piątek, 23 marca 2012

Multi Cream Color Joanna i mój karmelowy blond

Dawno już nie byłam u fryzjera, jakoś sytuacja tak się składa, że nie mam nawet jak... Jednak często farbuje włosy sama, w domu, i choć efekt nie jest tak doskonały jak po wyjściu z salonu, nie jest też źle, zresztą koloryzacja w domu jest dla mnie wygodna, bo po nałożeniu farby mogę zajmować się swoimi sprawami, a zajęć mi nie brakuje. Od lat farbuje włosy na blond, zmieniam tylko odcienie, w zależności od pory roku, a nawet nastroju, z natury jestem szatynką, ale blond jakoś najbardziej mi odpowiada. Dzięki serwisowi Uroda i Zdrowie oraz marce Joanna testowałam farbę do włosów Multi Cream Color. Markę Joanna chyba już każda z nas zna, farby do włosów marki nie są dla mnie nowością, bo już kilka różnych rodzai ich farb próbowałam i zawsze efekt był bardzo zadowalający, no ale Multi Cream Color stosowałam pierwszy raz.




Otrzymałam do testowania farbę do włosów Multi Cream Color w odcieniu 30 Karmelowy blond, Kolor trwały, kolor na pudełku bardzo mi się spodobał, ciekawa byłam działania farby oraz efektu końcowego.


Opis producenta

Dzięki nowoczesnej technologii oraz innowacyjnym składnikom farby koloryzujące Multi Cream Color zapewniają włosom lśniący i trwały kolor oraz perfekcyjne pokrycie siwych włosów. Bogata formuła została tak opracowana, aby zapewnić twoim włosom wyjątkową ochronę i intensywną pielęgnacje już w trakcie koloryzacji. Dzięki temu włosy pozostaną w świetnej kondycji, zyskają witalność i jedwabisty połysk.





Opinia

Na pudełku podane wszystkie ważne informacje takie jak: składniki farby, utleniacza i maseczki pielęgnacyjnej, poziomy koloryzacji, spis zawartości opakowania, opis ogólny farby oraz wskazówki ostrzegawcze.






Otwierając pudełko dostajemy się do zawartości:

  • tuba z farbą do włosów 40 g
  • utleniacz w kremie w butelce z aplikatorem 60 g
  • maseczkę pielęgnującą w saszetce 15 g
  • ulotka informacyjna
  • rękawiczki ochronne 




Dodatkową ważną zaletą gamy Multi Cream Color jest specjalna butelka z aplikatorem, która bardzo ułatwia przygotowanie mieszanki koloryzującej. W każdym opakowaniu znajdziemy także odżywkę - maskę, która dodatkowo odżywi włosy i nada im zdrowego blasku oraz ułatwi rozczesywanie. Ulotka informacyjna dokładnie opisuje wszystkie etapy przygotowania mieszanki koloryzującej oraz opis koloryzacji, oczywiście też nie brakuje wskazówek ostrzegawczych, uwag i porad. Więc po uważnym  przeczytaniu ulotki zabrałam się do przyrządzania mieszanki koloryzującej.




Wystarczyło odkręcić koreczek butelki z utleniaczem i wycisnąć do niego farbę z tuby, zakręcić i energicznie potrząsając butelką wymieszać dokładnie zawartość, aż uzyska jednolitą konsystencje, odłamać końcówkę aplikatora i gotowe. Po wymieszaniu uzyskałam gęsty krem z lekkim połyskiem o śnieżnobiałej barwie, czas nakładać farbę...
Dzięki fajnej, gęstej, kremowej konsystencji farba Multi Cream Color bardzo dobrze nakłada się, nie spływa ani nie ocieka, aplikator jest pomocny, jednak jestem przyzwyczajona do używania pędzla do koloryzacji, ponieważ bardzo precyzyjnie rozprowadza farbę na włosach, więc nakładałam farbę z aplikatora na pędzel i dopiero wtedy aplikowałam ja na włosy. Włosów nie należy myć przed aplikacją farby, lepiej nawet aby były tłuste :-)




Farby wystarczyło mi w sam raz, mam włosy średniej długości, wiec dla lepszego efektu na pewno lepiej by było mieć dwa opakowania, no ale nie zabrakło jej nigdzie, każdy włos został dobrze pokryty, zanim skończyłam nakładanie, to ok.15 min., góra już się rozjaśniła ( na zdjęciu ). Błyskawiczne działanie - trzymam jednak na swoich włosach 40 minut, bo miałam bardzo ciemne i duże odrosty, zobaczycie je na zdjęciu porównawczym :-) Farba w odcieniu 30 Karmelowy blond na włosach zmienia swoją barwę po nałożeniu, staje się bardziej szara i ciemna, niech jednak Was to nie niepokoi, ponieważ jest to normalny proces u farb w odcieniach blond, przynajmniej ja z takowymi często spotykałam się. Bardzo pozytywnym aspektem jest dla mnie to, że farba mnie nie uczula, ani nie wywołuje żadnych reakcji alergicznych, a mam z tym niezły problem, większość farb tak mnie " parzy " że nie jestem w stanie wytrzymać do końca wyznaczonego czasu, tutaj nic podobnego, w ogóle nie czułam żadnego dyskomfortu, i już za to wielki plus! Jeszcze jedną wielką zaletą jest miły, słodkawy zapach farby, nie czuć zapachu amoniaku, to bardzo uprzyjemnia stosowanie, a wręcz jest miłą niespodzianką.




Po 40 minutach trzymania farby na włosach czas ja zmyć, najpierw należy dokładnie nawilżyć włosy i masować je kilka minut, tworzy się puszysta pianka, następnie płukać ciepłą woda, aż będzie ona zupełnie czysta, nie ma nawet potrzeby używania szamponu, tylko od razu nałożyć dołączoną maseczkę, wmasować ja we włosy i odczekać 3 - 5 minut. Maseczka też ładnie pachnie, ma lekko kremową konsystencje, z łatwością aplikuje się ją na wilgotnych włosach, po wskazanym czasie spłukać ciepłą wodą, wysuszyć. Włosy faktycznie stają się lśniące i z łatwością rozczesują się.




Tu moje włosy przed koloryzacja i po koloryzacji, jak widzicie odrosty strasznie ciemne, farba bardzo mocno zadziałała. Nakładałam ją na nieumyte, tłuste włosy. Tuż po koloryzacji włosy mają bardziej intensywny odcień, jak to zawsze bywa, natomiast po dwóch, trzech myciach kolor staje się bardziej stonowany, takie włosy lubię najbardziej. Kolorek Karmelowy blond spodobał mi się i to bardzo!



Ocena

Ocena moja jest pozytywna, farba sprostała wszystkim moim oczekiwaniom, podoba mi się w niej wszystko, obiecanki producenta spełniły się, włosy wyglądają zadbane i pełne blasku, kondycja ich po koloryzacji też jak najbardziej dobra, nic dodać nic ująć - w sam raz!

Cena - 7, 59 zł

Podsumowanie

Z całego serca mogę Wam polecić farbę 30 Karmelowy blond Multi Cream Color marki Joanna, farba na prawdę działa i ma wiele zalet: nie uczula, nie podrażnia skóry głowy, nie przesusza włosów, nie zauważyłam też zwiększonego wypadania ich, ani zniszczeń, co przy blondach jest nawet normalne, włosy są błyszczące i miękkie w dotyku. Prócz tego używanie farby jest bardzo przyjemne - po przez zapach, konsystencje i łatwość aplikacji farbowanie włosów w domowych warunkach jest czystą przyjemnością, no a tak atrakcyjna cena i wysoka jakość produktu jeszcze bardziej zachęcają do skorzystania.


Podziękowania dla Pani Małgorzatki z Uroda i Zdrowie oraz marki Joanna za wspaniały produkt do testowania, bardzo mi przypadła do gustu farba Multi Cream Color. Więcej o marce - klik w banerek:




Zapraszam Was do serwisu Uroda i Zdrowie z pewnością znajdziecie dla siebie mnóstwo ciekawych informacji, konkursów i nowości, a także możecie testować kosmetyki :-) Zapraszamy - klik w banerek:



41 komentarzy:

  1. Kolor idealny dla Ciebie! Farba naprawdę świetnie działa, skoro zafarbowała ciemne odrosty.
    Ja włosków nie farbuję, więc raczej na zakup się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :-) A dziś dowiedziałam się, że w drogerii Natura ta farba jest w cenie 5 złotych z groszami, co za cena!!! Musze sobie zapas zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj oj co prawda nie moj kolor jestem naturalna brunetka ale blog bardzo mnie zaciekawil z checia bede tu zagladac. A co kosmetykow z jadwigi tez je niedawno odkrylam i je polubilam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Ann cia, bardzo mi miło, zapraszamy serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowałam Cię :) Zapraszam do zabawy
    http://naturalna-bianka.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html

    OdpowiedzUsuń
  6. A dzięki, właśnie czytałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super efekt :*
    ja jeszcze nigdy nie farbowałam włosów ...xD

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Alice:-) Jak zaczniesz farbować, to polecam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Farba do kitu . Trzymałam 40 min a włosy miałam troche jaśniejsze niż te odrosty na obrazku a włosy wyszły minimalnie jaśniejsze -.- nie polecam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy, może po prostu do Twoich włosów nie pasuje, ja tą farbę używam już trzeci raz, i jestem bardzo zadowolona z działania. Włosy nie są jak od fryzjera, ale nawet w porównaniu z Loreal Preference, którą zawsze używałam, wypada bardzo dobrze, a cena jej jest cztery razy niższa od Preferenca ;-)

      Usuń
    2. farba słabo działa :)

      Usuń
    3. Możliwe, efekt w dużej mierze zależy także od włosów, ich porowatości i podatności na koloryzacyjne zabiegi, a każda farba działa na każdą z nas inaczej, u mnie na ciemnych odrostach sprawdza się świetnie, co widać na zdjęciach, choć dodaje pomarańczowych tonów :)

      Usuń
  10. Mam bardzo jasny kolor wlosow i mam chcec na ten kolorek. Czy wyjda mi takie z platyny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na platynie zdecydowanie tak! Ja nakładałam na takie ciemne odrosty, jak widzisz, i mi cudownie pokryło, myślę że spodoba Ci się efekt :)

      Usuń
  11. Ta farba to jakaś porażka. Wbrew temu co jest napisane na pudełku w ogóle nie pokrywa siwych włosów. Odradzam - pieniądze wyrzucone w błoto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem nie znam jej, nie mam jeszcze siwych włosów, ale odrosty kryje bardzo dobrze.

      Usuń
    2. Zgadza sie : NIE ZMIENIA KOLORU SIWYCH wlosow. Sprawdzilam na sobie - totalne oszustwo bo faktycznie na opakowaniu podaja ze usuwa (pokrywa) siwe wlosy. Zamierzam zglosic to gdzies jako zwykle oszustwo, ale na razie nie wiem jeszcze gdzie sie takie rzeczy zglasza. Probowalam reklamowac w sklepie i reklamacje odrzucili.

      Usuń
  12. Ja dzis farbuje sobie wloski na karmelowy blond co chodzi o siwe wlosy farbowalam mamie piaskowy blond tez z joanny. Wyszedl pieknie zachwycone bylysmy ze taka tania farba a takie cudne kolorki wychodza ja sie dzis testuje z karmelem napisze jaki efekt pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością ;)

      Usuń
    2. Moje kochane efekt super super jeszcze naprawde nie mialam takiego kolorku od dzis karmelowy blond precz z rozjasniaczem polecam naprawde

      Usuń
    3. Fajna prawda, ja również polecam Joanna Naturia ostatnio ją stosuję, działa równie wspaniale ;)
      Wkrótce o niej napiszę notkę, bo zasługuje na to, pokażę efekty ;)

      Usuń
    4. Moja droga Taniko wczoraj wieczorem zachwalałam moj kolorek ale dzis jak wyszlam rano na dwór załamałam sie odrosty karmel a reszta platynowy blond wygladam okropnie wieczorem w domu tak super wyglada poprostu rozjasnione moje wlosy nie pokryla wogole farba musze przyciemnic te rozjasnione ale nie chce miec ciemnych wlosow bo wygladam w nich strasznie moze poradzisz...?bede naprawde wdzieczna

      Usuń
    5. Widzisz u mnie na włosach ten sam efekt, ale zapewniam Cię, że po 3 - 4 myciach już będzie dobrze, tonacja wyrównuje się i ta różnica zanika, włosy wyglądają jednolicie, ale to oczywiście czas, co najmniej tydzień. Jeśli nie możesz bądź nie chcesz tyle czekać, to polecam Ci ich farbę Joanna Naturaia Color, kosztuje coś ok. 5 zł, ja używam Złoty piasek ze Szlachetną perłą - mieszam dwie i nakładam, ale koloryzowałam się też każdą z tych farb w pojedynkę, kolorystycznie włosy są podobne do tych na pudełkach, spróbuj. No i oczywiście moje ulubieńce Preference Loreala, tyle że one w promocji kosztują ok 35 zł ;(

      Usuń
  13. Wiesz jestem juz tak poprostu wsciekla ze mysle o przyciemnieniu,np sredni blond nie za jasny nie za ciemny ale wlosy moje ktore cale zycie sa rozjasniene boje sie ze juz tego nie wytrzymaja raz mialam w zyciu ciemny braz majac 18 lat to wygladalam na 40 tak mnie strasznie postarza ciemny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zobacz w ich ofercie kolorystycznej, mają tam różne odcienie, zresztą wież że każde włosy są inne i po innemu reagują na każdą farbę, nawet w salonie fryzjerskim, ja przed świętami przyciemniłam włosy do ciemnego brązu, teraz wracam do blondu, koloryzacja przeszła pomyślnie, a farby Joanny z których robiłam mieszankę zobaczysz tu - http://dobredlaurody.blogspot.com/2013/02/zakupow-czar-i-radosc-z-prezentow.html
      Nawet bardzo dobrze rozjaśniły ten ciemny kolor, odrosty odrobinę różnią się od reszty, bo wiadomo, farbowane a naturalne partie włosów reagują po innemu, ale już jestem prawie 2 tyg. po farbowaniu i kolorystycznie farba po kilku myciach wyrównała się i włosy stały się o wiele lepsze ;) Jaśniejsze ;) Przygotowuję notkę o tym, robiłam fotki przed, od razu po farbowaniu i teraz dwa tygodnie po farbowaniu, różnica niesamowita ;)

      Usuń
  14. Dziekuje ci bardzo za rady bede pisac o moich zmaganiach ...........pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj obiecalam ci pisac o moich zmaganiach tak wiec przygotuj sie na maly szok sciełam wlosy pozbylam sie popalonych slabych wlosow mam krotka super i co najwazniejsze zdrowe wloski i chce narazie nie rozjasniac ich radykalna zmiana dla mnie ale mysle ze to pomoze mi

      Usuń
    2. Metamorfoza każdej z nas dobrze robi, masz racje, dobrze zrobiłaś, zwłaszcza, że, jak piszesz, włoski miałaś słabe i zniszczone, krótka fryzura jest fajna, a jeśli włosy wyglądają pięknie i zdrowo, to tym bardziej warto było ;)
      Pozdrowionka ciepłe ;)

      Usuń
  15. Koniecznie ;) Trzymam kciuki bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wczoraj zrobiłam naturalny blond na moją wcześniejsza platynę i mam włosy koloru szmaty do podłogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedobrze... zawału bym dostała po takim efekcie ;)

      Usuń
  17. Ładny efekt, tej marki farb jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki karmelek bym chciała uzyskać. W sumie joanna ma całkiem dobre farby, będę musiała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak mam już coś robić z włosami w domu to tylko farbami od Joanny. Dla mnie są najbardziej "pewne".

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta farba to jakaś porażka. Wbrew temu co jest napisane na pudełku w ogóle nie pokrywa siwych włosów. Odradzam - pieniądze wyrzucone w błoto.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!