wtorek, 28 marca 2017

10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit - czy warto kupić chińskie pędzle?

Witajcie Słoneczka :)
Pędzle do makijażu to absolutny niezbędnik każdej kobiety, która pragnie wyglądać pięknie ;) Wbrew pozorom, nie trzeba być wykwalifikowaną makijażystką, aby móc przeobrazić się w bóstwo. Wystarczy poszukać inspiracji w filmikach instruktażowych, tworzonych oczywiście przez profesjonalistki i pasjonatki z tej dziedziny, oraz trochę poeksperymentować. Ach tak, pędzle! To właśnie one grają główne skrzypce w procesie tworzenia " makijażowych dzieł sztuki " :)

10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit - rcenzja
O chińskich pędzlach wiele dobrego czytałam. Polecają je zarówno dziewczyny, które w makijażu są prawdziwymi asami, jak również osoby, dla których makijaż jest zwyczajną codziennością lub sposobem na to, "aby jakoś wyglądać ";) Ja należę do tej drugiej grupy. Makijaż nie zajmuje najważniejszego miejsca w moim życiu, ale nie ukrywam, że dobre kosmetyki i " sprzęt " do jego wykonania, dobieram skrupulatnie :) Po długich oporach, odważyłam się, zamówiłam swoje pierwsze " chińskie pędzle " na Banggood. Po 3 tygodniach stosowania wyrobiłam już swoje zdanie na ich temat, lepiej już nie będzie, tylko gorzej, więc śmiało mogę się podzielić opinią i spostrzeżeniami.

10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
Słów kilka od producenta 

Biało - złoty zestaw 10 profesjonalnych pędzli do makijażu pełniących różne funkcje. Nasze pędzle są delikatne, miękkie i wygodne podczas użycia. Idealnie się sprawdzają zarówno do użytku prywatnego jak i w profesjonalnym salonie kosmetycznym. Z ich pomocą stworzysz makijaż, którego pragniesz. Przy odpowiedniej pielęgnacji i dbaniu twoje pędzle posłużą Ci przez wiele lat!
Zestaw zawiera wszystkie podstawowe pędzle niezbędne do codziennego użytku jak również do salonu. Znajdują się w nim pędzle do pudru, różu,  podkładu, bronzera, a także rozświetlacza oraz do nakładania cieni do powiek.

Chińskie pędzle do makijażu
W zestawie który wybrałam znajduje się 5 dużych pędzli, do twarzy oraz 5 małych, przeznaczonych do makijażu oczu. Wybrałam tak zwane " skunksy " w kolorze białym i że złotymi skuwkami, bowiem na zdjęciach w sklepie zauroczyła mnie ich delikatność i elegancja. Nawet w filmiku, który jest udostępniony przy tych pędzlach - KLIK, widać jak wyglądają w realu. Niestety moje pędzle nie wyznaczają się delikatnością i szlachetnością prawdziwego złota, lecz przypominają to z odpustu - pomarańczowe. Pierwsze wrażenie, po rozpakowaniu ich, nie było najlepsze, lekkie rozczarowanie pogłębiała woń chemikaliów. Pierwsze co zrobiłam po rozpakowaniu - uprałam je :D

10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
Gdy już zapachem nie odstraszał, a początkowy niesmak odszedł, spoglądnęłam na nie łaskawym okiem i wywnioskowałam, że w sumie nie są takie złe. Duże pędzle zostały dosyć starannie wykonane. Mają błyszczące, mięciutkie, delikatne i bardzo przyjemne w dotyku włosie, na moje oko syntetyczne, choć w sklepie widnieje napis " persian wool ". Uchwyty pędzli są drewniane, przez co zyskują na lekkości, równomiernie pomalowane na biały kolor - akuratnie, bez zacieków czy jakichkolwiek niedociągnięć. Złote skuwki odrobinę różnią się tonacją, ale nie rzuca się to zbytnio w oczy. Bardzo dobrze przylegają zarówno do trzonków jak i do włosia, przez co pędzle nie tylko solidnie wyglądają, ale tez są stabilne. W trakcie makijażu nic się nie rusza, nie chwieje - jest naprawdę pięknie, wygodnie i komfortowo! Pędzle mają od 15,5 cm do 17 cm długości, oraz 3 - 3,5 cm średnicy włosia, choć producent zastrzega, ze z racji " ręcznego wykonania " parametry mogą minimalnie się różnić.

10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
Jeśli chodzi o włosie, to nie jest ono perfekcyjnie " przystrzyżone ". Owszem, miękkie, może nawet czasami za bardzo, delikatne, ale nie równe, co szczególnie wyraźnie widać po pierwszym i kolejnym praniu. Jedak nie jest to problemem, bo wystają pojedyncze włoski, a więc wystarczy je przyciąć i po sprawie. W makijażu pędzle dobrze się sprawdzają, ich różnorodność pozwala na łatwe nakładanie kosmetyków różnej tekstury i przeznaczenia oraz wykonanie różnych technik w makijażu. Nie wchłaniają w siebie dużo kosmetyków, z łatwością nabierają zarówno płynne jak i półpłynne oraz suche prasowane czy też sypkie kosmetyki. Trochę szybko się brudzą, ale nie jest to problemem, bowiem są bardzo łatwe w utrzymaniu w czystości. Piorę je z użyciem naturalnego szamponu bądź mydła w płynie. Wszelkie zabrudzenia schodzą błyskawicznie! Pędzle nie gubią włosia, przynajmniej na razie tego nie zauważyłam, na odmianę od tych małych :)
U mnie najlepiej spisuje się powyższe trio - pędzel do różu, do pudru oraz do bronzera i rozświetlacza. Świetnie sobie radzą ze swoim zadaniem. Tym do bronzera, pierwszy od prawej, nakładam też korektor - sprawił, że pokochałam nawet ciężkie, treściwe korektory :) Idealnie jędrny, miękki, elastyczny ale stanowczy - wciera kosmetyki w skórę sprawiając, że idealnie z nią się stapiają.
Prosto ścięty pędzel do stemplowania podkładu czy pudru, oraz typowy pędzel do pudru - nie sprawdzają się tak, jak należy. Obydwa są zbyt miękkie, a ten do pudru też za mały, przez co nakładanie kosmetyków trwa całe wieki!

10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
Z pędzlami do makijażu oczu sprawa wygląda nieco gorzej... Jakość wykonania ma naprawdę wiele do życzenia. To dotyczy włosia, które nie dość że jest bardzo, bardzo miękkie i nierówne, to jeszcze pozbawione właściwego kształtu. Jak również skuwek - które są niedociśnięte do włosia. Podczas makijażu ten mankament można wyczuć na własnej skórze, przy mocniejszym dociskaniu pędzla brzeg skuwki wpija się w powiekę. Dodatkowo włoski sypią się z pędzli wręcz okropnie, z niektórych po 5 - 6 sztuk za jednym użyciem, podczas ich prania też to się zdarza... Jak tak dalej pójdzie, to zostaną mi tylko trzonki ze skuwkami :)
Pewnie też zauważyliście, że odcienie złotych skuwek na pędzlach do cieni są mocno zróżnicowane. Co prawda w sklepie jest zaznaczono iż kolorystyka może się nieco różnić, ale z pewnością nie w jednym zestawie... Wygląda to niedbale - bylejakość jak nic!

10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
Długość pędzli waha się od 17 cm do 17,5 cm, natomiast średnica włosia wynosi 1 - 1,3 cm. Pędzelki, mimo różnych kształtów, które w sumie minimalnie się różnią, nie dają zróżnicowanego efektu. Zarówno ten do załamania powiek, jak i do ruchomej oraz do nakładania cieni pod łukiem brwiowym - malują tak samo. Jedynym wyjątkiem jest " kuleczka ", uwielbiam ją za elastyczne włosie i świetny kształt, świetnie rozciera cienie, przez co " robię nią " o wiele więcej niż ma do zaoferowania :) Długie, miękkie i bardzo delikatne, niezbyt gęste włosie pędzli niestety nie ułatwia aplikacji. Pędzle fajnie rozprowadzają cienie, nie powodują ich obsypywania, ale dla uzyskania zamierzonego efektu, czynność trzeba powtarzać wielokrotnie. Jakoś nie czuję ich działania. Włosie jest tak delikatne, że czasem wątpię w jakiekolwiek krycie. Nawet gdy cienie tuż po aplikacji są widoczne, makijaż oczu po kilku godzinach staje się niewyraźny, wypłowiały i marny, jednym słowem - nijaki. Jakość cieni przy nich nie ma żadnego znaczenia, stosuję pędzle innych marek i widzę różnicę w aplikacji, jak również trwałości wykonanego makijażu, gołym okiem.

10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
Ta trójka sprawdza się u mnie najlepiej, dlatego z całej piątki sięgam tylko po nie. Pierwszy, lekko zaokrąglony najlepiej blenduje cienie. Kuleczka jest wspaniała do wielu rzeczy. Między innymi do rozświetlania wewnętrznych kącików oczu, rozcierania cieni oraz podkreślenia załamania. Niezastąpiona też przy wykonaniu " smoky eye " i przyciemniania zewnętrznych części powiek. Trzeci, prosto ścięty, najlepiej rozprowadza cienie na ruchomej powiece. W sumie te trzy pędzle mi zdecydowanie wystarczają. Wszystkie, prócz kuleczki, gubią włosie.

10Pcs White Foundation Makeup Tools Cosmetic Brushes Set Kit
Cena - 59,08 zł / zestaw, obecnie są na promocji za 39,99 zł

Dostępność - Banggood

Podsumowując...

Cóż, nie jestem w pełni zadowolona z tego zestawu, ale też nie do końca rozczarowana. Wśród 10 mam 6 pędzli z których korzystam. To niezły wynik, licząc, że pędzle kosztują tak mało. Przymykam oczy na " różnokolorowość " pędzli do cieni, ale drażni mnie ich gubienie włosków. Są słabe jakościowo, oczywiście pomijając " kuleczkę ", z dużymi pędzlami nawet nie mają porównania. Jak za taką cenę - mogą być, ale kolejny raz przekonałam się, że tak naprawdę nie ilość, lecz jakość ma znaczenie.

Posiadacie w swoich zbiorach chińskie pędzle?
Jak Wam się podoba wybrany przeze mnie zestaw?
Mieliście okazje je stosować? Z tego co widzę, są często kupowane :)
Miłego wieczoru życzę :*
                                                                                                                        

34 komentarze:

  1. Ja w sumie tylko pędzel do brwi używam więc raczej takie komplety do mnie nie przemawiają ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w swojej kolekcji taki komplet chińskich pędzli, tez z białymi skuwkami i jestem zadowolona, mnie laikowi makijażowemu wystarczają. Oprócz tych mam też kilka innych, które również bardzo lubię, ale te akurat kupiłam stacjonarnie i też nie mam im jak na razie nic do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na takie właśnie poluję ale na Ali w cenie coś koło 20zł

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko jest znaleźć świetnej jakości pędzle za tak niską cenę. Gubienie włosia bardzo by mnie irytowało. Wolę jednak mieć mniej pędzli, ale dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też tak uważam, ale ciekawość wzięła górę - wiele osób sobie chwali, moje nie porywają, aczkolwiek podliczając koszty, nie mam co narzekać, bo jednak kilka świetnych ( pomijając kolorystykę ) wśród nich znalazłam :)

      Usuń
  5. Kiedyś zamówiłam chińskie pędzle - podróbki MAC-a ;)) I mam je 6 lat ;) I jestem bardzo zadowolona ;) Tzn teraz już planuję ich zmianę - ale przez te lata bardzo mi służyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwa zestawy pędzli z Ali :) z jednego jestem bardzo zadowolona, drugi jest trochę gorzej wykonany, ale spokojnie można wykonać taki podstawowy makijaż. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzetelna opinia - to mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sześć na dziesięć to i tak dobry wynik. Ja mam dwa zestawy i z jednego użyteczny jest tylko jeden pędzel. Za to awansował do miana najlepszego do różu. Z chińczykami jak się trafi. Niemniej teraz wolę kupić jeden a porządny. A co do pędzla do korektora to w sumie powinnam taki zakupić, bo faktycznie te cięższe opuszkiem trudno ładnie nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no ty to lepiej trafić nie mogłaś Anitko :) No niestety, tak to jest, nigdy nie wiadomo co Ci lis zgotuje :) Za taką kasę to nawet reklamować się nie opłaca :)

      Usuń
  9. Też mam ten zestaw, kupiony taniej i wiem że gdybym dała więcej za te pędzle, czułabym ogromny żal. :D Kupiłam je pewnie podobnie jak Ty, z ciekawości. Pierwsze co, też od razu umyłam i zdezynfekowałam bo nie wiadomo gdzie były i co robiły. Już wtedy zauważyłam, że w skuwce jest mnóstwo wolnej przestrzeni, jakby włosia było za mało. Następnie, jakość włosia i aplikacji kosmetyków, ale o tym napisałaś już wszystko co trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, dokładnie, o tę przestrzeń mi właśnie chodzi - też mam wrażenie, że włosia tam nie dołożyły :D

      Usuń
  10. Mam te pędzle i te do makijażu oka są fajne, ale te większe już nie. Są miłe w dotyku, ale szybko odpadły trzonki - we wszystkich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz - zupełna odwrotność :) Jednak widać, że każdy zestaw jest robiony osobno :D Mam nadzieje, że moim trzonki nie odpadną, duże świetnie mi służą, ta trójka, o której piszę :)

      Usuń
  11. Na twoich zdjęciach pędzle wyglądają bardzo ładnie! Szkoda, że jakość niektórych pędzli pozostawia wiele do życzenia... Ja jestem generalnie dosyć sceptycznie nastawiona do chińskich akcesoriów, aczkolwiek wierzę, że można trafić na perełkę ;-)
    Buziaczki! :-***

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehh.. tak to niestety bywa z chińszczyzną. Ja do makijażu twarzy mam pędzle Hakuro (jakoś do gąbeczek przekonać się nie mogę :( ) i do makijażu oka zestaw Real Techniques. Nie narzekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja staram się omijać chińszczyznę szerokim łukiem, nie twierdzę, że wszystko jest do bani, ale wolę dopłacić parę złotych i mieć kosmetyk z pewnego źródła

    OdpowiedzUsuń
  14. z chińskimi pędzlami jest bardzo różnie, trafiły mi się buble ale i pędzle doskonałej jakości, których używam kilka lat i nadal nie gubią włosia

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama mam "CHIŃSKIE" pędzle i bardzo je sobie chwalę - nie odczuwam,że są gorsze niż te markowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie polubiłam tych do oczu :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam sporą gromadkę pędzelkową, ale chińskie tez kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 6 na 10 to nawet nie tak źle, ale oczywiście ideałem byłoby 10 na 10;) Ja swoje słabsze pędzle mam np. do podróżnej kosmetyczki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam trochę niedrogich pędzli z ebaya, zdecydowanie najlepszy jest komplet z bambusowymi rączkami - idealny jako baza, bo zawiera wszystko, czego potrzebuje przeciętna malująca się kobieta (od kabuki po pędzel do kresek). Jakościowo niewiele ustępują Hakuro, a za wszystkie zapłaciłam mnie niż za H50 :) Niezłe są też podróbki złotych RT. Tylko strasznie kiczowate i tandetne. Ale pędzel do pudru wydłużył mój codzienny makijaż o 10% - jest tak miękki, że pudruję się bez końca <3

    OdpowiedzUsuń
  20. W swojej kolekcji mam 4 pędzle - dwa do oczu, do różu i do pudru. Takie zestawy, jak na razie mnie nie zachwycają, ale kto wie co będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się prezentują, ja swoje tańsze pędzle kupiłam kiedyś w Netto :P Po czasie okazało się, że bardzo dobrze się spisują i dodatkowo ozdabiają toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten zestaw i jest ok :) Ja robię raczej delikatny makijaż i nie korzystam ze wszystkich pędzli dostępnych w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają całkiem nieźle, mam wrażenie, że lepiej się spisują niż moje z sephory :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajny zestawik, a sześć sprawdzających się dobrze pędzli na dziesięć to dobry wynik :) sama mam chińskie "odpowiedniki" real techniques i są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!