czwartek, 25 maja 2017

PRETTY. HAPPY. YOU... Otwieranie " świeżutkiego " majowego ShinyBox`a :)

Witajcie Słoneczka :)
Maj powoli nas opuszcza mierząc ku czerwcowi swymi dużymi, deszczowymi krokami... Może to i dobrze, bo mimo iż bardzo lubię ten miesiąc, w tym roku jakość nie czuje się pocieszona. Wszystko kwitnie, ale szybko niszczeje, kwiaty, bez, magnolie... Nam ta pogoda też nie służy, wolałabym spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu, leżakować w ogródku celebrując słoneczne promienie. Niestety siedzę w domu, w ciepłych kapciach i z lekką ( już ) nienawiścią patrzę na strugi deszczu płynące po szybach okien...

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - majowy zestaw
Na pocieszenie mam box`a, i to nie byle jakiego, tylko majową edycję ShinyBox`a PRETTY. HAPPY. YOU. :)
Późnym popołudniem go odebrałam z rąk listonoszki i otworzyłam! Choć widziałam recenzje zestawu na niektórych blogach już dwa dni temu, nie patrzyłam na zawartość - lubię te emocje towarzyszące otwieraniu, oj lubię :D Inne już korzystają z dobrodziejstw zawartości, ja dopiero podziwiam wizualnie, boxy do mnie docierają z opóźnieniem, i nikt nie wie czemu tak jest... Zawartość jak najbardziej w moim guście, zapowiedź obecności kremu Naobay cieszyła, a co z resztą? Już zobaczymy, co my tu mamy :)

" PRETTY. HAPPY. YOU. to majowa propozycja od ShinyBox. Wraz z najnowszym pudełkiem wydobądź swoje piękno, bądź sobą i przygotuj się na nadejście lata. " - pisze ShinyBox.

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Naobay Bogaty Odżywczy Krem do twarzy Extra Rich Cream Nourishing
Naobay Bogaty Odżywczy Krem do twarzy Extra Rich Cream Nourishing - Unikalna kompozycja bogata w organiczne składniki odżywcze o intensywnym działaniu nawilżającym. Krem głęboko odżywia skórę, jednocześnie poprawiając jej elastyczność i zapewniając intensywne nawilżenie przez cały dzień. Krem jest pełen niezbędnych kwasów tłuszczowych występujących w olejach pochodzących z upraw ekologicznych, takich jak olej awokado, oliwa z oliwek, które działają przeciwzmarszczkowo. Krem przeznaczony dla skóry suchej i odwodnionej. Rezultaty - odbudowana, odżywiona i intensywnie nawilżona skóra, widoczna redukcja zmarszczek i oznak zmęczenia.
98,85% składników jest pochodzenia naturalnego, w tym 20% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych.

Cena - 210 zł / 50 ml ( produkt pełnowymiarowy )

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Naobay Bogaty Odżywczy Krem do twarzy Extra Rich Cream Nourishing
Skład ma przepiękny, opakowanie też bardzo mi się podoba, aczkolwiek jestem nieco zniesmaczona brakiem zabezpieczenia na otworze dozującym. Otworzywszy krem zauważyłam jego część w korku i nasuwa się myśl, że ktoś go sobie poużywał, lub tylko odkręcił aby sprawdzić konsystencję, zapach i t.p., a następnie włożył do mojego pudełka... Macany kosmetyk, który już rozpoczął odliczanie terminu ważności " od otwarcia " nie z mojej ręki ( i nie wiadomo od kiedy ) w cenie 210 zł? Nieładnieeee! No nic, latem zużyję, bo choć mam cerę mieszaną, w stronę tłustej, po opalaniu potrzebuje porządnej porcji odżywienia i wygładzenia :) No i " widoczna redukcja zmarszczek i oznak zmęczenia " brzmi świetnie prawda? Jak już mam " odkorkowany " ten krem, powąchałam i pomacałam - konsystencja przyjemna, a i zapach bardzo mi się podoba. Czuję w nim aromat rozmarynowego olejku połączonego z olejkiem z drzewa herbacianego.

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Creightons Szampon do włosów Argan Smooth
Creightons Szampon do włosów Argan Smooth - Szampon do włosów Argan Smooth wzbogacony w bogate przeciwutleniacze, marokański olej arganowy, który głęboko nawilża i odżywia włosy nadając im jedwabistą miękkość i połysk. Zawiera proteiny jedwabiu, dzięki którym włosy są silnie nawilżone i zdrowe każdego dnia. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.

Cena - 19,90 zł / 250 ml ( produkt pełnowymiarowy )

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Creightons Szampon do włosów Argan Smooth
Szamponów nigdy za wiele, schodzą mi zazwyczaj znacznie szybciej niż maski, odżywki oraz inne tego typu " ułatwiacze rozczesywania ". Opakowanie na plus, prezentuje się pięknie i stylowo, a dodatkowo tuba jest miękka oraz elastyczna, więc szampon będzie łatwo się dawkować. Zapach świeży, przyjemny, perfumowany, pachnie " salonowo " - lubię taki kosmetyki! Już nie mogę się doczekać jego użycia! Jak się sprawdzi - z pewnością zużyję go do końca, a pełną relację zdam pry okazji denka :)

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Fa Roll-on Soft & Control Dezodorant w kulce
Fa Roll-on Soft & Control Dezodorant w kulce - Linia Soft & Control to pierwsze dezodoranty od Fa, które łączą właściwości antyperspiracyjne i pielęgnacyjne. Unikalna technologia Dry Oil zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nie wysusza wrażliwej skóry pod pachami. Niczym płatki kwiatów, otula skórę delikatnym, a zarazem trwałym zapachem, który utrzymuje się przez cały dzień. Antyperspirant Fa Soft & Control reguluje wydzielanie potu dla 48h ochrony przed wilgocią i przykrym zapachem, przeciwdziała powstawaniu plam, pozostawia uczucie miękkiej skóry i orzeźwia zapachem.

Cena - 8,99 zł / 50 ml ( produkt pełnowymiarowy )

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Fa Roll-on Soft & Control Dezodorant w kulce
A ja ostatnio własnie rozmyślałam nad nowym antyperspirantem :) Robiąc przegląd kosmetyków zauważyłam, że skończyły mi się dezodoranty, ostatni, który obecnie jest w użyciu, szybko dobija dna. A tu proszę Fa Soft & Control o zapachu Caring Lila! I to kuleczkowa wersja, moja ulubiona :) Szczerze mówiąc bardzo, ale to bardzo dawno nie stosowałam dezodorantów Fa, chętnie wypróbuję. Na pierwszą ocenę idzie opakowanie - szklane, solidne, o przyjemnej dla oka szacie graficznej. Kuleczka porusza się płynnie, nie zacina, miziałam kilkakrotnie po ręce aby poznać zapach - bez zastrzeżeń, przynajmniej na razie ;) Dezodorant ma postać mlecznej emulsji o świeżym, lekkim, wodnym zapachu - jest całkiem przyjemny. Jestem ciekawa jak się sprawdzą obietnice producenta, oczywiście o ich zbieżności, bądź rozbieżności, dam znać - w denku :)

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Bielenda #Insta Perfect Matt & Clear Punktowy korektor niedoskonałości
Bielenda #Insta Perfect Matt & Clear Punktowy korektor niedoskonałości - Punktowy korektor niedoskonałości pomaga szybko i skutecznie uporać się z niechcianymi wypryskami i rozszerzonymi porami. Przeznaczony do cery trądzikowej z niedoskonałościami. Jest niezastąpiony - nanoszony punktowo działa już od pierwszej aplikacji. Nie zatyka porów. Ekspresowo wysuszy wypryski, zredukuje inne niedoskonałości, będzie łagodził miejscowe zaczerwienienia i podrażnienia skóry, odblokuje ujścia gruczołów łojowych, zmniejszy widoczność porów i przyspieszy regenerację skóry. Korektor zawiera mocne SKŁADNIKI AKTYWNE, które działają bezpośrednio na trądzik, dzięki czemu szybko i skutecznie radzą sobie z niechcianymi wypryskami i błyszczącą cerą.

Cena - 11,13 zł / 15 ml ( produkt pełnowymiarowy )

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Bielenda #Insta Perfect Matt & Clear Punktowy korektor niedoskonałości
Moja cera do młodej nie należy, wręcz odwrotnie, jest dojrzała ale niedoskonałości na niej też się pojawiają, a jakże inaczej :) Otworzyłam, sprawdziłam punktowy korektor, bo mam zamiar go stosować w razie potrzeby i sprawdzić, czy rzeczywiście tak skutecznie niweluje niedoskonałości, pryszcze i zaczerwienienia oraz minimalizuje pory :) Korektor ma postać przezroczystego, dosyć rzadkiego żelu, bardziej przypominającego płyn. Tubka z dzióbkiem ułatwi docelową aplikację, a miękka, elastyczna tubka - zapewni precyzję w dawkowaniu. Wygląda dobrze, dobrze też się zapowiada, liczę na takież efekty :)

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Herbal Care Odżywcza maseczka do twarzy Olejek Arganowy
Herbal Care Odżywcza maseczka do twarzy Olejek Arganowy do cery suchej i bardzo suchej - Skomponowana z cenionych od wieków naturalnych składników roślinnych, które odbudowują warstwę lipidową skóry, uzupełniają niedobory substancji odżywczych oraz długotrwale i intensywnie nawilżają. Skóra z dnia na dzień staje się zregenerowana, gładka i pozbawiona odczucia suchości. Efekty: pozbawiona odczucia suchości, długotrwale nawilżona skóra, aksamitnie gładka i miła w dotyku, intensywnie odżywiona, zregenerowana, jędrna i sprężysta, zredukowane oznaki utraty elastyczności.

Cena - 2,50 zł / 2x5 ml ( produkt pełnowymiarowy )

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Herbal Care Odżywcza maseczka do twarzy Olejek Arganowy
Z tą maseczką już miałam przyjemność się spotkać, i z innymi, które były oferowane jako produkt zmienny, też. Pisałam o nich pełną recenzję, więc jeśli jesteś ciekawa - klikaj i czytaj KLIK. Od siebie tę maseczkę ( oraz różaną i aloesową + peeling ) polecam, szczególnie dla posiadaczek suchej i bardzo suchej skóry :)

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Synchroline Zestaw pielęgnacyjny
Synchroline Zestaw pielęgnacyjny - Dermokosmetyki Synchroline są to produkty tworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych. W tworzeniu i udoskonalaniu dermokosmetyków Synchroline wykorzystano naukową koncepcję łączenia składników aktywnych tak, aby ich zsynchronizowane działanie gwarantowało najwyższą skuteczność. Odpowiedni dobór składników aktywnych sprawia, iż produkt może działać jednocześnie na różne przyczyny tego samego problemu zapewniając w ten sposób optymalne efekty działania.
W skład pakietu wchodzą - Krem anti-aging z witaminą C, Krem do skóry pozbawionej jędrności i elastyczności, Krem do skóry pozbawionej blasku oraz Krem rozjaśniający z filtrem SPF 50+.
Próbki - Upominek 

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - Synchroline Zestaw pielęgnacyjny
Kosmetyki Synchroline nieraz wzbogacały moją pielęgnację, zarówno do ciała jak i do twarzy - sprawdzają się bardzo dobrze. Z powyższego pakietu dotychczas poznałam jedynie Lipoacid Intensive mający za zadanie chronić skórę przed działaniem wolnych rodników i stresem oksydacyjnym, a także zwiększać syntezę kolagenu i zapewniać twarzy równomierny koloryt. Jakiś czas temu pisałam o nim recenzję, więc gorąco zapraszam - KLIK. O pozostałych wiele dobrego słyszałam, ale osobiście jeszcze nie wypróbowałam. Chętnie poznam konsystencje i zapachy tych kremów - fajnie zacząć znajomość od próbek :)

PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - majowy zestaw
PRETTY. HAPPY. YOU. by ShinyBox - majowy zestaw
Nie zabrakło też ulotek i kuponu zniżkowego - 20% na wszystko ze sklepu Neess.pl :)
I jak Wam się podoba zawartość? Jesteście zainteresowane posiadaniem tego zestawu? Jeśli tak, to jeszcze możecie zdążyć go zamówić - podobno ostatnie sztuki zostały! KLIK
A jeśli czekacie na więcej... to już niedługo, już za kilka tygodni nadejdzie...

ShinyBox Celebration Time - czerwcowy zestaw ShinyBox
Czas na świętowanie! 🍸🍹🍷🎂 Będziemy celebrować 5 urodziny ShinyBox`a!!!
Już nie mogę się doczekać zawartości urodzinowego pudełka, zwłaszcza że Shiny zachęca i obiecuje " że tak wyjątkowego zestawu jeszcze nie było! "A wtem, czekamy i TU zamawiamy Celebration Time :)
Miłego wieczoru Wam życzę :*
                                                                                                                     

22 komentarze:

  1. Też dotarła do mnie dziś identyczna wersja:) Ale w tym miesiącu BeGlossy bardziej mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać, chociaż w każdym jest coś wyjątkowego. To pudełko mnie bardzo miło zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, Twoja cera wygląda na cerę nastolatki, nie żadną dojrzałą :)

      Usuń
  3. Pudełko majowe bardzo mi się podoba, jednak nie mogę się już doczekać czerwcowej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie lubie produktów, które nie są zabezpieczane przed otwarciem przez niepowołane osoby... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko oprócz Fa mi się podoba :D miałam kosmetyki Naobay, ten krem cudownie nawilża i regeneruje cerę, na dodatek ma świetny skład

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam wariant kochana, najbardziej cieszy mnie oczywiście krem 

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam mieszane uczucia patrząc na zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie krem, super recenzja, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam prawie identyczne pudełeczko, z tym, że z Herbal Care mam peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie nie zachwyciło, zwłaszcza fa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Używałam Fa i szczerze powiem, że zadowolona nie byłam. Wróciłam do Garnier Mineral.

      Usuń
  11. Ja mam mieszane uczucia co do tego pudełeczka. Kilka kosmetyków mi się podoba, ale zdecydowanie nie wszystko. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądać urodzinowa edycja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm... szału nie ma ;) Po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się zawartość bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie fajnie, że krem został otwarty, oj bardzo tego nie lubię :/ogólnie pudełko ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc chyba tylko Neobay mnie ciekawi, ale to pewnie głównie dlatego, że mam słabość do takich drewnianych nakręteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno główną rolę w tym pudełku gra krem Naobay :)Reszta jest jakby dopełnieniem

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się oczywiście Naobay, ale większość produktów na pewno zużyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem fajnie skomponowany zestaw. Synchroline znam właśnie z próbek i bardzo przyjemnie mi się ich używało. Fajne mają produkty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój krem Naobay nawet był niedokręcony, masakra. Bardzo mnie to odrzuca, jak bym tester zakupiła. Jestem tak bardzo na nie, że chyba będę zmieniać box.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!