czwartek, 27 lipca 2017

Czas na imprezę!!! Pool Party by ShinyBox - czyli... co znalazłam w swoim lipcowym pudełku :)

Witajcie Słoneczka :)
Koniec miesiąca, to znak, że gdzieś na dniach zapuka do moich drzwi listonosz ze spóźnionym pudełkiem ShinyBox. Wasze zestawy dawno już się prezentują na blogach, ewentualnie są w użyciu czy w podziwianiu, kto jak lubi :D Ja dopiero rozpakowuję, obfotografowuję i... prezentuję Wam zawartość swojego box`a :) Co w nim znalazłam? Które kosmetyki mi się trafiły? Jak odbieram lipcowe pudełko? O tym już za chwilę... Impreza była przy basenie, oczywiście :D

Pool Party by ShinyBox lipcowy zestaw Beautybox
Zacznę od tego, że szata graficzna lipcowego pudełka prezentuje się niezwykle ciekawie, ładnie i wakacyjnie. Prócz kosmetyków i bonów, które zawsze znajdujemy w box`ach w lipcowym pudełku pojawiło się pierwsze wydanie ShinyMag czym przykuło szczególną uwagę. Prócz opisów zawartości na swoich łamach mieści ciekawe, kobiece informacje, w tym o promocjach z różnych sklepów, które ucieszą każdą z nas :) A co o pudełku pisze Shiny?

" Świetna zabawa, najlepsze przyjaciółki, gorące słońce i ShinyBox, to sposób na najlepsze wakacje! Zapraszamy Was zatem na Pool Party - imprezę pełną piękna, relaksu i niespodzianek!
W lipcowym pudełku ShinyBox Pool Party, każda z Was znajdzie m.in. niezbędnik w letniej pielęgnacji ciała - pełnowymiarowy żel aloesowy od marki Kueshi o wartości 45 zł. To jednak nie koniec niespodzianek, więc jeśli chcecie wszystkie je poznać, zamówcie najnowsze pudełko Pool Party teraz! "

Pool Party by ShinyBox Schwarzkopf Professional Szampon do włosów SYOSS
Schwarzkopf Professional Szampon do włosów SYOSS - Zadaniem tego produktu jest odbudowa wiązań we włosach. Jest to innowacja stworzona w kierunku włosów zniszczonych przez zabiegi chemiczne i uszkodzenia mechaniczne. Profesjonalna technologia SALONPLEX odtwarza miliony uszkodzonych wiązań we włosach dla zregenerowanych włosów wyglądających jak nowe. Szampon uzupełnia ubytki struktury włosa od środka oraz zamyka i chroni włókno włosa od zewnątrz dla długotrwałych efektów przy regularnym stosowaniu. Formuły SYOSS są współtworzone i testowane przez fryzjerów, zostały wzbogacone o technologię KeraLipid. Szampon odbudowujący SalonPlex powstał z myślą o włosach zniszczonych przez zabiegi chemiczne i uszkodzenia mechaniczne. SYOSS z tą profesjonalną technologią został przygotowany specjalnie dla włosów uszkodzonych przez farbowanie, prostowanie i zabiegi stylizacyjne.

Cena - 11,49 zł / 500 ml ( produkt pełnowymiarowy )

Pool Party by ShinyBox Schwarzkopf Professional Szampon do włosów SYOSS
Zawsze mam pod ręką, czytaj w łazience, kilka szamponów, odżywek, masek i t.p. w obiegu, ponieważ ułatwia to dostosowanie pielęgnacji do aktualnego stanu bądź potrzeb włosów. Obecnie zasięg " kilku " przerósł w kilkanaście i najzwyczajniej przekroczył " stan zagrożenia " nie wspomagając, lecz utrudniając decyzję o wyborze " tego właściwego " na dziś :D Postanowiłam nie otwierać tego szamponu, bowiem jedno, czy dwa użycia i tak nic nie dadzą, a na dłuższą metę... muszę wpierw zużyć produkty, które mam otwarte. Tym nie mniej ciesze się, że znalazłam w zestawie ten szampon, dawno nie stosowałam produktów Syoss, a SalonPlex Hair Reconstruction 01 z opisu idealnie wpisuje się w moje zapotrzebowanie i zainteresowanie tez :)

Pool Party by ShinyBox Kueshi Żel aloesowy 99%
Kueshi Żel aloesowy 99% - Zadaniem żelu z aloesu jest utrzymywanie stałego nawilżenia i zapobieganie przesuszaniu i podrażnianiu skory, jednocześnie zapewniając jej gładkość i przywracając elastyczność. Żel bardzo dobrze sprawdza się przy opatrywaniu ran, siniaków oraz różnego typu uszkodzeń skóry. Jest niezwykle pomocny przy ukąszeniach owadów ( pchły, kleszcze, komary, itp. ). Żel aloesowy jest pozyskiwany z aloesu z naturalnych upraw ekologicznych. Jego stosowanie daje multum korzyści, do których należą przede wszystkim:
• nawilżenie - poprzez zwiększenia wchłaniania wody na poziomie komórek nabłonkowych
• leczenie - poprzez zwiększenie właściwego przeplatania włókien kolagenowych na obszarze rany w celu regeneracji komórek. Jest to bardzo pomocne w procesie gojenia się rany oraz owrzodzeń i podrażnień lub zmian zapalnych w błonie śluzowej żołądka i jelit
• dezynfekcja - ma działanie antybakteryjne
• regeneracja - zwiększa możliwość naturalnej regeneracji skóry poprzez jej działanie oczyszczające i nawilżające. Wytwarzanie nowych komórek stymuluje działanie naturalnych składników odżywczych takich jak: sole mineralne, witaminy, aminokwasy i enzymy.

Cena - 45 zł / 250 ml ( produkt pełnowymiarowy )

Pool Party by ShinyBox Kueshi Żel aloesowy 99%
Na ten produkt od samego początku miałam chrapkę. Był ujawniony, więc skupił na sobie całą uwagę, zresztą nie na marne. Żel wyznacza się całym mnóstwem cennych właściwości, nie tylko urodowych. Dlatego warto mieć go pod ręką, bez wątpienia. Ciekawa jestem działania, osobiście jeszcze nie stosowałam, ale już czytałam pozytywne opinie na jego temat. Aloesowego poprzednika bardzo miło wspominam, liczę że i Kueshi dołączy do ulubionych niezbędników :)

Pool Party by ShinyBox Świt Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands
Świt Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands - Żel o działaniu odświeżającym, działa antybakteryjnie. Działa bez użycia wody. Lekka konsystencja sprawia, że preparat łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania, pozostawiając na skórze uczucie przyjemnego odświeżenia. Składniki aktywne o właściwościach pielęgnacyjnych nawilżają i odżywiają oraz zapobiegają nadmiernemu wysuszaniu dłoni. Ekstrakt z jagód acai działa łagodząco na podrażnienia i mikrouszkodzenia skóry.

Cena - 3,29 zł / 30 ml ( produkt pełnowymiarowy )

Pool Party by ShinyBox Świt Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands
Produkty antybakteryjne, to wręcz must have, szczególnie latem, szczególnie w czasie podróży czy podczas wyjazdu. Miałam kilka produktów tej marki i każdy świetnie się sprawdził, ten nie jest wyjątkiem. Początkowo, tuż po aplikacji na ręce, czuć od niego wyraźną nutę alkoholu, ale po kilku sekundach się ulatnia, pozostawiając przyjemny, subtelnie wyczuwalny winogronowy zapach. Żel bardzo fajnie odświeża skórę, dosłownie jak po umyciu wodą z pachnącym mydłem :) Nie wiem czy wysusza dłonie czy nie, na razie użyłam kilkakrotnie, więc nie jestem w stanie tego określić. Lubię go!

Pool Party by ShinyBox Joko Baza pod makijaż Smooth your face
Joko Baza pod makijaż Smooth your face - Beztłuszczowa silikonowa baza pod makijaż błyskawicznie wygładza i ożywia skórę, tuszuje drobne niedoskonałości skóry, ujednolica jej koloryt. Przedłuża trwałość makijażu nie wysuszając delikatnej skóry twarzy. Doskonale matuje, dzięki zawartym w składzie silikonowym polimerom. Sprawdza się w ekstremalnych warunkach, również samodzielnie, bez podkładu. Przeznaczona dla każdego typu skóry, nie ściąga i nie wysusza.

Cena - 22,99 zł / 15 ml ( produkt pełnowymiarowy )

Pool Party by ShinyBox Joko Baza pod makijaż Smooth your face
Po bazy sięgam bardzo sporadycznie, ale czytając obietnicę tuszowania niedoskonałości oraz matowienia skóry jestem skłonna to zmienić :) Owszem, na co dzień może i nie jest mi potrzebna, ale podczas weekendowych wypadów jak najbardziej może się przydać. Szczególnie, że może być stosowana bez podkładu, czyli tak, jak lubię najbardziej, pod puder :) No to zobaczymy, za jakiś czas. Obecnie niemal każdy dzień spędzam bez makijażu, uroki lata, krem nawilżający i filtry to jedyne moje upiększacze i sprzymierzeńce.

Pool Party by ShinyBox EFEKTIMA Peeling + maska do stóp
EFEKTIMA Peeling + maska do stóp - Kremowy peeling do stóp stworzony dla nowoczesnych kobiet. Działa szybko i skutecznie, bez konieczności przeprowadzania żmudnych i czasochłonnych zabiegów. Dzięki precyzyjnemu połączeniu kwasu migdałowego, kwasu mlekowego oraz oleju sojowego, który zawiera również witaminę E, preparat działa błyskawicznie. Przywraca stopom ich zdrowy wygląd, pozostawiając skórę miękką i gładką. Peeling reguluje odnowę komórkową, złuszczając wierzchnie warstwy naskórka ( zrogowacenia ), przywraca zniszczonym stopom odpowiedni poziom nawilżenia sprawiając, że skóra pozostaje intensywnie wygładzona, miękka i miła w dotyku.
Maska do stóp. Dzięki precyzyjnemu połączeniu gliceryny, mocznika, parafiny, wyciągu z bergamotki, masła Shea oraz Dermosoft Decalact działanie maski jest silne i długotrwałe. Intensywnie zmiękcza i dogłębnie nawilża. Jest doskonałym preparatem na przesuszoną i zrogowaciałą skórę stóp. Po jej zastosowaniu popękana skóra na piętach staje się wygładzona, miękka i miła w dotyku. Ponadto posiada działanie bakteriobójcze i przeciwgrzybiczne. Jest także ukojeniem dla przemęczonych i bolących stóp.

Cena - 2,59 zł / 2 x 7 ml ( produkt pełnowymiarowy )

Pool Party by ShinyBox EFEKTIMA Peeling + maska do stóp
Lubię szybkie i skuteczne rozwiązania, także w pielęgnacji. Taka opcja z pewnością dobrze się sprawdzi zarówno w domu, jak i podczas wyjazdu czy urlopu - nie zajmie wiele miejsca, a efekty, mam nadzieje, zapewni :) Z opisu bardzo mi się podoba, a z racji tego, iż produktów marki zbytnio nie znam, chętnie wypróbuję. Przy którymś denku się pojawi, dam znać czy obietnice producenta zostały spełnione czy nie.

Pool Party by ShinyBox Catrice Żelowy lakier
Catrice Żelowy lakier - Żelowy lakier ICONails utrzymuje się aż 7 dni bez lakieru nawierzchniowego! Innowacyjna formuła lakieru do paznokci zapewnia idealnie żelowe, błyszczące wykończenie oraz maksymalną długotrwałość. Technologia GLOSS SEAL’RTM sprawia, że lakier gwarantuje zjawiskowy połysk, a zawarty w nim kompleks ochronny sprawia, że formuła jest wytrzymała i zapobiega odpryskiwaniu nawet do 7 dni! Dodatkowo lakier ten wzbogacony jest olejem acai, który zapewnia paznokciom naturalną pielęgnację nadając im intensywny kolor o wysokim połysku. Luksusowe opakowanie jest wyjątkowo praktyczne - wąska zakrętka z profesjonalnym pędzelkiem umożliwia wyjątkowo łatwą i precyzyjną aplikację.

Cena - 10,99 zł / szt ( produkt pełnowymiarowy )

Pool Party by ShinyBox Catrice Żelowy lakier
Chyba mam szczęście do czerwonych lakierów, w pudełkach Shiny zawsze mi się trafiają właśnie takie wersje kolorystyczne. W tym zestawie to raczej jedyna opcja, bo produkt jest wymienny z Maskarą Efekt Sztucznych Rzęs Glam & Doll. Chyba bardziej chciałabym właśnie tę drugą wersję, ale jak by nie patrzeć, żelowej czerwieni jeszcze nie mam :) Kolor piękny, krwista czerwień idealnie wygląda na paznokciach różnej długości, pasuje do każdej stylizacji, od jeansów po małą czarną, i o każdej porze roku. Ponadczasowa elegancja! Klasyk!

Pool Party by ShinyBox VIRTUAL Cienie do powiek
VIRTUAL Cienie do powiek - cień do powiek mono - miękkie i jedwabiste w dotyku cienie pielęgnują delikatną skórę powiek, dzięki zawartości protein jedwabiu oraz mikki. Bardzo łatwo aplikują się, a dzięki swojej długotrwałej formule zostaną nienaruszone nawet podczas upalnych dni.

Cena - od 4,99 zł / szt ( produkt pełnowymiarowy )

Pool Party by ShinyBox VIRTUAL Cienie do powiek
Mi się trafił neutralny odcień, który dobrze będzie wyglądać zarówno solo, wyrównując koloryt zaczerwienionych powiek, oraz jako cień bazowy pod inne, bardziej intensywne kolory. Produkt wymienny z cieniem do powiek VIRTUAL I LOVE IT oraz cieniem do powiek JOKO Burlesque. Nie wiem która wersja lepsza, ale ta którą posiadam w pełni mnie satysfakcjonuje kolorystycznie i opisowo :D Zobaczę jak się sprawdzi w działaniu, na razie zostaje na poczekaniu.

Pool Party by ShinyBox VIPERA HAMSTER Błyszczyk do ust
VIPERA HAMSTER Błyszczyk do ust mix odcieni - System magnetyczny Hamster zapewnia idealną fuzję kosmetyków do makijażu w spionizowanej formie. W bardzo łatwy sposób można stworzyć własny zestaw kolorystyczny, spośród szerokiej gamy róży w kremie, szminek i błyszczyków do ust. Produkty oparte na pielęgnacyjnych recepturach zaspokoją gusta wymagających kobiet.

Cena - od 9,50 zł / szt ( produkt pełnowymiarowy )

Pool Party by ShinyBox VIPERA HAMSTER Błyszczyk do ust
W swoim zestawie znalazłam błyszczyk do ust w jaśniutkim, różowym, landrynkowym kolorze. Nie moja bajka, zdecydowanie! Ale może posłuży jako baza pod intensywne kolorystycznie szminki, a nawet złagodzenia mocnego koloru bądź do mieszania z matową szminką dla delikatniejszego efektu... Ma w sobie wiele połyskujących drobinek, można uzyskać całkiem ciekaw efekt. Poeksperymentuję i coś wymyślę. Ogólnie pomysł z tworzeniem swojej spersonalizowanej kasetki bardzo mi się podoba, kasetka też ładna. Błyszczyk to produkt wymienny z różem oraz szminką w różnych kolorach :) Co znalazłaś w swoim pudełku?

 Pool Party by ShinyBox - beautybox
 Pool Party by ShinyBox - beautybox
Nie zabrakło też ulotki informacyjnej dotyczącej nowej linii Vipera Magnetic Play Zone tylko nie wiem, dlaczego w języku angielskim dla polskich odbiorców. A także kuponu rabatowego -35% do sklepu ManFoot.eu :)
Jak Wam się podoba lipcowy zestaw? Jeśli jesteście zainteresowane, to się pośpieszcie, bo zostały ostatnie sztuki KLIK!!!
A już w sierpniu czeka nas dzika przyjemność w postaci Welcome to the Beauty Jungle by ShinyBox!

 Welcome to the Beauty Jungle by ShinyBox!
Summer Fun - zestaw dwóch najnowszych pudełek ShinyBox ExtraBox
Można też skorzystać podwójnie zamawiając dwa najnowsze pudełka w super cenie!!! KLIKamy TU!

Które kosmetyki skradły Wasze serce?
Jak oceniacie swój box?
Skusicie się na ekstrabox czy Welcome to the Beauty Jungle?
Miłego wieczoru życzę :*
                                                                                                                

22 komentarze:

  1. Naprawdę się postarali. Fajny zestaw. Nawet o czerwonym lakierze pomyśleli. Na stopach latem jest obowiązkowy. Swoją drogą nie miałam dotąd lakierów Catrice, więc chętnie się dowiem jak się spisują. Duży plus za żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te pudełka już na innych blogach, ale zawartość średnio przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Sam żel aloesowy jest wart tyle, co inne kosmetyki, pozostałe to miły dodatek :)

      Usuń
  3. Całkiem ciekawe to pudełko :) ja osobiście nie zamawiam żadnych pudełek. Żel aloesowy, lakier 💅 żelowy, czy błyszczyk są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zawartość wypadła dość średnio, bez zachwytów. Może ten żel się jakoś sprawdzi, bo reszta nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego szamponu, bo nie powiem .. najbardziej mnie zainteresował :) Cienie do powiek też są niczego sobie noi żel aloesowy kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, ze napiszesz recenzję żelu aloesowego! Wszystko co ma w sobie aloes niezmiernie mnie interesuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. żel aloesowy wygląda super, jestem ciekawa jak spisze się u Ciebie i jakie znajdziesz na niego zastosowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. żel aloesowy ciekawy produkt, te saszetki do stóp z Efektimy kiedyś często kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że u Ciebie w pełni imprezowy nastrój! Pudełeczko jest bardzo przyjemne, w szczególności ucieszył mnie żel z aloesem i lakier Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na sierpniową edycję, zapowiada się genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. żel aloesowy jest fantastyczny, jestem nim zachwycona, pudełko średnie, kolorówki mogłoby nie być jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oczarowała mnie ta zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem tak średnio zadowolona, bo część kosmetyków na pewno mi się przyda, ale druga połowa jest mi praktycznie zbędna :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś mi ta zawartość nie pasuje, spodziewałabym się więcej ochrony przeciwsłonecznej i neonowych kolorów, chociażby mgiełki UV do włosów, a tutaj trochę takie wszystko z innej parafii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość jakoś mnie nie porwała, ale następne pudełko zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka rzezy chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!