mniej, mogę uwzględnić typy już wybranych Laureatek, możecie też między sobą uzgodnić, która z Was którą z tych 3 wód chce - ja je do Was wyśle :)  
REGULAMIN wraz z zadaniem Konkursowym oraz poprawnym wzorem zgłoszenia znajdziecie w górnej zakładce Stronie - Pachnący KONKURS Mikołajkowy! Nie zapomnijcie przeczytać go UWAŻNIE przed udziałem w konkursie - to ważne :)
Trzymam kciuki i życzę powodzenia! 

EDIT - Wyniki!!!
Kochane, dziękuję za Wasze zgłoszenia w konkursie, za Wasze wzruszające, zabawne i piękne odpowiedzi.
Jak zawsze miałam dylemat podczas wyboru, ale werdykt zapadł!
Nagrodę w postaci wody toaletowej Dagmar otrzymują...
Weronika R - Dagmar MAGNOLIA 
zapiecek.art13 - Dagmar SUNFLOWER
Elżbieta Zawadzka - Dagmar LILLY
Gratulacje serdeczne!!!
Proszę o wysyłkę danych adresowych do wysyłki nagrody na mail z zakładki Kontakt :)
P.S. W celu uniknięcia nieporozumień związanych z podszywaniem się pod Laureatki osób trzecich, proszę Laureatki o pozostawienie komentarza pod notką z wynikami. 
Bez tej czynności nagrody nie wyślę, nawet gdy adres będzie u mnie!
Nagroda ma trafić do rąk własnych! :D 
Raz jeszcze dziękuję wszystkim Uczestniczkom za udział w zabawie, wkrótce kolejne!!! 
Buziaki :*

                                    

23 komentarze:

  1. Jakie zapachy wybieram na zimę? Zdecydowanie kieruję się jedną z moich największych życiowych pasji, jaką jest pielęgnacja roślin. Hoduję je w domu, na balkonie, jak i w ogrodzie, dlatego w zimie - kiedy jest nieco szaro, czasem smutno, choć jednocześnie pięknie, bo i ta pora roku ma w sobie wiele uroku - wybieram zapachy kwiatowe zwłaszcza te z nutą róży, które tak bardzo uwielbiam podziwiać w moim małym ogródkowym raju.
    Bardzo często kupuję również zapachy przywołujące mi na myśl sezonowe owoce, jak np. truskawki, wiśnie czy gruszki, bo spryskując się nimi przenoszę się i ciałem, i duchem do beztroskiego dzieciństwa, gdzie zrywałam je na działce u moich rodziców.
    Zapachy wybieram bardzo dokładnie, nie kupuję spontanicznie. Wszystkie są dla mnie czymś więcej niż tylko zapachem, bowiem opowiadają swoją własną, nierzadko bardzo wzruszającą historię.
    Bloga obserwuję jako Elżbieta Zawadzka, oba profile na fb lubię jako Elżbieta Zawadzka
    a informację o konkursie udostępniłam na swoim profilu https://www.facebook.com/elzunia.zawadzka/posts/1306718879380050?pnref=story
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem osobą aktywną.Lubię otaczać się świeżymi i orzeżwiającymi zapachami.Takie zapachy podkreślają moja osobowość i temperament. I towarzyszą mi na co dzień i czuję się w ich towarzystwie bardzo dobrze.
    Obserwuję bloga jako: Izabela Cetera
    oba profile na FB lubię jako: Izabela Cetera
    https://www.facebook.com/Dobre-Dla-Urody-231501657057976/?fref=ts#

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję blog jako: ZapiecekBorycka
    Lubie Sklep ŚWIT Pharma na facebooku jako: Karolina B.
    Odpowiedź:
    I w tym roku zima już do nas zawitała,
    Zapachy prawdziwego lata zabrała.
    Zima, zima, zima białym puchem świat okryła,
    Odrobinki ciepłych dni zostawić nie raczyła.
    Ach, o ciepłych dniach już teraz marzymy,
    Z mrozem i chłodem inaczej sobie radzimy.

    Gdy za oknem mróz trzyma,
    I wyjątkowo dokuczliwa jest zima.
    Zmysłowym ciepłem perfum się otulam,
    Do zapachu o kwiatowej nucie przytulam.
    Mocne, drzewne akordy w perfumach też są przeze mnie mile widziane,
    W jesienno-zimowej porze chętnie z półki brane.
    Dzięki temu do innego świata się przenoszę, 
    Na obłokach ciepłego lata wznoszę.
    Jest to zapach otulający,
    Wrażenie ciepła dający.
    Zestawienie aromatów mamy tu cieplejsze,
    Wręcz bardziej intensywniejsze.
    Zapach, który zdolność ogrzewania w zimniejsze dni ma,
    Cieplejsze powroty z pracy da.
    Moje ciało do długich, zimowych wieczorów przygotowuje,
    Od prawdziwej zimy ratuje.
    Dzięki temu na długie, wieczorne spacery z mężem chodzimy,
    Urokami zaśnieżonych ulic się raczymy. 
    Udostępniony banerek: http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zimę w mej kolekcji perfumy o zapachu cytrusów dominują,
    które pozytywną aurę wokół mnie budują.
    Nie tylko rewelacyjnie przez cały dzień odświeżają,
    ale i patrzenie na świat diametralnie odmieniają.

    Wonie pachnące egzotyką świetnie humor poprawiają,
    i na wszystkie osoby w otoczeniu świetny wpływ wywierają.
    Staję się promienna, nawet buzia bardziej radosna,
    a ja czuję jakby w sercu za każdym razem była wiosna.

    Dzięki pachnidłom moja osoba nie tylko pięknie pachnie, ale i kusząco wygląda –
    jak u każdej kobiety odrobina próżności komplementów pożąda :)

    info udostępnione --> https://www.facebook.com/monika.kocot777/posts/1311597762224732?pnref=story
    bloga obs. jako Monika Kocot
    strona fundatora nagrody polubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny konkurs ! Polecę go w google+ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako K.N.
    Lubię profil Świt Pharma jako Kinga N.
    Udostępniłam zdjęcie na fb jako Kinga N. https://www.facebook.com/profile.php?id=100014221663766

    Odpowiedź w konkursie:

    Perfumy to duchy kwiatów zmarłych tego lata
    co przebywają w kwiatowych zaświatach.
    zimą to nadal nasi towarzysze
    bo mówią zapachem, chociaż słychać ciszę.
    zawsze wypuszczasz ducha z kwiatów woni
    kiedy otwierasz na chwilę flakonik.
    Gdy w grudniu perfum kwiatowych używam
    chcąc nie chcąc dusze tamtych kwiatów wzywam
    niech na wigilii zapachnie jak w szklarni
    rajskim ogrodzie albo bukieciarni

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy miałam 7 lat prababcia dała mi pod choinkę W pustyni i w puszczy, bo uważała że powinnam wzorować się na delikatnej małej Nel, zamiast przedzierać się przez krzaki i bunkrować w domku na drzewie (czego ona oczywiście nie robiła;)
    Czytałam tę książkę całe święta i pierwszy raz dowiedziałam się, że istnieją kultury tak inne niż nasza. Byłam zachwycona. Śnieg był po kolana (och te zimy lat dziewięćdziesiątych), lodowate zimno, a ja siedziałam w kącie z głową w zupełnie innym świecie w Afryce, gdzieś w Kairze, Mombassie albo na Pustyni Libijskiej. To wspomnienie jest tak silne, że do dziś święta kojarzą mi się bardziej z południem niż ze śniegiem. Babcia używała orientalnych korzennych perfum, które przywiozła z jakiejś podróży i oszczędzała je tylko na duże święta. Do tego zapach goździków, cynamonu, szafranu, pomarańczy i żywicy z choinki, wszystko to sumowało się w dziwny egzotyczny miszmasz. Może to myśli uciekają same w ciepłe kraje gdy chcą się ogrzać w środku najciemniejszej zimy, albo po prostu czujemy że to święta światła i ciepła, i od tej pory dni będą już tylko dłuższe, a światła słońca będzie więcej. Dlatego w zimie uwielbiam ciężkie orientalne zapachy zmieszane z zapachem cytrusów, który kojarzy mi się ze słońcem, które już od czasu świąt powoli wraca.

    Obserwuję blog i lubię profil sponsora jako Weronika R
    baner tutaj: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014551920447



    OdpowiedzUsuń
  9. I do mnie zawita Mikołaj! Z całego serca dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! Cieszę się o wiele bardziej niż gdybym kupiła je sama :) Wysłałam dane.

    Jeśli właścicielka Sunflower woli zapach magnolii, mogę się zamienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję raz jeszcze Weroniko, oczywiście, jak się zamienicie - proszę dać znać. Niech każda z Was napiszę tu komentarz w tej sprawię :)

      Usuń
  11. Właśnie wysłałam e-mail z kuligowska8@o2.pl
    Bardzo sie cieszę :) bardzo miła niespodzianka.
    Oczywiście, że przyjmę perfumy o każdym zapachu, więc chętnie się zamienię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje serdeczne zapiecek.art13, maila z adresem otrzymałam, a więc wymieniam Sunflower na Magnolię :)

      Usuń
  12. Cóż to ja chyba czegoś nie zrozumiałam, bo zgłoszenie konkursowe zostawiłam pod innym postem dot. tego konkursu, szkoda.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwono, w konkursie zostały uwzględnione wszystkie odpowiedzi konkursowe - zostawione pod notką konkursową jak i pod regulaminem. Nie martw się, że tym razem się nie udało - nie jest to pierwszy konkurs i nie ostatni, wkrótce nowa zabawa :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!