piątek, 20 listopada 2015

Wyniki konkursu Pierwszy Milion - sprawdź czy wygrałaś!

Witajcie Słonka ;)
No i nadszedł długo oczekiwany moment - dziś poznacie wyniki konkursu " milionowego ", w którym do wygrania był zestaw kosmetyków, widoczny na poniższym zdjęciu :)
Jednak w pierwszej kolejności pragnę podziękować Wam wszystkim za życzenia i miłe słowa, których nie brakowało - jest mi niezmiernie miło, że mam tak wspaniałych, oddanych i serdecznych Czytelników ♥♥♥ 

Konkurs z nagrodami kosmetycznymi - wyniki
Konkurs cieszył się sporym zainteresowaniem, a kwestia " najlepszego prezentu " przypadła Wam do gustu, dzięki czemu ja poznałam Was z nieco innej strony, dowiedziałam się o Waszych smutkach i radościach, o tym co lubicie i co cenicie w życiu najbardziej. Dziękuję za udział w zabawie, za odpowiedzi i podzielenie się " kawałkiem " siebie - to prawdziwy zaszczyt!
Wybór zwycięscy, jak zawsze, był bardzo trudny, jednak to odpowiedź Evy Pe wywołał u mnie najsilniejsze emocje...
Gratuluję Ci Evo i cieszę się, że otrzymałaś od życia tak wspaniały prezent
Niech życie obdarowuje Was wszystkich tylko tymi dobrymi, niezapomnianymi chwilami, a wszystkie smutki, problemy i niepowodzenia - omijają Was dziesiątą drogą!

Konkurs z nagrodami - wyniki
Eva Pe podeślij proszę swój adres do wysyłki nagrody na mail umieszczony w zakładce Kontakt :)
A już dziś pragnę Was zaprosić do KONKURSU, który wystartuje w przyszłym tygodniu tu, na blogu :) Nie chcę za bardzo zdradzać szczegółów, ale powiem, że nagrody zacne, i to nie jedna, nie dwie, lecz będzie ich aż trzy! Spodobają się Wam :)

Miłego i spokojnego weekendu życzę :*
                                   

21 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :-)) Już do Ciebie piszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) !! aż zazdrość zjada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni :) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrać tyle świetnych produktów, ogromne szczęście :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Waszą obecność oraz każdy komentarz - jesteście dla mnie bardzo ważne i wyjątkowe ♥♥♥
Wielka prośba o NIEDODAWANIE linków do blogów oraz sklepów, spamu - komentarze te będą od razu usuwane!