poniedziałek, 5 marca 2012

Szampon wzmacniający z Apteczki Babuni Joanna

Ostatnie czasy bardzo mi dokucza wypadanie włosów, wiem że taki okres przedwiosenny zawsze niesie ze sobą osłabienie, nie tylko całego organizmu, ale i wyglądu - cera zmęczona i poszarzała, włosy słabe, matowe, kruche, więc niby nic w tym dziwnego, a jednak można to zmienić. Właśnie o tym przekonałam się, w ramach testowania w serwisie Uroda i Zdrowie w moje ręce, i też na moje włosy, trafił Szampon wzmacniający z Apteczki Babuni marki Joanna
Marka Joanna to dynamicznie rozwijająca się polska firma, która specjalizuje się w produkcji kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów. Swoją działalność na rynku kosmetycznym rozwija już od ponad 20 lat. Jest ekspertem w dziedzinie produktów do pielęgnacji, odżywiania i stylizacji włosów, jak również rozjaśniania i koloryzacji oraz kosmetyków profesjonalnych dla fryzjerów. Nieustannie udoskonala preparaty oraz rozszerza swoją ofertę o nowinki kosmetyczne. Przy opracowywaniu produktów współpracuje ściśle ze środowiskiem dermatologów i fryzjerów. Nasza polska marka, którą znam, i oczywiście korzystam z jej oferty, od lat. Wtem, dużo nie zastanawiając się zabrałam się za testowanie szamponu i ratowanie swoich włosów.





Opis producenta


Szampon wzmacniający jest przeznaczony do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania.
Jest oparty o unikalną recepturę - czerpiąc z tradycji medycyny ludowej została opracowana receptura oparta na naturalnych składnikach pomocnych w rozwiązywaniu problemów z włosami i skórą głowy.
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń - poznaj sprawdzoną receptę na pielęgnację włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania:

  • Skrzyp - bogate źródło mikroelementów i witaminy C, ważnych dla zdrowia włosów i skóry głowy, zapobiega wypadaniu włosów oraz zmniejsza ich przetłuszczanie się
  • Rozmaryn - wykazuje działanie wzmacniające i antybakteryjne, korzystnie wpływa na proces wzrostu włosów 




Szampon wzmacniający dzięki zawartości ekstraktów ziołowych, korzystnie wpływa na funkcjonowanie cebulek włosowych, dzięki czemu otrzymasz:

  • Delikatne i skutecznie oczyszczone włosy i skórę głowy
  • Włosy bardziej puszyste i lśniące
  • Mocniejsze i pełne życia 


Sposób użycia


Niewielką ilość szamponu rozprowadzić na wilgotnych włosach, delikatnie wmasować do uzyskania piany, a następnie obficie spłukać. W razie potrzeby czynność powtórzyć.



Opinia

Zacznę od opisu opakowania - bardzo mi się podoba nowa szata szamponu Z Apteczki Babuni wygląda ślicznie, estetycznie, bardziej zachęcająco, niżeli poprzednia wersja opakowań, plus tez za napisy w języku angielskim. Buteleczka o pojemności 300 ml wykonana z tworzywa, ani zbyt twarda, ani za miękka, dla mnie w sam raz, łatwo ją ścisnąć, by wydobyć potrzebną porcję szamponu, zamykana na stabilny i precyzyjny zatrzask, który ma wygodne wgłębienie dla ułatwiania otwierania, dzięki temu nawet jedną ręką z łatwością otwiera się. Szampon ma długi okres ważności, co też jest dla mnie pozytywną cechą, bo lubię używać kilka różnych szamponów, wiec bez obaw to robię, nie zepsuje się, ani nie utraci swoich właściwości.




Szampon ma lekką, żelową konsystencje, ani zbyt płynna, ani za gęsta, według mnie idealna, nie wylewa się z ręki i z włosów też nie spływa, jest przezroczysty o lekko żółtawym zabarwieniu. Zapach mi też bardzo się podoba - nie zbyt intensywny, ziołowy, świeży i lekki, kojarzy mi się z latem i łąką pachnącą w promieniach słońca,po myciu utrzymuje się na włosach lekki i przyjemny aromat.





Stosuję Szampon wzmacniający od trzech tygodni, więc już zdążyłam poznać jego walory. Odrobinę szamponu nakładam na wilgotne włosy, masuję je i skórę głowy, potem spłukuję i powtarzam czynność, za pierwszym razem prawie nie pieni się, natomiast druga porcja tworzy na włosach puszystą białą pianę, która potem z łatwością  spłukuje się. Po spłukaniu włosy są tak czyste, że aż " piszczą ", szampon wspaniale oczyszcza jak włosy, tak i skórę głowy, mam trocha problem z ich rozczesywaniem, ponieważ moje włosy są średniej długości i strasznie się plączą, zawsze, ale to zawsze używam odżywki lub maski, by ułatwić ich rozczesywanie, więc nie uznaję tego za minus, bo w końcu da się rozczesać, tyle że zajmuje mi to trocha więcej czasu niżeli zazwyczaj. Po wyschnięciu włosy są pełne objętości, puszyste i fajnie się błyszczą, łatwo się układają, nie wymagając jakiejś specjalnej stylizacji.






Za ten cały czas używania zauważyłam znaczną poprawę wyglądu włosów oraz ich kondycji, po pierwsze stały się mocniejsze, nie wypadają już mi w takiej ilości jak przedtem, po drugie o wiele rzadziej teraz muszę myć włosy, już nie przetłuszczają się tak intensywnie, co bardzo mi ułatwia życie, wzrostu ich jeszcze nie zauważyłam, ale to jeszcze zbyt mało czasu aby to stwierdzić.

Ocena

Szampon wzmacniający Joanna, spełnia wszystkie zapewnienia producenta. Włosy są piękne, zdrowe i błyszczące, wypadanie przyhamowało, teraz pozostają na mojej głowie, a nie na szczotce, a to dopiero początek " kuracji " więc jestem dobrej myśli, a problem z rozczesywaniem mogę rozwiązać dokupując Odżywkę wzmacniającą z tej samej linii. Ocena bardzo pozytywna!

Cena - 5, 50 zł / 300 ml



Podsumowanie

Podsumowując wszystko, jestem bardzo zadowolona z Szamponu wzmacniającego Joanna. Szampon pięknie prezentuje się, a ja lubię otaczać się pięknymi rzeczami, ślicznie pachnie, jest wydajny, mimo podwójnej aplikacji przy każdym myciu potrzebuję go na prawdę odrobinę, co też pozytywnie odbija się na jego wydajności. Włosy zadbane, nie wymagające częstego mycia, skóra głowy odświeżona. Wtem mam jakościowy produkt naszej polskiej marki, za kilka złotych i pełne zdrowia i blasku włosy.


Bardzo dziękuję serwisowi Uroda i Zdrowie.pl oraz marce Joanna za wspaniałe testowanie i odkrycie kolejnego jakościowego produktu dla siebie.


Zapraszam Was serdecznie do serwisu nie tylko dla kobiet Uroda i Zdrowie.pl  Znajdziecie tu mnóstwo inspiracji, ciekawych artykułów, porad, nowości i aktualności, a także weźcie udział w atrakcyjnych konkursach z wspaniałymi nagrodami, dołączcie do dyskusji na forum oraz podzielcie się swoimi doświadczeniami, radami i umiejętnościami. Dołączcie do wspaniałej społeczności - każdy znajdzie tu coś dla siebie!  - klik na banerek:



7 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą serię Joanny. Ostatnio stosowałam szampon i odżywkę do włosów przetłuszczających się i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to kolejny raz świadczy o tym, że dobre nie musi być drogie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja testuję serię jajeczną, efekty są zadowalające ;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się sprawdzają, taka cena i skuteczne działanie - super!

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon nie jest aż tak delikatny jak zapewnia producent, bo zawiera SLS, silny detergent. Ja jestem fanką delikatniejszego mycia głowy :) Ale każdemu odpowiada coś innego. Za to lubię odżywki Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, ale jeśli chodzi o pielęgnacja to jest bardzo dobry, a zresztą jak za taką cenę jest całkiem skuteczny w działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. MAm serie jajeczną i musze powiedzieć że jestem z niej zadowolona;) wkońcu z apteczki babuni, a one wiedza co dobre;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!