piątek, 16 marca 2012

O Pomaderii słów kilka

Witajcie!
Dziś notka zupełnie nie podobna do innych, ponieważ wcale nie " typowo kosmetyczna ", ale bardzo z tematem związana. Chce Wam przedstawić portal www.pomaderia.pl choć podejrzewam, że już o nim słyszeliście, ale jeśli nie, to dowiecie się, bo opowiem Wam dla czego dla mnie jest tak wyjątkowy.


Na Pomaderię natrapiłam całkiem przypadkowo, wertując strony w internecie, weszłam, bardzo mi spodobał się portal, zarejestrowałam się i już tam zostałam. Dołączyłam też do nich na Facebooku, mają tam swój profil Pomaderia, i było niezłe  "zamieszanie ", bo organizowali " Akcję Zawieszkową ", dzięki której można było zdobyć zawieszkę, która w przyszłości ma otwierać wrota do przywilejów :-)


fot. www.pomaderia.pl


A oto i te słynne zawieszki :-) Mi nie udało się jednak zdobyć tego cudeńka, bo ciągły brak czasu nie zawsze pozwala na śledzenie akcji, no ale nic, jeszcze wszystko przede mną więc jestem dobrej myśli.
No więc na portalu goszczę często, lubię stronę, bo jest fajna, barwna, przejrzysta, czytelna i zawiera w sobie mnóstwo cennych informacji, ale o tym po kolei...




A tak właśnie wygląda Pomaderia - strona główna, wchodząc na którą od razu widzę wszystkie aktualności oraz nowości które posegregowane są na działy, więc z łatwością  śledzę na bieżąco wszystko, co się dzieje na Pomaderii oraz w świecie urody.


fot.www.pomaderia.pl
fot.www.pomaderia.pl

















fot.www.pomaderia.pl






fot.www.pomaderia.pl












fot.www.pomaderia.pl











Najaktualniejsze trendy w makijażu, w manicure, w pedikiurze oraz dużo cennych informacji z zakresu pielęgnacji ciała, włosów, a także dużo ciekawostek i  sposobów na zdrowy sposób życia - wszystko to znajduje na Pomaderii.


fot.www.pomaderia.pl


fot.www.pomaderia.pl


fot.www.pomaderia.pl

fot.www.pomaderia.pl








fot.www.pomaderia.pl











Na portalu śledzę też wszystkie najnowsze propozycje firm kosmetycznych z całego świata, jak tylko coś nowego zjawia się na rynku, to dowiaduję się o tym właśnie na Pomaderii. Jest tu wspaniałe grono użytkowników oraz profesjonalistów, zawsze można miło spędzić wolny czas dyskutując na forum, tworząc własną galerię zdjęć, pochwalić się lub podzielić swoimi umiejętnościami oraz podziwiać talenty innych. Załoga Pomaderii dba o wszystkie szczegóły, aby zapewnić nam, użytkownikom, łatwy dostęp do informacji i umilić przebywanie na portalu, kontakt w każdej sprawie jest błyskawiczny i  profesjonalne podejście do każdej sprawy, panuje tu bardzo przyjazna atmosfera no i jest mnóstwo atrakcji w postaci zabaw i konkursów, jak tych na portalu, tak i na profilu Facebookowym.




A ostatnio wciągnął mnie iMAKEUP, program, za pomocą którego nieźle się bawię eksperymentując z makijażem - dzięki proponowanym barwom kosmetyków można zmienić nie tylko kolor ust czy cery, ale i kolor soczewek, ja wgrałam swoje " stare " zdjęcie i zaczęłam zabawę, tutaj w kreatorze są efekty tej zabawy - mam piękne niebieskie oczka, o których zawsze marzyłam, bardzo długie rzęsy i czerwone usta :-) a na prawdę wyglądałam tak:




Zabawy co nie miara, potem po eksperymentach zdjęcie można zapisać do galerii i używać dowolnie, taki edytor też pokazuje w czym wyglądamy korzystniej, a czego lepiej unikać, co z pewnością przyda się w realnym świecie, na przykład przy wyborze kosmetyków do makijażu, no bo oczu już nie zmienię, mam zielone i już, ale dobór właściwych kosmetyków, to ważna sprawa :-)


fot.www.pomaderia.pl


Na forum Pomaderii aż kipi od różnorodnych tematów o urodzie, modzie, zdrowiu, a także jest kącik ślubny, bardzo miło tu spędza się czas na rozmowach i ploteczkach, a Samcze Oko organizuje różnorodne " akcje " z nagrodami. Tak samo na Facebooku - organizowane są różne zabawy oraz tradycyjne już " Le Kąkursy " ze wspaniałymi kosmetycznymi nagrodami do wyboru - na Pomaderii nikt się nie znudzi!


fot.www.pomaderia.pl

To co tutaj opisałam o Pomaderii, to jedynie znikoma część z tego, co napisać jeszcze można, ale nie będę Was zanudzać swoimi opisami, najlepiej sprawdźcie sami, a z pewnością Wam spodoba się. Każda z nas ma inne zainteresowania, pasje i umiejętności, ale łączy nas jedno, miłość, a nawet uzależnienie, od kosmetyków, na Pomaderii znajdziecie dla siebie wiele fajnych rzeczy, a i biorąc udział w konkursach i " akcjach " popełnicie zawartość swoich kosmetyczek wspaniałymi produktami, które też sami możecie dla siebie wybierać! I powiedzcie że Pomaderia nie jest fajna??? Jest wspaniała! Miłośniczki piękna łączcie się! Klik w banerek:



3 komentarze:

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!