poniedziałek, 5 marca 2012

7 Grzechów Głównych - Tag

No i jestem otagowana ;-) Zaprosiła mnie do zabawy xkeylimex która prowadzi wspaniałego bloga Keep kalm and be beautiful - za co bardzo dziękuję ;-)  

Zasady

  • Odpowiedz na 7 pytań
  • Utwórz osobny post i zaznacz kto Cię otagował
  • Przekaż zabawę innym bogierkom. 




No to zaczynamy zabawę!

1. CHCIWOŚĆ - najdroższy kosmetyk który kupiłaś, oraz najtańszy, który posiadasz?

Najdroższym kosmetykiem który kupiłam są perfumy Chanel 5 - bardzo chciałam je mieć, wiec bez skrupułów wydałam na nie 450 złotych, i choć najpierw zapach mnie trocha odstraszał, inwestycje uważam za udaną, bo teraz go uwielbiam, to chyba kwestia czasu :-)
Najtańszy kosmetyk który posiadam, to Olej rycynowy za który zapłaciłam 1, 50 i korzystam z jego walorów już ponad rok, z tej samej buteleczki!

2. GNIEW - których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?          
Nienawidzę, to grubo powiedziano, nie mam takiego uczucia do kosmetyków, ale nie lubię bardzo samoopalaczy, jakoś nie pasują mi, te plamy po aplikacji, zapach i efekt końcowy daleki od ideału lub obiecanych efektów.
Uwielbiam bardzo dużo kosmetyków, a raczej ich skuteczne działanie, wszystko co pachnie, perfumy i kosmetyki, co doskonale nawilża, co daje niesamowite efekty i spełnia obiecanki producentów, bo po to właśnie kupuję kosmetyk, aby działał, jak " książka pisze " :-)
Najtrudniejszy do zdobycia...Hmmm. Ciężka sprawa, może Tisane, jedyny kosmetyk na który musiałam czekać, aż go sprowadziły na moje zamówienie do apteki :-) Więcej niczego takiego nie miało miejsca, jestem wzrokowcem i lubię Tu i Teraz, więc kupuję to, co zobaczę i mi bardzo przypadnie do gustu - wybór jest spory!

3. OBŻARSTWO - jakie produkty twoim zdaniem są najpyszniejsze?

Zdecydowanie wszystkie balsamy do ust Marilou BIO - pyszne, słodkie i naturalne, więc bezkarnie można je zlizywać bez jakiejkolwiek szkody dla zdrowia, oraz wszystkie kosmetyki o świeżych, owocowych zapachach - są niesamowicie smakowite, a ciało po nich jest gotowe do zjedzenia :-)

4. LENISTWO - których kosmetyków nie używasz z lenistwa?

Ojej, przyznaje się bez bicia, mam strasznego lenia, a jeszcze bardziej brak czasu, na wsmarowywanie olejków do masażu, choć masaż uwielbiam, nie mam kompletnie na niego ochoty po całym dniu, rekompensuje to jednak, dodając je do kąpieli :-) Lenistwo jak nic!

5. DUMA - który kosmetyk daje ci najwięcej pewności siebie?

No to pytanie podchwytliwe, ciężko wybrać ten " jedyny ", no ale jeśli muszę, to zdecydowanie perfumy. Nie mam jakichś specjalnych kłopotów z cerą, ani ciałem, włosy też są o`k, mogę nie mieć makijażu, ale muszę mieć na sobie ulubiony zapach - wtedy czuje się istną kusicielką!

6. POŻĄDANIE - jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Uwielbiam ich oczy, z nich wyczytuję więcej, niżeli z rozmowy, są zwierciadłem duszy - lubię taką otwartość i głębokie spojrzenie. Bardzo lubię zadbane dłonie, no nie tylko dłonie, uwielbiam zadbanych mężczyzn we wszystkich miejscach, ale dłonie są wizytówką, zanim zapoznam się z dalszą częścią. Mój maż własnie mnie uwiódł tym otwartym spojrzeniem, dotykiem miękkiej, zadbanej dłoni i otwartym sercem - uwielbiam to!

7. ZAZDROŚĆ - jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?

Och, cóż za pytanie? Uwielbiam wszystkie jakościowe kosmetyki, najlepiej naturalne, nowości rozmaite, które sprawiają mi ogromną radość - najpierw je oglądam, czytam o nich, potem otwieram, testuję, stosuję.... Niesamowite uczucie! Tak! Jestem uzależniona! Ale to takie miłe uzależnienie, więc z tym nie walczę :-)


Wspaniała zabawa! Dziękuję xkeylimex :-*** 

No i czas na tagowanie - mam jeszcze malutko znajomych blogierek, pragnę zaprosić do zabawy:

BARWY WOJENNE
Bąbelkowy świat 
Monalisa MakeUp
KOSMETASIĘ  
AgathaRueDeLaPrada 
Atqa Beauty

Zapraszam serdecznie do zabawy :-)


2 komentarze:

  1. Bardzo mi miło, że zgodziłaś się dołączyć do zabawy :)
    Teraz to ja mam poważne powody, by się zarumienić ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Twojemu zaproszeniu Kasiu miałam wspaniałą zabawę i odpowiedziałam na pytania, nad którymi wcześniej nie zastanawiałam się :-) Dzięki Ci :-*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!